De producten die ik besteld heb waren super. Het Maakte de reveal gezelliger en mooier.

Goede en leuke producten. Alles netjes ingepakt en op tijd verzonden. We hebben een hele leuke Gender reveal gehad.

Snelle levering, product voldeed aan de verwachting en duidelijke instructie bijgeleverd.

Snelle levering, product voldeed aan de verwachting, duidelijke manual en goed ingepakt.

Brandblusser was heel leuk

Wij hebben gekozen voor de kleine brandblusser. Er kwam genoeg "poeder" uit om leuke foto's te maken. Het gaf alleen wel veel rommel, maar gelukkig was het er goed af te wassen van kleding en handen.

Goede service en goede kwaliteit producten

Snelle levering en super aardige en fijne klantenservice! Zeker een aanrader!!

Een herinnering die niemand ons meer afpakt

Wij hebben tijdens onze gender reveal gebruik gemaakt van de poeder brandblusser. Dit maakte het moment super speciaal doordat er boven ons een enorme blauwe wolk tevoorschijn kwam. Wat ook super mooi is op foto’s en filmpjes die je voor altijd kan bewaren en later weer met veel vreugde kan terug kijken. Het effect en de kleur is zo mooi in het echt! Ik raad het iedereen aan. En ik ga er zeker zelf in de toekomst als het ons weer gegund zou zijn weer eentje bestellen! Wat trouwens ook super netjes is aan de buitenkant van de blusser en de verpakking/pakbon is echt niks van een kleur of geslacht te vinden. Dus je kan het gewoon veilig door iemand anders laten bestellen! Heel erg bedankt! Liefs Tamara en Jesse

Hey hey het was top alles had perfect uit gepakt plus het uiterlijk van het brandblusser was ook heel mooi

Echt heel slecht

Ik bestel van alles 3x maar krijg alles maar 1x

Beste Sylvano, We hebben je proberen te bereiken maar helaas is dat niet gelukt. Bij het controleren van je bestelling constateren wij dat je 2 verschillende producten hebt besteld waarvan ieders 1 stuk. Deze beoordeling komt voor ons dan ook als verrassing. We willen je dan ook vragen om je review aan te passen of een review te schrijven die aansluit bij je bestelling. Groetjes, Team Gender Reveal

Heel tof. De ballon staat nog steeds!

Top ervaring goed gegaan ballon super mooi en een leuke ervaring. Ballon staat na 7 dagen nog steeds mooi in de woonkamer.

Prachtige dag gehad

We hebben een prachtige dag gehad door jullie rook kanon!

een geslaagde dag

Iedereen heeft er van genoten en vond het leuk er ook iets mee te doen Meer hoefde dat voor de familie niet te zijn , Ook ben ik jullie ook o dankbaar dat ik zo snel de gevraagde last minute artikelen heb kunnen Ontvangen

Super leuk idee maar slechte uitwerking helaas

Je krijgt helaas niks bij de bal om de poeder erin te krijgen. Na een hoop geklieder en gedoe kregen we eindelijk vrijwel alle poeder in de “tennisbal”. Vervolgens willen we de gender reveal ermee doen en de bal breekt niet, poeder komt er niet uit. Mijn man is prof tennisser dus die slaat echt wel met kracht maar niks gebeurde er! Na 2 takes besloten we het dopje uit de bal de halen en zo te slaan. Eindelijk kwam er een flufje poeder uit maar ook amper! Het was een super leuk idee en had het niet anders willen doen maar het was wel veel leuker geweest als er een grotere wolk uit kwam.. de reveal was een succes maar meer dankzij het idee dan hoe het verliep..

Hallo Chloé, Wat vervelend dat het product niet is zoals je verwacht had. Het vul gat van de tennisbal is klein, wanneer deze groter zou zijn dan is de bal niet meer rond. Het vullen gaat makkelijker als je hiervoor een trechter zou gebruiken. De bal is gemaakt van hard plastic, deze is daarom ook lastiger kapot te slaan. We adviseren dan ook om de bal op te gooien en vervolgens richting de grond kapot te slaan zoals vermeld staat in de product beschrijving. Gelukkig hebben jullie ondanks de tennisbal toch een leuke gender reveal gehad. Veel geluk samen! Team Gender Reveal

Geweldige Service

Snel bezorgd en de confetti was van goede kwaliteit. Ook heel fijn dat je de optie hebt om iemand anders het geslacht te laten doorgeven ( als je het zelf nog niet weet)

Prachtige ballon en snelle service.

De producten zijn super mooi! Wij hadden de "pop inside ballon" gevuld met ballonnetjes en confetti. Wat ik ook heel fijn vind is dat ze even bij mij navroegen over het geslacht omdat die door de echoscopiste die niet had doorgemaild, waardoor wij optijd nog konden zorgen dat zij het geslacht wel kregen en de ballon diezelfde dag toch nog verzonden is! Wij hebben een heel mooie, gezellige gender reveal gehad!

Heel leuk!

De reveal was geweldig! De poeder voor in de uitlaat was super en kwam er als een mooie kleur rookboom eruit! Prachtig

Het was een topdag!!! Zoals beschreven op jullie website bestellen voor 15.00 uur volgende dag binnen hebben jullie ook waar gemaakt. Heel fijn zulke service!!! Netjes afgeleverd geen beschadigingen en ook de juiste kleur geleverd!!! Dank je wel voor de service

Duidelijke instructies hoe de poederkanonnen te vullen. Waren ook echt heel mooi zeker een aanrader!! Ook de team girl/boy stickers waren erg mooi vormgegeven

Disapointing

The product seems very differently online than it does in reality. I ultimately spent about 49 euros on a few balloons.

• Would you recommend us? No

Alles geregeld met 1 site

Van ballon tot versiering. Ik heb alles kunnen bestellen wat ik nodig had voor de reveal van mijn beste vriendin. Het was een daverend succes met voortdurend complimenten over hoe het er uit zag. Ontzettend snelle levering en super tevreden !

Snelle levering en top producten

Mijn bestelling werd de volgende werkdag al geleverd. Bovendien stak er zelfs een gepersonaliseerd kaartje bij. Wij kozen voor de minispray en dit was echt een succes! Helemaal hoe we het ons hadden ingebeeld. Top bedrijf!

Geweldig moment met de hele familie

Ik heb 2 mini sprays besteld in blauw, voor mijn dochter die gisteren trouwde in het stadhuis van antwerpen, en een zoontje verwacht. Ik wist als enige het geslacht van de baby, zelfs de aanstaande ouders wisten het niet. De verrassing was dus totaal wanneer het bruidspaar de mini sprays in de lucht spoten voor het stadhuis. Ik ben zeer tevreden over de discretie waarmee jullie de bestelde producten opsturen. Zelfs al zouden huisgenoten het pakje opendoen, dan nog zouden ze niet hebben kunnen zien of het voor een jongen of een meisje is. De blauwe mini sprays deden het precies zoals van hen verwacht werd! Ze waren misschien mini, maar gaven toch zeker een indrukwekkende blauwe wolk. Wanneer ik nog een kleinkind verwacht, bestel ik zeker weer bij jullie! Het was top!

Goede service, betaal je wel voor

Prima producten, wel prijzig. Fijn dat er next day delivery mogelijk is, wel misleidend dat er niet meteen wordt aangegeven dat hier ruim 10 euro extra voor betaald dient te worden.

Super ervaring!

Alles is perfect verlopen, communicatie is vlot en snel. De bestelde items waren prachtig!

Ballon als een thee zakje

2 mini reveal ballonnen gekocht met een flinke naald gingen ze niet stuk ze liepen leeg maar plofte niet. Conclusie… teleurgesteld als je dan je visite de gehele ballon moet laten slopen…. Zo duur voor die kwaliteit. Nooit weer!!

Hallo Marijke, Bedankt voor je review. We betreuren dat het product niet heeft gewerkt zoals je zou verwachten, dat is nooit de bedoeling. Inmiddels hebben we contact per mail met je gehad en hebben we het vanuit onze zijde met je in orde gemaakt.

geslaagd!

super idee! allen duurt niet heel erg lang, veder was het top!

Lisvoort 7 5706HA Helmond

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!