Super geweldig bedrijf

2 keer een auto gebracht een audi rs3 en een mercedes GLE 53 AMG super geholpen Fijne mensen een aanrader !!

goede en snelle service. goed advies.

niks op aan te merken

Niet doen wat belooft is

Vanuit mijn verzekering werd de eis gesteld een klasse IV alarm te laten inbouwen. Als noob gaan googelen en uitgekomen bij micpoint. Snel de offerte in de mail en maar even gebeld. Er werd een klasse IV en V aangeboden. Nadat alles was uitgelegd gekozen voor klasse V aangezien me dat de betere optie leek. Afgelopen maandag was de dag van inbouw. Na een kleine twee uur werd ik gebeld met de mededeling dat men niet wist hoe een klasse V in te bouwen in mijn auto. Met andere woorden ik moest het maar met klasse IV doen. Auto opgehaald en vrijwel geen uitleg gekregen over hetgeen was ingebouwd en hoe e.e.a. werkt. En er was. Niemand aanwezig die meer uitleg kon geven. Erg slechte service en totaal ontevreden. Achteraf bij andere partijen nog navraag gedaan en klasse V zou totaal geen probleem moeten zijn.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw recensie. Jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Er is door samenloop van omstandigheden inderdaad iets misgegaan met het inbouwen van een klasse 5 in uw auto en dit is niet goed gecommuniceerd met u. Wij hebben direct contact met u opgenomen, u een goede oplossing geboden en inmiddels alsnog een klasse 5 systeem geïnstalleerd. We hebben u door dit misverstand ook een korting gegeven op de totaalprijs en zo een onderdeel niet door berekend. Wij hopen dat u alsnog als tevreden klant bij ons weg gaat en hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Veguard

Echt een super georganiseerd bedrijf!

We hebben een tweetal Iveco bedrijfswagen voorzien van een Klasse 3 alarmbeveiliging bij VEGUARD (onderdeel van Micpoint). De planning, de communicatie en deskundigheid maakt dat wij dit niet anders kunnen beoordelen met 5 sterren! Bedankt en tot de volgende keer! Autodemontage van Spanje B.V.

Duidelijke uitleg, zowel bij de informatie aanvraag als na de installatie.

Professioneel

Zeer vakkundig en professioneel geholpen. Heb er niks op aan te merken.

Snel en kundig

Konden snel terecht en het werkt naar tevredenheid.

Zeer vakkundig en vriendelijk.

Heel veel en goede infomatie gekregen over een alarm.

Professioneel

Zelfs geïmporteerde wagens buiten Europa zijn geen probleem om volgens de Europese norm te worden beveiligd door Veguard. Professioneel en bekwaam personeel hebben alles tot in de puntjes uit- en afgewerkt. Klasse.

Professioneel en daadkrachtig

Ik heb de ervaring dat ze naar je probleem luisteren en dan, voor jou, de goedkoopste oplossing zoeken.

Top service!

Hans heeft ons heel goed geholpen!

goede service en vriendelijk personeel

Als je blijft wachten wordt er regelmatig gevraagd of je iets wilt drinken. En als alles is ingebouwd krijg je duidelijke uitleg ik ben zeer tevreden

Behulpzaam en snel

Uitstekende hulp vooraf en service tijdens de installatie. Er werd ook een werkplek beschikbaar gesteld in houten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

heractivering voertuig volg systeem

Heel goed ontvangen , en prima uitleg van de monteur! Aan te bevelen!

Uitstekend werk en komen afspraken na.

Eerste contact was goed, duidelijk en behulpzaam. Ik kon snel worden geholpen met een alarm in de auto. De dag van de afspraak verliep goed en binnen de tijd was alles geregeld.

TOP service

Mijn alarm moest opnieuw worden gecertificeerd maar de verzekering eiste een uitgebreidere alarmklasse. Hier was ik niet van op de hoogte. Er werd direct geschakeld met de verzekeraar en gezocht naar een oplossing. Ik hoefde hier verder niets aan te doen. Wat een top service. Inmiddels opnieuw gecertificeerd en geen gezeur meer met de verzekeraar. Dank jullie wel...

Meedenken met de klant

Veguard in Houten heeft me perfect geholpen met het inbouwen van een klasse 5 alarmsysteem in mijn geïmporteerde auto, vanaf het moment van RDW keuring tot het moment dat de kenteken platen klaar waren. Aanrader!

GE-WEL-DIG!!!!

Contact met dit bedrijf brengt je tot de wens dat je altijd zo geholpen zou worden. Op vriendelijke en duidelijke wijze worden vragen beantwoord en problemen opgelost. Uitleg van het systeem achter de beveiliging is meer dan goed en het allermooist is: het werkt gewoon super!! Dit is dan ook een bedrijf wat ik met 100% overtuiging kan aanbevelen.

Zeer vriendelijke en duidelijke mensen die ondanks complicaties keurig werk opleveren.

Contact met deze mensen was uitstekend: duidelijk, vriendelijk, flexibel. Het alarm zit er goed in, ondanks dat het allemaal lastiger was in deze auto dan normaal. Keurig.

Top geregeld

Zelden zo een goede service gehad als bij deze heren. Bedankt voor het inbouwen en de koffie.

vriendelijk, betrokken en vooral inhoudelijk goed

Ook de nazorg was prima geregeld

Goede communicatie

Ik heb contact gezocht met VG en deze hebben mij (vrijblijvend ) voorgelicht. Na een offerte heb ik dan ook akkoord gegeven. Omdat ik bij klanten aan het werk ben, heb ik in overleg met VG ( en ook met de klant ) in de middag afgesproken. Zoals afgesproken heeft de monteur ook 15 min voor aankomst gebeld, zodat ik de inbouwplek vrij had. Na deskundige inbouw en het alarm besproken te hebben, heb ik de volste vertrouwen in dit bedrijf.

super goede uitleg en service

Hele uitgebreide uitleg, ze nemen de tijd voor je en installatie erg snel en netjes

Geweldig service !

Recent een nieuwe voertuig gekocht en het voertuig moest voorzien worden van een alarm klasse 3 alleen wegens vakantie en tijdsgebrek moest dit op korte termijn gedaan worden. Ik ben bij Veguard terecht gekomen door Google ik kreeg snel reactie via de mail dat het evt nog voor mij vakantie kan direct antwoord aangegeven en kon nog de zelfde middag langs. Naar mijn weten was het voertuig niet voorzien van een alarmklasse 3 na onderzoek van een vriendelijke medewerker van Veguard bleek het voertuig al te voorzien zijn fabriek af aan de eisen van de alarm klasse 3 hiervoor heeft Veguard de scm certificaat voor uitgegeven. Kortom snel geholpen, voordelig en dik tevreden. Bedankt Veguard en zeker een aanrader.

Over Veguard Voertuigbeveiliging

Veguard voertuigbeveiligingen is een dienst van Micpoint B.V. Veguard levert en monteert voertuigbeveiliging op een door u gekozen locatie in Nederland, bijvoorbeeld bij u op de zaak, thuis of bij ons in de garage. Wij leveren en installeren Kiwa SCM goedgekeurde autoalarmen, startonderbrekers, voertuigvolgsystemen plus en terugvindsystemen.