Slechte kwaliteit!

Ring beugt gewoon zomaar! En ze willen hier niks aan doen! Slechte service en erg onvriendelijk.

Snelle levering en de sieraden zien er echt mooi uit!

Snel ontvangen, mooie ring

Prachtige ring !

De ring is mooi gemaakt en van goede kwaliteit. De steetjes zijn helder en sprankelend. Een schitterende ring voor een redelijke prijs. De maat van de ring was echter te groot. Ik heb een maat 16 besteld.

Prachtige ring. Snelle service

Hele mooie ring besteld. Snel geleverd.

Prachtige ring

Helemaal top!

Prachtige ring, snelle en nette levering.

Ik heb, als verjaardagskado, een ring met geboortesteen gekocht. Online leek deze wat groter dan dat hij werkelijk is, maar evengoed is het een prachtige ring! De jarige job is er heel blij mee. Levering was netjes en snel. Erg leuk is het toegevoegde kaartje met uitleg over de geboortesteen.

Verliefd

Wat een prachtig stuk sieraard zeg! Ik blijf er naar kijken, ook al wat complimentjes gekregen. Ik heb mijn ring mooie en veilig verpakt binnen kregen, gewoon door de brievenbus dus super makkelijk. Mijn ring zat in een mooi doosje. Ik zal zeker weten nogmaals een aankoop doen bij Josephina, ik ben nu alweer aan het rondkijken in de webshop. Het is betaalbaar maar zo kostbaar. Dank jullie wel!

Gewoon geweldig

Snel geleverd, mooi/veilig verpakt en de ketting zelf is echt erg mooi. Bedankt

Helemaal goed

Heb twee leuke double ringen gekocht en die werden snel geleverd, door de brievenbus. Alleen een: de Rose quartz Flower vind ik tegenvallen, wat betreft kleur van de steen. Hij was op het voorbeeld veel meer roze en nu is het een bleekroze kleur. Jammer. De groene Billy Green Onyx vind ik helemaal top!! Ik wacht nog een een hangertje in dezelfde kleur.

Prachtig!

Noooe ring besteld, snel geleverd, prachtig verpakt. Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs

Snelle levering - uitstekende klantenservice

Artikel keurig en binnen de vooraf aangegeven termijn geleverd. Helaas had ik de maat van de ring verkeerd opgemeten. Het retourbeleid is duidelijk en correct, de communicatie over de verwerking en het opnieuw versturen van een andere maat verloopt vlot. Vele bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan de online verkoopservice die Josephina Jewelry te bieden heeft.

Mooi!

Fijne site, mooi aanbod van ringen en nette levering. Erg blij mee!

Snelle levering en hele mooie ringen!

cute pieces

loved my heart necklace; it was so feminine and simple and the gem ring was exactly what I was looking for. thanks

Mooie sieraden

Mooie sieraden goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie sieraden en supersnelle levering

Was de eerste keer dat ik hier bestelde.

Prachtige ring

Prachtige sieraden, volop keus. Snel geleverd en mijn dochter (huwelijks cadeau) is er heel blij mee!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Hele mooie ring gekregen, erg blij mee.

Mooie betaalbare ringen, verkleuren helaas wel

Super mooie ring voor mijn verjaardag gekregen. Ga er zorgvuldig mee om maar helaas binnen een paar maanden toch gaan verkleuren.

Snelle levering mooi sierraad

Ik bestel hier zeker vaker, voldoet na verwachting

P r a c h t i g e R i n g e n !!!

Mooie Josephina, ik wil je danken voor jouw initiatief om voor vrouwen betaalbare juwelen te maken...het dragen van deze edelstenen in 9 karaats gouden ring is wel zo lief en bevestigend voor onze waardigheid...ik ben al aan het uitzoeken welke ik de volgende keer weer zal kiezen..De levering is snel en zo stijlvol in een juwelendoosje te vinden in je brievenbus...t uitpakken en openmaken is en magisch spannend moment...al vele malen in films gezien...alleen nu doe je het zelf voor jouw zelf die jij ziet als een volwaardige partner die een mooie ring verdient. Dan blijf je niet in afhankelijkheid steken...Haha! Wil je nog vragen naar de ringmaten bij sommige. Worden deze weer aangevuld of? Heb een Mooie dag Mooie Josephina en tot de volgende bestelling! Liefs van La Kolibrie

zeer tevreden.

een mooie ring heb ik gekocht. ben zeer tevreden .

prijs/kwaliteit verhouding voldoende, Snelle verzending, goed verpakt, mooie ring. 1 klein puntje de foto’s op de site wijkt soms ietsje af van daadwerkelijke sieraad. Verder zeer tevreden!

Mooie betaalbare sieraden

2 ringen met edelstenen besteld, snelle verzending en de ringen zijn van goede kwaliteit. Blij en verrast.

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.