Unieke ervaring

Perfect en na een klein probleempje alles goed opgelost zoals we hadden gehoopt.

Awesome

The canons are awesome. You won’t regret it.

Super leuk!

Super leuk gehad. Product valt als verwachting.

Snelle levering en fantastische invité!

We hebben een geweldige gender reveal gehad en waren erg blij met de uitnodiging die we hebben laten maken!

Dankje! Mijn Gender Reveal was top and heel leuk!!

Boven verwachting

Poederkanon was zeker aan te bevelen, mooie zichtbare kleur met veel inhoud

De beste onthulling

Wij hadden de spray en de confetti kanon. Beide werkte erg goed en kleur was goed te zien. Enigste min puntje was de helium tank die ik had besteld er kwamen maar 12 Balonnen uit en toen was deze al leeg. Op de verpakking/website staat goed voor 30 Balonnen dus was erg zonde van het geld!

Leuke en originele gender reveal!

Wij hebben aan de hand van de burn-out kits laten weten dat ons kindje een meisje wordt. Het filmpje heb ik doorgestuurd via messenger.

Wij hadden de pop inside balloon en vonden het fatastisch!

Perfect.

Super ervaring!

Het was helemaal zoals we het gehoopt en gewild zouden hebben. Het was super! Mede dankzij jullie. Bedankt!

Viel jammer genoeg tegen qua kleur

De set baby gekocht met nude kleuren. De set is leuk maar het is niet de kleur ballon die op de verpakking staat. Het is namelijk meer oranje dan taupekleurig. Jammer anders had ik roze blauw gekocht. Daarnaast is de verzending via gls niet goed verlopen. Pakket was open en beschadigd. Mochten kopers fotos van de echte kleur willen zien laat het vooral weten

Slecht

Het kanon plofte aan de draai kant open,ik zat helemaal onder. Volgens mij hoorde het aan de bove kant er uit te knallen toch het is gefilmt dus heb er bewijs van.

Hallo Sander, We vinden het heel vervelend dat het poederkanon niet heeft gewerkt zoals staat beschreven. Via de mail heb je ons de beelden aangeleverd die wij doorzetten naar onze leverancier zodat zij dit verder kunnen onderzoeken. Zoals we in de mail hebben besproken hebben we de volledige kosten van het product aan je vergoed.

...

Helaas kwam de poeder niet goed uit de poeederkanon. We hadden meerdere kanonnen maar de eerste keer was verkeerd dus deden we het weer opnieuw.

Zonde dat een doos met heliumballon a €35 niet zorgvuldig wordt ingepakt

Doos met heliumballon besteld. Zo zonde dat de doos niet werd verpakt met een verzendzak of doos. Hele doos kregen we flink beschadigd een dag voor de gender reveal binnen. Wel uiteindelijk €6 retour ontvangen, maar alsnog een dure grap voor iets wat er niet fatsoenlijk uit zag. We kregen veel gekke reacties over de doos tijdens de reveal.

Hi Jill, We vinden het heel vervelend dat de doos je niet in gewenste staat heeft bereikt. Zoals wij al per mail hebben aangegeven en ook op onze website vermeld staat komt de doos zonder omdoos. Hierdoor is deze scherper gesprijst in vergelijking met alle andere ballondozen. Het kan dus ook voorkomen dat de doos beschadigingen of stickers bevat. Liefs team Gender Reveal

Wauw!

Na het aftellen werd de ballon geprikt! Wat een fantastisch effect. Alle elementen dwarelde prachtig naar beneden. Kijken er met een fijn gevoel op terug Service was uitstekend. Werd keurig gebeld wat het handigste was kwa bezorgen. Bezorging zoals gewenst. Leuk kaartje in de doos.

Idd de volgende dag al bezorgd

Was helemaal super de aanstaande ouders vonden ut geweldig

Prima ervaring!

Producten werden snel geleverd en ook een kleine aanpassing aan de levering was geen probleem. Producten waren prima in orde. Wij hebben een top genderreveal gehad!

Kort en krachtig 10 punten 5 sterren

Kort en krachtig 10 punten!!! 5 sterren!!!

Mini spray

Helaas liet de spray gelijk inhoud los toen we de beveiliging wegtrokken. Het hele effect was dus weg van de spray. Mensen waren voor het mooie net te laat met foto’s en film. En hij deed het echt geen 10 seconden. Vond het jammer genoeg geen 50 euro waard.

Mooie doos en ballonnen

Het zag er erg leuk uit! Een tip voor de volgende keer zou zijn om een grotere doos te bezorgen. De ballonnen zaten klem bij het openen, waardoor het niet heel soepel eruit kwam. Verder was het leuk!

Hartstikke leuk!

Het is even stuntelen om de poeder erin te doen en dan de ballen dicht te krijgen zonder dat alles onder de poeder zit. Ook zijn de ballen in doorsnede kleiner dan ik had verwacht. Ik heb geen afmetingen gezien bij de ballen dus misschien een tip voor de webshop om dat erbij te zetten? :) Maar buiten dat om, is het simpel zelf te doen! En het effect is hartstikke leuk, zeker als je voetbalfan bent is dit natuurlijk een ideaal reveal idee! Mijn schoonzussen vonden het leuk! Tip voor de gebruiker: als je ze trapt, stevige en makkelijk schoon te maken schoenen aan doen!

Onze ervaring was tip alles is naar ons wens gegaan zowel de afspraken als de product zelf was helemaal top. De brandblusser met poeder was gigantisch mooi tijdens het spuiten komt een enorme wolk met de kleur die een Mega gevoel geeft en een mega sfeer natuurlijk… Zeker een aanrader… we hadde de Grote brandblusser met poeder… Nogmaals super bedankt

Onze bestelling (confetti launch kit) was te laat terug binnen bij gender reveal omdat andere mensen de confetti launch kit te laat hadden geretourneerd. Hierdoor kwam onze bestelling volgens gender reveal te laat hij ons binnen. De oplossingen waar men mee kwam waren fantastisch en de communicatie verliep vlekkeloos. Ondanks dit niet hun schuld was namen ze alle verantwoordelijkheid op zich en hebben wij met hun geleverde artikelen alsnog een hele leuke gender reveal gehad. De teveel betaalde kosten werden heel snel terug gestort . Kortom fantastisch bedrijf met goede klantgerichte oplossingen! Een aanrader dus!

Niet met alles tevreden

Helaas deed de ballon het niet met helium er in terwijl dat er wel bijstond.

Lisvoort 7

5706HA Helmond

Over Gender Reveal

Gender Reveal is dé webshop voor een complete Gender Reveal party!