Foto klopt niet met bestellong

Slecht

In een woord prima service.

Zowel bestelling als bezorging verliep vlot. Overzichtelijke en heldere website. Ik kon snel het artikel vinden en bestellen. ook betaling ging vlot. Verder pakket keurig ingepakt ontvangen.

Een goede en snelle service zondag besteld en dinsdag binnen. (Top)

Top super snel goed verpakt ook.

Top super snel en goed verpakt ook

Goed en snel

Goed gevonden wat ik nodig had en ondanks kerstdrukte toch snel ontvangen

Snelle levering en mooie spullen voor een eerlijke prijs !

Mooie spullen en snelle levering.

Goed geregeld.

Overeenkomstig datgene wat ik besteld hebt, zo ontvangen en voldoet aan mijn verwachting. Ook correcte afhandeling van de online order.

Super snel geregeld en ontvangen

Geen extra of verbeteringen noodzakelijk. Ga zo door.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Haardscherm besteld, twee dagen later was het in huis. In deze drukke decembermaand met Corona geven we daarom Uw bedrijf 5 sterren.

Tot nog toe goed maar het betelde nog niet ontvangen. Kan ook niet binnen 1 dag. Maar het blijk onderweg te zijn. Als het vandaag binnen komt is het super gegaan.

Afvoer pijp buitenhaard

Super nette levering en afhandeling. Helemaal enthousiast. Echt een aanrader.

Goede prijs en super snelle levering

Prima prijs en supersnelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke site en snelle levering.

Snel en correct geleverd

Mooie stevige houtbak op wieltjes.

Snel en netjes

Snel en netjes afgeleverd. Zeer tevreden.

Top geregeld en super geholpen !

Had zelf een foutje gemaakt en werd hierover gebeld. Dat is echt super en alles past perfect.

Snelle levering, mooie producten

Goed en snel

order compleet

is lastig te zeggen na een keer. maar ging prima.

Ik had mijn bestelling in 2 keer geplaatst, en dus ook 2 keer verzendkosten betaald. De Kachelwinkel heeft dit in 1 pakket gestuurd en de dubbele verzendkosten teruggestort. Dit vind ik heel netjes.

Bestelling snel en correct geleverd

Bestelling snel en correct geleverd

Snel afgeleverd en prijs prima !

Goede kwaliteit aan een eerlijke prijs

Fijne, eenvoudige website. Meteen gevonden wat ik zocht, besteld en zeer snel geleverd. Fijn! Ook handig voor minder makkelijk te vinden produkten zoals kacheltouw.

Zeer snelle levering

Snelle levering en goed verpakt. En een goed product!!

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of info@dekachelwinkel.nl.