de steiger voldoet aan de verwachting én snel geleverd

tevreden met de aankoop

Perfect.

Goed product en alles perfect verlopen.

prima, snelle en correcte levering, goede kwaliteit steiger geleverd

Steiger staat in no-time. Stabiel, licht en zeer bruikbaar voor binnenwerkzaamheden

ontvangen (slechte kwaliteit van de verpakking)

Beste klantenservice Steigerkopen.nl. Ik heb mijn bestelling 4 steigerwielen artikelcode 40204 factuurnummer is INV03323 ontvangen. (zie onderstaande mailing) Nu ontbreekt bij één buis die in de steiger gaat de witte plastic dop (uiteinde buis). Kunt u deze alsnog nasturen? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet Theo de Jong Van Heeswijkstraat 102 5171 KL Kaatsheuvel 06-28138226

Goede stabiele trap;;;maar klapt tijdens verzetten te gemakkelijk dicht.

goede stabiele trapleer maar tijdens het verplaatsen klapt hij gemakkelijk dicht.

Beschadigd geleverd

Er was een bluts waar de wielen in moesten Heb dit laten weten maar geen enkele reactie Hebben dit dan zelf opgelost met veel vijlen En ontbrak ook een veiligheidsplug voor wielen vast te zetten

Goed produkt, snel geleverd, al volop in gebruik.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prima bedrijf snelle levering

Steiger vrijdag besteld en maandag in huis. Heel goede kwaliteit voor geringe prijs

Positief

Het bestellen was gemakkelijk, we kregen direct antwoord. Bestelling werd twee dagen later geleverd dan gezegd is. Geen groot probleem, alleen maak je je dan zorgen of alles oke is.

Naar verwachting goed

Nette levering, compleet, stevige kwaliteit.

Top!!

Top!!!

Super snel geleverd

Goed verpakt. Duidelijke instructies. Prima!

Correct en supersnel

Zondagavond besteld, maandagmiddag al bezorgd. Super!

Perfecte service

Vlotte levering

Perfect kan er anders niks van maken.

Zeer content over levering en aan voldeed aan mijn verwacht uitstekend.

Prima maar beschadigd

Zaten beschadigingen op en geen instructies bij. Voor de rest prima en snelle levering.

snelle levering, top product

De bestelling online gedaan en de dag erna meteen geleverd in de ochtend! Communicatie goed en het product is fantastisch.

is gewoon super

heel snel en netjes thuis bezorgt ook vervoers bedrijf is top en vriendelijk

Mooi en degelijk.

Goede en vriendelijke telefonische ondersteuning bij het maken van de juiste keuze steiger. Vlotte levering. Mooie degelijke stabiele steiger en gemakkelijk in het gebruik.

prima steiger en goede levering zeker een aanrader.

Groot assortiment Goede service Zeer snelle levering Goedkoop

Prima steiger

Prima steiger. Supersnel op te zetten en neemt niet erg veel plaats in opgevouwd. Heel blij mee jaren eerder aan moeten schaffen.

Reeds de 2e trap gekocht, top

Goedkoop, snel geleverd en goede aftersales

Fijne steiger, goedkoop, snel geleverd en goede aftersales.

Noordervaartdijk 15

1561PS Krommenie

Over Steigerkopen

Steigerkopen.nl begon ooit als relatief kleine onderneming in de Zaanstreek, maar door de jaren heen heeft het bedrijf een enorme groei en ontwikkeling doorgemaakt. Ondanks die enorme vooruitgang zijn we de Zaanstreek altijd trouw gebleven. De omgeving is dan ook al sinds jaar en dag een ware bron van bedrijvigheid aan bekende bedrijven, industrie en innovatie, en we zijn dan ook trots om hier nog steeds deel van uit te maken!