Snel en mooie kwaliteit

Zeer snelle reactie en levering. Ring is mooi van kwaliteit. Onze dochter was er zeer blij mee.

Snelle levering mooi product

Het is een cadeautje voor een vriendin die het pas op 3 maart krijgt ..ze zal het vast leuk vinden.

Perfect!

Ik heb een maand gewacht op de restock van de ring in mijn maand en het was het zeker waard! Ik heb het voor 16:00 besteld en het kwam de volgende dag meteen binnen in een mooi ringdoosje om in te bewaren. De ring zelf is prachtig. Precies wat ik verwachtte en voldoet aan de verwachtingen.

geweldig!

Nog mooiere dan verwacht. Echt een aanrader!

Snelle service en een quick mailrespons, top!

Snelle service en een quick mailrespons, top!

Klantgericht

Bij mijn verzending miste ik nog twee van de 8 bestelde (hele mooie!) kaarsen. Ik naam contact met de shop via e-mail en ik kreeg direct en hele vriendelijke antwoord. De resterende kaarsen zijn heel snel gestuurd. Ik ben er zeer tevreden over de aankoop en het afhandelen van de klacht.

Erg snelle en fijne service

Ik heb een ketting voor mijn vriending gekocht en dit gingsuper! Zij is helemaal blij met he product en ik ben helemaal blij met over hoe ik ben behandelt als klant!! Helemaal blij

prima site, snelle levering

Sieraden zijn echt erg mooi!

Helemaal goed! Heel blij met de kaarsen!

Eerste aankoop en ben er heel blij mee!

Ik had de verkeerde maat besteld en toen ik dit aangaf ben ik goed verder geholpen. Blij met de service en de ring is heel mooi!

Super blij

Mooie ring! Super blij mee

Mooi en voor mij is het "goud" iets te geel

Ik vind dat gelere goud minder mooi, ik houd meer van een lichtere kleur goud. Vind ik heel jammer want dat betekent dat ik geen ringen meer kan kopen van Josephina, terwijl ik de ringen op zich allemaal mooi vind!!

Ring ontvangen in mooi doosje. Top aankoop. Ziet er precies zo uit als ik had verwacht.

Ik heb bij deze website mijn gedraaide kaarsen set besteld! En ik ben er ontzettend blij mee!!! kleurtjes zijn mooi en de kwaliteit van de kaarsen ook! Bedankt josephina jewelry!

Goede service en hele mooie ring

De ring zit als gegoten en hij is mooi fel goud.

Mooie ringen!

Super mooie ringen besteld. Snelle levering in mooie doosjes met een mooi zakje eromheen. Ringen zitten heel fijn. Top kwaliteit!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Prachtige kaarsen & vriendelijke en snelle service

Prijs/kwaliteit verhouding van de kaarsen is top. Ook wordt er snel gereageerd op mailtjes!

Mooi en netjes

Mooie ring! Zeker zo als foto liet zien...

Prachtig

Mooie ringen van goede kwaliteit! Erg blij mee!

Ik heb mijn aankoop als zeer positief ervaren.

De glazen boxen waren vanwege breekgevaar erg goed ingepakt.

Hele goede kwaliteit sieraden.

Fijne service en mooie originele sieraden van goede kwaliteit.

De bestelling was snel binnen, paste goed en mooi!

De maten kloppen goed, de ringen zijn net zo mooi als op de foto en het was erg snel binnen ondanks corona

Eerste bestelling hier, alles perfect.

Goede prijs, goed verpakt, snel verzonden. Niets op aan te merken!

Over Josephina Jewelry

Sieraden shop je bij Josephina Jewelry van hoogwaardige kwaliteit zilver en gold plating. In onze collectie verwerken wij echte edelstenen. Geniet van gratis verzending in Nederland, België & Duitsland.