Ik ben zeer tevreden over uw product

Mooi materiaal. Netjes verpakt. Prima.

Goede service voor een goede prijs, materiaal netjes en op tijd aangeleverd. Ik zou dit zo weer doen

Ik denk dat ik een verbindingsstuk oid had moeten bestellen. Want de kachelpijp is even groot al de pijp van de kachel, ik hoor graag of dat dit mogelijk is op een of andere manier.

Goed!

Alle producten onbeschadigd op de telefonisch afgesproken tijd ontvangen.

Goede en snelle levering

Mooie duidelijke site

Snelle verzending, alles keurig netjes verpakt. Ben zeer tevreden over de bestelling.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik wil jullie graag via deze weg een compliment geven over de afhandeling van een onderdeel welke niet geleverd was. Deze had ik na 2 werkdagen namelijk alweer in huis, zonder enig gedoe. Een foutje maken is dan ook gemakkelijk, wat veel belangrijker is is hoe dit wordt opgelost. En ik kan alleen maar zeggen dat dit op voortvarende wijze is aangepakt.

Zeer snelle levering alleen beschadigd aangekomen en geen mail ontvangen op welke dag me pakketje komt!

Prima ondersteuning.

Wat je ziet krijg je ook!

Kort telefoontje, duidelijke uitleg, eenvoudig te bestellen online. Levering een dag later in perfecte staat. Kan alleen maar zeer tevreden zijn over het bestelde spatscherm voor onze hoekhaard.

Keurige en snelle levering

Prima. Mooi product en snel geleved.

Zie hierboven.

Niet het product

Afschuiven van mijn argumenten foto's totaal niet overkomende en zelfs ontkennen dat ik een gesprek gehad heb met Danny

Snel antwoord via de mail, product snel geleverd

Goed bereikbaar via de mail, vragen duidelijk beantwoord. Overgegaan tot aanschaf van product (haardset), snel geleverd

pijpen zijn goed.

de kwaliteit is goed, de afhandeling vond ik zwak.

Makkelijk te bestellen Snelle levering

Artikelen goed en vlot ontvangen

Wat kan er ook mis gaan? De artikelen zijn vlot ontvangen. De kwaliteit van de rozet is niet geldig maar hij was ook niet heel duur.

geweldig goede winkel

gewoon geweldige winkel super betaalbaar snel af sturen goed verpakt in een woord gezegd en geschreven een goede serves en afwikkeling ga zo door mvg sjef kuijs

Ik ben goed en snel geholpen voor een lage prijs

Ik heb uit een uitgebreid assortiment een voordelige keus kunnen maken welk snel geleverd is

Perfecte levering

God verpakt, snel geleverd. Product voldeed aan mijn verwachting.

Prima webshop en snelle levering.

De webshop is goed ingedeeld en er is een ruime keuze. Het bestelde onderdeel werd de dag na de bestelling geleverd.

Vlot en correct

Gemakkelijk te bestellen met daarna een snelle levering. Goede communicatie mbt bezorgmoment.

Goede productinformatie levering op tijd. Zo kan het ook. Voor mij was het geweldig.

Snel en netjes bezorgd

Besteld en volgende dag al bezorgd,top service!

Oude Amersfoortseweg 249 1212AD Hilversum

0657779118/0233020458

Over De Kachelwinkel

De Kachelwinkel is een jonge, dynamische, voorraadhoudende groothandel voor alle artikelen op het gebied van kachels, rookgasafvoermaterialen en ventilatiesystemen. Wij zijn gevestigd in Hilversum, maar leveren onze artikelen door heel Nederland. Voor advies zijn wij tijdens kantoortijden te bereiken via: 035 - 720 09 48 of [email protected].