Te moeilijk

Slaag er niet in de ebook te downloaden Spijtig

E-boeken voor de vakantie: super!

zeer goede prijs, snelle levering, kortom top

Gisteravond rond 18 u bestelling gemaakt ,deze morgen om 7u50 geleverd!SUPER!!

Supersnel

Net leerkrachtenagenda besteld met korting en gratis levering. Ik vermeld het op.onze school

Negatief !

Ik vind de eboek niet terug !

Beste Henri, Wat vervelend om te lezen dat je het eBook niet terug kunt vinden. Normaal wanneer je op de link in de e-mail klikt, ga je naar onze inlogpagina. Wanneer je onderstaande stappen volgt kun je het eBook downloaden. 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot '. 3. Klik op 'Bekijk je eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Mocht het toch niet lukken, dan zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat, WhatsApp of per telefoon. Groet, Michelle

Levering te laat

Ik bestelde woensdag een boek (levering zou dag erna zijn), maar ik wacht nog steeds op mijn pakje. Het was een boek voor Vaderdag, de verrassing is dus vanaf. Vertraging kan altijd, maar ik ben op Geen enkele manier op de hoogte gehouden of gebracht.

Beste Karen, wat vervelend om te lezen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie staan dat je bestelling op tijd is verstuurd, echter heeft je bestelling vertraging opgelopen tijdens het sorteerproces bij de bezorgdienst. Mijn excuses voor het ongemak. Normaal gesproken ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code zodra je bestelling is verstuurd, zodat je de bestelling kunt volgen. Kun je het ons laten weten als je deze e-mail niet hebt ontvangen? Groet, Michelle

Verwarrend!

Geachte, Wordt het boek in kwestie nu geleverd of moet het worden gedownload? Downloaden gaat niet. Bij een eventuele levering moet ik volgens Bpost 6,75 euro betalen gezien het adres ontbreekt. Track Trace geeft als trachingnummer 3428632-20. Bpost vraagt voor de verzendingskosten 6,75 euro, anders gaat het te leveren pak terug naar de afzender. Wat is dat voor een verhandeling! Mvgr. Louis Van den Abbeele

Goedendag Louis, Je hebt een eBook aangeschaft, deze kun je downloaden, jammer dat het niet lukt. Ik stuur je per e-mail wat meer informatie over het downloaden van een eBook. Deze informatie staat ook in je klantaccount als je het eBook gaat downloaden. Mocht je nog vragen hebben, je kunt ons altijd op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 17:00 op het volgende tel. nr. 078 353 051 Groet José

Waarschijnlijk mijn onervarenheid!

Het e book kon ik afhalen.... gedownload.... Maar ik krijg het niet open. Jammer ! Helpt u mij? Vriendelijke groet Marianne verfaillie

Prima, betrouwbaar en correct

fijn

Makkelijk te bestellen

perfekt

Bedankt Humo

Snel geleverd. We gingen voor luxe uitgave die kwam met kreuk…

Snel geleverd. We gingen voor luxe uitgave die kwam met kreuk in de stofkaft.

Vervelend dat je je bestelling beschadigd hebt ontvangen, Kurt. Ik heb je net een e-mail gestuurd. We komen er samen wel uit. Als je nog vragen hebt stuur ons gerust een e-mail ( info@bookspot.nl), WhatsApp (0612314470), of chat. Groet en een fijne avond, Jos

aankoop e-book ging heel vlot

zeer goed ervaring, ging heel vlot

De eerste keer. Heel leuk.

Zeer leuk.

O.k.

Het ging goed

Bestelling ging heel vlot

Eens betaald had ik het boek onmiddelijk. Heel vlot allemaal gegaan

super snelle levering!

en erg blij dat ik het boek bij bookspot heb gevonden ! en geen dure verzendingkosten :)

prima service

Gemakkelijk, voordelige prijzen, snelle levering.

Schnell en good

Schnell, good...

Veel keuze

Steeds mooie aanbiedingen

Slaag er niet in het boek te downloaden!

Welke app of programma moet hiervoor worden gebruikt?

Beste Johannes, wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om het eBook te openen. Kun je ons laten weten op welk apparaat je het eBook zou willen lezen? Dan kunnen we je een gericht stappenplan sturen. Op de meeste apparaten kun je de app 'Adobe Digital Editions (ADE)' installeren, waarmee je een eBook kunt lezen. Mocht het toch niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. (078 35 3051) Groet, Michelle

Al jaren zeer tevreden

Al vele jaren klant bij Bookspot (ECI) steeds tevreden zowel van de keuze als de levering en klantvriendelijkheid.

Beste Chris, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Michelle

Vlot bestellen van producten, werkt prima en er is grote keus.

Mogelijkheid om af te halen in een ophaalpunt zou een plus zijn en de 5de ster verantwoorden.

zéér blij

Gemakkelijk bestellen en goed ontvangen

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.