Mooi!

Fijne site, mooi aanbod van ringen en nette levering. Erg blij mee!

Snelle levering en hele mooie ringen!

cute pieces

loved my heart necklace; it was so feminine and simple and the gem ring was exactly what I was looking for. thanks

Mooie sieraden

Mooie sieraden goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie sieraden en supersnelle levering

Was de eerste keer dat ik hier bestelde.

Prachtige ring

Prachtige sieraden, volop keus. Snel geleverd en mijn dochter (huwelijks cadeau) is er heel blij mee!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Hele mooie ring gekregen, erg blij mee.

Mooie betaalbare ringen, verkleuren helaas wel

Super mooie ring voor mijn verjaardag gekregen. Ga er zorgvuldig mee om maar helaas binnen een paar maanden toch gaan verkleuren.

Snelle levering mooi sierraad

Ik bestel hier zeker vaker, voldoet na verwachting

P r a c h t i g e R i n g e n !!!

Mooie Josephina, ik wil je danken voor jouw initiatief om voor vrouwen betaalbare juwelen te maken...het dragen van deze edelstenen in 9 karaats gouden ring is wel zo lief en bevestigend voor onze waardigheid...ik ben al aan het uitzoeken welke ik de volgende keer weer zal kiezen..De levering is snel en zo stijlvol in een juwelendoosje te vinden in je brievenbus...t uitpakken en openmaken is en magisch spannend moment...al vele malen in films gezien...alleen nu doe je het zelf voor jouw zelf die jij ziet als een volwaardige partner die een mooie ring verdient. Dan blijf je niet in afhankelijkheid steken...Haha! Wil je nog vragen naar de ringmaten bij sommige. Worden deze weer aangevuld of? Heb een Mooie dag Mooie Josephina en tot de volgende bestelling! Liefs van La Kolibrie

zeer tevreden.

een mooie ring heb ik gekocht. ben zeer tevreden .

prijs/kwaliteit verhouding voldoende, Snelle verzending, goed verpakt, mooie ring. 1 klein puntje de foto’s op de site wijkt soms ietsje af van daadwerkelijke sieraad. Verder zeer tevreden!

Mooie betaalbare sieraden

2 ringen met edelstenen besteld, snelle verzending en de ringen zijn van goede kwaliteit. Blij en verrast.

Hele mooie vintage ringen

Ik heb 2 ringen besteld en ze staan zo mooi. I love it…

Heel blij mee!

Heel mooi, goede kwaliteit en snel / netjes geleverd. De eerste keer dat ik hier besteld heb, er gaat zeker meer volgen!

Product klopte echt niet met de foto

De service en verzending was prima maar de kleur vd ring kwam totaal niet overeen met de foto. Heel erg jammer. Maar wb afhandelen weer prima.

Hi Corina, We hebben ook al via de e-mail contact gehad over de bestelde ring met rozenkwarts edelsteen. Rozenkwarts kan transparant, wit tot roze van kleur zijn. Edelstenen zijn natuurproducten, hierdoor kan de steen iets afwijken van de foto. Dit staat ook bij al onze producten vermeld in de product omschrijving. We vinden het jammer te lezen dat de edelsteen niet naar verwachting was. Je kan natuurlijk altijd ruilen, misschien dat een ander exemplaar net wat meer de kleur heeft die jij wel mooi vindt.. Team Josephina Jewelry

heel blij mee

Mooie ringen en blijven echt veel langer mooi dan andere merken met gold plating!! Tuurlijk verkleuren ze een beetje maar dat is logisch als je geen echt gouden ring koopt! Maar de basis van brass zorgt er toch voor dat je lang een gouden ring behoudt. Ik ga hier nog veel meer ringen kopen! Ze hebben af en toe ook goed geprijsde echt gouden ringen!

Prachtige ringen

Mooie ringen, goede kwaliteit en prijs, snelle levering. Onwijs tevreden en een trouwe klant erbij!

Prachtige ring

Nooit gedacht dat ik een ring kon hebben met deze luxe uitstraling voor deze prijs

Tot twee keer toe verkeerde product ontvangen.

Tot 2 keer toe verkeerde ring ontvangen. Laat het zo maar zitten! Kost anders weer geld om te retourneren. Shop hier nooit weer. Marian smeulers

Beste Marian, De eerste keer was inderdaad de verkeerde kleur edelsteen en die hebben we spoedig vervangen voor de goede edelsteen: rozenkwarts. Zoals we ook aangaven in ons contact via de e-mail werken we met echte edelstenen. Een kenmerk van echte edelstenen is dat ieder stukje steen uniek is en daardoor anders. Geen stukje edelsteen is hetzelfde. Daarnaast is jouw bestelde ring gemaakt van rozenkwarts. Deze stenen kunnen transparant, van wit tot roze zijn. Hoe kleiner de stenen hoe lichter transparant de kleur is bij rozenkwarts. En grotere rozenkwarts steen is vaak meer roze van kleur. Het kan dus zo zijn dat jouw steen wat meer transparant van kleur is dan roze. Je kan altijd ruilen voor een andere ring of edelsteen als je de ontvangen edelsteen niet zo mooi vindt. Team Josephina Jewelry.

Prachtig sieraad

Ik heb mezelf een mooie vintage ring kado gedaan voor m.n verjaardag. Helaas een maatje te groot, waardoor ik hem verloren ben. Super jammer, nog geen 5 dagen in huis gehad.

Hi Els, Bedankt voor je review! Wat balen zeg! Via de e-mail hebben we je een kortingscode gestuurd waarmee je korting krijgt op je volgende order. Team Josephina Jewelry

Originele ring en goede kwaliteit

Originele ring en goede kwaliteit

Niet zoals op de foto

Ik was erg teleurgesteld in de aankoop. Op de foto ziet de ring er echt veel beter uit. De roze steentjes waren veel minder roze en de afwerking van de ring zelf was ook veel onder mooi. De opbouw met de steentjes zat ook scheef tov de ring. Ik heb hem dan ook terug gestuurd en hoop mijn geld terug te krijgen

Juiste maat , mooie kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mijn sieraden waren geweldig, de kleur groen was een perfecte match met mijn jurk.

Hi Sevim, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de ring in de smaak is gevallen en toch nog op tijd binnen gekomen! Veel plezier ermee. Team Josephina Jewelry

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.