Aanrader

Toffe online boekenwinkel met veel leuke aanbiedingen, snelle levering en goede service.

Niet helemaal goed

Ik koop boeken digitaal (.epub gewenst) omdat ik ze dan kan laten voorlezen en niet zelf hoe te lezen. Zo dacht ik ook met het boek wat ik bij jullie heb gekocht te kunnen omgaan. Helaas wordt ik gedwongen om Adobe Digital Editions te gebruiken en daar zit om onbegrijpelijke redenen geen voorlees functie in. Gemistte kans, want ik lees nooit meer boeken van papier of digitaal maar laat ze voolezen. Ik wordt moe van lezen, maar niet van luisteren.

Beste Mark, Ik zie dat je een eBook hebt besteld, geen luisterboek. Je kunt géén lees-e-books beluisteren. Je kunt wel luisterboeken op je e-reader zetten en die dan laten afspelen. Een normaal e-book is gewoon een tekstbestand. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Antoinette Klantenservice BookSpot

Hopeloos.

Ik ben nog steeds wachtende op de levering van het boek dat ik in juni bestelde en betaalde. Graag nogmaals nazicht gevraagd.

Beste Eddy, Heb je het boek niet ontvangen? Ik zie dat je een eBook hebt gekocht. Je kunt dit digitale boek downloaden vanuit je BookSpot account. Wanneer je in het bezit bent van een eReader, iPad of tablet, zou je het eBook alsnog hierop kunnen lezen. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Met vriendelijke groet, Antoinette

Slecht, komen hun beloftes niet na

Levering word altijd maar uitgesteld. Terwijl het product in stock was. Slechte service. Op 25/11 besteld, levering nu al 2 keer uitgesteld. Nu tot 9/12. Hopelijk word het niet nog eens uitgesteld.

Beste Kris, Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. Ik ben direct gaan kijken en zie dat het boek terug beschikbaar is vanaf 9 december 2022. Wij hebben hier geen invloed op, dit ligt bij de uitgever. Zodra het artikel leverbaar is, gaan wij over tot verzending. Vriendelijke groet, Inge

Zeeeeeer tevreden

Heldere uitleg en makkelijk proces tot aankoop van de producten

Beste Jean Marie, het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Cleo

Super snel geleverd

In de namiddag boeken besteld, volgende dag geleverd. Goed verpakt zodat boeken niet beschadigd worden. Top service

Beste Jacqueline, Bedankt voor je 5 sterren review. Daar zijn we erg blij mee. Vriendelijke groet, Inge

De bestelsite geeft geen ruimte voor het goede adres.

Het adres: Gasthuisstraat 2-10 9712 AS Groningen Nederland Voor het telefoonnummer moet dus 0031

Beste Jaap, Ik denk dat je geprobeerd hebt om je adres in te geven bij Bookspot.be. Als je kijkt op de website Bookspot.nl zal het moeten lukken om je adres in te geven. Vriendelijke groet, Inge

correct

klantvriendelijk - behulpzaam

Beste Daniël, Dank je wel. Deze recensie maakt onze dag goed! Vriendelijke groet, Inge

Vlot en ruim aanbod

Het ging vlot en een ruim aanbod. Interessante prijs.

Beste Krista, het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Cleo

Ik wordt niet op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Mijn bestelling nl het boek ‘our cosmic origin’ dat ik bestelde op 4/11/22, is nog steeds niet toegekomen op 18/11. Ging er iets mis? Ik werd niet op de hoogte gehouden tot nu toe.

Goedemorgen Anne, Helaas is de levertijd van je bestelling 2 tot 4 weken. Deze informatie over de levertijd staat genoteerd op onze website bij het te bestellen product en het staat ook in de orderbevestiging die wij naar je verzonden hebben op het moment van bestellen. Groet, Jose

Betaling verloopt stroef

Bancontactapp werkt niet op de koopsite, veel gedoe met invullen gegevens, verificatietoestelletje,...

Bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. Het spijt ons dat je een slechte ervaring heeft gehad. We streven ernaar om het beter te doen. Vriendelijke groet.

Grote teleurstelling. Klantenservice dikke nul

Niks van ondersteuning gekregen bij mijn probleem. Verkeerde levering kon perfect vermeden worden!!!

Vervelend om te lezen dat je weinig ondersteuning gekregen hebt. We hebben toch geprobeerd je bestelling te annuleren, maar omdat deze te ver in het verzendproces zat, is dit helaas niet meer gelukt. Ik zie dat we vandaag je retour ontvangen en verwerkt hebben. Je hebt hierover een bericht ontvangen van een collega. Vriendelijke groet.

Handig en snel

Snel gevonden, betaald zn op e reader gezet. Zaluglezen zo. Zou handig zijn om rechtstreeks op e reader te kunnen zetten

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Cindy. Als je eReader een browserfunctie heeft dan kun je de eBooks rechtstreeks downloaden. Vriendelijke groet, Cleo

Onvoldoende!!

Beste, Ik had twee exemplaren 'Geometric knit blankets' van Margaret Holzmann besteld en betaald (0129669451). Vandaag heb ik het pakket ontvangen, helaas met maar één exemplaar! Wanneer mag ik het andere exemplaar verwachten?? Groeten, Diane

Beste Diane, allereerst bieden we onze excuses aan voor het leveren van een onvolledige bestelling. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest. Goed dat je ook contact opgenomen hebt met de klantenservice. Er is al een nieuw exemplaar onderweg. Vriendelijke groet, Inge

Eenvoudig

Gemakkelijk account aan te maken en bestelling te plaatsen

Nog geen ervaring .

Ik heb nog geen ervaring met Bookspot , maar per vergissing heb ik 2 x dezelfde titel besteld . Kan dit nog verholpen worden vóór jullie het boek Hildes droom naar mijn verzenden?

redgy delanghe a pauwelslaan nr 24..01..02.blankenberge 8370 aan zee belgie

redgy delanghe a Pauwelslaan nr 24 bus 01/02 postbus 8370 Blankenberge België aan zee

Snelle en correcte levering

Prima service!

Vlot en duidelijk

Snel invullen van de gevraagde info

zeer slecht

Ik heb blijkbaar een e-book gekocht en ben daar niets mee. Jullie nemen het niet terug dus 10 € in de vuilbak gesmeten. Wat een oplichting en miserie!

Goedemorgen Tejo, een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Ter compensatie wil ik je een boek aanbieden. Als je je genre doorgeeft via een e-mailbericht naar [email protected]. Dan stuur ik je een boek toe. Met vriendelijke groet, Pieter

fantastisch

Goede service en correcte details bij aflevering

Bookspot is echt "the best"

Steeds vriendelijke bediening, snelle levering, goed ingepakte leveringen, indien bestelling niet op aangegeven datum zou verkrijgbaar zijn wordt je hiervan steeds voor verwittigd.

Beste Jane, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Michelle

Noordereinde 56

1243JJ

Over Bookspot.be

BookSpot is de grootste online boekwinkel van België. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.