ZEER VLOT ACCOUNT AANGEMAAKT

Bedankt voor de leuke korting.

Beste Martine, Wat geweldig om te lezen dat je ons 5 sterren geeft. Welkom bij Bookspot. Hartelijk dank voor je bestelling. We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Groet, Inge

Zeer snelle en vlotte levering.

Beste Dennis, bedankt voor jouw review! Super leuk om te horen dat je tevreden bent over de vlotte levering. Dat horen we graag! Heel veel plezier met jouw aankopen & hopelijk tot snel! Groet, Inge

Niet goed

Kan mijn e-book niet openen op mijn tablet ( Lenovo )

Beste Ria, Wat vervelend dat je je gratis eBook niet kan openen. Je tablet of smartphone is standaard voorzien van de app Play Boeken. Een alternatief voor Play Boeken is Adobe Digital Editions. Deze apps zijn gratis te downloaden vanuit de Play Store. Op onze website bij 'klantenservice' en 'Hulp bij het downloaden' vind je een stappenplan om het eBook te downloaden en te lezen. Ik wens je alvast veel leesplezier. Vriendelijke groeten, Inge

Supervlot gedownload

Zo makkelijk downloaden. Top via Humo

Leuke en handige site

Super leuke en handige site. Het enige dat tegenviel was de actiecode. Deze heb ik een paar keer ingegeven, telkens kreeg ik bevestiging dat hij was toegepast maar wanneer ik wilde betalen was dit niet het geval. Jammer, dan de boeken maar besteld zonder code.

Beste Hanne, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Ik zie dat het plaatsen van je bestelling toch gelukt is. De actie was 2 + 1 gratis bij de boeken van Lucinda Riley. Je hebt 3 boeken besteld. Het derde boek is een gratis boek. Hartelijk dank voor je bestelling. Vriendelijke groeten Inge

Overzetten op E-reader Kindle niet gelukt

Bookspot.be niet terug te vinden in de lijst om E-reader te koppelen op ADE Adobe app

Beste Gustaaf, Dank je wel voor je bestelling. Je bestelde met de Humo-code een gratis eBook. Een ePub met watermerk wordt niet ondersteund door de Amazon Kindle. Om een ePub met watermerk tóch te kunnen lezen, zul je het bestand moeten omzetten door middel van een converter. De ePub wordt dan geconverteerd naar een mobi bestand. Ga naar onlineconverter.com/ebook-to-mobi Klik op 'Bestand kiezen'. Voeg het te converteren bestand toe. Klik op Convert Na een tijdje is het converteren klaar en kun je het mobi bestand downloaden. Opslaan op de laptop en overzetten naar de Kindle reader. Ik wens je veel leesplezier. Vriendelijke groeten, Inge

Mijd deze verkoper

4 maanden wachten levering 2 maal uitgesteld en dan niet beschikbaar. Proficiat

Beste Dieter, Helaas hebben we moeten beslissen om te stoppen met de leveringen van muziek en film. We hebben geprobeerd een vervangende partij te vinden, maar dat is helaas niet gelukt. Daarnaast merken we al een tijdje dat het steeds moeilijker wordt om entertainment artikelen volgens belofte geleverd te krijgen. We vinden het heel erg jammer dat we na al die jaren deze keuze moeten maken. Onze excuses voor het ongemak.; Vriendelijke groeten Inge

Slecht

Downloaden lukt niet

Beste Annie,, Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Cleo

Laatste stap moeilijk

Ik heb een bestelling gedaan en alle stappen doorlopen. Ik had een kortingscode waardoor mijn aankoopprijs op nul kwam te staan maar om één of andere reden wilde de "Betalen"-knop niet oplichten waardoor ik de bestelling niet kon afronden. Na lang zoeken heb ik ontdekt dat ik eerst nog eens op de "Refrech"-knop moest drukken en dan pas kon ik ook betalen. Dit kan beter, denk ik.

Beste Dominiek, Ontzettend vervelend om te moeten horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met onze website. We hebben helaas een storing gehad, F5 was inderdaad een goede keuze. De storing is ondertussen opgelost. We hopen je in de toekomst toch nog van dienst te mogen zijn. Groet, Cleo

Bestelling prima verlopen

Bestelling prima verlopen

Beste Marie-Paule, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Nee, het gaat niet.

Ik wil het ebook De Draaischijf van Tom Lanoy downloaden op mijn iPad, maar het lukt niet. Help mij aub.

Beste Irene, Wat jammer dat het nog niet gelukt is je eBook te downloaden. Ik stuur je een "link" voor meer informatie over het lezen van eBook op je iPad. https://tinyurl.com/msyexpzp Lukt het downloaden met deze informatie niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Cleo

uitleg gekregen langs chat. heel gebruiksvriendelijk.

gedownload en op ereader geplaatst. geen probleem

Beste Rosa, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

Ik kan het boek De Acht Bergen niet openen.

Via mijn Humo-code heb ik dit boek gratis gekregen. Maar ik kan het niet openen!

Beste Ann, Jammer dat je het eBook 'De Acht Bergen' via de actie van Humo niet kan openen. Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Cleo

Onoverzichtelijk

Waar vind ik het gedownloade book ? (besteld met actiecode van Humo)

Beste Astrid, Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriedelijke groet, Cleo

Ik krijg hem niet open

Ik krijg hem niet open

Beste Marianne, Dank je wel voor je bestelling van het eBook ' De Acht Bergen' via de actie van Humo. Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Cleo

Geen ervaring: nieuw account

Het lukt me niet het gratis E- book te downloaden. Komt dat in de app van Apple Brooks?

Beste Maria, Wat jammer dat het nog niet gelukt is je eBook te downloaden. Ik stuur je een "link" voor meer informatie over het lezen van eBook op je iPad. https://tinyurl.com/msyexpzp Lukt het downloaden met deze informatie niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, José

Werkt niet

Ik geraak in de website maar het downloaden van smeulend vuur werkt niet

Beste Josette, Dank je wel voor je bestelling van het eBook 'Smeulend vuur' via de actie van Humo. Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Inge

kan het bestand niet openen

ik krijg het bestand niet open

Lydia, Dank je wel voor je bestelling van het eBook 'De acht bergen' via de actie van Humo. Je kan je eBook terugvinden in je account. In 'Mijn BookSpot' bij 'Mijn eBooks' vind je een overzicht van de door jou bestelde eBooks. Ook vind je daar de bijbehorende downloadlink en kun je het eBook opnieuw downloaden. Lukt het downloaden vanuit je account ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Inge

Slaag er niet in mijn HUMOboek te downloaden Niettegenstaande ik dat bij jullie al eerder deed

Kan niet downloaden Niettegenstaande ik reeds klant ben

Beste Ghis, Je bestelde het ebook Smeulend Vuur via de actie HUMO. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Lukt het nog steeds niet, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Vriendelijke groet, Cleo

Goed maar kan pakket niet volgen

Ik vind dit een hele goeie site maar ik vind het heel jammer dat ik mijn pakketje niet kan volgen.

Beste Sandrine, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Ik zie dat je Engelstalige boeken besteld hebt, die via B2C Europe worden geleverd. Helaas faciliteren zij geen track en trace. De leverbelofte van je bestelling is 5 april. Met vriendelijke groet, Cleo

eerste boek, kunnen hem niet openen!

nt leuk, had hem nodig dezelfde avond!!

Beste Jolien, Wat vervelend dat je het eBook niet kon openen. Op onze klantenservicepagina op de website, vind je bij 'Veelgestelde vragen' hulp over het downloaden en openen van je eBook. Lukt het nog steeds niet, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Vriendelijke groeten Inge

snel en correct

vlot besteld en geleverd

Wacht nog steeds op de levering van bestelling op 3/2

Levering volgende werkdag ?

Beste Karin, Wat vervelend dat je langer moet wachten dan verwacht. Je zending zit bij bpost en zal vandaag bij je geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Inge

Slechts één boek geleverd en dan nog een boek dat ik NIET besteld heb.

Postbode heeft wel het pak aangeboden binnen meegedeelde uren en het bij de buur geleverd daar wij toen niet thuis waren. Na dat we thuis kwamen heeft de buur mij het pak overhandigd. Tot mijn verbazing zat er slechts één boek in en niet de twee die ik besteld heb. Toen ik het boek uit het pak nam kon ik vaststellen dat het een boek is dat ik NIET besteld heb.

Beste Jan, Vervelend dat je een verkeerde levering het ontvangen. Sorry, dit is een inpakfout geweest. Ik verstuur vandaag nog de 2 boeken van je bestelling. Vriendelijke groet, Inge

top

bestelling vlug , vlot en mooi verpakt bedank

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.