goede kwaliteit, netjes geleverd

Ringen waren zoals ik verwachtte en tijdig geleverd

Inziet eruit zoals ik had verwacht

Top!heel mooi armbandje voor mijn dochter!

Mooie ring besteld maar helaas viel de steen er al snel uit. Mailtje gestuurd en meteen een nieuwe ontvangen. Super mooi en degelijke ring.

Mooie sieraden!

Kwaliteit iets minder dan ik verwacht had, omruilen ging wel heel makkelijk; je moet wel zelf de verzendkosten betalen.

Prachtige kwalitatieve sieraden

Ik had een set met ring ketting en hanger besteld en een los hangertje. Allen waren ze prachtig en zeer verfijnd. Ik ben verliefd en zal zaker vaker bestellen!

Top!!

Goede Service en mooie producten!

Beautiful

Fast delivery, well packaged and a lovely necklace.

Super mooie ketting!

Super blij met deze ketting! Degelijke kwaliteit!

Super mooi heel blij mee

Top! Heel blij met mijn aankoop, hele mooie ring met luxe uitstraling. Snelle verzending! Ik kom binnenkort zeke!

Snelle levering en erg mooie sieraden.

Bladgouden sieraden blijven mooi. Laagje goud gaat er niet af.

WAUW!

Ik ben zo blij dat ik dit merk ben tegengekomen! Ik heb al verschillende ringen van Josephina Jewelry. De edelstenen vind je nergens anders voor deze prijzen en de gold plating op brass blijft goed zitten! Ik draag de ringen ook met douchen enz. De kleur blijft mooi goud en is beter dan andere merken gold plated ringen. Ik heb de Black Onyx en Saffier ring. Onlangs kocht ik ook een ketting met Amethist pendant, deze paarse kleur is zo mooi en super leuk te combineren met andere kettingen!

Leuke producten, goede levering en een duidelijke communicatie omtrent retournering bijvoorbeeld.

Verliefd

Ben totaal verliefd op de ring, zo lief, klein en perfect

voldeed precies aan mijn verwachtingen

binnen twee dagen geleverd, niet duur en voldeed aan de beschrijving

Prachtig

Wat een goede aankoop! Mooier dan verwacht. Schattig juwelenkastje voor mijn dochter gekocht. Om haar verzameling edelstenen in te leggen. Ze was er super blij mee!

Het glazen kastje is niet alleen prachtig object maar bijzonder secuur ingepakt verzonden en derhalve onbeschadigd ontvangen

Heel mooi glazen kistje!

Wij hebben een glazen kistje gekocht voor onze corsages die gebruikt zijn op onze bruiloft. Staat echt heel mooi:)

Mooie sieraden!

Mooie sieraden! En een goede en snelle service!

Prachtig!

Hele mooie ring, erg blij mee!

Super leuke winkel. Snelle levering en prachtige ringen!!

Heel goed!

Mooie betaalbare sieraden en een prima service! :)

Snelle levering en een prachtige ring.

Nog nooit zo blij geweest

Hele mooie ring. Mooie kwaliteit, geweldig levering

Kerkeland 11 6651KN Druten

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.