Super mooie ring en snelle levering!

Ik had een ring besteld die later niet meer in mijn maat verkrijgbaar was, hier werd ik heel snel over op de hoogte gesteld en hebben ze me de keuze gegeven of ik mijn geld terug wilde of een andere ring wilde uitzoeken. Ik heb gekozen om een maatje kleiner te bestellen en deze paste perfect! De ring was de volgende dag al binnen

Tijdens het late-night shoppen had ik een vraag voordat ik mijn product wilde bestellen. Binnen 10 minuten had ik mijn antwoord; heel erg fijn geholpen. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Snelle verzending van prachtige ring

Heel erg blij met mijn ring!

Perfect, eerlijk en snel!

Perfect, product is net als op foto en finally een grote maat🙏🏼 Snelle reactie op mailtjes, dm’s etc. Eerlijk, als er een foutje aan het product is laten ze het eerlijk en snel weten. Thanks!

Hele mooie ring en super snel en goed geleverd!!

Hele mooie ring en super snel en goed geleverd!!

Super aankopen voor een leuke prijs

Ik heb met veel plezier geshopt in de webwinkel. Ik heb een ring voor mezelf gekocht en een armband voor een vriendin en we zijn beide super blij met de aankoop. De bestelling kwam ook super snel binnen.

Hele mooie sieraden,snelle service,heel netje in gepakt,ik ben zeer tevreden 👍👍👍

Mooie ring, komt overeen met de foto!

Super mooie ringen, precies zoals op de foto!

Super looierijen, precies zoals op de foto!

Prachtig

Meteen reactie op mail. Perfecte maat. Prachtig sieraad.

Mooie ringen

Snelle levering, mooi sieraad

Snelle levering, mooi sieraad zoals vermeld

Een zeer tevreden klant!

Ik heb hier voor de tweede keer een ketting besteld en wat is hij prachtig!Ik vind de kwaliteit erg mooi en het was mooi verpakt en een snelle verzending!

Leuke betaalbaar sieraden!

Super blij met mij aankoop!

Goede service en mooie armband

Mooie armband ontvangen en netjes op tijd ontvangen. Goede service. Erg behulpzaam.

Geweldige service en zeer persoonlijk

Mooie ringen, netjes verzonden en zeer persoonlijke service. Aan te raden.. Retour zenden wel voor eigen rekening.

Zeer tevreden, een aanrader!

Ik heb 2 hele mooie ringen gekocht! Ben er echt blij mee. Snelle levering en ook nog een handig spiegeltje erbij. Superlief!

Snelle levering mooi product!

👍

Mooie ring!

Erg blij met deze ring! In het echt is hij net zoals op de site. Mooi afgewerkt allemaal.

Mooie producten met een uitstekende kwaliteit

Ik ben heel tevreden over alle producten die ik heb besteld bij Josephina Jewelry! De kwaliteit is uitstekend en de bezorging erg snel.

Snelle levering, mooie ringen, duidelijke website

Fijn dat de site de ringen ook afbeeld als ze gedragen worden. Dan kan je de grootte beter zien. Nette en snelle levering en gelukkig niet verpakt in een grote doos zodat het makkelijk door de brievenbus kon.

Leuk, alleen de kleur beetje aan de gelige kant

Erg leuke ring, ik had de goude kleur maar ik vond alleen de kleur geler dan ik had verwacht. Ik had al eerder een ring bij jullie gekocht (de goude met een blauw steentje) en die vind ik mooier qua kleur, die heeft niet dat gelige erin.

Snelle levering. Nadat bleek dat ik niet de juiste ringmaat had besteld, was er na snel, goed en correct contact binnen 2 dagen de juiste ring binnen.

Mooie sieraden

Ook toen ik een kapot artikel kreeg toegezonden werd dezelfde dag nog alles opgelost. Men reageert doorgaans binnen 2uur. Goede service en zal dit leuke bedrijf zeker aanbevelen bij vriendinnen.

Zeer mooie sieraden en top service

De ringen die ik gekocht heb zijn erg mooi en de prijs heel erg goed. Zeer goede service, snelle levering.

Over Josephina Jewelry

Sieraden shop je bij Josephina Jewelry van hoogwaardige kwaliteit sterling zilver of met gold plating. In onze collectie verwerken wij echte edelstenen. Geniet van gratis verzending in Nederland, België & Duitsland.