klantvriendelijk Snel reactie Fijn contact Snelle service

Zie boven

Goed herpakt

Na een wat teleurstellende ervaring waarbij mijn pakketje kwijt was, hebben ze me uiteindelijk toch (op hun kosten) een nieuwe zending gestuurd. Dit gebeurde snel en we hadden regelmatig mailcontact over de status van de bestelling. Ik ben tevreden over hoe ze deze situatie hebben aangepakt en erg blij met mijn ring.

super!

Ik heb al meerder ringen van Josephina Jewelry. Natuurlijk blijft een plating altijd een plating, maar die van josephina is goed en blijft lang mooi. De sieraden krijgen wat meer een vintage gouden look maar blijven prima van kleur. En de edelstenen zijn natuurlijk fantastisch.

Snel en netjes geleverd.. Super.blij met.mijn ring en ketting. Op.naar de volgende bestelling.

Zoals omschreven, snel verzonden!

Súper!!!

De ring was een kado voor mijn dochter. Helemaal een schot in de roos! Super mooi én super service!!!

Leuk kettinkje

Mooi kettinkje. Lijkt in de afbeeldingen echt groter, zilveren rondje met een klein steentje. Wilde hem voor mezelf, maar uiteindelijk toch aan mijn dochter van 12 gegeven gegeven, toch iets te fijntjes. Zij is er blij mee. Was niet duur, met leuke korting. Snelle levering, aardige klantenservice

Mooie sieraden, snelle levering en super goede service. Heel blij met mijn bestelde ring, maat was ook perfect.

Prachtige ketting met hanger en uitstekende service!

Prachtige ketting met hanger en uitstekende service!

Gemakkelijk te bestellen. Lever tijd 1 dag. En de ring is zoals omschreven.

Super snel. Mooie ring, kleur, steen en maat zijn perfect.

Prima. Goldplating ketting voldoet volledig aan verwachtingen.

Goede service en snelle orderverwerking.

Mooie ring! Goede service! Chapeau!

Mooie ring! Goede service ondanks dat de ring later kwam. Ze hebben mij netjes geïnformeerd. Ze hebben mij netjes op de hoogte gesteld dat de levering later kwam. Betrouwbaar!

Snelle levering,mooie kwaliteit

Mooi product,mooie prijs en snelle levering

Bestelde ring zag er goed uit en was snel geleverd

Mooie kwalitatief goede producten die voldoen aan de verwachtingen. Je krijgt wat je ziet! Super snelle bezorging en goede service, ik had een vraag wat betreft de levering en kreeg binnen een half uur een reactie op mijn mail.

Blij mee

Was de eerste x dat ik hier iets bestelde .Goed bevallen mooie dingen voor een leuke prijs. Aanrader!

goede kwaliteit, netjes geleverd

Ringen waren zoals ik verwachtte en tijdig geleverd

Inziet eruit zoals ik had verwacht

Top!heel mooi armbandje voor mijn dochter!

Mooie ring besteld maar helaas viel de steen er al snel uit. Mailtje gestuurd en meteen een nieuwe ontvangen. Super mooi en degelijke ring.

Mooie sieraden!

Kwaliteit iets minder dan ik verwacht had, omruilen ging wel heel makkelijk; je moet wel zelf de verzendkosten betalen.

Prachtige kwalitatieve sieraden

Ik had een set met ring ketting en hanger besteld en een los hangertje. Allen waren ze prachtig en zeer verfijnd. Ik ben verliefd en zal zaker vaker bestellen!

Top!!

Goede Service en mooie producten!

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.