Supersnel en kwalitatief erg goed !

Supersnel en kwalitatief erg goed ! Andere winkels zijn duurder en mindere kwaliteit

uitstekend

helder en duidelijk en snel geleverd

Gewoon simpel bestellen, en perfecte levering binnen 1 dag.

Gewoon goed

gfff

shsgsg

Foto's site kloppen niet met werkelijkheid

Antraciete vierkante vloerplaat van 80-80 cm besteld. Snelle levering, goed verpakt, redelijk geprijsd. Plaat heeft afgeronde hoeken en twee gaatjes. De foto op de site laat echter rechte hoeken zien en geen gaatjes. Na navraag bij de winkel blijken die gaatjes te zijn voor het vastschroeven aan de vloer. Prima, maar wij wilden ze niet. De afgeronde hoeken vinden we dan weer wél fijn, maar zijn op de foto's niet te zien. De uiterst vriendelijke medewerker heeft deze klacht nog nooit gehoord maar zou hem 'meenemen'. Kortom: de foto's op de site verdienen wat meer aandacht en uitleg en vermelding van gaten (in elke plaat) kan ook als service van de zaak gezien worden.

Harstikke goed

Bestelling goed verwerkt en snel geleverd.

Snelle en nette afhandeling

Vonken gaas gekocht. Netjes verpakt, snel bezorgd. Goed geregeld

Snel geleverd jammer dat de pijpen beschadigt zijn aan de onderkant

Pijpen zijn om geknikt aan de onder kant dus moest ze eerst recht buigen

snelle correcte levering

goede prijs/kwaliteit verhouding. snel en correct geleverd

komt belofte niet na

Donderdagochtend 30-7-2020 om 8.11 uur gebeld met vraag of spullen op voorraad waren, ik moest zondag vertrekken naar Hongarije. Ja, alle spullen zijn op voorraad, kon vandaag(donderdag) nog verzonden worden. Direct besteld en betaald, 30-7-2020 om 8.19. Dan zou in principe vrijdag geleverd kunnen worden, of evt. nog zaterdag. Maar nu is het pakket pas vrijdag 31-7 om 10.41 aangemeld bij DHL en wordt het pas maandag 3-8-2020 geleverd. Ik kan niet eens naar de kachelwinkel bellen, want ze zijn op zaterdag gesloten. Nu moet ik dus extra kosten maken om hier langer te blijven (gelukkig kan dat net, het is tenslotte hoogseizoen hier in Ouddorp) en allerlei andere afspraken verzetten omdat ik pas dinsdag naar Hongarije kan gaan rijden.

Super snelle en volledige levering

Binnen no time had ik mijn bestelde producten. Deze producten waren zeer duidelijk en overzichtelijk getoond in de webshop. Als leek vond ik er snel mijn weg. De bestelling kwam binnen 2 werkdagen dus ik kon direct aan de slag. Top ervaring!

Ik zou het niet weten

Mijn pakketje ( kachelpoets )zou geleverd zijn volgens de track en trace, maar heb niks ontvangen, ook geen briefje in de brievenbus , M.vr.gr.A.de la Ruelle

vlotte goede levering

prijs kwaliteit goed

Gewoon goed!

Snelle, keurige levering van bestelling tegen een prima prijs.

Goede service. Bestelling in goede orde ontvangen en snel.

Snel en goed.

Bestellingen snel geleverd en een voordelige prijs!

Zoals verwacht

Website is duidelijk Goeie prijs Snelle en correcte verzending Niet alles zat in de originele verpakking volgens mij, maar zag er wel uit als nieuw, dus ok voor mij.

Snel en netjes verzonden

Eenvoudig, stabiel en blijft goed staan. Mooie zwarte scherm.

Snel netjes niet duur

Snel netjes niet duur goed product

super snelle levering

De website toont je duidelijk het gehele assortiment. Bestellen is eenvoudig en binnen de kortste keren zijn je producten thuisbezorgd.

Klantvriendelijk en prima prijs

Super snelle reacties op vragen en juiste manier van hulp bij vragen. De prijs is vergeleken met andere aanbieders zeer gunstig.

Prima webwinkel

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of info@dekachelwinkel.nl.