Handig

Erg handen voor standaard contracten

Zeer klantgericht en oplossingsgericht

jurist denkt mee. Fijn inlevingsvermogen. Vlotte oplossing en afhandeling. Zeer bedankt voor goede service en dienstverlening!

Perfect. Een maatwerk overeenkomst in een paar stappen.

Precies wat we nodig hadden. Via de wizard moeten een aantal vragen worden beantwoord en vervolgens komt er een maatwerk overeenkomst uit rollen. Ook voor onderdelen waar we in de tijd dat we een 'bestaande overeenkomst aanpaste' niet over nadachten, we hebben nu echt de bedoelde afspraken goed op papier, voor een prijs die meer dan acceptabel is.

Makkelijk een generiek arbeidscontract aanmaken

Zeer gebruiksvriendelijk

Heel praktisch, makkelijk in gebruik en zeker aan te bevelen.

Snel en gebruikersvriendelijk

Makkelijk toegang en snelle levering. Super handig voor "standaard" documenten maar die wel nodig zijn.

overzichtelijk en praktisch

website is overzichtelijk en zaken worden helder verwoord. Dit zorgt ervoor dat je snel vindt wat je nodig hebt. Aanrader dus !

Prima, eenvoudig.

Contract was zo geregeld, eenvoudig en fijn programma. Liep er zo doorheen.

Goed alternatief als persoonlijk contact met een jurist nog niet mogelijk is.

Goede ervaring gehad met Contractenshop. Eerst een intake gehad en advies gekregen welke documenten ik nodig had. Deze samengesteld in minder dan een uur via de website. Werkt erg prettig en er zijn mooie documenten uitgerold die ik kan gebruiken in de onderneming!

echt goed

x

snel en makkelijk

Dit soort documenten blijft lastig te maken, maar mijn complimenten

Overzichtelijk en snel

de shop is gebruiksvriendelijk en neemt je stap voor stap mee door het proces. Duidelijk, overzichtelijk en snel.

Handig en snel

Het is fijn om de eenvoudigere documenten snel binnen te hebben. Bij vragen zijn ze beschikbaar en helpen je zo verder. We zullen zeker nog vaker bij contractenshop terug komen!

Goed ingericht en duidelijk.

Na goed overleg met Jurato kwam ik tot de conclusie dat ik diverse documenten nodig had. Alle zaken die ik 'algemeen' genoeg waren heb ik van de contractenshop kunnen halen, de rest heb ik op maat laten maken door Jurato. Perfecte combinatie voor mij op deze manier!

Snel, goedkoop, makkelijk én je hebt een goed contract!

Als startend bedrijf is het heel fijn om snel geholpen te worden, er niet teveel voor hoeft te betalen en er een goed product voor terug te krijgen. Wij hebben een heel klein team en om overal kennis vandaan te halen is heel erg duur. Met contractenshop had ik een contract zo gemaakt, vrij snel binnen en hele fijne professionele opvolging van een jurist.

Snel, simpel en doelmatig

Snel, simpel en doelmatig zo heb ik de dienstverlening van Contractenshop ervaren bij het aankopen en bedrijfsspecifiek maken van overeenkomsten. Aanbevelingswaardig!

Precies wat ik zocht

Voor mijn webdesignbedrijf Windt Webdesign was ik op zoek naar Algemene Voorwaarden geschikt voor een Webdesigner. Contractenshop bood precies aan wat ik nodig had en het contract was door middel van het doorlopen van een aantal branchespecifieke vragen makkelijk op maat te maken.

Eenvoudig, snel en voordelig

Zeer tevreden met contractenshop. Eenvoudig, snel en voordelig. Medewerkers zijn goed bereikbaar.

Duidelijke site

Het is gemakkelijk om je eigen contract te maken. Daarnaast is het ook nog voordelig.

Makkelijk en snel!

Het opstellen van een contract via de contractenshop gaat snel en makkelijk. Aan de hand van een aantal praktische vragen wordt het gewenste document samengesteld en toegestuurd. Dit is voor ons een handige manier om aan verantwoorde juridische documenten te komen.

Bestel proces verloopt goed en makkelijk

Heldere vragen en soms staat er wettelijk verplicht bij dat is een prettig advies. Je hebt dus nog keuzes en dat is prettig daardoor kan je het meer maatwerk maken voor je eigen organisatie. Aan het eind kan ik kiezen gelijk een pdf te downloaden of een word document. Heel gebruikersvriendelijk.

Goed en veelzijdig contract

Ik heb het contract opgesteld en ben ten eerste tevreden met het resultaat. Hier wel enig feedback om het te verbeteren: De laylout is niet overal gelijk en er moeten soms wat enters toegepast worden. Dit komt slordig over als dit niet gebeurd. Ook sommige termen als niet jurist waren mij niet direct duidelijk, zoals een glij clausule. Dit zoek ik dan wel op, maar wellicht handig als er een vraagteken symbool bij komt te staan. Verder heeft mijn klant al ondertekend en vond het een mooi en veelzijdig contract. Ik heb alle vertrouwen dat wat met mijn feedback gedaan gaat worden. Ideaal voor DGA's die zo af en toe een contract nodig hebben!

Dank voor je positieve feedback Martijn! Een update van de layout komt er inderdaad aan.

Het is overzichtelijk en eenvoudig om een juridisch waterdicht contract op te stellen!

Het is zeer eenvoudig om een juist contract voor je klant op te stellen. Hetgeen vroeger heel veel tijd in beslag nam is nu met een paar handelingen geregeld. Super!

Gemakkelijk en snel

Had binnen tien minuten een kant en klaar contract

Effectief en doelmatig!

Mijn ervaring is positief, daar ik snel, simpel en tegen een faire kostprijs het gewenste document (managementovereenkomst) kreeg, zonder deze zelf ergens van het internet af te plukken en uren te spenderen om deze aan te passen. Of duur elders in te kopen. Klein puntje van aandacht: wachtwoord duidelijker vermelden welke (lees)tekens gewenst zijn (en dus welke niet) .