iK HEB NIETS GEKREGEN8_!!!

Niets gekregen

Beste Hugo, heb je het boek niet ontvangen? Ik zie dat je een eBook hebt besteld. Je kunt dit digitale boek downloaden vanuit je BookSpot account of vanuit de bevestigings e-mail die je hebt ontvangen. Je kunt het eBook lezen op een eReader, iPad, smartphone, computer of tablet. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Alvast veel leesplezier. Groet, Margo

Verschrikkelijk slecht

25-02-21 een pre-order geplaatst voor twee vinylplaten die op 19-03-21 zouden uitkomen. Tot op heden (10-06-21) nog steeds niets mogen ontvangen. Ik krijg wel leuk elke week dezelfde mail dat de bestelling is vertraagd. De leverdatum is onbekend volgens Bookspot, maar ik heb de plaat intussen al wel in 3 verschillende platenwinkels zien liggen. Geen duidelijke communicatie, geen toegift van Bookspot en daar het om een PRE-ORDER gaat verwacht ik dat deze de dag na release geleverd werd, zoals dit bij alle andere bedrijven met pre-orders de normale gang van zaken is.. Intussen de hoop bijna opgegeven, maar ik weiger mijn geld terug te vragen, ik heb op tijd een bestelling geplaatst die zij op tijd op stock hadden kunnen halen. Ik wil verdomme mijn platen.

Beste Dennis, wat vervelend dat je langer moet wachten dan verwacht. Ik ga navraag doen bij onze leverancier over de nieuwe leverdatum. Je hoort van ons binnen 5 werkdagen. We informeren je via e-mail. Je ontvangt tot moment van de levering automatische gegenereerde updates per e-mail. Deze kan je als niet verzonden beschouwen. Alvast bedankt voor je geduld. Groet, Margo

Krijg het gratis e-book van HUMO niet gedoanload

Krijg het gratis e-book van HUMO niet gedoanload

Beste Hugo, niet leuk dat je niet meteen kunt genieten van je bestelde eBook. Hier vind je je eBook: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Extra hulp nodig bij het dowloaden? Maak gebruik van Hulp bij het downloaden van je eBook bij de veelgestelde vragen. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Veel leesplezier! Groet, Margo

Ik kan het ebook niet downloaden !

Zie hierboven

Beste Mathieu, niet leuk dat je niet meteen kunt genieten van je bestelde eBook. Hier vind je je eBook: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Extra hulp nodig bij het dowloaden? Maak gebruik van Hulp bij het downloaden van je eBook bij de veelgestelde vragen. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Veel leesplezier! Groet, Margo

Geen download

Sorry maar download van één van de Humo-aanbiedingen lukt niet. Dank/Mvg. Jan

Beste Jan, niet leuk dat je niet meteen kunt genieten van je bestelde eBook. Hier vind je je eBook: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Extra hulp nodig bij het dowloaden? Maak gebruik van Hulp bij het downloaden van je eBook bij de veelgestelde vragen. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Veel leesplezier! Groet, Margo

trekt op niks

Bedankt voor een gratis geschenk dat van geen kanten down te loaden is laat staan te openen... Een reactie posten op HLN lukt zelfs beter.

Beste Eric, niet leuk dat je niet meteen kunt genieten van je bestelde eBook. Hier vind je je eBook: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Extra hulp nodig bij het dowloaden? Maak gebruik van Hulp bij het downloaden van je eBook bij de veelgestelde vragen. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Veel leesplezier! Groet, Margo

Gemakkelijk besteld, veel keuze.

Is mijn eerste bestelling dus kan nog niet veel beoordelen. Gemakkelijk besteld dus nu wachten op levering. Ben benieuwd maar ziet er goed uit.

Altijd correct

Vlotte correcte service

Tevreden over de snelheid van afhandeling bij de aankoop van mijn e-boek. Ik vraag me alleen af waarom informatie als adres,telefoon, edm belangrijk zijn als het om de aankoop van e-Books gaat. Voor de rest: Top.

Perfecte service aan de meest voordelige prijs!

Boek besteld en 's anderendaags reeds geleverd. Aan de meest voordelige prijs. Kon niet beter!

Goedemorgen Greta, Bedankt voor je mooie cijfer, zijn we heel blij mee! Groet José

Ging zeer vlot, gek dat je bij de betaling enkel de kaartgegevens moet invullen

Helemaal ZEN, gemakkelijk, groot aanbod

Eerste kennismaking met Bookspot via HUMO. Gewoon fantastisch. Dank aan alle medewerkers, super werk.

Ik vind Bookspot een fantastische online boekenwinkel! Een overzichtelijke site en aantrekkelijke prijzen

Gemakkelijk bestellen, grote keuze, veel voorradig en snel geleverd. Prima!

Vlot en simpel om te bestellen

Was de 1e keer dat ik bookspot gebruikte. Alles verliep van een leien dakje

Ik ben al meer dan dertig jaar lid bij ECi en nu ook bij Bookspot. Er is altijd een enorme keuze voor eenieder wat te vinden.Nog nooit heb ik iets terug gezonden,mijn bestelling wordt met de grootste zorg bezorgd en steeds op tijd. Dank zij Bookspot kies je vanuit je luie stoel. Een echte aanrader dus.

Heel leuk initiatief. Bedankt

Goede reclame voor uw bedrijf.

Moeilijk om download te realiseren

Alles is goed verlopen maar waar kan ik het boek terugvinden om te lezen?

Beste Wim, niet leuk dat je niet meteen kunt genieten van je bestelde eBook. Hier vind je je eBook: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Extra hulp nodig bij het dowloaden? Maak gebruik van Hulp bij het downloaden van je eBook bij de veelgestelde vragen. Handig om te weten Onze website werkt het beste met de browser Google Chrome. Het is handig om vooraf je cookies te verwijderen door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 te gebruiken Veel leesplezier! Groet, Margo

Correct en doeltreffend

Het ging heel vlot!

Tijdens het aanmaken van een account heb ik mijn persoonsgegevens verkeerd ingegeven en kon dit nadien niet meer wijzigen. Mijn naam is Jeannine de Vogelaere In mijn gegevens komt de " de " nu tweemaal voor

Beste Jeannine, foutje in de gegevens? dat kan gebeuren Ik heb je adresgegevens aangepast. Wist je dat je online ook zelf je persoonlijke gegevens kunt wijzigen? Dat gaat zo: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) 3. Kies voor Mijn BookSpot 4. Klik op Mijn Gegevens Veel plezier met je bestelling. Groet, Margo

Bestelling heel vlot verlopen.

No problemo !!

Probleemloos

Werkt prima

Leveringen altijd prima in order

Alles is altijd tip top, veel keus, levering zoals gepland, netjes in gepakt, echt niets op te zeggen. Dank u

Prettig kennismaken!

Via mijn Humo abonnement in contact gekomen met BookSpot. Overzichtelijk, duidelijke prijsaanduiding, ruime keuze, onbekend was onbemind. Vlotte afhandeling! Ja waarom geen tien, omdat de perfectie niet bestaat zeker?

Het is eerst fout gelopen, geen boek in mijn brievenbus.

Maar, nadat ik contact nam met Bookspot heeft men mij binnen de kortste keren een nieuw boek toegezonden, en dit is wel netjes op tijd geleverd door bpost.

Vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, Inez. We hebben het boek opnieuw naar je verstuurd, volgens de informatie van bpost bezorgen ze het vandaag. Als je nog vragen hebt stuur ons dan gerust een bericht. Groet en een fijne dag, José

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.