aankoop e-book ging heel vlot

zeer goed ervaring, ging heel vlot

De eerste keer. Heel leuk.

Zeer leuk.

O.k.

Het ging goed

Bestelling ging heel vlot

Eens betaald had ik het boek onmiddelijk. Heel vlot allemaal gegaan

super snelle levering!

en erg blij dat ik het boek bij bookspot heb gevonden ! en geen dure verzendingkosten :)

prima service

Gemakkelijk, voordelige prijzen, snelle levering.

Schnell en good

Schnell, good...

Veel keuze

Steeds mooie aanbiedingen

Slaag er niet in het boek te downloaden!

Welke app of programma moet hiervoor worden gebruikt?

Beste Johannes, wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om het eBook te openen. Kun je ons laten weten op welk apparaat je het eBook zou willen lezen? Dan kunnen we je een gericht stappenplan sturen. Op de meeste apparaten kun je de app 'Adobe Digital Editions (ADE)' installeren, waarmee je een eBook kunt lezen. Mocht het toch niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. (078 35 3051) Groet, Michelle

Al jaren zeer tevreden

Al vele jaren klant bij Bookspot (ECI) steeds tevreden zowel van de keuze als de levering en klantvriendelijkheid.

Beste Chris, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Michelle

Vlot bestellen van producten, werkt prima en er is grote keus.

Mogelijkheid om af te halen in een ophaalpunt zou een plus zijn en de 5de ster verantwoorden.

zéér blij

Gemakkelijk bestellen en goed ontvangen

alles prima

alles prima

heel tevreden

Bestelling verloopt duidelijk en vlot

Heel tevreden

Snelle en correcte afhandeling, grote keuze aan boeken.

Ik weet het nog niet

Het eerste boek dat ik bestelde werd correst geleverd. Zeer goed. Bij de tweede bestelling ging het over twee boeken. Tot nog toe kreeg ik slechts één ervan. Bestelling 0129318991 was voor de memoires van Marianne, dat ik vandaag kreeg. Het tweede boek (hitchhiker's guide tot the galaxy) kreeg ik nog niet. Wanneer komt het?

Beste Jan, jammer om te lezen dat je jouw bestelling nog niet compleet hebt ontvangen. Ik heb de status van het boek 'The Hitchhiker's Guide to the Galaxy' voor je nagekeken. Dit boek had op het moment van bestellen een levertijd van 1-2 weken. De verwachte leverdatum is 13-05. Naar verwachting zal je op 13-5 de ochtend een e-mail ontvangen met daarin de verzendinformatie. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht. Groet, Michelle

Bookspot altijd goed

Super ervaring

goede ervaring

goede ervaring zonder meer top webshop ook voor terugbetaling bij retour of annulatie

perfecte service

bestellen en afhandelen loopt bij Bookspot.be prima !

EERSTE maal iets besteld via Bookspot.be

AFWACHTEN maar

Super boekenclub

Ben reeds 45jaar lid en ik ben nog steeds even enthousiast

Subliem

Fijne ervaring om bij BookSpot te shoppen... Ik voel me als een kind in een snoepjeswinkel, veel keuze en steeds in blijde verwachting van de correcte levering van mijn keuze... telkens een heerlijk moment...bedankt jullie zijn top!

Beste Viviana, bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat je zo tevreden bent over ons, daar doen we het voor. Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Michelle

zeer goed

zeer goed

Reeds 46 jaar zeer tevreden klant!

Zeer tevreden klant, telkens weer !

Ik kan mijn boek niet downloaden, graag hulp aub..

Het werkt niet..

Beste Anne, wat vervelend om te horen dat het niet lukt om je ebook te downloaden. Hier kan je altijd je eBook terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Je hebt een programma nodig om het ebook mee te openen. Welke dat is, is afhankelijk van waar je het ebook op wilt lezen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 078 35 3051. Groet José

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.