zoals verwacht

Zoals verwacht is de peilzender geïnstalleerd en geactiveerd. Kreeg het certificaat een paar dagen later en had deze bij voorkeur op dezelfde dag gehad van installatie. Dit i.v.m. mijn verzekeraar. Echter had ik wel voldoende bewijslast voor mijn verzekeraar dat het was ingebouwd. Veguard heeft wel haar best gedaan om het certificaat z.s.m. door te sturen. Service en communicatie is goed. Let wel: Het is een peilzender die max 2 maal per dag de locatie van je auto weergeeft. Ga je in die tussentijd met de auto ergens anders naar toe, zal dit niet worden gelokaliseerd. @Veguard: Is er een mogelijkheid om de frequentie van locatie bepaling te verhogen?

Hartelijk dank voor uw review. Uw vraag van een hogere frequenties van locaties is een andere oplossing. De klasse TV peilzender moet het een paar jaar doen en met een hogere interval is dat niet meer te garanderen. Er zijn wel mogelijkheden maar dat is een andere oplossing. Een MyFMS Pointer C2 (zelfde systeem maar dan zonder CCV keurmerk). Of een klasse 4, klasse 5 of eventueel los een ritregistratiesysteem met een Keurmerk ritregistratiesystemen. Dan bent u ook fiscal proof. U kunt hiervoor contact opnemen met een van onze adviseurs.

Great service and experience

Excellent customer service and experience with installing safety systems on my car. Hans explained everything nicely and answered all my questions. Also gave me appointment with priority. Since installation takes quite some time, they have office space where you can work as well. Price is reasonably good. Very happy and satisfied. Top work!

Duidelijke toelichting bij de keuze en heldere afspraken, die keurig nagekomen zijn.

Het alarm werkt goed En je wordt geweldig geholpen

vakmensen die weten waar ze over praten en duidelijke uitleg.

Na het maken van een afspraak mijn auto gebracht.Binnen 4 uur was mijn auto klaar en na een uitleg weer rijden.

Fijn bedrijf !

Ik had een storing en die hebben ze netjes aan huis opgelost!

Professionele mensen!

Alles keurig op tijd geregeld. Vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg!

Professionele mensen die precies weten wat ze doen. Van begin tot eind helder in communicatie en enorm behulpzaam bij vragen.

Auto is netjes voorzien van het alarmsysteem, geheel binnen de afgesproken tijd! Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Echt een aanrader om je gewenste alarmsysteem in te laten bouwen.

Prima geregeld, goede service

Prima geregeld, auto weer klaar netjes binnen afgesproken tijd. Prima uitleg over product.

uitstekend

Goede info, goed advies.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Goed en perfect

Professioneel bedrijf

Vakmensen en klantgericht. Het hele proces van eerste klantcontact, inbouwen, afleveren en de formulieren afhandeling verliep vlekkeloos. Vrijdag eerste contact en maandag al ingebouwd, chapeau! Erg tevreden.

Top service ,goede uitleg, ervaring

Top service ,goede uitleg, ervaring

Prima service, op tijd en volledig

Goed product, duidelijke service en afspraak = afspraak

Snel en behulpzaam

Direct geholpen, snelle service. De auto was met een uurtje weer klaar om te gaan.

Top advies terwijl ze er niks meer aan konden verdienen !!

Aanvraag gedaan voor een Alarmklasse 3 voor mijn nieuwe auto. Daarna samen uitgezocht wat er af-fabriek in de auto zit en Veguard heeft advies gegeven om eerst met verzekering in discussie te gaan, aangezien er al een klasse 2 in zit. Verzekering heeft uiteindelijk klasse 2 ook geaccepteerd en er hoefde dus niets additioneel ingebouwd te worden. Ze hadden ook het klasse 3 in kunnen bouwen zonder hier verder wat over te zeggen ! Topservice. Volgende keer zie ze me weer, maar dan mogen ze wel iets inbouwen :-)

Vlotte service, vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Erg fijne ervaring bij de herkeuring.

Uiterst vakkundig en klantvriendelijk.

Bij Veguard krijg je iemand aan aan de lijn die verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is, niet je tijd verspilt en met je mee denkt. Ik kan Veguard 100% aanbevelen.

Top , mensen met ervaring

Goed geholpen en goed geinformeerd, als je achteraf nog vragen heb of service dan staan ze gelijk voor je klaar, tot de volgende keer heren!

geweldig!

Op last van verzekering was een volgsysteem vereist, info bij plaatselijke autoshop was kosten ca 1300 euro, de heren van Veguard hebben goed nagevraagd wat werkelijk nodig was en hebben uiteindelijk naar tevredenheid van mij en de verzekeraar een gecertificeerd volgsysteem geplaatst voor ca 200 euro. Ik ben vriendelijk en netjes ontvangen, goede nazorg en keurige administratie.

Top super

Snelle service en vriendelijk geholpen

Vooraf goede uitgebreide informatie vriendelijk en netjes geholpen.

Ben voor het eerst in contact gekomen met Veguard voor een herkeuring SCM alarm super vriendelijke ontvangst en je merkt dat ze verstand van zaken hebben. Laatst andere auto gekocht en heeft Vuguard een geheel nieuw SCM systeem ingebouwd en zoals mijn eerdere ervaring wederom vriendelijk goede duidelijke uitleg vooraf welke systeem / opties en keurig netjes ingebouwd Top ! het juiste adres voor inbouw van een SCM alarmsysteem.

Vlierweg 38 A

3991BD Houten

Over Veguard Voertuigbeveiliging

Veguard voertuigbeveiligingen is een dienst van Micpoint B.V. Veguard levert en monteert voertuigbeveiliging op een door u gekozen locatie in Nederland, bijvoorbeeld bij u op de zaak, thuis of bij ons in de garage. Wij leveren en installeren Kiwa SCM goedgekeurde autoalarmen, startonderbrekers, voertuigvolgsystemen plus en terugvindsystemen.