Mooi vlot binnen

Op tijd thuis gekomen en goede kwaliteit

Zeer tevreden met het product

Goed, zie onderstaand.

In de webwinkel was het niet even overzichtelijk waar je het gewenste product kunt vinden. Een telefoontje met een vriendelijke medewerker gaf snel duidelijkheid. De diameter van de trekkende kap was 175 mm ipv 180 mm maar dat is met een enkele aanpassing opgelost. De levering van het product was snel en volgens opgave.

Snel geleverd. Prima

Idem

Super snel geleverd.

Telefonisch goede voorlichting. Mijn volgende artikelen bestel ik weer bij de kachelwinkel.

De service is bij deze winkel helemaal top

Er werden verschillende bochten en verloopstukken opgestuurd. Het pakket zou vrijdag afgeleverd worden maar DHL is het pakket kwijt. De kachelwinkel gebeld en die hebben gelijk kosteloos een nieuw pakket gestuurd wat zaterdags wel is afgeleverd. Dat noem ik nog eens service met een hoofdletter S. Kachelwinkel bedankt voor de moeite en jullie hebben er weer een tevreden klant bij.

Snelle levering van mooi scherm

Het bestelde scherm was prima verpakt. Het voldoet aan de verwachtingen!

Gewoon goed

Snelle verzending Keurige communicatie Niks op aan te merken

Zeer goed, uitstekend

Mooi product top!

Uitstekend!

Prima artikel. Doet wat is beloofd. En supersnel geleverd!

Super bedrijf

Snelle levering, goed verpakt

Prima service prima kwaliteit

Snel besteld, snel geleverd erg blij met onze aankoop, vonken-hoek-scherm.

Overtreft de verwachtingen

Goed verpakt en goede kwaliteit. Op verzoek heb ik het product eerder ontvangen dan verwacht.

Goede kwaliteit Snel en goed geleverd Blij mee

Toppie !

Een mooi haardje bestelt. Bleek na uipakken beschadigd. Is goed opgepakt en is opgehaald en een nieuwe gebracht. Goed contact en reageren heel vriendelijk. Chauffeur van hun zelf zeer vriendelijk

Snelle levering.

Alles prima en op tijd afgeleverd.

prima, wel flink duurder geworden

prima, wel flink duurder geworden

Snel en perfect geregeld

Bestelling in goede staat ontvangen.

Duidelijke website, snelle levering en goede prijzen !

Eerste keer dat ik iets heb besteld op deze site maar alles werkt top !

Op tijd geleverd, tevreden over product

Vlotte verzending

Snelle levering en product past goed

Top bedrijf

Kap voor pelletkachel kachel gekocht verkeerde zelf besteld geen probleem voor retour en binnen 3 dagen de goeie kap binnen gekregen

Goed en vakkundig

Mijn vraag werd goed en vakkundig beantwoord. Product werd snel geleverd. Degelijk en sterke uitvoering. Voldoet aan de verwachtingen.

Zeer snelle bezorging.

zeer snelle bezorging

Mijn pakket was erg snel op de bestemming door de vlugge en goede service van de Kachelwinkel en DHL . Mijn dank hiervoor, echt Top service.

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of [email protected].