Goed en snel

order compleet

is lastig te zeggen na een keer. maar ging prima.

Ik had mijn bestelling in 2 keer geplaatst, en dus ook 2 keer verzendkosten betaald. De Kachelwinkel heeft dit in 1 pakket gestuurd en de dubbele verzendkosten teruggestort. Dit vind ik heel netjes.

Bestelling snel en correct geleverd

Bestelling snel en correct geleverd

Snel afgeleverd en prijs prima !

Goede kwaliteit aan een eerlijke prijs

Fijne, eenvoudige website. Meteen gevonden wat ik zocht, besteld en zeer snel geleverd. Fijn! Ook handig voor minder makkelijk te vinden produkten zoals kacheltouw.

Zeer snelle levering

Snelle levering en goed verpakt. En een goed product!!

levering snel en correct uitgevoerd

Retourneren moet / kan plaatsvinden binnen 14 dagen. Nu is dit een kerstcadeau, dit is over 3 weken, ik ben benieuwd hoe men hiermee omgaat indien het cadeau niet voldoet.

Correct

Snel en correct bezorgd

Snelle en goede service

Product voldoet volledig aan de verwachting en binnen 24 uur geleverd!

Super snel

Snel verstuurd. Prima kwaliteit.

Snel bezorgd en goed verpakt

Ons scherm voor de openbaarde werd snel bezorgd, maar was niet overdreven verpakt. Soms heb je meer doos dan product, hier was de verhouding goed.

Mooi en degelijke kwaliteit

Ook de communicatie via de site verloopt netjes en duidelijk. Produkt is excact wat ik nodig had.

Snelle levering. Peima product

Snel en behulpzaam

Supersnelle service, we hadden een verkeerde levering en de goede werd de volgende dag geleverd .Nu ging het over een haardstel. Ik ben super tevrede.

Prima geregeld, snel geleverd.

Makkelijk en snel kiezen uit een groot assortiment. Goed verpakt en snel.

kauliteit, gemak, snelheid

prima levering, zeer mooie kwaliteit (ijzeren haardhoutbak) en ook in deze drukke tijden (december 2020) had ik binnen 3 werkdagen mijn bestelling.

Servicegericht en klantvriendelijk

Makkelijk en snel bestellen. Na de bestelling is door een fout van PostNL (verkeerd gesorteerd) vertraging opgelopen. Na enkele dagen bleek het pakketje opeens retour afzender gestuurd te worden door PostNL. Aangezien ik het pakketje spoedig nodig had, heeft de winkel in goed vertrouwen hetzelfde artikel nog een keer naar mij gestuurd, zonder dat het 1e pakketje terecht was. Uiteindelijk kwam het pakketje alsnog bij mij aan, deze kon zonder extra kosten teruggestuurd worden naar Kachelwinkel. Super service en bedankt voor het vertrouwen! Fijn dat dit nog bestaat.

Helemaal goed

Helemaal goed

Mooie spullen

Snelle levering en goede kwaliteit

Een geweldige oplossing de N429.

Omdat wij nu een houtkachel hebben gebaseerd op stralingswarmte, werd het wat moeilijker om het in de aangebouwde serre ook behaaglijk te krijgen. Door de plaatselijke kachelboer P. Veldheer in Hummelo te raadplegen, mocht ik uiteindelijk twee soorten proberen. Doordat de kachel in het midden van de kamer staat, en de uitbouw van de serre op zes meter ligt, plaats ik de GalaFire N429 op de zijkant van de kachel. Na een half uurtje begint het zijn rendement af te werpen. Een verhoging van 4 graden Celsius is eenvoudig haalbaar, waardoor het in de serre ook behaaglijk is. Het andere type was iets groter, maar ik had de indruk dat deze de aanzuiglucht voor de kachel beïnvloedde. Al met al ben ik zeer tevreden met de GalaFire N429.

Spullen goed geleverd en mooi op tijd

Duidelijke website Je krijgt wat je besteld Fantastische service Echt een aanrader

Prima product

Goed op tijd bezorgd.Heel tevreden

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of [email protected].