Goed geregeld

Meerdere producten besteld. 1 armband gaat terug, bedel (veertje) veel te groot. Verder alles mooi.

Supermooie ring supersnel ontvangen!

De ring die ik heb gekocht ziet er precies zo uit als op de foto en was supersnel geleverd. Ik zou hier zeker nog eens wat bestellen.

Ik heb een set oorbellen, een ketting en een ring en ben er echt aangenaam verrast over! Ik heb deze sieraden nu al een aantal maanden, ik draag ze dagelijks en ze zijn nogsteeds heel mooi van kleur en dit allemaal voor eeb prima prijs! De items waren bij mij snel geleverd en ze werken bij Josephina erg klantvriendelijk! Conclusie: prachtige sieraden die lang mooi blijven voor een goede prijs!

Perfecte levering en moo product

Precies zoals ik gehoopt had. Prachtig sieradendoosje

Een hele mooie ring. Goede kwaliteit

De service is goed Snelle levering Zeer mooie ring gekocht Erg tevreden mee Ik ga zeker nog meer bestellen bij jullie Groetjes. Daisy

Prachtige ring, snel bezorgd

Makkelijk bestelproces, vlot bezorgd en mooie ring. Ik ga zeker vaker bestellen.

Zie hieronder

Ik ben een opa van 69 en mijn kleindochter is er vast blij mee.....

scharniertje is niet helemaal goed maar verder een hele mooie bak!

Heel mooi

Snelle levering, mooi ingepakt en goede kwaliteit!!

Van wege drukte wat later geleverd. Maar dat was de verwachting.

Vanwege drukte wat later geleverd. Maar na contact en navraag van hun zijde is het prima in orde gekomen. Dank voor de extra navraag.

Erg goed!

Erg mooie sieraden. Mooi en persoonlijk ingepakt voor de klanten! Dankjewel.

Afwerking product slordig

Het sieraad wat ik heb besteld is zo op het oog prima, als men beter gaat kijken is het steentje niet helemaal mooi maar heeft het krassen/scheurtjes, een vlekje en is het zilveren omhulsel slordig afgewerkt met chipjes eruit, jammer.

Voor herhaling vatbaar!

Snelle service, sieraad zoals omschrijving!

Mooie identieke sieraden en leuk verpakt!

Goede kwaliteit en leuk verpakt

Top service en prachtig sieraad

Snel bezorgd netjes verpakt. Echt een prachtige ring.

Uitstekend!!

Heel blij met mijn aankoop, snel verzonden en ontvangen!

Top service!

Mijn ring was te groot, dus ik heb hem retour gestuurd en ik kreeg 4 werkdagen later alweer de kleinere ring in de bus, echt top!

Mijn ervaring is geweldig!

De ring is enorm snel verzonden, precies zoals op de foto, leuk verpakt, het geld waard, heel blij mee!

Hele mooie sieraden! Ik had hem op donderdagavond besteld (dus na 16.00u) maar hij zat zaterdag al netjes in de brievenbus!

Voor de tweede keer wat besteld en heel tevreden! De glazen box Hexagon (de brede versie) en een gouden ring. Wederom snel geleverd. De glazen box is heel goed/ veilig verpakt.

Quality

Very pretty quality item. Quick service!

Ik had een ring besteld die een maat groter bleek te zijn, deze omgeruild (wat heel makkelijk kan via het kaartje wat wordt meegestuurd) en binnen 2 dagen had ik de goede maat alweer binnen! Echt een top service.

Super mooie ring en mega snelle levering!

Mooi en snel geleverd

Over Josephina Jewelry

Sieraden shop je bij Josephina Jewelry van hoogwaardige kwaliteit sterling zilver of met gold plating. In onze collectie verwerken wij echte edelstenen. Geniet van gratis verzending in Nederland, België & Duitsland.