Alles is volgens afspraak nagekomen. Personeel heel beleefd en vakkundig. Een aanrader om kunstgras te kopen en laten aanleggen.

Wauw! Tip Top(pers) Kunstgras

Niet alleen een fantastische kwaliteit van het kunstgazon, ook zeer professionele en vriendelijke medewerkers. Ben helemaal blij en hartstikke tevreden!

Kon niet beter

Ik zou niets kunnen opnoemen dat beter had gekund. En ik ben eigenlijk altijd behoorlijk kritisch. Tiptop is telefonisch en via e-mail goed bereikbaar en staat je heel netjes te woord. Ze nemen de tijd voor je, komen hun afspraken na, zijn vriendelijk en denken met je mee. Op de dag dat ze hier kwamen werken, waren ze er precies op het afgesproken tijdstip en het werk ging heel snel. Wanneer ze even door het huis moesten, trokken ze uit eigen initiatief de schoenen uit. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

Helemaal TOP TIP

Na het telefonisch contact, het ontvangen van de offerte en maken van een afspraak verliep alles eigenlijk vlekkeloos. Drie man personeel met allen kennis van zaken en ook de gezamenlijke werkzaamheden zijn prima uitgevoerd. Vragen tussen door (ik ben een leek) werden duidelijk uitgelegd en/of beantwoord. De heren waren beleeft / correct. Kortom ..... daarom een tien (10) .... uitstekend en zéér aan te bevelen. Groet, W. van Dijk te Waddinxveen

Wat een goed meedenkend bedrijf is Tip Top

Tip Top heeft op 2 verschillende locaties gras bij ons gelegd. Echt gras en onlangs elders kunstgras. In beide gevallen zijn wij zeer tevreden. Ook hun garantiebelofte komen ze heel goed na. Er gaat iets met het echte gras niet helemaal goed, maar ze lossen het keurig op. Heel vriendelijk personeel die keurig werk leveren. TOP

Wij zijn zeer tevreden over het aanleggen van het kunstgras.

Al de werknemers hebben hun uiterste best gedaan ! Zeer beleefd en gewillig. Het enige minpunt is volgens ons dat de geleverde Pallisade Spotted bluestone geen 1ste keuze was , daar er geen enkele boordsteen dezelfde afmetingen had . Dit maakte het zeer moeilijk om een mooi resultaat te bekomen. Ze hebben dan ook de beste en meest gelijke stenen moeten uitzoeken en met slijpmachine bijslijpen waar nodig was om te kunnen kleven met de voorziene lijm!

Super service en een geweldig resultaat!

Wat zijn wij blij met onze nieuwe tuin ! Jules en zijn collega ( weet helaas zijn naam niet meer ) zijn hier geweest. Ze denken mee en niets is ze teveel…super !! Ook het persoonlijk contact vooraf hebben we als zeer prettig ervaren. Jullie hebben het Tip Top voor elkaar, ga zo door ! Hartelijke groet Michaël & Anke uit Rosmalen.

Helemaal top

Fijne dienstverlening. Super mooi gelegd

Korte lijnen, professioneel

Fantastische service, afspraken keurig nagekomen.

Uitstekend bedrijf met het juiste materiaal!

Zeer tevreden met de aanleg van het kunstgras! Heerlijk onderhoudsvrij

Snelle communicatie en een mooi eindresultaat

Na onze aanvraag per mail werd er al snel een afspraak gemaakt om te komen kijken, dit ging heel vlot en soepel. Het leuke hiervan was dat Joey van TTT zelf ook met ideeën kwam waardoor we uiteindelijk een hele mooie tuin hebben samengesteld geheel naar wens en op maat. Bedankt Tip Top Tuinen, voor het mooie werk!

Tip-top in orde

De mannen kwamen volgens afspraak netjes op tijd. ze wisten dat het vanwege boomwortels zeker geen makkelijke klus zou worden en dat hebben ze geweten. ze hebben super netjes gewerkt met de nodige tegenslagen welke ze netjes weggewerkt hebben. ook het straatwerk om het veld ligt er weer super netjes bij. al met al, gewoon super goed, bedankt heren!

Tiptop!!

Patrick en Joey hebben het kunstgras tiptop gelegd! Communicatief erg vaardig bedrijf en hebben kennis van zaken. Zou het zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Ga zo door!

Geweldige firma

Fijne werklui. Alles keurig gedaan. Tiptop on orde.

Top ervaring

Erg fijn bedrijf. Denken met je mee en leveren maat- en vakwerk!

Goede service en vriendelijk personeel

Top bedrijf en zeker een aanrader

Super service, top bedrijf en prachtig resultaat!

Het bedrijf denkt mee en heeft mij zo ook nog kosten bespaard! Zij waren niet alleen de goedkoopste, maar geven ook de vriendelijkste service! Resultaat is prachtig!

Goede uitleg. Keurig gelegd en zeer netjes achtergelaten. Nieuwe bandjes geplaatst en zo netjes in verstek. Ik ben echt 100% tevreden. Zal jullie zeker jullie aanbevelen

Ze denken erg mee en houden rekening met alle wensen. Er wordt super netjes gewerkt en het resultaat is geweldig!

TipTop. Wat een geweldig bedrijf ,onze eerste contact was met Nick van de planning wat een aardige kerel is dat we hebben een offerte aangevraagd en we besloten de Twist 45 te nemen op 10 juni kwamen de mannen van TipTop (3) het kunstgras leggen deze mannen hebben echt verstand van zaken en waren zeer vriendelijk we hebben een gezellige dag gehad met ze dus een en al lof , Dus bij deze wil ik ze allemaal bedanken voor de hele fijne samenwerking. Groetjes Adri & Erna.

Aangenaam team bij het leggen van het kunstgras. Zeker aan te bevelen. Grt.julien

Tip Top

De heren van Tip Top, hebben perfect werk geleverd , zeer tevreden!

TipTop van A tot Z

Wij kregen een snelle reactie op een verzoek voor een offerte. Die was duidelijk en redelijk van prijs. Onze tuin was een flinke klus en dat kost geld. Er kwam een ploeg vriendelijke en harde werkers die alles keurig hebben afgeleverd. Extra probleem was ons talud maar het resultaat mag er zijn. Wij zijn heel blij met ons nieuwe gazon Twist45. TipTop is een uitstekend bedrijf met oog voor detail en aandacht voor de wensen van de klant.

TIP TOP

Vandaag kunstgras laten leggen door TIP TOP. En het resultaat is werkelijk super gaaf. Ook de communicatie met Nick Mulder is perfect verlopen. Na het verkrijgen van 2 proef staaltjes en advies hebben wij gekozen voor Twist de Luxe 50mm. Eindelijk kunnen wij genieten van onze nieuwe gazon :). Mvg S Drost

Super mooi geworden,heel vriendelijk,duidelijk en netjes in het contact

Super mooi en goede prijs!! Goed bereikbaar en netjes in offerte Zeer snel ook!! Vanwege het weer kon het niet ingeveegd worden maar daar komen ze snel voor terug!! Als dat ook zo is krijgen ze can mij een 10

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.