Goed en snel geleverd

Goede en snelle levering

Snelle levering en goed product

Snel

Snel en veel op voorraad

Snelle service tegen een interessante prijs

2 dagen geleden besteld nu al binnen. Zeer snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal. En vooral NIET duur .

rvs trekkap past niet op geleverde buis

matig

Prima, en snel geleverd!

Snel geleverd, en netjes ingepakt.

Super snel geleverd

Vandaag besteld en morgen in huis. Product is zoals omschreven.

misleiding

Op de site staat 26.50 iclu btw. Bij afrekenen komt er gewoon btw overheen Verzenden via DHL normaal 5.70 bij hun dik over 10 euro Waardeloos , nooit meer

Snelle correcte levering

Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de aftersale en hoop dat het ook niet nodig is. Maar het product is snel geleverd

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

prettig geholpen, snelle correcte levering

Eerst gebeld, goed advies, toen correct geleverd

Goede en snelle service

Bestelling was binnen een dag binnen super levering

Perfect.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke site, snelle levering

Snelle en goede service

Erg tevreden

Snelle, deskundige service

Mijn vragen over de producten werden snel beantwoord, levering ook supersnel

Snel in huis

Alles prima, behalve de verpakking. Ik had een dunwandige kachelpijp besteld en met het openen van de doos zat er een flinke deuk in. Ik vermoed dat meneer DHL iets te hard heeft gesmeten met mijn pakketje. De kachelmeneer had wel een iets stevigere verpakking mogen gebruiken.

Duidelijk en snel bezorgd

Duidelijke site, makelijk bestellen en snel geleverd.

Super snel en compleet

Snel verstuurd en helemaal naar wens. Geeft het plafond een veel mooiere uitstraling. Top!

Duidelijke website. Misschien nog een beetje fine-tunen vor mobiel gebruik. Alles op voorraad en relatief snel geleverd. Goed verpakt. DHL maakt er wel een potje van wat betreft het aankondigen van de leverdatum, zoals: Op de dag van leveren aankondigen dat er de betreffende dag geleverd wordt. Track and tracé heeft ook geen meerwaarde want tot aan het moment van leveren staat er vermeld: levering tussen 8:00 - 18:00.

Goed, netjes en snel

Ik heb een bank voor het kachel hout besteld. Eerst gebeld wat voor een materiaal het is. Ik werd netjes, professioneel en snel geholpen. De bak op maandag besteld en woensdag in huis. Het zat goed verpakt.

Telefonisch prima contact. Levering duurde dag langer dan toegezegd.

zeer snel product geleverd

Bij bestellen op de site moet je meerdere keren op de butten bestellen drukken, voordat je echt kan betalen. Dit is een minpuntje maar levering supoer snel

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of info@dekachelwinkel.nl.