Super mooie folie ballonnen en de confetti kanonnen waren het ook meer dan waard, hele mooie kleur roze, de snippers waren mooi dik en vielen bij het afschieten rustig naar beneden. We hadden ook een ballonnen boog gehuurd, deze is heel goed blijven staan (hadden we zelf versierd met ballonnen) goede instructies en mooie spullen. Voor herhaling vatbaar!

Leuk effect!

Fijn dat de verloskundige het geslacht door kan geven en snelle levering

Gender reveal verliep goed met de Gender Reveal kit !

Onze gender reveal liep heel goed dankzij de Gender Reveal kit en de Poederkanonnen. Wel moet ik zeggen dat de poederkanonnen niet echt geschikt zijn voor binnen of niet te dicht bij haha, wij konden het eerste half uur blauw uitspugen en in de zakdoek snuiten. dit lag natuurlijk niet aan het materiaal, die kanonnen waren zeker heel goed maar confetti is beter voor binnen. Gewoon een kleine tip.

Ik bestel al vaker bij jullie ! En iedere keer is het top !

Super service online besteld en opgehaald. Envlope mee genomen en jullie hebben de rest gedaan. Super mooie ballon met tekst iedereen sprak erover. Geprikt de binnen kant kapot en buitenkant heel heel gaaf. De ballon staat nu nog heel mooi. Super bedankt

Goede service!

Vanaf begin tot het eind is alles goed verlopen. Enige minpuntje is dat de ballon pas na 6 pogingen is ‘geknapt’ ondanks de instructies die zijn opgevolgd zoals bijgaand filmpje. Andere kant leverde dat ook wel weer leuke momenten op waardoor we de spanning nog even vast konden houden :) In ieder geval een aanrader!

Fantastische dag gehad

De gender reveal was ontzettend geslaagd. Bij het ophalen van de doos, werd er secuur omgegaan met de informatie (wij wilden nog niet weten wat het geslacht was). De enveloppe werd apart van ons geopend. De doos zelf was prachtig en mooie kleur ballonnen.

We are very pleased and delighted with the gender reveal balloon. The balloon arrived by special delivery the day before. The party took place in a place where confetti and colorful flares were not allowed. This balloon is perfect for a restaurant or a party at home. We can recommend it wholeheartedly .

Voetbal werkte top, tennisbal helaas minder

Voetbal makkelijk te vullen en schop je ook prima kapot. Tennisbal lastig te vullen waardoor kleur zichtbaar was aan de buitenkant en sloeg je minder makkelijk kapot.

Fantastisch!

Super fijn om het geslacht bekend te maken met een brandblusser, zeker een aanrader voor andere toekomstige ouders!

Helemaal blij met deze site, optijd geleverd super goede shooter! Ik raad echt iedereen aan om het hier te bestellen !

Fan-tas-tisch!

Aangezien mijn vriend en ik er niet over uit kwamen wat we wilde doen om het geslacht van ons kindje te weten, waren we wat aan de late kant. Wij kwamen de brandblusser tegen en vonden dit een erg goed en leuk idee! We hebben hem besteld, een briefje mee gekregen van de verloskundige en (na een afspraak gemaakt te hebben) gelijk door gereden om de brandblusser op te halen. Dit alles in een dag tijd. Erg snelle levering en een mooi effect van de brandblusser.

Was geweldig

Onze Gender reveal was top en voor op met de rook kanonnen heel erg bedankt voor de goede service.

Super gaaf

Wat kwam er een poeder uit, egt geweldig.

geweldig

prachtige spullen en we hebben een geweldige genderreveal gehad

Ballon was helaas zonder letters

Ik heb de pop me up ballon besteld. Ik liet het gepersonaliseerde tekstvak leeg omdat ik de standaard tekst wilde met He or She what will it be? Helaas kreeg ik een ongeschreven ballon! Ik vond het zooo jammer dat mijn ballon kaal was en het was veels te laat om dit nog te melden omdat ik die avond mijn gender reveal had.

Hallo Selina, Bedankt voor het schrijven van je review. We begrijpen helemaal dat het teleurstellend is wanneer je verwacht dat er een tekst op de ballon staat. Je moet begrijpen dat wij er alles aan doen om onze product beschrijving zo duidelijk mogelijk te verwoorden maar waarschijnlijk heb je over de tekst heen gelezen. Onze ballonnen komen standaard zonder tekst, wil je een tekst dan brengen wij een bedrag van €9,95 extra in rekening. We hopen dat de ballon verder wel aan je verwachtingen heeft voldaan en wensen je een prettige zwangerschap.

Er komt veel rook uit en het is super mooi om te zien. Het is honderd procent het geld waard. We hebben een geweldige ervaring gehad.

Leuke gender reveal gehad met behulp van genderreveal.nl

Mooie en leuke producten zodat we onze gender reveal netjes konden opmaken. Wij hadden poeder en confetti kanon 5 ieder gekocht en aan familie en vrienden gegeven voor een volle effect. Heel vriendelijk en goedgeholpen. Nadeel was de blokken met baby erop; we kregen een geopend pakket zonder letters toegestuurd wat niet de bedoeling is geweest. Wel netjes onze geld daarvan terug gekregen dus goed opgelost!

Hebben ontzettend genoten van de mooie spullen .

Echt een hele snelle levering En super aardige mensen aan de telefoon toen ik nog wat vragen had

Hele snelle levering En toen het pakketje binnen kwam ontbrak er een bak maar ik belde en het was geen probleem ze volgende dag al had ik de bal in huis Een woord top echt een aanrader 100%

Niet te vertrouwen!

Misleidend en heel klantonvriendelijk! Met een balkje bovenaan hun site geven ze 25% summer sale met de daarbij horende kortingscode. Verder geen informatie. Dus ik plaats een bestelling van € 79,90,- en voer de kortingscode in. Krijg ik een melding dat hij verlopen is. Raar, want zelfs met deze melding staat het balkje nog steeds bovenaan de pagina met de summer sale kortingscode. Hierop stuur ik ze een mail om ze dit te laten weten en met de vraag of ik de bestelling dan via de mail mag plaatsen. Zij reageerde met: “ Hi Linda, Bedankt voor je bericht. De actie op de pop inside ballonnen liep van 4-08 t/m 10-08. Helaas is de kortingscode vandaag dus niet meer geldig. Hartelijke groet” Vervolgens passen ze de melding aan naar een ander product namelijk 25% korting voor uitnodigingen.

Hallo Linda, Bedankt voor je review, echter hadden wij heel graag de gelegenheid gehad om te kunnen reageren op je klacht. Na dat je opgemerkt hebt dat de kortingscode niet juist op de website vermeld stond heb je een medewerker gesproken. De medewerker heeft op dat moment correct geantwoord omdat de code inderdaad verlopen was, de summeracties lopen telkens een gehele week van vrijdag tot vrijdag. Vervolgens hebben we per mail contact opgenomen en het aan je uitgelegd. Omdat wij de beroerdste niet zijn wilden we je toch graag de kortingscode geven. Helaas heb je nooit gereageerd op deze mail en we vinden het dan ook zweer kwalijk dat er een review zoals bovenstaande geschreven wordt zonder samen tot een oplossing te komen. Vriendelijke groet, Team Gender Reveal

Fijne webshop, leuke producten, goede communicatie en tijdige levering.

.ik

Fantastische doos met ballonnen ontvangen!

De doos kwam goed verpakt en snel geleverd aan! Heel fijn om op deze manier (ballonnen die uit doos komen) je kindje te laten “vertellen” wat het 2e kindje zal worden (meisje/jongen)..

Heel mooi

Snelle levering. En het poeder deed goed zijn werk

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!