Super snelle levering en mooie ring

Super ringetje weer, klein maar fijn!

Heel snelle levering, zonder bezorgkosten, mooie items die je nergens anders ziet, super

Beloofd wat ze zeggen! Foto’s komen overeen met werkelijkheid

Prijs kwaliteit goed. Snelle service. Ruim assortiment

ZO MOOI en fijne service

Heel blij met mijn ringen, ik spaar ze allemaal! Vooral de ringen gemaakt van Brass met gold plating blijven super lang mooi en goud van kleur! Top service ook en snelle keurige verzending

Snelle levering en netjes verpakt, ben heel tevreden.

Super mooie ringen, mooie details!

Bezorging was snel! Wordt geleverd in een mooi doosje en met poetsdoekje! Ringen zijn van mooie kwaliteit, veel details en mooie stenen! Erg blij mee

snel ontvangen en prachtige sieraden!

Past perfect en super mooi

Andere verwachting wel goed contact met klantenservice

De ring is niet zoals ik had verwacht en bleek ook te groot voor mij te zijn. Na contact met de klantenservice goed geholpen en kon ik de ring makkelijk retourneren.

Snelle verzending en afhandeling, mooie fijne sieraden

zoals op de foto de ringen die ik heb besteld. Heel mooi ben er blij mee.

Ontzettende leuke site met mooie producten!

Hele mooie zilveren ringen met smaragd voor mijn dochter en mijzelf. Ik kom zeker nog eens terug op de site! Snelle en vriendelijke reactie op mijn vragen via de mail.

Onwijs blij met mijn aankoop.

De ringen gekocht op kleur (van de foto) die matchend waren mijn met horloge. Het was een perfecte match! Goede uitleg over het meten van de maat ring. Super snelle zendig! Al met al erg tevreden en zal zeker een nieuwe bestelling doen.

Mooie ring

Mooie ring, snelle service

Goede en snelle levering !

Heb een glazen box met verdiepingen gekocht voor mijn edelstenen in te leggen het is echt een eyecatcher ! Fijne en snelle service !

Leuke prijzen en goede kwaliteit

Super goede prijzen voor sieraden met echte edelstenen en blijft mooi goud!

Super Mooi en blijft lang goud!!

Super Mooi en blijft lang goud!!

Mooie ring, zit goed

Vlotte levering, prachtige ring.

Jammer

Ik heb in april drie ringen besteld. Ik was er eerst erg blij mee! Want snel verzonden, leuk design en op het eerste oog leek het goede kwaliteit. Nu zijn er toch 2 ringen al erg verkleurd (Ik heb de ringen altijd uitgedaan voor het douchen/handen wassen, omdat dit aanbevolen was). Ik vind dit na 4/5 maanden toch wel erg jammer, aangezien ik wel een betere kwaliteit had verwacht bij deze prijs. Misschien heb ik net pech gehad en is het een productie fout. Maar door deze ervaring zou ik niet snel nog iets kopen. Ik hoop op een eventuele compensatie.

Hi Isabel, Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen. Het verschil zit in de basis van de ringen, de ringen met sterling zilver als basis verkleuren sneller naar zilver dan de ringen met brass als basis. Dit is de reden waarom we bij onze nieuwe collecties alleen nog brass als basis gebruiken voor onze gouden ringen. Brass heeft van zichzelf een vintage gouden kleur, waardoor het dus veel minder opvalt als de laag gold plating eraf slijt. Groeten Team Josephina Jewelry

Schnelle Lieferung und gute, zeitnahe Betreuung

Danke für das schnelle Bearbeiten und versenden unseres Einkaufs.

Super snel en heel mooi sieraad!

Snelle service en mooie ring!

Prachtig

Mijn bestelling verliep vlekkeloos. Kreeg zelfs een nieuwe kortingscode aangezien ik de eerste niet gebruikt had. Mijn bestelde producten zijn geweldig. Zeer delicaat en bijzonder, als ik het zo mag noemen!! Ik ben er erg blij mee!!! Zal zeker nog wat meer uitzoeken.. Ken je het woordje hebberig....?

Mooi subtiel kettinkje!

valt mooi om de hals en is erg sierlijk

Over Josephina Jewelry

Sieraden shop je bij Josephina Jewelry van hoogwaardige kwaliteit sterling zilver of met gold plating. In onze collectie verwerken wij echte edelstenen. Geniet van gratis verzending in Nederland, België & Duitsland.