Mooie producten mogen ontvangen

Sierraden zijn echt heel mooi, voldoet aan verwachtingen. Prijs verassend laag.

Prachtige ring

Het is een prachtig merk, mooie ringen van goede kwaliteit. De ring lijkt precies op de foto’s. Snelle levering en fijne website om wat op te bestellen.

Voelt goedkoop

De ring zelf voelt een beetje alsof hij zo uit elkaar kan vallen. Het is geen zware ring die gemaakt is van goede kwaliteit. Hij zit er wel leuk uit en verkleurt niet. Maar ik vind het wel duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Prachtige zilveren sieraden

Eerst een prachtige zilveren ring besteld daarna nog 2 mooie armbandjes voor de kleinkinderen Goede kwaliteit handgemaakte sieraden en keurige, snelle bezorging !

Top prijs/kwaliteit

Ik heb meerdere ringen van Josephina Jewelry. Het is natuurlijk geen echt goud en het blijft een gold plating maar de ring blijft lang mooi. De kleur wordt na veel dragen iets donkerder, als vintage goud. Dat vind ik mooi en de ringen blijven verder goed! Zeker een aanrader als je geen budget hebt voor massief gouden ringen. En de vintage style is prachtig.

Prachtige ring en goede service

In eerste instantie super blij met de prachtige ring, ik twijfelde over de maat, maar deze was goed. Daardoor een week daarna nog 2 ringen besteld. De eerste ring is helaas al binnen 2 weken verkleurd, geeft een groene afdruk op je vinger. Na contact bleek er een fout te zitten in het plating laagje. Het probleem is goed opgelost er is meteen aangeboden een nieuwe ring op te sturen, die ik binnen een dag heb ontvangen! Bedankt voor de goede service!

GEWELDIG!

Prachtige ring voor een normale prijs. Ik krijg erg veel complimenten over de ring. ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snel

Snelle levering en goed quility ringen.

klantvriendelijk Snel reactie Fijn contact Snelle service

Zie boven

Goed herpakt

Na een wat teleurstellende ervaring waarbij mijn pakketje kwijt was, hebben ze me uiteindelijk toch (op hun kosten) een nieuwe zending gestuurd. Dit gebeurde snel en we hadden regelmatig mailcontact over de status van de bestelling. Ik ben tevreden over hoe ze deze situatie hebben aangepakt en erg blij met mijn ring.

super!

Ik heb al meerder ringen van Josephina Jewelry. Natuurlijk blijft een plating altijd een plating, maar die van josephina is goed en blijft lang mooi. De sieraden krijgen wat meer een vintage gouden look maar blijven prima van kleur. En de edelstenen zijn natuurlijk fantastisch.

Snel en netjes geleverd.. Super.blij met.mijn ring en ketting. Op.naar de volgende bestelling.

Zoals omschreven, snel verzonden!

Súper!!!

De ring was een kado voor mijn dochter. Helemaal een schot in de roos! Super mooi én super service!!!

Leuk kettinkje

Mooi kettinkje. Lijkt in de afbeeldingen echt groter, zilveren rondje met een klein steentje. Wilde hem voor mezelf, maar uiteindelijk toch aan mijn dochter van 12 gegeven gegeven, toch iets te fijntjes. Zij is er blij mee. Was niet duur, met leuke korting. Snelle levering, aardige klantenservice

Mooie sieraden, snelle levering en super goede service. Heel blij met mijn bestelde ring, maat was ook perfect.

Prachtige ketting met hanger en uitstekende service!

Prachtige ketting met hanger en uitstekende service!

Gemakkelijk te bestellen. Lever tijd 1 dag. En de ring is zoals omschreven.

Super snel. Mooie ring, kleur, steen en maat zijn perfect.

Prima. Goldplating ketting voldoet volledig aan verwachtingen.

Goede service en snelle orderverwerking.

Mooie ring! Goede service! Chapeau!

Mooie ring! Goede service ondanks dat de ring later kwam. Ze hebben mij netjes geïnformeerd. Ze hebben mij netjes op de hoogte gesteld dat de levering later kwam. Betrouwbaar!

Snelle levering,mooie kwaliteit

Mooi product,mooie prijs en snelle levering

Bestelde ring zag er goed uit en was snel geleverd

Mooie kwalitatief goede producten die voldoen aan de verwachtingen. Je krijgt wat je ziet! Super snelle bezorging en goede service, ik had een vraag wat betreft de levering en kreeg binnen een half uur een reactie op mijn mail.

Blij mee

Was de eerste x dat ik hier iets bestelde .Goed bevallen mooie dingen voor een leuke prijs. Aanrader!

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.