Snelle en correcte levering

Prima service!

Vlot en duidelijk

Snel invullen van de gevraagde info

zeer slecht

Ik heb blijkbaar een e-book gekocht en ben daar niets mee. Jullie nemen het niet terug dus 10 € in de vuilbak gesmeten. Wat een oplichting en miserie!

Goedemorgen Tejo, een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Ter compensatie wil ik je een boek aanbieden. Als je je genre doorgeeft via een e-mailbericht naar info@bookspot.be. Dan stuur ik je een boek toe. Met vriendelijke groet, Pieter

fantastisch

Goede service en correcte details bij aflevering

Bookspot is echt "the best"

Steeds vriendelijke bediening, snelle levering, goed ingepakte leveringen, indien bestelling niet op aangegeven datum zou verkrijgbaar zijn wordt je hiervan steeds voor verwittigd.

Beste Jane, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Michelle

De levering was snel en goed!

Alleen jammer dat er zo'n grote kartonnen doos rondom zat.

Topsite!!!

Heb bij Bookspot al vele films gekocht. Maar sinds kort ben ik terug naar mijn oude liefde overgeschakeld, muziek en dan meer bepaald vinyl. Heb al enkele teleurstellingen meegemaakt bij webshops, zodat ik telkens opnieuw andere oorden moet opzoeken. Ben nu al enkele weken hier terecht gekomen en tot nu toe is alles al perfect verlopen. Vooral de snelle en correcte behandeling van de bestellingen bevalt me wel. Ook wanneer er iets vertraging oploopt wordt je dadelijk verwittigd, zo zou het overal moeten. Eén puntje van negatieve kritiek echter, het vermelden of de plaat al dan niet gekleurd is wordt zelden vermeld, vind ik een groot gemis. Maar verder alles tip top in orde. Wou jullie ook even bedanken voor de speciale ZOMER actie, dat scheelde wel dat je nog eens een extra korting kon bekomen voor een lange tijd. Doe zo verder, en ik blijf terug komen.

Beste Werner, wauw wat een mooie beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor! Heel fijn om te lezen dat je BookSpot een aanrader vindt, daar worden wij heel gelukkig van. Zulke mooie complimenten geven ons super veel motivatie. Ik hoop dat we je heel snel blij mogen maken met een volgende bestelling! Heel veel shopplezier alvast! Groet, Michelle

Heel tevreden over mijn aankoop.

Ik heb gisteren 19 juli een bestelling cd's gedaan en vandaag, een dag later heb ik het grootste deel al ontvangen.Dus heel vlugge levering. Ik had daarvoor contact met de klantendienst en werd er correct en op een vriendelijke manier geholpen. Ik ben een tevreden klant ... doe zo verder !!!

Beste Paul, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Margo

Snelle levering, veilig verpakt.

Dvd mooi verpakt, op enkele dagen geleverd. Niets op aan te merken.

Stond geen taal vermeld

Had boek in het nederlands verwacht

Beste Jos, wat jammer dat je bestelde boek niet Nederlands is. Op de site kun je bij het artikel informatie inzien bij 'details'. Indien gewenst kun je het artikel altijd retourneren. Daar doen wij niet moeilijk over. Via onderstaande link kun je de retourgegevens inzien: https://tinyurl.com/bdfc5xxr Groet, Margo

Weet niet waar mijn e book is...

Kan het niet downloaden op e reader. Weet ook niet waar die nu staat...als ik inlog zie ik geen antwoord.

Beste Marie, vervelend om te lezen dat je het eBook niet kunt vinden. Ik leg je hieronder uit hoe je het eBook kunt vinden in je BookSpot account. 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot '. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Groet, Michelle

Gevonden

Gevonden wat ik zocht. Wel wat moeite gehad met terug te gaan in de zoekmachine.

jullie hebben een fout in het huisnummer

Ik hem mijn adres correct opgegeven nl. Latemstraat 101 B Ik krijg van B post de melding dat het wordt afgeleverd op 101. dat klopt niet; er zijn 7 woningen gaande van 101 A, 101 B, 101 C, 101 D, 101 E, 101 F, 101 G Ik heb dus 101 B!!!!! Jullie hebben dit niet goed gelezen!

Beste Gerda, ontzettend vervelend om te lezen dat je huisnummer niet goed is vermeld op het label van bpost. Mijn excuses daarvoor. Volgens de track& trace code is het pakketje vandaag bezorgd. Ik wil je vragen de brievenbus te controleren en eventueel navraag bij de buren te doen. Mocht het niet bezorgd zijn, neem dan contact met ons op, zodat wij navraag bij de bezorger kunnen doen. De contactgegevens kun je vinden via onderstaande link: https://klantenservice.bookspot.be/topic/buzKKpDA9ZwuEzWqk/article/FjLjqDkueYqQrPFWb Groet, Margo

Supertoffe ervaring

Mooie kortingen vlotte service!

Betaling verliep niet zo vlot

Ik wou liefst met Bancontact betalen. Echter werd ik niet naar mijn betaalapp doorverwezen, maar moest ik kaartnummer en vervaldatum ingeven. Dat moet sneller en vlotter kunnen vind ik met onmiddellijke doorschakelen naar de betaalapp. Het lukt elders wel waarom hier dan niet. Ik heb geen zin om als ik iets bestel telkens mijn kaart te moeten opdiepen en nummers en vervaldata in te tikken. Hopelijk lukt dit in de toekomst makkelijker. Dank!

lang

Zelden zo'n trage website meegemaakt!

Beste Fred, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat je het op deze manier hebt ervaren. Onze site werkt het beste met de browser Google Chrome Cachegeheugen en cookies slaan je gegevens en je voorkeuren op. Dat is meestal heel handig. Maar sommige cacheopslag en cookies kunnen ook vervelend zijn, omdat ze bepaalde functies blokkeren. Om deze te verwijderen kun je gebruik maken van deze link: https://tinyurl.com/Cookies-verwijderen. Groet, Margo

bookspot is top

Ik ben al lang klant maar opeens werd mijn ww niet meer aanvaard, heb dan nieuw ww aangevraagd (hetzelfde) en t'was ok .

Te moeilijk

Slaag er niet in de ebook te downloaden Spijtig

Beste Roger, Wat vervelend om te lezen dat je het eBook niet kunt downloaden. Ik zie staan dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Is het toch nog niet gelukt om het eBook te downloaden? Neem dan telefonisch contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. Groet, Michelle

E-boeken voor de vakantie: super!

zeer goede prijs, snelle levering, kortom top

Gisteravond rond 18 u bestelling gemaakt ,deze morgen om 7u50 geleverd!SUPER!!

Supersnel

Net leerkrachtenagenda besteld met korting en gratis levering. Ik vermeld het op.onze school

Negatief !

Ik vind de eboek niet terug !

Beste Henri, Wat vervelend om te lezen dat je het eBook niet terug kunt vinden. Normaal wanneer je op de link in de e-mail klikt, ga je naar onze inlogpagina. Wanneer je onderstaande stappen volgt kun je het eBook downloaden. 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot '. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Mocht het toch niet lukken, dan zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat, WhatsApp of per telefoon. Groet, Michelle

Levering te laat

Ik bestelde woensdag een boek (levering zou dag erna zijn), maar ik wacht nog steeds op mijn pakje. Het was een boek voor Vaderdag, de verrassing is dus vanaf. Vertraging kan altijd, maar ik ben op Geen enkele manier op de hoogte gehouden of gebracht.

Beste Karen, wat vervelend om te lezen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie staan dat je bestelling op tijd is verstuurd, echter heeft je bestelling vertraging opgelopen tijdens het sorteerproces bij de bezorgdienst. Mijn excuses voor het ongemak. Normaal gesproken ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code zodra je bestelling is verstuurd, zodat je de bestelling kunt volgen. Kun je het ons laten weten als je deze e-mail niet hebt ontvangen? Groet, Michelle

Verwarrend!

Geachte, Wordt het boek in kwestie nu geleverd of moet het worden gedownload? Downloaden gaat niet. Bij een eventuele levering moet ik volgens Bpost 6,75 euro betalen gezien het adres ontbreekt. Track Trace geeft als trachingnummer 3428632-20. Bpost vraagt voor de verzendingskosten 6,75 euro, anders gaat het te leveren pak terug naar de afzender. Wat is dat voor een verhandeling! Mvgr. Louis Van den Abbeele

Goedendag Louis, Je hebt een eBook aangeschaft, deze kun je downloaden, jammer dat het niet lukt. Ik stuur je per e-mail wat meer informatie over het downloaden van een eBook. Deze informatie staat ook in je klantaccount als je het eBook gaat downloaden. Mocht je nog vragen hebben, je kunt ons altijd op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 17:00 op het volgende tel. nr. 078 353 051 Groet José

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.