Goed en snel afgehandeld

Bij aankomst werd er volgens de corona protocol gehandeld. Ik kreeg drinken aangeboden en kon in de wachtkamer zitten. Systeem is sneller in elkaar gezet dan verwacht en kon ik dus ook sneller ervan door. Ik raad ze aan!

Super service en uitleg

Snelle reactie op mijn offerte en nette inbouw van het alarm. Contact is zeer goed en vriendelijk.

Zoals verwacht, top!

Alles verliep zoals van tevoren afgesproken en dat is erg fijn. Service en informatie ook goed.

Zeer correct en professioneel

Snel

Vriendelijk en deskundig

Ik heb Alarmklasse 3 en voertuig volgsysteem laten inbouwen. Ben goed geadviseerd en de montage is keurig uitgevoerd. Montage zou tot 15.00 uur duren, maar om 12.15 uur al klaar. Heb daarna ook besloten om mijn dashcams door hun in te laten bouwen.

Keurig

Goede uitleg en uitvoering.

Prettig en zeer klantvriendelijk bedrijf

De medewerkers zijn zeer vriendelijk, professioneel en denken volop mee om de beste beveiliging aan te bieden tegen een scherpe prijs. Contact verliep zeer prettig, afspraak was snel gemaakt en inbouw zeer netjes en op tijd gerealiseerd.

Snelle service voor een nette prijs

Zeer vriendelijk, heldere afspraken, keurige prijs, goede uitleg

Goed snelle vriendelijke service

Snelle afspraak, goede communicatie en bereikbaarheid.

Vriendelijke en professionele service

Vriendelijke en professionele service.

Ik wilde een product afnemen. Na controle bleek dit niet nodig te zijn. Zij hebben alles uitgezocht en doorgestuurd. Bijzonder is dat deze service dus nog bestaat...... Goed bedrijf!

matig, je hebt niet veel aan de app

Het systeem zit er in, wegens de verzekering, voor je zelf heb er weinig aan, je kan zien waar de auto is, maar je ziet geen ritten. Inbouw is Ok, maar maak van te voren afspraken als het opnieuw moet worden uitgebouwd/ ingebouwd, anders krijg je prijsverrassingen. Je krijgt ook regelmatig aanmaningen, omdat je dan nog volgens hun systeem niet betaald hebt, maar dat blijkt allang afgeschreven te zijn. Enige pluspunt is dat het elders de aanschaf nog duurder is, dus dan maar aanbevelen : Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u uw ervaring met ons wilde delen. U gaf in dit geval aan dat de communicatie niet duidelijk genoeg was. Spijtig is ook nog de facturatie fout gegaan en dan komen we tot een optelsom dat het niet goed was. Na overleg hebben wij het recht kunnen zetten en bent u weer tevreden. Dankzij uw opmerkingen kunnen we onze werkprocessen scherp houden, en daarmee de van ons vertrouwde kwaliteit blijven geven. Wij wensen u veel plezier met onze Vequard en MyFMS systemen. Team Veguard.

Uitstekend, deskundig, en netjes

BMW voorzien van voertuig volgsysteem, na her en der geïnformeerd te hebben, zie dat deze firma weet waar ze over hebben om het juiste systeem te kiezen, prijs is daarbij ook gunstig.

Mijn Mercedes bij jullie gebracht voor het inbouwen van een alarm systeem. Paar dagen getest, bleek net wat te gevoelig afgesteld, vervolgens kosteloos naar mij toe gekomen om het aan te passen. Helemaal tevreden, super service!

Zeer positief!

Monteur was een erg aardige, kundige man. Een op en top vakman en zeer integer.

Goed service! Vriendelijk en snel. Sympathieke monteur👍🏼 Zeker een aanrader

De inbouw van het systeem werd keurig uitgevoerd op de locatie van de garage. Daarna werd er separaat uitleg gegeven over het systeem en hoe te handelen bij alarm. Ook zijn ze zeer goed bereikbaar en geven adequaat antwoord op gestelde vragen.

Snel, keurig en kundig afgewerkt, vriendelijk en met kennis van zaken van mijn auto

Zie boven

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk geholpen en personeel heeft er alles aan gedaan om de door een storing veroorzaakte vertraging zo goed mogelijk op te lossen.

Ik ben heel prettig geholpen.

Er werd op vakkundige wijze een module en GPS zender in mijn Opel ingebouwd. Zeer vriendelijke monteur die alle tijd nam om alles netjes af te werken en te testen.

Over Veguard Voertuigbeveiliging

Veguard voertuigbeveiligingen is een dienst van Micpoint B.V. Veguard levert en monteert voertuigbeveiliging op een door u gekozen locatie in Nederland, bijvoorbeeld bij u op de zaak, thuis of bij ons in de garage. Wij leveren en installeren Kiwa SCM goedgekeurde autoalarmen, startonderbrekers, voertuigvolgsystemen plus en terugvindsystemen.