So far so good

Tot hier toe alles tip top

Uistekende ervaring

Mijn inschrijving en bestelling gingen prima en zeer vlug. Bedankt.

niet goed!

leveradres is KAJUITSTRAAT 18, 9000 GENT, bij afwezigheid leveren bij ophaaladres MARYAM, AFRIKALAAN 200 GENT, dank

Beste Ingrid. Je pakket werd nog niet verstuurd. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail van bpost. Hierin kan je je leverplaats aanpassen. Vriendelijke groet, Inge

Slecht

Zoeken, bestellen en betalen alles gaat zonder probleem. Maar dan je ebook downloaden, ach nee, dit gaat plots niet. Er is een probleem opgetreden... Je mail adres en wachtwoord worden niet gekend... uiteraard op een zondag zodat wanneer je dan tijd en zin hebt om de aangekochte boeken te lezen je niet kan geholpen worden

Beste Mieke, Het kan ook zijn dat je automatisch ingelogd bent. Doorloop de volgende stappen: * Log uit * Verwijder het vooraf ingevulde e-mailadres en wachtwoord * Verwijder je cookies door gelijktijdig de toetsen CTRL+F5 in te drukken * Vul je e-mailadres en wachtwoord weer in en Log in. Lukt het niet, neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Inge

Vlot

aangename en vlotte ervaring

Hallo Marleen, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, José

Beste site om boeken te bestellen

Sinds kort ben ik VIP lid van bookspot en absoluut geen klachten! Ze leveren supersnel, hanteren goede prijzen en vlotte communicatie indien nodig. Op andere websites komen boeken vaak gekreukt binnen en dat is hier nog nooit het geval! Als VIP lid betaal je €7, die je dan als tegoed kan gebruiken bij je bestelling. Hierdoor krijg je wel steeds 20% korting en gratis levering! Heel tevreden van hen!

Beste Xana, Bedankt voor je 5 sterren review. We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop en over onze service. Vriendelijke groet, Inge

Zeer snelle levering. Interessante prijs.

Gekocht wegens interessante prijs. Snel geleverd. Geleverd boek volledig in orde.

Beste Johan, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Online experience beter dan Fnac, Bol.com of Amazon

De bestelprocedure is intuïtief, zeer mooi vorm gegeven, snel en helder. De prijzen zijn marktconform en de leveringstijden ook. Het aanbod is groot. Daarom zal ik mijn boeken in de toekomst bij Bookspot.be bestellen. Suggestie: ik ben verhuisd en heb een nieuw leveringsadres toegevoegd, hoe kan ik het oude adres (dat niet meer geldig is) verwijderen?

Beste Dirk, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Ik heb je oude adresgegevens verwijderd. Met vriendelijke groet, Cleo

Mooie site, snelle levering

Onze kinderen zijn dol op de boeken van Woodwalkers. Een paar exemplaren gekocht als Kerstcadeau, nu willen ze de ganse serie hebben, omdat ze ze zo mooi vinden… onze zoon was geen lezer maar deze boekenreeks motiveert hem nu wel erg goed! Boeken steeds heel vlot en snel geleverd.

Beste Barbara, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Waar is mijn boek?

Ik krijg dit te zien: "Intershop, site under construction. Waar is mijn boek?

Beste Geert, Wat vervelend, ik zie dat mijn collega je al verder geholpen heeft en je nogmaals de link heeft doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Cleo

In afwachting

Wacht op mijn bestelling daarna kan ik pas beoordeling

Beste Lutgart, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat er problemen waren bij de levering van jouw pakket. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Ondertussen zou alles geleverd zijn. Mocht het niet zo zijn, kan je onze klantenservice contacteren. Nogmaals excuses. Met vriendelijk groet, Cleo.

Krijg het ebook niet op mijn KOBO reader

Ik heb een KOBO ereader met wififunctie. Ik kan echter niet inloggen op Bookspot waardoor ik mijn ebook niet kan downloaden. Hebben jullie tips aub?

Beste Greet, Ik probeerde je telefonisch te pakken te krijgen, maar ik kreeg helaas je voicemail. Ik heb wat tips ingesproken. Als je nog hulp nodig hebt, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via e-mail naar [email protected] of via chat of telefoon 078-353 051 Met vriendelijke groet, Antoinette

Boek nog niet ontvangen

Beste, Ik heb een mail gekregen dat de bestelling geleverd is, maar ik heb niets ontvangen. Mvg

Beste Terry, Wat vervelend dat je je boek nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat het een Engelstalig boek is die via B2C Europe wordt geleverd. Helaas faciliteren zij geen track en trace. Sorry. We hanteren een wachttijd van 7 dagen. Als je na 9 januari nog niks hebt ontvangen, sturen we het nogmaals toe. Laat je ons iets weten via [email protected] Met vriendelijke groet.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet aangekregen.

Ik ben wachtende, deze week zou het boek geleverd worden. Het is nu donderdagavond, zaterdag zijn de 7 dagen om. Ben benieuwd

Beste An, Wat vervelend dat je langer moet wachten op de levering van je bestelling. In het geval van een Engelstalig boek klopt het inderdaad dat wij bij afhankelijk zijn van de leverancier. Het is momenteel ook druk bij de bezorgdienst. Je bestelling is onderweg. Hopelijk ontvang je ze snel. Met vriendelijke groet, Inge

vreselijke leveringstijd!

ik bestel op 14 dec een nieuwjaarscadeau maar dit zal dus niet op tijd kunnen geleverd worden verneem ik. Wat een afknapper! Zelfs in deze drukke periode slagen andere webwinkels erin om in 1 tot max 4 werkdagen bestellingen te leveren. Maar jullie niet dus...

Beste Isabel, Ik heb dit voor je uitgezocht en Porsche Milestone is nog niet verschenen waardoor wij het je nog niet kunnen leveren. De door de uitgever verwachte verschijningsdatum is maart 2023. Wij hebben geen invloed op de datum van verschijnen, dit ligt bij de uitgever. Onze website wordt zo snel mogelijk aangepast. Zodra het artikel leverbaar is, gaan wij over tot verzending. Indien je bestelling hierdoor te laat is, kun je jouw bestelling uiteraard annuleren. Hiervoor kan je onze klantendienst contacteren via [email protected] Met vriendelijke groet, Cleo

lang moeten wachten op krijgen van besteling, houden zich niet aan de afgesproken leveringstijd

besteld, betaald en dan dagen wachten vooraleer ik mijn bestelling krijg of een bericht ervan ( dan wordt uw artikel geleverd bv)

Beste, Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Cleo

Heel erg ontgoocheld!

Bestelling van 18/12 zou aanvankelijk 20/12 geleverd worden, werd uitgesteld met melding binnen 2 volgende werkdagen...Vandaag mail met nieuwe bezorgdatum: 11 januari! Alle begrip in die periode, mocht zelfs een week later geleverd worden voor mijn part, maar dit is er helemaal over!! Ik ben ontzettend ontgoocheld! Twee andere pakjes op ZELFDE DATUM besteld zijn gisteren WEL aangekomen!

Beste Martine, Jammer om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. Ik ben direct gaan kijken en zie dat het boek in herdruk is en wordt verwacht op 11 januari 2023. Op deze datum kun je de levering dan ook verwachten. Mocht je om deze reden de bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk. Laat dit dan weten aan onze klantenservice via [email protected] Met vriendelijke groet, Cleo

Geweldige onlineshop

Snelle levering en heel goede prijs.

Beste Danny, Het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet.

gemakkelijk en eenvoudig opgesteld

Beste Jan, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze fijne recensie achter te laten. Met vriendelijke groet.

goed !

Ik kon het huisnummer niet wijzigen ! het is nr 7 en NIET 77 !

Beste Fred, Helaas kunnen we in een bestaande bestelling geen wijzigingen aanbrengen, ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad met de klantendienst en de nodige aanpassingen zijn gedaan. Met vriendelijke groet

slechte communicatie

Ik bestelde een toilettas en kreeg bericht dat het 2 dagen vertraging had . Nog steeds niet geleverd en na telefonisch contact bleek het niet op voorraad te zijn. Geen bericht hierover en ook niet de vraag of het eventueel moest geannuleerd worden wegens latere levering. Absoluut niet tevreden van de service en communicatie .

Beste Nadia, Onze excuses voor het feit dat je geen updates hebt ontvangen over je bestelling en je alleen informatie hebt gekregen omdat je zelf telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Vriendelijke groet.

vlot en overzichtelijk

***

wat een lange leveringstijden!!!!

Niet fijn dat we zo lang moeten wachten op een levering. Via bol.com was dit veel sneller gegaan.

Beste Hans, Helaas is de levertijd van deze Engelse titel langer omdat dit boek uit de Verenigde Staten moet komen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, José

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.