Ik kan de boeken niet opladen op mijn e-reader (Tolino)

Het opladen van een boek van Bookspot is heel omslachtig en het lukt mij niet.

Goedemiddag Marleen, wat vervelend om te lezen dat het opladen van onze ebooks niet lukt op je e-reader. Ik heb een handleiding per e-mail naar je doorgestuurd. Specifiek voor de Tolino e-reader. Hopelijk lukt het daarna wel! Anders kunnen we ook altijd nog de epub bestanden naar je toe sturen per e-mail. Mocht je nog vragen hebben? stel ze gerust. We helpen je graag verder. Groet Ilona

SUPER

Ben reeds vele jaren lid. Zeer tevreden over jullie werking. Beveel jullie ten stelligste aan.

Goedemorgen Marina, heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten. We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop en dat je ons al aanbeveelt. Daar zijn we heel erg dankbaar voor! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groet Ilona

Duidelijk en snel.

Duidelijk en snel. Geen verzend kosten.

Ronduit slecht.

De website zit altijd vast, ik koop nu mijn boeken elders.

Goedemiddag Sabine, wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt gehad met onze website. Ik zie inderdaad staan dat je daar contact met ons over hebt gehad. Ik ben bang dat het te maken heeft met de cookies. Die slaan soms dingen op waardoor je een foutmelding blijft zien. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk zien we je toch nog terug in de toekomst! Groet, Ilona

Correcte levering

Voordelige prijs (aanbieding), binnen zeer acceptabele termijn geleverd en goed verpakt zodat de levering zonder de minste beschadiging werd ontvangen.

Alles prima

Gewoon alles top.

Goedemiddag Luc, Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor. Groet, Pieter

Eerste bestelling goed , boek naar wens .

Het is mij wel opgevallen dat het boek goed verpakt was , Maar !!! Het boek in de doos heeft te veel speling en kan daarom te veel bewegen , beter een beetje opvullen met bolentjes papier , bv. krantpapier . Want kan goed zijn als ik de volgende keer een soft cover bestel dat het boek door te veel bewegingsruimte de hoekjes beschadigd zijn ? En dan zal ik het moeten terug sturen!! Want bij mij mag er aan het boek niets aan zijn , moet gewoon top zijn dat boek ? Het stoort mij enorm als er hoekjes van de cover geplooid zijn . Alvast bedankt , Gr..

Beste Hubert, Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je bestelling beschadigd aankomt. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Ik wil je bedanken voor je terugkoppeling en hoop dat je veel plezier hebt van je bestelling. Groet, Wendy

DVD DUNKIRK

DVD kapot en vertraagd geleverd.

Beste Dries, Sorry dat je bestelling vertraagd is geweest en je de DVD 'Dunkirk' beschadigd hebt ontvangen. Het beschadigde artikel kun je gratis opsturen naar: BookSpot consumenten retouren p/a Noorderlaan 395 2099 Antwerpen "Port betaald door bestemmeling" Retourreferentie: Klantnummer - Ordernummer Wil je op de pakbon de reden van retour vermelden en deze bij het retourpakket doen? Een pakket terugsturen naar BookSpot is altijd gratis. Je kunt het pakket met het artikel afgeven bij een postpunt van bpost. Hierna sturen we direct een nieuw exemplaar naar je toe. Groet, Michelle

SUPER spot goedkoop

Fijn om te shoppen bij Bookspot en geweldige kortingen als VIP klant!!!!

Goedemiddag Dimphna, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Leuk om te horen dat je zo blij bent met onze prijzen & kortingen. Ik wil je heel veel plezier wensen met je bestelde items & hopelijk zien we je snel terug bij ons! Groet Ilona

Gemengd positief

De betaling verliep zeer moeizaam, ik heb verschillende verschillende keren moeten afsluiten en opnieuw beginnen. Het was zeer omslachtig.

Goedemiddag Lieve, wat vervelend om te lezen dat je problemen ondervond bij het betalen op onze website. Onze excuses hiervoor. Ik zal jouw feedback doorgeven aan mijn collega's zodat zij dit kunnen verbeteren. Ik hoop dat je snel weer eens een kijkje bij ons komt nemen online. Groet, Ilona

Degelijk

Er komt bij vlotte levering zéker een vervolg.

Eerste bestelling jammer

Onvoldoende verpakte cd's zorgt voor scheuren in plastic doosjes. Ik weet je kan dat terugsturen maar dan blijf je bezig.

Beste Peter, Vervelend dat de CD doosjes beschadigd bij je zijn aangekomen. Dit is niet de bedoeling. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Helaas kan ik je telefonisch niet bereiken. Indien gewenst zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen? Je kunt ons telefonisch bereiken op 078 353 051, per e-mail op info@bookspot.be of App met ons via: 0473 114 006 Groet, Michelle

Besteld en spoedig correct geleverd.

Interssant aanbod goede prijzen

Goede winkel leuke webwinkel goede service.

Fantastisch!

Ik bestel al mijn ebooks bij bookspot. Steeds voordelig. Al jarenlang lid, steeds tevreden!

Top.

Correcte levering en afhandeling.

Altijd correct

Ik word op de hoogte gehouden dat mijn boek vertraging heeft en dat ik eventueel kan ruilen

Snel ontspanning in huis!

Steeds voordelig, ongelooflijk groot aanbod en snelle levering

Leukste boeken webshop

Ik shop heel graag op Bookspot. Duidelijke omschrijving van de boeken. Je kan er al eens in piepen zo kan je al zien of het iets voor jou is of niet.

Boek uitgeput?

Beste Ik zie nu pas na betaling vh boek dat hij niet voorradig is Over welke tijd gaat dit? Vr grtn ingrid

Beste Ingrid, wat vervelend dat je langer moet wachten dan verwacht. Ik ga navraag doen bij onze leverancier over de nieuwe leverdatum. Je hoort van ons binnen 5 werkdagen. We informeren je via e-mail. Alvast bedankt voor je geduld. Groet, Margo

Alles goed maar jammer als we een e-mail naar jullie verzenden er geen antwoord komt

Hoi Jocelyne, We doen ons best onze emails zo goed en zo snel mogelijk af te werken en je altijd een passend antwoord te geven. Uiteraard staan we ook via onze andere kanalen voor je klaar. Je kunt ons voor dringende vragen ook bereiken via telefoon of chat. Groet, Wendy

wacht op de bestelling van dvd the 12th men

zou graag de leveringsdatum weten?

Beste Jose, de levertijd van de DVD 'The 12th Man' was op het moment van bestellen 3-5 werkdagen. Naar verwachting zal de DVD morgen bij je bezorgd worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier! Groet, Michelle

Gemakkelijk om te bestellen.

De levering is vlot

Beste Dirk, erg leuk om te lezen dat je zo positief bent over ons. Daar doen we het voor! Geniet van je bestelling. Groet, Margo

Perfect!

100 % tevreden !

Geweldige film

Venom is een groot hit en een zeer goeie Marvel film! Ik ben geen fan van Marvel helden, maar wel van Venom. Kan niet wachten om 2de deel te zien! Alleen ben ik teleurgesteld dat geen meer talen in zitten zoals Pools dubbing of lektor.

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.