Mooi sieraad, netjes geprijsd

Zeer tevreden. Product is boven verwachting mooi en snel geleverd. Blij mee!

Hele mooie ring nog beter als plaatje...en goede en duidelijke service

Geweldige sieraden!

Ik vind mijn ring met zwarte onyx prachtig en draag hem met heel veel plezier!Wat ik fijn vind is de snelle verzending en ook vind ik de mogelijkheid om te betalen met afterpay een goede service van Josefina. Ik kom zeker nog een terug!

Mooie ring, snelle levering

Mooie ring, goede kwaliteit en snelle levering.

prachtige ketting!

De ketting ziet er in het echt nog mooier uit dan op de website. Heel erg blij mee!

Super snel verzonden! Fijne kwaliteit. Verkleurd niet. Ring valt naar maat. Helemaal blij dus :)

100% oké

Eerste klas

Heel tevreden

Tevreden , mooi, verkleurd niet

Ptima

Prima service, snelle levertijd

Fijne service. Had het de volgende dag in huis!

Mooi geweldig precies wat ik zocht

Was allang op zoek naar dit soort vitrine Was of te groot of flink duur Dus ik ben heel blij

Super blij met mijn nieuwe ringen

Top ringen. Wordt super snel bezorgd en zijn echt prachtig

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Glazen kistje erg netjes ingepakt. Snel en in goede orde ontvangen. Kwaliteit van het kistje is goed. Ziet eruit zoals op de site wordt weergegeven.

Prima op tijd.. goed verzorgt...

Snelle levering en prachtige sieraden

Mooi afgewerkte sieraden. Een echte aanrader!!!

Exact gevonden wat ik zocht bij Josephina

Zo mooi gemaakt, dat ik er onmiddellijk eentje heb bijgesteld voor men dochter. Dank je!

Vlotte bezorging. Prachtig sieraad zoals beloofd en zoals de website het weergeeft. Zeer tevreden !

Zeer tevreden!

Hele snelle levering van een prachtig product voor mooie prijs!

Erg overzichtelijke presentatie op de site, goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg snelle levering, zeer gewaardeerd, alle elementen voor zeer gewaardeerde klant beleving!

exact wat ik zocht.

vlotte levering.

Eerste aankoop, en ben er erg tevreden mee. Vooral door de handige ringmaat uitleg kon in meteen de goede maat bestellen.

Mooie ring!

Goede en snelle bezorging. Mooie ring precies zoals beschreven

Altijd goeie ervaringen met jullie sieraden, deze ring ook weer super mooi en net een beetje anders!

Snelle levering, duidelijke website, geen verzendkosten is ook een extra pre! Supermooie ring, net een beetje anders dan de meeste, super dus!

Snel bezorgd, mooi doosje en vriendin was er erg blij mee

Mooi product, prima service!

Snel en netjes bezorgd. Ring ziet er mooi uit en voldoet aan de verwachtingen!

Over Josephina Jewelry

Sieraden shop je bij Josephina Jewelry van hoogwaardige kwaliteit sterling zilver of met gold plating. In onze collectie verwerken wij echte edelstenen. Geniet van gratis verzending in Nederland, België & Duitsland.