Super leuke ervaring!

Is echt een aanrader. Vooral de taart!

Super !!

Het was echt een hele leuke bekendmaking met de rookstaaf! Super tof! Ik raadt het iedereen aan:)

fantastisch!

ging super makkelijk, en was super leuk.

Wij hebben gebruik gemaakt van jullie rookbommen. Deze zijn erg makkelijk in gebruik. De service is perfect er wordt goed meegedacht. Al met al hadden wij een top ervaring en raad ik jullie aan bij alle zwangere die nog komen gaan!

Fiasco

Na lang zenuwachtig wachten konden we eindelijk de confetti kanonnen laten schieten. Alleen hij ging erg moeizaam open! wat voor enige stres zorgde. heel erg jammer!

Vanwege technische storing niet helemaal in orde maar goed afgehandeld door u

Uitstekende service en heel vriendelijk en onze gender reveal was top en mama was zeer tevreden

Origineel maar duur

Origineel en leuk voor wie de kraskaart ontvangt. Enorm duur qua verzendkosten en geen enveloppes meegeleverd om de kraskaarten naar familie op te sturen.

Beschrijving was duidelijk. De rook was precies voldoende!

Waanzinnig leuk!

Duidelijke website en creatieve manier bedacht om toch verrast te kunnen worden middels de ''ik laat mij verassen'' bestelmethode. Snelle en verzorgde levering.

Echt onwijs gaaf!!

Blauwe rook uit 2 staven, compleet verrassend en super snel bezorgd.. echt een gave ervaring

Uiterst klantvriendelijk en super service

Breed assortiment voor een complete gender reveal.

Leuk en jammer.

De poppers (confetti en poeder) waren erg leuk, leuk verpakt ook. Jammer dat we gemist hebben dat je de poederkanon nog zelf in elkaar moest zetten waardoor we bij het openen van de doos al wisten wat het geslacht werd.

Hoi Roxanne, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te lezen dat jullie er niet bij stil hebben gestaan dat het poederkanon nog gevuld moet worden. Echter staat dit wel heel duidelijk aangegeven bij de productinformatie van het desbetreffende product. Liefs Gender Reveal

Duur maar kwalitatief erg goed.

Duur maar kwalitatief erg goed.

Werkelijk fantastisch!

Mede door Gender Reveal hebben wij een fantastische dag gehad met het 'revealen' van het geslacht van ons kindje. Door omstandigheden kwam de ophaalafspraak te vervallen maar door snel schakelen en meedenken van Gender Reveal is onze bestelling toch op tijd aangekomen! Zeker een aanrader!

Goede service, zeer tevreden

Goede uitleg en super klantvriendelijk. Een echte aanrader!!

Wat een leuke ervaring!

Heel leuke mogelijkheden te vinden op de site om de gender reveal te organiseren. Wij wisten zelf het geslacht nog niet dus het was heel handig dat je een vertrouwenspersoon kon opgeven. Snelle levering en duidelijke instructies gekregen. Mooie kleur van rook die heel lang blijft gaan zodat er voldoende tijd is voor mooie foto's! Heel tevreden!

Geweldige service en een super genderreveal!

Een super goede service en goed/snel bereikbaar via Social media voor vragen. Gaan zeer zorgvuldig om met de anonimiteit van het geslacht. Wij wisten helemaal niets tot het moment! Het was een onvergetelijke dag!

Nu voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij Gender Reveal - de eerste keer voor mijzelf en onze gender reveal & afgelopen weekend voor een tweede keer om een gender reveal te organiseren voor een vriendin. Wat een super service, ik was last minute een Reveal Ballon nodig en wat decoratie en ik kon dit de volgende dag al op komen halen. De Ballonnen zijn van goede kwaliteit & je kunt leuk variëren in de opties. Ik raad dit iedereen aan !

Amazing

Door corona heb ik helaas geen gezellige genderreveal party kunnen houden met familie/vrienden. Hierdoor heb ik een rookbom online besteld en met de rookbom zelf foto’s gemaakt in het bos. De rookbom gaat gelukkig niet snel uit dus we hadden genoeg tijd om leuke fotos te maken. Het is echt om aan te raden.

Beste aankoop ooit!

Wij hadden gender reveal gepland met balonnen! Het effect was zo groot en leuk! Iedereen genoot zo erg van de reveal! Ook alle decoratie maakte het helemaal af! Ik kan gender reveal zeker aanbevelen!!

Snelle service waardoor ons moment van de gender reveal helemaal compleet was!

Heel bijzonder!

Zowel de brandblusser als rookfakkels besteld. Gaven beiden een hele mooie kleur af. Ook geweldig dat je kan bestellen zonder dat je zelf het geslacht hoeft te weten. Voor een volgende zwangerschap of shoot weten wij jullie weer te vinden!

Zoveel rook uit een klein staafje!

Het was super ! Wij hadden niet verwacht dat er zoveel rook uit zou komen.

teleurgesteld

helaas was onze onthulling niet goed verlopen ondanks onze vriendin het kanon goed in elkaar had gezet het draaien lukte niet en de kanon schoot niet af door draaien kwam t poeder er uit waardoor we al eerder het geslacht zagen super jammer pas na 5 min draaien schoot het de lucht in wow effect was weg

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!