Uitstekende service, goede informatie voor de aankoop. Makkelijk om een afspraak te plannen. Locatie is goed bereikbaar. Vriendelijke mensen tijdens de inbouw en ook prima after-sales service. Absoluut aan te raden. Nu maar hopen dat ik het terugvind systeem nooit nodig zal hebben.

Prettige service

Vequard benaderd voor een herkeuring van mijn alarm systeem. Via de telefoon was een afspraak snel gemaakt en zelf toen ik al wat vroeger aan kwam konden ze gelijk aan de slag. Helemaal klaar terwijl u wacht. Top service!

Super goed en snel geholpen. Klant vriendelijkheid top kwaliteit. En de producten die ze leveren is 100%.

Ik ben super snel geholpen door Veguard en prima service.

We zijn verwelkomt met een kop koffie en er lagen ook kleurplaten met kleurpotloden: fijn voor degene die met kids moeten komen. Ongeveer na 3 uurtjes waren ze klaar. Maar ga zeker van uit dat je max 5 uurtjes nodig hebt en plan je vrij. Goed om te weten: dichtbij heb je treinstation: na 2 haltes ben je bij Utrecht Centraal station, retour ticket 6€, waar ook shoppingcenter Hoog Catharijne zich bevind. Nou zeker fijn om daar je tijd door te brengen van hij vliegt ;)))

Snelle service en goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle service en meer dan goede prijs-kwaliteitverhouding!

Professioneel, kundig en sympathiek

VEguard heeft in mijn audi A5 een klasse 3 alarm ingebouwd. Ik had geen enkele kennis van alarmsystemen. Keurig zonder teveel info ben ik door het proces geleid. Sympathieke binnendienst. Inbouw zeer netjes en bij het verkrijgen van het KIWA SCM certificaat nog wat vragen die erg kundig zijn beantwoord. Een afterservice waar aardig wat bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Erg fijn bedrijf waar je een goed gevoel aan overhoudt.

Great quality of service

I was looking for a place to install DEFA DVS90 (klass3) alarm on my car. Wherever I turned to, I was told that they don't have it anymore and I have to wait for a newer version which will be released 3 months from now and most likely will be more expensive. When I contacted VEGuard (micpoint), not only they told me that they have it on stock and can install/certify it for me, but also they gave me an appointment within 1 day. I drove a 100km to get there. While they were working on my car, I used the impeccable facility of theirs: Coffee, airco, Wifi, clean W.C., etc. So I remotely worked from there (don't forget your chargers!). In the end, the installation was nicely done and I was on my merry way back home after 7 hours. The only thing I can be a little bit critic about is that I was told that the installation would roughly take 4 hours, but in reality it took ~7 hours. The problem for me was not the 7 hours or the whole day per se, but the expectation of 4 hours that I had. If I knew since the beginning that it will take 7 hours, I'd be quite OK with it. Anyhow, in the long run, it's not the extra hours that matters but the level of professionalism that you have been dealt. I'm quite happy with the service and strongly recommend them.

Mijn eerst contact met Hans was al heel prettig. Nam alle tijd om het systeem uit te leggen. En hiernaast ook een prima aanbieding voor het volgsysteem. Goedkoper dan zijn concurrenten. Ik kon nog dezelfde week terecht om het systeem te installeren. Binnen een uur waren ze al klaar. Al met al een tevreden klant en kan Veguard aan iedereen aanbevelen.

Heel tevreden

Duidelijke uitleg, goede service. Alles werkt prima, ook op de app alles mooi weergegeven.

Topservice met een keurige prijsstelling

Na divers mail mail en telefonisch contact, met duidelijke uitleg over hoe een en ander in zijn werk ging, een afspraak gemaakt. Keurig ontvangen, met een nette wachtruimte, met gratis WiFi, lesmateriaal en een continue stroom van koffie. Er werd gerekend met een tijdsblok van 4 uur voor de inbouw en na 3 1/2 uur was de auto klaar. De installateur legde vervolgens keurig uit hoe een ander werkt. Facturen en certificaten voor de verzekering werden per mail na gestuurd. Top gedaan!

Geweldig geholpen,compliment!

Door verkeer hinder te laat op inbouw afspraak, op ons gewacht Ontvangst met koffie, mijn echtgenote en ik waren blij verrast dat dit nog kan in 2022. Top.

Heel goed contact gehad met Hans van Marsbergen.Had heel veel tijd voor mij ,om alles goed uitteleggen.Vanaf begin tot het einde is alles goed verlopen,daarom ben ik zeer tevreden.Ook het contact met Micpoint verliep ook goed i.v.m aanmaken van MyFMS. Personeel is zeer deskundig.

Goed Service

Top.!

Top service en klantvriendelijk staat zeer hoog aangeschreven.

bijzonder vriendelijk en service gericht!

Ik kon ondertussen mijn administratie doen terwijl ik wachtte en het was al sneller klaar dan verwacht. Ik was helaas mijn reserve sleutel vergeten... daar is meteen de snelste oplossing voor gevonden. Een paar dagen later kon ik (op mijn route) de sleutels alsnog laten beveiligen. Er is in alles meegedacht en zo kon ik bij een andere (ook nog veel goedkopere) verzekering een goedkopere beveiliging laten toepassen.

Goede informatie

Goede informatie en uitleg en meedenken aan goede oplossing. Toen ik op belde dat mijn auto beveiligd moest voor de verzekering gingen ze eerst op zoeken of er toch al een klasse 1 in de auto zat, Toen dat niet het geval was voor geval een goede oplossing gezocht. Zeer tevreden

TOP !!!!!

Duidelijke uitleg, snelle afspraak, correct ontvangst en juiste uitleg over het ingebouwde systeem. Kortom TOP!!!!!!

zeer slecht

Beslist geen aanrader, indien er problemen zijn draaien ze zich in allerlei kronkels om geen garantie/vergoeding te hoeven geven. Ik had met mijn B.M.W. problemen met een hoog verbruik tijdens de nacht. Dit probleem deed zich niet altijd voor, maar was wel lastig. Na het vervangen van de accu deed het probleem zich nog steeds voor. Voor mij was het onduidelijk waar het probleem vandaan kwam en ik heb de garage gevraagd om dit probleem te verhelpen. Na enkele dagen kwamen ze erachter dat het alarm de boosdoener was. Nadat deze vervangen was is het probleem opgelost.. Op mijn vraag om een vergoeding werd er negatief gereageerd. Ook op mijn voorstel om de module te onderzoeken werd niet ingegaan. De stelling was dat het alarm door hun vervangen had moeten worden. Dat is natuurlijk erg vreemd omdat het pas na dagen onderzoek boven water kwam. Het is een slecht alarm we hebben er al meer problemen mee gehad. Afstand bediening vervangen Sensor vervangen Module vervangen. Mijn vermoeden is dat ze het alarm niet goed geïnstalleerd hebben en dat ze dit nu proberen te verbergen. Mijn advies is om geen alarm door hun te laten installeren. Ze geven geen support en geen garantie.

Beste Mulder, Bedankt voor uw reactie! Jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Ik zal kort een onderbouwing geven vanuit ons: Wij hebben op 26 augustus 2019 een alarm bij u ingebouwd en sindsdien heeft deze auto veel storingen gehad, waarbij het alarm of de installatie niet de oorzaak was. Wij hebben u in deze periode zo goed mogelijk proberen te helpen en hebben, zoals u ook aangeeft, de batterij van de afstandsbediening vervangen. Voor de overige storingen bent u diverse malen bij de BMW dealer geweest. Uw BMW dealer heeft al eerder een sensor van het alarm vervangen, u had ons hiervan toen al in kennis moeten stellen. Recent heeft u de auto nogmaals bij een BMW dealer gebracht, die uiteindelijk ons DEFA alarm uit de auto heeft gehaald. Wij zijn bij alle onderzoeken en zelfs bij de uitbouw niet gecontacteerd. Pas achteraf heeft u dit bij ons gemeld en kregen wij de factuur van uw BMW garage doorgestuurd. Wij zijn dan ook niet in de gelegenheid geweest om zelf het probleem te onderzoeken en dit op te lossen. Wij bieden 3 jaar garantie op de hardware en 1 jaar garantie op de installatie. Zoals u hier in andere reviews kunt lezen staan wij juist bekend om onze service en support. Als u ons voor de uitbouw had gecontacteerd hadden wij u zeker kunnen helpen, helaas kunnen wij achteraf niet meer controleren of de fout bij het alarm lag, omdat u het aan een derde partij heeft uitbesteed. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen of u wilt het met ons hebben over deze reactie, dan kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Team Veguard

Leuke mensen en zeer kundig

Goed product voor een zeer nette prijs

Voor een alarmcertificaat heb ik contact opgenomen met diverse bedrijven en het was allemaal heel lastig om dit voor elkaar te krijgen. Bij VEGUARD heeft een zeer vriendelijke meneer aan de lijn mij alles heel duidelijk uitgelegd hoe dit werkt en daarna zijn ze aan de slag geweest om te kijken of de alarm in mijn auto herkeurd kon worden. Op dezelfde dag nog teruggebeld en een afspraak ingepland en een week later was het voor elkaar. Top service!

Snel en vakkundig geholpen!

Een herkeuring van het alarmsysteem was snel en bekwaam uitgevoerd!

op kort termijn en snel geregeld

Het boeken van de opdracht als ook de uitvoering stelde weinig voor. Wel jammer dat het aanmaken van het wachtwoord niet soepel verloopt agv software problemen, kan hiermee ook niet zien of dat de ingebouwde zender werkt.

Beste Roy, Bedankt voor je reactie. Er is inderdaad een probleem geweest met het aanmaken van een wachtwoord. Dit is inmiddels verholpen en je kan weer zonder problemen gebruik maken van onze software. Wij zijn blij met deze 7 en hopen je volgende keer nog beter van dienst te kunnen zijn zodat er een 9 of hoger uit komt :) Als wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Team Veguard

Kundig

Afspraak snel gemaakt. Erg goed geholpen.

Perfect gedaan

De uitleg is zeer uitgebreid en duidelijk zodat je zeker weet dat je de juiste beveiliging op je auto hebt. Montage ook zeer netjes gedaan, en wederom een goede uitleg over de werking.

Over Veguard Voertuigbeveiliging

Veguard voertuigbeveiligingen is een dienst van Micpoint B.V. Veguard levert en monteert voertuigbeveiliging op een door u gekozen locatie in Nederland, bijvoorbeeld bij u op de zaak, thuis of bij ons in de garage. Wij leveren en installeren Kiwa SCM goedgekeurde autoalarmen, startonderbrekers, voertuigvolgsystemen plus en terugvindsystemen.