Spierpijn vrij uit bad

Lost goed op in bad, daarna spierpijn vrij uit bad gekomen!

Zo blij met de producten van life force!

Al meer dan 20 jaar restless legs. Van alles geprobeerd en toen ving een artikel over magnesium olie mijn aandacht. De olie van life force sprak mij t meeste aan. Gewoon een gevoel. Ben dankbaar. Gebruik de olie iedere dag op mijn benen, buik en onder de oksels. Al snel waren mijn klachten voor zeker de helft verminderd. Ik lijd aan een spierziekte, die nogal wat pijn in mijn beenspieren veroorzaakt. Ook die pijn is verminderd. Leuke bijkomstigheid... T gebruik van een deodorant wordt overbodig. Goede service en support van dit bedrijf! Probeer nu ook de flakes om nog meer rendement te behalen. Dit na een fijn gesprek met de klantenservice. Ik zou zeggen... Geef de producten van life force een kans. Ze zijn betaalbaar, belasten t lichaam niet. Gewoon een mooi cadeau van Moeder Aarde.

Sinds ik aan de chemo kuren ben, En veel last had van spierkrampen, ben ik de olie gasn gebruiken, het werkt perfect, ook de pijnklachten in de voeten neemt af, Blij en zeer tevreden

Uitstekend product, snel geleverd

Als onderdeel van een actief leven treden magnesium tekorten al gauw op. De producten van LifeForce helpen bij het hanteren van een actieve levensstijl. De producten die ik heb besteld zijn nog dezelfde dag bezorgd!

Goed spul

Als ervaren sporter was ik jaren fan van magnesium tabletten. Ik heb ellen lang gedacht dat ik mijn magnesium behoefte op peil hield met deze tabletten. Na een (zware) schouder blessure vertelde de fysio therapeut dat veel sporters deze fout maken. Magnesium wordt namelijk opgenomen via onze huid. Vele proffesionele voetballers gebruiken magnesium al jaren lang in een voetenbad. Ik gebruik zelf de gel variant voor lokale spierpijn en de vlokken in een voetenbad. Moest in begin een beetje wennen het jeukt namelijk (de gel vorm die ik lokaal smeer). Dit schijnt te komen doordat je een tekort hebt aan magnesium. Na 3 keer smeren ( één keer in de week i.c.m. één keer een voetenbad in de week). Kortom goed spul!

Leuk bedrijf!

Mooie handige verpakkingen en duidelijke fijn leesbare tekst. Uitstekend product (gel). Keurige, snelle levering. Ik ben enthousiast!

Na een aantal keer proberen ga ik voor Magnesium Gel

Ik heb geëxperimenteerd met zowel magnesiumolie en gel. Uiteindelijk heb ik gemerkt dat gel voor mij het beste werkt. Je kunt de gel heel makkelijk doseren en inmasseren. Na een kwartier in laten werken kan ik douchen. De volgende twee dagen na het sporten is het verschil tussen wel of geen magnesium smeren na het sporten overduidelijk. Mij heeft dit relatief nieuwe product in ieder geval overtuigd. Het vergt wel een extra handeling tussen het sporten en douchen, maar de volgende dagen merk je het gewoon duidelijk in je herstel.

Fijne producten voor ontspanning van de spieren!

Wij gebruiken de magnesium vlokken en -olie voor onze zoon van twee. Het werkt erg ontspannend en zorgt voor een goede nachtrust. Tevens doe ik zelf weleens een voetenbad met de magnesiumvlokken na het hardlopen. Werkt goed voor de gespannen spieren! Wij zijn er erg blij mee!

Het werkt voor mij

Ik gebruik de gel voor de spieren en mijn onrustige benen. Ik merkte met de eerste behandeling ,dat het al wat deed. Ook de olie spray ben ik tevreden, maar spoel deze dan wel na 20 minuten weer af.

Magnesium olie: aanrader!

Ik ben erg onder de indruk van de magnesium oil spray. Ik wandel veel (korte en lange afstanden). Sinds het gebruik van magnesium merk ik dat mijn spierpijn sneller weg is. De spray is ook makkelijk aan te brengen, wat ik zelf super prettig vind na het sporten of na een lange wandeltocht.

Zeer tevreden.

Ik heb de Magnesiumolie spray van 200ml en de Magnesiumgel tube van Lifeforce besteld en ben er erg tevreden over. Het bestelproces en levering verliep allemaal prima. De olie gebruik ik ‘s avonds voor het slapen. Het gemak zit vooral in de manier van aanbrengen op de huid door het te spuiten op de plekken wat voor mij het meest prettig is (op de website staat meer uitleg over de meest effectieve plekken). De gel gebruik ik na het sporten. Ik smeer en masseer het in op de spiergroepen die ik op die dag heb getraind. Aan sporters kan ik aanraden om de olie en gel te combineren.

Super product

Heerlijk om na het sporten met de gel in te smeren en daarna douchen. Herstel van spieren gaat veel sneller en voel mij erdoor ook veel energieker. Ik kan ieder die (vaker) sport dit product aanbevelen!

Een frisse en gebruiksvriendelijke website, top producten en snelle verzending.

Een frisse en gebruiksvriendelijke website! Ontzettend handig van de magnesium calculator.

Goed product herstel na eem intensieve training!

Goed product herstel na eem intensieve training!

Over Lifeforce

Onze missie is om met onze pure magnesium producten bij te dragen aan de veeleisende leefstijl van vele mensen, onder wie sporters en professionals. Steeds meer mensen zijn zich bewust van de positieve effecten van magnesium, maar helaas is een grote groep nog niet helemaal bekend met dit unieke product. Wij willen onze kwaliteitsproducten onder de aandacht brengen van een brede groep gebruikers, en met name met focus op de doelgroepen met specifiek behoeften. Lifeforce is een merk van The Magnesium Company B.V.