Een klantendienst waar veel bedrijven iets kunnen van leren

snelle reactie - altijd op zoek naar oplossingen - hartelijke, attente stijl

Slechtste ervaring ooit - bestel hier nooit!

Drie artikelen aangekocht, deze zijn twee weken onderweg geweest. Bij aankomst zat er maar 1 van de drie artikels in. Ze gingen er twee nieuwe opsturen nooit iets van bpost ontvangen dat ze onderweg waren. Terug een mail gestuurd en ze gingen de ontbrekende artikelen nog eens opsturen, nu twee weken later nog steeds niet onderweg. Regelrechte oplichting.

Sinds jaar en dag mijn favoriete online boekenwinkel

Heel tevreden van Bookspot. Een makkelijk betaalsysteem, snelle verzending met een mooie verpakking zodat de boeken niet beschadigd geraken. Grote fan van het VIP systeem waardoor men vaak boeken voordeliger kan aankopen. Doe zo verder!

de bestelling ging vlot maar geen QR code

De bestelling ging vlot maar spijtig geen betaling met QR code. Nu wachten tot de bestelling binnen is

het pakje was open, misschien voor de toekomst nog beter toekleven. Gelukkig was de inhoud nog volledig

Beste Rita, We pakken onze pakketjes altijd met zorg in, helaas kan het inderdaad wel eens voorkomen dat er in het verzendproces wat ruw met pakketjes wordt omgegaan. Blij te horen dat je bestelling volledig was. Mocht dit tot in extremen zijn ben je altijd welkom onze klantenservice te mailen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Cleo

Al jaren trouwe klant

Al jaren trouwe en tevreden klant. Meestal vind je de boeken aan goede prijzen, en soms met leuke acties. Zeer fijn om vip te zijn, waardoor ik mijn boeken hier altijd aan korting kan kopen. De bestelling wordt ook steeds snel en goed verpakt geleverd.

Beste Joke, Het hele team van BookSpot wordt blij van jouw positieve review. Met vriendelijke groet, Cleo

Met bookspot is alles oke maar het boekje dat jullie verkopen is schandelijk duur voor een ‘schrift’

Ik heb het boek ‘1953 geboren 70 jaar tot perfectie gerijpt ‘besteld en vandaag ontvangen Wat een teleurstelling! Het is gewoon een dun schriftje met een leuke tekst op de voorkant. Geen hard kaft wat ik dacht,een flutboekje waar ik € 22.95 voor moest betalen. Een grote schande!! Dit moet een cadeautje zijn maar durf het niet eens aan te bieden. Kan ik het nog terugsturen? Vriendelijke groet Riet van Vark.

Beste Riet, Fijn om te horen dat je tevreden bent over Bookspot. De prijzen worden bepaald door de uitgever. Hier hebben wij geen invloed op. Vriendelijke groeten Inge

Bestelling nog steeds niet ontvangen ☹️

Bestelling van 27/6 nog steeds niet ontvangen!

Goedemiddag Marianne, wat vervelend dat je aangeeft dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb het nagekeken in je account en ik zie dat je bestelling op 27 juni om 15.43 uur is bezorgd. Met vriendelijke groet, Pieter

Prima aanbod, vlotte bestelling.

Vlotte bestelling... hopelijk ook snelle levering.

Beste Philippe, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wij zijn blij met je review. Met vriendelijke groet, Diana

Verwarrend

Ik heb het verkeerde artikel besteld! Hoe kan ik dit nog annuleren voor dit verzonden wordt?

Beste Veronique, Fijn dat je een bestelling deed. Een verkeerde bestelling plaatsen kan gebeuren. Om een bestelling te annuleren kan je altijd bellen, mailen of chatten met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Vriendelijke groeten, Inge

Erg veel keuze

Ontzettend veel keuze maar moeilijk zoeken tussen al deze boeken. Bij de leeftijdscategorie is er maar keuze tot 15+ maar volwassenboeken of reeksen kan je niet aanvinken. Dat vond ik wel lastiger omdat er dan nog een massa pagina's waren om door te worstelen. Als er reeksen zijn opgenomen in de lijst, is het erg moeilijk uitfilteren welke boeken bij elkaar horen in een reeks. Het is niet altijd duidelijk welke en hoeveel boeken bij welke reeks horen. Maar dit zijn uiteraard maar kleine puntjes. Er is voor elk wat wils en ik heb nu wel boeken gekozen die ik niet kende maar me wel aanspraken!

Beste Els, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met ons aanbod. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten, acties en aanbiedingen te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Vriendelijke groeten, Inge

Goeie prijzen maar veel systeem fouten

Het systeem weigerde mijn ENGIE kortingscode. Ik moest regelmatig opnieuw mijn bestelling invoeren alvorens ik eindelijk kon betalen. Het systeem zei telkens opnieuw dat het winkelmandje leeg was.

Beste Hélène, Wat jammer dat het niet onmiddellijk lukte om de kortingscode te gebruiken. Bij problemen mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice [email protected]. Wij helpen je graag verder. We zien je graag terug bij Bookspot. Vriendelijke groeten, Inge

Gewoon supere service

Zeker de moeite waard, heel correct dank u ben zeer blij met mijn boeken .

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Lieve. Met vriendelijke groet, Cleo

Goede communicatie en zeer snelle levering.

Beste Johanna, , bedankt voor jouw review! Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service . Dat horen we graag! Heel veel plezier met jouw aankopen & hopelijk tot snel! Groet, Inge

correcte service

levering van het bestelde boek was op tijd en prima in orde.

Beste Luc, We zijn dankbaar voor jouw vriendelijke woorden. Vriendelijke groeten, Inge

Ondermaats!!!!

Leveringczou zijn gebeurd....chauffeur is zelfs niet aan de deur geweest!!! Dag nadien: Postpunt weet van niks!!! Maandag dan MSSCHIEN levering. Levering in de boekhandel of supermarkt achter de boek gaat een pak sneller. Dus NOOIT meer!

Beste Annick, Jammer om te horen dat de service niet naar wens is verlopen. Ik zie dat het een Engelstalig boek is die via PostNL wordt geleverd. Helaas staat er in de track & trace geen straatnaam, waardoor er een vertraging is ontstaan. Sorry. We hanteren een wachttijd van 7 dagen. Als je dan nog niets hebt ontvangen, graag contact opnemen met [email protected]. Met vriendelijke groet, Cleo

Snelle levering, licht beschadigde cover

Boek heel snel geleverd! Wel een klein beetje teleurgesteld over de staat van de cover, als echt boekenliefhebber heb ik graag een zo proper mogelijke cover zonder kreuken..

Beste Celien, Wat vervelend dat je een beschadigd exemplaar ontvangen hebt. Vanuit duurzaamheid gedacht willen we graag bij je informeren of je open staat voor een compensatie voor deze beschadiging. Stuur een foto van het beschadigde artikel naar [email protected]. Naar aanleiding daarvan bepalen we de compensatie en zetten we een tegoed in je account. Vriendelijke groeten, Inge

Geleverd op beloofde datum

Super dik In orde

Alles verliep perfect. Dikke merci.

Vlotte en correcte wijze van bestellen en bezorgen.

Positief

Overzichtelijke website met goede stappen tot betaling

In een paar klikken kon ik mijn bestelling heel gemakkelijk afronden. De mail ter bevestiging kreeg ik binnen de 10 minuten binnen, ook deze is heel overzichtelijk. Benieuwd wanneer ik mijn bestelling ontvang ...

Beste Suzy, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Je bestelde het langverwachte boek van De zeven zussen, Atlas. De verschijningsdatum is 11 mei, op deze datum kun je de levering ook verwachten. Met vriendelijke groet, Cleo

probleemloze vergoeding

Boek besteld via mail, probleem gehad omdat er foutmelding was en ik opnieuw moest beginnen. Nadien gemerkt dat de bestelling toch was doorgegaan en van mijn rekening betaald. Mail gestuurd, vrijwel onmiddelijk respons. tweede boeking werd geannuleerd en binnen de 3 dagen terug vergoed. Prima service! Ik ben tevreden klant en zal in de toekomst nog boeken bestellen ipv in de dagbladwinkel.

Beste Christiane, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Michelle

Perfect!

Boek besteld en de volgende dag geleverd. Dankzij promocode Humo ook nog eens met korting verkregen.

Geen factuur

Beste, Ik heb zopas een bestelling geplaatst maar ik kan nergens inloggen als professionele klant. Ik ben zelfstandig ondernemer. Graag had ik een geldige factuur ontvangen voor mijn aankoop. Mijn ordernummer 0130192092 Mijn facturatiegegevens VEERLE EECKHOUT DWARSSTRAAt 23 9320 NIEUWERKERKEN BELGIE BTW 0760236015 [email protected] 0472/705111

Beste Veerle, Dank je wel voor je bestelling. Het is voorlopig nog niet mogelijk om een zakelijk account aan te maken op onze website. Daarom heb ik een apart factuur voor je opgemaakt en via mail doorgestuurd. Vriendelijke groeten, Inge

Downloaden lukt niet

Het met de HUMO-gratiscode bestelde boek kan niet gedownload worden.Ik blijf in een cirkeltje draaien tot de melding download komt maar dan keert het terug naar bestellen.En zo steeds weer.

Beste Robert, Wat vervelend dat het niet lukt om je gratis eBook onmiddellijk te lezen. Ik heb je ook een reactie gestuurd via mail zodat je het eBook alsnog kan downloaden. Lukt het je nog niet, neem dat contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Vriendelijke groeten Inge

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.