Spuitbussen

Perfecte kwaliteit, snelle bezorging, geen klachten.

Meedenkend, betrouwbaar en goede producten

Contact onderling liep heel fijn! Het product wat ik wilde was helaas uitverkocht maar een medewerker van gender reveal heeft goed meegedacht en kwamen uit op goed alternatief! Ik wist het geslacht van te voren niet en het contact verliep verder met de vertrouwenspersoon die ik had opgegeven. Producten waren van goede kwaliteit en sneller levering!

Mooie produkten voor een verrassende gender reveal.

Super geweldig

Heel super & mooi gedaan !!! Ik & en me vrouw & me stiefkind waren er heel blij mee

Precies zoals gehoopt

De reveal was super! Alles is precies zo gegaan zoals gehoopt. Alles zag er heel netjes uit en werden ook bij het ophalen van de producten vriendelijk geholpen. Zouden hier zeker terugkomen bij een volgende zwangerschap!

Teleurstellend

Helaas was er bij het uitrekken van de pin, de kleur van de inhoud al bekend.

De communicatie met de winkel was goed. Het plaatsen van de order was simpel. Resultaat was geweldig! Mooie gender reveal pop ballon met mooie (eigen) tekst. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Heel snel en correct!

Wij kozen ervoor om geen vertrouwenspersoon in te schakelen. Gingen dat zelf naar de shop en kozen op advies van de medewerker die ons zeer goed vooruit hielp. Na het kiezen gaf ik m’n telefoon met HET documentje en daarna verlieten we de shop. We bestelde online de spullen en schreven het bij de notities dat zij het al wisten. Gingen het ophalen en alles stond klaar. Zeer tevreden! All the way from Belgium! Good job!!!

Helaas niet zoals afgesproken

Ik had de box online besteld en mail contact gehad. Terplekke stond de box al klaar, en wist ze nergens vanaf dat wij met een briefje zouden komen. Uit eindelijk ging ze de box ‘maken’ en je zou niet kunnen zien wat het geslacht zou zijn. De deksel viel eraf en je raad het al overal blauwe stippen op de fakkel. Wellicht een tip om de deksel vast te maken? Het is allemaal wat makkelijk en je betaald er toch wat voor. Onze dag was verpest en 3 uur gereden voor niks.

Beste Sarina, Na het ontvangen van bovenstaande review hebben we direct contact opgenomen met je. We willen bij problemen graag altijd persoonlijk in contact komen zodat we een passende oplossing kunnen bieden. We hebben inderdaad vanuit onze zijde een fout gemaakt doordat we tijdens de bestelling een geslacht hebben gekozen maar zijn vergeten om een aantekening te maken dat je met een briefje langs kwam. Dit is zeer spijtig, daarvoor hebben we onze excuses aangeboden. Zoals we per mail hebben besproken kunnen wij niet verklaren waarom er blauwe stippen op de doos aanwezig waren, de producten die zijn gebruikt hebben aan de buitenzijde geen kleur. We hadden zoals gevraagd graag foto's ontvangen. We zijn je tegemoet gekomen en we betreuren dat het voor jullie een teleurstellende ervaring is geweest.

Snel ontvangen en klantenservice goed bereikbaar!

Top producten!

Heb bij Gender Reveal de versieringen voor een babyshower voor mijn beste vrienden besteld. Mega leuke en kwalitatief goede producten. Ik raad iedereen aan om hier hun gender reveal of babyshower producten te bestellen!

Het was geweldig goed geregeld

Het is echt een geweldig bedrijf. Ze hebben alles heel snel voor ons kunnen regelen! Een dag voordat we zouden achter over de gender van de baby ging het helemaal mis… de shooters die we in eerste instantie hadden voor onze gender reveal mocht niet meer gebruikt worden op het lokatie waar we het bekend zouden maken. Ik helemaal in paniek zoeken naar een oplossing, kwam ik dit bedrijf tegen oh en tot mijn geruststelling konden ze nog iets voor me betekenen! We hebben een dubbelzijdig ballon besteld met poeder erin. De volgende dag was het al klaar en kon mijn vriendin het ophalen. Wat was ik blij! De ballon zag er echt heel mooi uit en van het goed kwaliteit. Het was fantastisch. Nogmaals bedankt voor jullie snelle service en wie weet tot volgende keer!

Kleur was niet te zien

We hadden van die fakkels maar de kleur was er amper uit te halen, nog een filmpje ervan gemaakt om rond te sturen maar dat kon niet eens omdat het niet zichtbaar was.

Hallo Maureen, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was over de fakkels. We hadden graag eerder contact met je opgenomen om het probleem te bespreken. Je kunt nog steeds het filmpje met ons delen, zodat we het probleem verder kunnen onderzoeken. Omdat het product onder de categorie vuurwerk valt, is het echter het beste zichtbaar wanneer het donker is. Dit wordt ook vermeld in de product beschrijving op onze website.

Totaal vriendelijk en leuk!

Anders dan anders. Hele leuke aankleding en versiering

Snel en top geleverd

Mooie producten, werkte perfect.

Snelle levering Alles functioneerde naar behoren. Erg blij mee

Wij hebben voor het bekend maken van het geslacht Confetti Shooter Met Lanceerknop genomen. Alles was perfect gegaan en de klantenservice is heel vriendelijk en goed! Zij hebben ook hele leuke spullen voor gender reveal.

We wisten zelf al wat het geslacht was maar wilden samen met de kinderen een leuk filmpje maken voor Facebook. Dit is zeer zeker gelukt. Onze zoon van 10 had iets moeite met het opendraaien van het poeder kanon, maar dit mocht de pret niet drukken. Een zeer geslaagde Gender reveal. Ook de snelle levering was helemaal top.

Super service!

Super tevreden met onze bestelling. Woensdag een bestelling gedaan. Maar helaas een verkeerde bestelling. Meteen een mail gestuurd en de volgende ochtend actie ondernomen door GenderReveal. Had onze ballon voor her weekend nodig en het kwam nog voor het week-einde aan! Met alle drukte rondom de feestdagen is onze wens toch in vervulling gegaan! Dank.

Absolute aanrader voor een gender reveal!

Super goed geregeld! We wisten het geslacht niet en zonder probleem konden we beide kleuren confetti opgestuurd krijgen. Ook werd de borg binnen 2 dagen al terugbetaald. Er komt veel confetti uit en geeft een super gaaf effect met de lanceerknop! Ik zou het bij iedere gender reveal aanraden!!

Heel apart dat er een dubbele ballon in zit . De uitleg heel makkelijk. Waren er super blij mee .

Slechte ballon!

Ik heb een ballon besteld bij jullie hierbij stond dat je deze met helium moest opblazen leuk een zwevende ballon ik helium gehaald op de dag zelf de ballon opgeblazen maar de ballon kwam geen eens de lucht in omdat deze te zwaar was voor de confetti die jullie er zelf bij leveren waardeloos

We betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden was met de DIY-ballon. Volgens de instructies op de verpakking zou je de ballon moeten vullen met helium voor het gewenste zwevende effect. Het bijbehorende confettimateriaal maakt deze ballon ideaal voor een spannende onthulling. Het is van essentieel belang dat je de ballon voldoende opblaast, zodat deze daadwerkelijk kan zweven. Op dit moment is het voor ons moeilijk te beoordelen of er voldoende helium in de ballon is gebruikt. Houd er rekening mee dat de ballon een omtrek van 60 cm nodig heeft om te kunnen zweven. Mocht je foto's kunnen aanleveren zodat wij de kwestie verder kunnen bekijken dan kun je via de mail contact met ons opnemen.

Wij hadden een confectie kanon en daarbij zat een extra kanon mocht het niet afgaan alles werkte perfect en was gemakkelijk te monteren Alles zat keurig in de doos verpakt nogmaals bedankt voor de goede service

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!