Mooie ring en heel snel geleverd!

Gebruiksvriendelijke website met mooie sieraden. Ik heb een mooie ring besteld die snel werd geleverd!

Volgens afspraak

Prima geregeld

Mooi product Snelle levering top

Hele fijne en snelle levering mooi verpakt en de sieraden zijn prachtig

Heel nette snelle verzending als er wat is word er gelijk gereageerd. Helemaal top!

Leuke winkel

Leuke winkel lief ingepakt met mooie papiertjes. De kaarsen zijn mooi maar branden wel snel op. Ik kocht meerdere gedraaide kaarsen. Ze druppen niet.

De ring die ik dus gekocht heb,de prachtige zilveren ring met een onyx is echt een plaatje!! Collectie is zeer uitgebreid met de mooiste edelstenen. En eindelijk een collectie die buiten de prachtige gouden en gold plated ringen ook zilveren vintage verkoopt!! Ook dat het zelf ontworpen wordt!!! Het zijn mooie betaalbare sieraden in vintage styl. Ik vindt het een absolute aanrader als je van sieraden houdt.

Prachtige ringen van goede kwaliteit!

Voor mn verjaardag een keer een prachtige ring gekregen. Inmiddels ruim een jaar verder en de ring is nog steeds helemaal mooi. Dus nu er zelf eentje bij gekocht om het hele setje compleet te maken!

Fantastisch!!

Snel geruild voor een kleinere maat

Ik ben erg blij met mijn mooie triple peridot ring. Ik dacht dat ik maat 17 had, maar die bleek net te groot te zijn. Dus toen heb ik die retour gezonden en twee dagen later vond ik de nieuwe ring in maat 16 al in mijn brievenbus. Super snelle service, heel fijn!

Mooie producten mogen ontvangen

Sierraden zijn echt heel mooi, voldoet aan verwachtingen. Prijs verassend laag.

Prachtige ring

Het is een prachtig merk, mooie ringen van goede kwaliteit. De ring lijkt precies op de foto’s. Snelle levering en fijne website om wat op te bestellen.

Voelt goedkoop

De ring zelf voelt een beetje alsof hij zo uit elkaar kan vallen. Het is geen zware ring die gemaakt is van goede kwaliteit. Hij zit er wel leuk uit en verkleurt niet. Maar ik vind het wel duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Prachtige zilveren sieraden

Eerst een prachtige zilveren ring besteld daarna nog 2 mooie armbandjes voor de kleinkinderen Goede kwaliteit handgemaakte sieraden en keurige, snelle bezorging !

Top prijs/kwaliteit

Ik heb meerdere ringen van Josephina Jewelry. Het is natuurlijk geen echt goud en het blijft een gold plating maar de ring blijft lang mooi. De kleur wordt na veel dragen iets donkerder, als vintage goud. Dat vind ik mooi en de ringen blijven verder goed! Zeker een aanrader als je geen budget hebt voor massief gouden ringen. En de vintage style is prachtig.

Prachtige ring en goede service

In eerste instantie super blij met de prachtige ring, ik twijfelde over de maat, maar deze was goed. Daardoor een week daarna nog 2 ringen besteld. De eerste ring is helaas al binnen 2 weken verkleurd, geeft een groene afdruk op je vinger. Na contact bleek er een fout te zitten in het plating laagje. Het probleem is goed opgelost er is meteen aangeboden een nieuwe ring op te sturen, die ik binnen een dag heb ontvangen! Bedankt voor de goede service!

GEWELDIG!

Prachtige ring voor een normale prijs. Ik krijg erg veel complimenten over de ring. ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snel

Snelle levering en goed quility ringen.

klantvriendelijk Snel reactie Fijn contact Snelle service

Zie boven

Goed herpakt

Na een wat teleurstellende ervaring waarbij mijn pakketje kwijt was, hebben ze me uiteindelijk toch (op hun kosten) een nieuwe zending gestuurd. Dit gebeurde snel en we hadden regelmatig mailcontact over de status van de bestelling. Ik ben tevreden over hoe ze deze situatie hebben aangepakt en erg blij met mijn ring.

super!

Ik heb al meerder ringen van Josephina Jewelry. Natuurlijk blijft een plating altijd een plating, maar die van josephina is goed en blijft lang mooi. De sieraden krijgen wat meer een vintage gouden look maar blijven prima van kleur. En de edelstenen zijn natuurlijk fantastisch.

Snel en netjes geleverd.. Super.blij met.mijn ring en ketting. Op.naar de volgende bestelling.

Zoals omschreven, snel verzonden!

Súper!!!

De ring was een kado voor mijn dochter. Helemaal een schot in de roos! Super mooi én super service!!!

Leuk kettinkje

Mooi kettinkje. Lijkt in de afbeeldingen echt groter, zilveren rondje met een klein steentje. Wilde hem voor mezelf, maar uiteindelijk toch aan mijn dochter van 12 gegeven gegeven, toch iets te fijntjes. Zij is er blij mee. Was niet duur, met leuke korting. Snelle levering, aardige klantenservice

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.