Hele mooie vintage ringen

Ik heb 2 ringen besteld en ze staan zo mooi. I love it…

Heel blij mee!

Heel mooi, goede kwaliteit en snel / netjes geleverd. De eerste keer dat ik hier besteld heb, er gaat zeker meer volgen!

Product klopte echt niet met de foto

De service en verzending was prima maar de kleur vd ring kwam totaal niet overeen met de foto. Heel erg jammer. Maar wb afhandelen weer prima.

Hi Corina, We hebben ook al via de e-mail contact gehad over de bestelde ring met rozenkwarts edelsteen. Rozenkwarts kan transparant, wit tot roze van kleur zijn. Edelstenen zijn natuurproducten, hierdoor kan de steen iets afwijken van de foto. Dit staat ook bij al onze producten vermeld in de product omschrijving. We vinden het jammer te lezen dat de edelsteen niet naar verwachting was. Je kan natuurlijk altijd ruilen, misschien dat een ander exemplaar net wat meer de kleur heeft die jij wel mooi vindt.. Team Josephina Jewelry

heel blij mee

Mooie ringen en blijven echt veel langer mooi dan andere merken met gold plating!! Tuurlijk verkleuren ze een beetje maar dat is logisch als je geen echt gouden ring koopt! Maar de basis van brass zorgt er toch voor dat je lang een gouden ring behoudt. Ik ga hier nog veel meer ringen kopen! Ze hebben af en toe ook goed geprijsde echt gouden ringen!

Prachtige ringen

Mooie ringen, goede kwaliteit en prijs, snelle levering. Onwijs tevreden en een trouwe klant erbij!

Prachtige ring

Nooit gedacht dat ik een ring kon hebben met deze luxe uitstraling voor deze prijs

Tot twee keer toe verkeerde product ontvangen.

Tot 2 keer toe verkeerde ring ontvangen. Laat het zo maar zitten! Kost anders weer geld om te retourneren. Shop hier nooit weer. Marian smeulers

Beste Marian, De eerste keer was inderdaad de verkeerde kleur edelsteen en die hebben we spoedig vervangen voor de goede edelsteen: rozenkwarts. Zoals we ook aangaven in ons contact via de e-mail werken we met echte edelstenen. Een kenmerk van echte edelstenen is dat ieder stukje steen uniek is en daardoor anders. Geen stukje edelsteen is hetzelfde. Daarnaast is jouw bestelde ring gemaakt van rozenkwarts. Deze stenen kunnen transparant, van wit tot roze zijn. Hoe kleiner de stenen hoe lichter transparant de kleur is bij rozenkwarts. En grotere rozenkwarts steen is vaak meer roze van kleur. Het kan dus zo zijn dat jouw steen wat meer transparant van kleur is dan roze. Je kan altijd ruilen voor een andere ring of edelsteen als je de ontvangen edelsteen niet zo mooi vindt. Team Josephina Jewelry.

Prachtig sieraad

Ik heb mezelf een mooie vintage ring kado gedaan voor m.n verjaardag. Helaas een maatje te groot, waardoor ik hem verloren ben. Super jammer, nog geen 5 dagen in huis gehad.

Hi Els, Bedankt voor je review! Wat balen zeg! Via de e-mail hebben we je een kortingscode gestuurd waarmee je korting krijgt op je volgende order. Team Josephina Jewelry

Originele ring en goede kwaliteit

Originele ring en goede kwaliteit

Niet zoals op de foto

Ik was erg teleurgesteld in de aankoop. Op de foto ziet de ring er echt veel beter uit. De roze steentjes waren veel minder roze en de afwerking van de ring zelf was ook veel onder mooi. De opbouw met de steentjes zat ook scheef tov de ring. Ik heb hem dan ook terug gestuurd en hoop mijn geld terug te krijgen

Juiste maat , mooie kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mijn sieraden waren geweldig, de kleur groen was een perfecte match met mijn jurk.

Hi Sevim, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de ring in de smaak is gevallen en toch nog op tijd binnen gekomen! Veel plezier ermee. Team Josephina Jewelry

Hele mooie ring, snel bezorgd

Een mooie vintage ring besteld die erg snel geleverd werd. Heel blij mee!

Prachtig

Ben super blij met mijn aankopen heb een vintage spiegel gekocht en een ring. Alles was netjes verpakt.

Precies wat ik van de ring verwachtte, zelfs nog mooier in het echt. Snelle levering

Geen enkel minpunt.

De ringen die ik besteld had kwamen snel binnen en zijn van goede kwaliteit. De foto’s op de website zijn een goede representatie van de ringen

Mooie ring en heel snel geleverd!

Gebruiksvriendelijke website met mooie sieraden. Ik heb een mooie ring besteld die snel werd geleverd!

Volgens afspraak

Prima geregeld

Mooi product Snelle levering top

Hele fijne en snelle levering mooi verpakt en de sieraden zijn prachtig

Heel nette snelle verzending als er wat is word er gelijk gereageerd. Helemaal top!

Leuke winkel

Leuke winkel lief ingepakt met mooie papiertjes. De kaarsen zijn mooi maar branden wel snel op. Ik kocht meerdere gedraaide kaarsen. Ze druppen niet.

De ring die ik dus gekocht heb,de prachtige zilveren ring met een onyx is echt een plaatje!! Collectie is zeer uitgebreid met de mooiste edelstenen. En eindelijk een collectie die buiten de prachtige gouden en gold plated ringen ook zilveren vintage verkoopt!! Ook dat het zelf ontworpen wordt!!! Het zijn mooie betaalbare sieraden in vintage styl. Ik vindt het een absolute aanrader als je van sieraden houdt.

Prachtige ringen van goede kwaliteit!

Voor mn verjaardag een keer een prachtige ring gekregen. Inmiddels ruim een jaar verder en de ring is nog steeds helemaal mooi. Dus nu er zelf eentje bij gekocht om het hele setje compleet te maken!

Fantastisch!!

Snel geruild voor een kleinere maat

Ik ben erg blij met mijn mooie triple peridot ring. Ik dacht dat ik maat 17 had, maar die bleek net te groot te zijn. Dus toen heb ik die retour gezonden en twee dagen later vond ik de nieuwe ring in maat 16 al in mijn brievenbus. Super snelle service, heel fijn!

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.