Duidelijke website met ruim assortiment.

Ik heb van een groot expansievat een BBQ gemaakt. Had hier wat eigen ideeën bij, welke ik heb gevonden bij De Kachelwinkel. Helemaal Top.

Supersnelle levering

Goede website, snelle levering.

Goede web site en snelle levering

product is volgens verwachting

Product is goed. Alleen verzendkosten vind ik veel te hoog. Als particulier betaal ik via DHL €5,75 t/m 10 kg. Als bedrijf krijg je zeker bij DHL korting voor het verzenden maar ik moet dan bij de kachelwinkel €10,00 betalen die ook via DHL verzend. Is een minpuntje.

Perfect voor mijn BBQ

Mooie afgewerkt en perfect om het rook van mijn BBQ hoog en weg te laten gaan.

Supersnelle levering.

Alles klopte. En alles in de vaart der volkeren. Supersnel dus. Aanrader!

Zeer goede staat ontvangen

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering.

Prima product en snel geleverd

Snelle levering, goed product

Snelle levering en een kwaliteitsproduct

xxx

xxx

Goed en snel geleverd.

Nvt

Zeer goede klantenservice

Levertijd werd langer. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Bij vragen snelle adequate reactie.

Gemakkelijke site voor alles wat met stoken te maken heeft

Alles op het gebied van stoken en daarnaast goed persoonlijk telefonisch advies

Goed Advies, nette levering en goede nazorg

5 weken geleden een kachel combinatie aangeschaft met rookgasafvoer. Alles netjes geleverd en verpakt. Na het uitpakken zijn mijn vragen netjes en snel beantwoord, zodat ik de kachel + rookgasafvoer zelf netjes heb kunnen plaatsen, klein stukje verf van de kachel standaard af, gewoon een spuitbus geleverd gekregen om het plekje zelf even bij te werken. Dit noem ik nog eens een service en meedenken met de klant. Top gedaan!

Snel en goed advies, top.

Een goede service en snelle levering.

Snelle en correcte levering

Netjes en correct, snel geleverd.

Er staat geen leveringstermijn maar de materialen waren binnen 24 uur, goed verpakt, geleverd.

zeer goed, snel geleverd en kwaliteit spullen is zeer goed

zeer goed, snel geleverd en kwaliteit spullen is zeer goed

Kraaien Kap, Snelle levering maar helaas geleverde niet gelijk met foto.

Levertijd snel. Zonde dat ze niet exact leveren zoals voorbeeldfoto art. Tevens van de 3 bestelde 2 verschillende modellen.

Prima advies en bezorging.

zie boven

Goed verpakt en snel geleverd

goede & snelle levering

goed & vriendelijk advies, snelle levering

Netje afgeleverd. En dat voor een leuke prijs.

Het onderdeel dat ik besteld had werd heel snel geleverd!

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of info@dekachelwinkel.nl.