Doos kwam beschadigd aan

Het concept is heel leuk. Maar de doos kwam beschadigd aan, met deuken en scheuren. Dit geeft toch een wat ander beeld dan dat je verwacht. Ook kwam de ballon niet goed omhoog bij het openen. Al met al niet tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

Prachtig!

Het was echt mooi om te zien , ben er heel tevreden mee!

Heel volledig assortiment

Alles is mooi beschreven en heeft een gedetailleerde handleiding. De website is supercompleet. Ik heb gekozen om de spulletjes zelf af te halen en de dame die me heeft geholpen was vriendelijk en hulpvaardig. Ik raad iedereen deze winkel aan!

Er komt echt een hele mooie kleur uit! In ons geval was dit blauw. Het is ook makkelijk in gebruik! Echter komt de blauwe kleur wel moeilijk van de muur en stenen af. Wij hebben na de storm regen nog een blauwe muur en tegels in de tuin.

Hallo Esma, Wat goed om te horen dat jullie enthousiast zijn over het product. Omdat muren en tegels vaak ruwer qua materiaal zijn zal inderdaad het product daar ook lastiger te verwijderen zijn. Het is dan ook altijd belangrijk om de voorschriften goed door te lezen en niet op deze materialen te richten of dichtbij te gaan staan. Liefs Gender Reveal

Smurf

Poeder op mensen zijn dure kleren gekomen dacht is gwn rook maar kwam poeder uit wij zijn allemaal smurfen geworden want het was kleur blauw

Hallo Yasin, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het uiterst vervelend dat het poeder op de kleding van je gasten is gekomen. Wanneer je een poeder kanon besteld, dan zal hier ook poeder uitkomen. Het geeft het effect van rook wanneer je dit op een afstand bekijkt. Zowel op de kanonnen als op de website geven we aan dat het niet op mensen en/of dieren gericht mag worden en dat er altijd restanten kunnen achterblijven op materialen. Ook is het belangrijk op te letten met lichte kleuren en/of gebleekt haar. Veelal is het te verwijderen met water en zeep.

Echt geweldig

Heel fijn contact gehad met de klantenservice over wanneer we de ballon het beste konden bestellen aangezien we het op de zondag vierde! De ballon werd zaterdag rond 11 uur geleverd (leveren kan als je hem met lucht besteld, niet helium, maar lucht werkte prima want we konden hem zelf vasthouden!), netjes in een grote doos (tape een beetje los zodat je niet met een mesje het open hoeft te maken) en zag er zondag om 16:00 nog steeds perfect uit! Met confetti en kleine ballonnen gedaan en iedereen vond het helemaal leuk! Erg blij geweest dat we dit hebben gedaan

Geweldige kaart

Sommige hadden nog nooit zo een kaart in gevuld. Vonden ze leuk. En dit is ook leuk voor later!

Gender was super

Mij ervaring met personeel was niet echt aangenaam ze waren niet echt vriendelijk daar zou zeker iets aan gegaan kunnen worden. Ze wisten niet eens dat ik mij bestelling kwam ophalen en met uitpakken thuis was het niet helemaal compleet. Dit ook gemeld met het terugbrengen en dan kort maar krachtig antwoord ja kan gebeuren. Maar de gender opzich was gewoon geweldig en dan vooral reactie van de ouders van het ongeboren kindje. Maar ook wat positief ze hebben daar wel leuke spullen om een geslaagde gender reaval te organiseren.

De ballon zou 1 uur nog opgeblazen blijven, maar was na 2 minuten al leeg gelopen.

Helaas liep de ballon al na 2 minuten helemaal leeg, en lag er een hoopje ballon, iedereen wilde foto's maken met ons en de roze ballon, helaas kon dat niet omdat ie na 2 minuten al helemaal leeg. Dit heeft voor ons de hele gender reveal verpest.

Hallo Dylana, Wat vervelend dat de ballon niet heeft blijven staan. Een ballon blijft een onvoorspelbaar product, wij kunnen daarom ook geen garantie geven over hoe het product zich staande blijft houden. In de meeste gevallen blijft de ballon na het plakken van een stuk tape zoals in de beschrijving staat uitgelegd enkele minuten tot zelfs maanden staan. Jammer dat dit bij jullie niet het geval is geweest. Liefs Gender Reveal

Geweldige ervaring

Wij hadden de grote brandblusser besteld. Voor ons was het een verrassing, het was erg geslaagd en het effect is super mooi! De grote brandblusser doet wat het beloofd!

GEWELDIG!

Super blij mee. Ik wilde eerst de mini spray bestellen maar die was op dat moment niet leverbaar. Toen voor 2 poeder kanonnen en 1 confetti kanon gegaan als alternatief. Super leuk effect gehad! Super blij mee!

Confetti kanonnen waren top

Alles was op tijd geleverd en waren perfect

Keurig en snel geleverd.

De volgende dag hadden wij het poederkanon al thuisbezorgd gekregen..keurig, correct en snel..

Snelle levering en prijs naar kwaliteit

Snelle levering en prijs naar kwaliteit. Dankzij de snelle levering en de goede kwaliteit van de poeder hebben wij op een leuke (in de uitlaat van onze tractor) en duidelijke manier kunnen laten zien wat het geslacht van ons kindje zal worden.

Super snelle levering en handige 'vertrouwen persoon' optie

Goede ervaring!

Helaas gewone ballon

Ziet er leuk uit maar had verwacht dat de ballon uit het doosje zou komen gevuld met helium. Dat is helaas niet zo.

Een fantastische gender reveal, alle producten waren op tijd binnen en de communicatie top!

Blij verrast

Besteld voor mijn zusje die zelf het geslacht nog niet wist. Erg discreet verpakt en snel geleverd, erg fijn! De rook die er uit kwam was echt een enorme hoeveelheid met veel druk en een hele mooie kleur! Super gaaf!

Spectaculair!

Super netjes en snel geleverd. Ik had nog een vraag en had binnen 5min antwoord terug. Voor de 2e keer nu besteld en ik raad het iedereen, het zijn echt toppers!

Mooie producten en goed contact met de klantenservice

We hebben het poederkanon, confettikanon en de burn-out-kit besteld. Alles functioneerde perfect en ook de klantenservice was erg vriendelijk en reageerde snel op onze vragen.

Niet zoals op de foto

Op de foto staat een gordijn van blaadjes en in de omschrijving staat dat die 10 meter is. Blijkt dat het geen gordijn aan blaadjes is maar een touw. Was een beetje bedrieglijk. Jammer. Verder wel hele goeie service en geen klachten.

Een mooie ervaring

De ballon zag er prachtig uit van de buitenkant maar toen het moment daar was dat de ballon doorgeprikt werd, hoe de ballonnetjes en confetti binnenin de ballon bewogen was geweldig. Het was een prachtige ervaring. Bedankt gender reveal dat we de onthulling van de gender op deze prachtige manier konden onthullen. Warme groetjes van ons hier in Purmerend

mooie artikelen snel geleverd

Wij hebben ons laten verrassen, spulletjes ruim op tijd binnen, leuk en netjes verpakt. confetti kanon was heel mooi en zeker een aanrader!

Zeer leuk effect

Reeds 2de keer de kleine brandblusser gekocht en dus zeer tevreden van. Heel leuk effect!

Het was helemaal top!!!

Alles werd keurig anoniem verstuurd, dus daardoor bleef het ook een echte verassing.

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!