Mooie ring

Ziet er niet goedkoop uit en is tot nu toe nog niet verkleurd

Heel mooi handgemaakt

Netjes geleverd. Verpakt en prachtige glazen boxen

Snelle levering. En een mooi sieraad

Geweldige service!

Wat een fijne service, snelle reactie op mijn mails en wat een mooie ringen!

Erg mooie ring

Erg mooie ring en snel verzonden

Hij bevalt mij, maar de kleur valt tegen

Hij bevalt mij goed, hij zit erg mooi! alleen de kleur valt mij tegen dat vind ik jammer want op het plaatje kwam die er erg mooi op uit, maar in het echt is de kleur veel anders.

Geweldig!!

Echt mega goede kwaliteit en super goed en voorzichtig bezorgd!

Fijn contact gehad via insta dm en snelle levering! Retouren ging ook heel makkelijk, nieuwe kleinere ring besteld en die was ook snel geleverd!

zoals de foto!

het is net als de foto en ziet er echt mooi uit. maar heeft ook die handgemaakte unieke look. echt tevreden!! zal zeker nog een keer bestellen:)

Heel erg fijn!

Goede prijs! Levering snel binnen en prachtige sieraden :)

Mooi, goede kwaliteit en snelle bezorging.

Prachtige ring

Zilveren ring met parel besteld voor mijn moeder en ik vind hem prachtig! Ze is er super blij mee!

Mooie sieraden

Sieraden zijn prachtig, vond het alleen link dat het met een postzegel verstuurd word, wel netjes en in goede orde aangekomen. Tevreden

Goeie kwaliteit en service! Zeker het geld waard!

Mooie producten die er in het echt net zo mooi zijn als op de foto. Goeie kwaliteit sieraden en alles wordt keurig verpakt en verzonden! Zeker aan te raden!

Prachtig product, mooie verpakking!

Goede service en snelle reactie. Zeer mooie sieraden!

Snelle levering en mooie producten

Geweldig! Wat een prachtige ringen!

Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe ringen! Ze zijn super mooi afgewerkt, en ook de steentjes in de ringen zijn erg mooi. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er ontzettend blij mee ben en jullie aan iedereen kan aanbevelen.

Goede service en prachtig product!

Was niet meteen leverbaar maar het kastje was echt de moeite waard. Echt mooi vintage kastje waar de mooiste schatten.in bewaard kunnen worden.

Product gebroken bij gebruik

Kaars is gelijk gebroken. Dit omdat ik volgens de aanbieder geen “normale” kaarsenhouder heb gebruikt. Er staat nergens vermeld dat de kaarsen van harder materiaal zijn, dus breekbaar. Helaas heb ik geen gebruik van het product kunnen maken, en dus mijn geld heb verspild. De aanbieder gaf aan hier niks aan te kunnen doen, dus er werd ook niet meegedacht. Zeer jammer!

Hi Fleur, Zoals eerder besproken via ons e-mail contact zijn de kaarsen na verzending in goede staat bij jou aangekomen. Na aankomst mag je de kaarsen gebruiken naar wens. Dat is het risico en verantwoordelijkheid van de klant. Als de kaarsen dan gebruikt worden door de kaars op een kaarsenhouder met pin te drukken en de kaarsen breken dan kunnen wij hier helaas niets aan doen. Dat is geen defect van verzending of productiefout, waarvoor wij verantwoordelijk zijn. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op. Groeten Team Josephina

Prachtige ring

Mooie sieraden. Snelle verzending. Had eerst een maat 17, maar die was iets te groot. Heel snel kreeg ik maat 16, die wel iets te klein is. De keuze in halve maatjes zou misschien leuk zijn!

Twee ringen via Josephina Jewellery gekocht, snel achtergekomen dat de ringen kapot gingen. De reden hiervoor is niet duidelijk. Na wat over en weer mailen voor 1 ring mijn geld terug gehad, dus ben tevreden met de service van Josephina Jewellery en zou het aanraden. Het zijn mooie ringen.

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit ring

Goede kwaliteit

Ik heb nu verschillende ringetjes en een ketting van Josephina Jewelry. De sieraden zijn van goede kwaliteit en blijven daardoor lang mooi. Ik ben dus erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

Super mooie ring , snelle service

Het is een prachtige ring en mijn nichtje is er blij mee

Kerkeland 11

6651KN Druten

Over Josephina Jewelry

Op zoek naar betaalbare sieraden van hoge kwaliteit met echte edelstenen? Bekijk ons uitgebreide aanbod en kies een sieraad die bij jou past.