Weet t nog niet

Heb sokken besteld n tijdje terug. Prima sokken. Deze nog n keer in dezelvde maat besteld als de eerste keer. Vielen aleen veel kleiner. Kan jullie niet bellen of bereiken op geen enkele manier. Heb nu 1 paar besteld maat groter. Zijn goed maar ben nu bang dat t de volgende keer weer niet goed is dus.... . Wil graag weer bestellen maar als ik niet kan ruilen of retouren dan weet ik t ook niet. Neem contact op aub. maritavanderloop@gmail.com

Prima sneakersokken!!

Ein-de-lijk fijne sneakersokken. Wat prijzig maar dan heb je ook wat!! Zitten prima en zakken niet af!!

Héhé, eindelijk gevonden!

Na een lange speurtocht naar de goed sneakersokjes, eindelijk de goede gevonden en dus ein-de-lijk lekker op mn gympen zonder klont onder mn voet, top!

Snelle levering, fijne sokken!

Bestelling vlot en correct afgeleverd. Vind het wel bijzonder dat je dames en herensokken bestelt maar dat deze identiek zijn.

Prima sok

Zit prima en zakt zeker niet af

Puike sokjes

Fijn materiaal en blijven prima zitten!

Heerlijke sokjes, fijn materiaal, blijven prima in de was en het belangrijkste: ze slippen niet van de hielen af

Heerlijke sokje!

Perfect zittende sokken. Zakken niet af en heerlijk materiaal. Ademend, zacht. Voor mij nooit andere meer. En de verpakking als je ze in je brievenbus krijgt is al een cadeautje op zich!

Sokken zijn super

Had een aantal paren sokken besteld, kwam er een paar in de verkeerde kleur. Nadat er contact was geweest met de support afdeling van CADA is alles keurig opgelost! Als ik 6 sterren kon geven, had ik het gedaan! Sokken lijken in eerste instantie ietsje te klein, maar eenmaal in de schoen heb ik ze niet meer in de gaten. Zo hoort het ook! Kan nog geen lange termijn ervaring delen.

Contact gehad met CADA over mijn laatste bestelling. Soms, heel soms gaat er wel eens een sok kapot. Keurig opgelost door middel van een vervangend paar sokken. Toen raakten we in gesprek over de pasvorm en het draagcomfort. Uiteindelijk bleek er bij het setje vervangende sokken nog een extra paar te zijn toegevoegd als dank voor de feedback. Super organisatie met een product waar ik al jaren naar op zoek was!

Fijne sokken.

De sokken voelen fijn aan en blijven goed zitten de je schoenen. Je voeten blijven lekker droog.

Mijn sokken bleven zelfs na een dag lopen in een pretpark perfect zitten en ademde door!

De verpakking is hip en aantrekkelijk waardoor ik extra benieuwd was naar de hype hierover en de sokken zelf. Je ziet direct dat het geen ‘standaard’ sokken zijn gezien dat er luchtdoorlatende onderdelen in zitten, ze wat passender om je voet lijken (ik heb smalle voeten) en een antislip stukje hebben om het afzakken te voorkomen. Ik ging de hele dag naar een pretpark op nieuwe sneakers, maar mede dankzij de sokken (zwarte korte) heb ik geen blaren gelopen en liep ik zeker comfortabel! Mijn sokken zijn de hele dag goed blijven zitten en ik had geen zweetvoeten. Ook de keren daarna niets negatiefs te noemen. Zal ik er nog maar een paar kopen? ;-)

Snelle levering. Prima pasvorm en lekker veel kleuren

Snelle correcte afwerking

Levering en product snel en goed

Zitten heerlijk. Als gegoten. Zakken niet af en ze zijn niet te zien in mijn sneakers. Met recht de beste sneakersokken!

Sokjes van panty kwaliteit.

Het lijken meer op pantysokjes dan echte sokjes. Dus op 2paar na alles retour.

Perfecte sneaker sokken !

No show en zakken niet af. Helemaal goed dus, zeker voor deze prijs.

Heerlijke sokjes!

Heerlijk, zacht, comfortabel en in super leuke kleurtjes verkrijgbaar!

No slip!!!!!

De sneakersokken van cada sluiten rondom goed aan op de voet. Door de juiste pasvorm wat ze in mijn ogen hèbben zakken ze niet af. Ik voel ze niet als ik ze aan heb. Erg comfortabel. Een aanrader. Cheers Beau Ps. ik heb maat 46

Fijne naadloze sokjes die niet afzakken en toch laag genoeg zijn, zodat ze niet zichtbaar zijn.

Ik was opzoek naar lage sokjes die je niet kan zien als je sneakers draagt. Vaak zakken deze lage sokjes al snel af en zit je sokje dubbelgevouwen onder je voet. Deze niet! Ze zakken niet af, want ze hebben zo’n siliconenrandje. Perfect!

Geweldig product, superservice

Als er iemand kritisch is op sokken (naden, afzakken, materiaal en andere ergernissen) dan ben ik het wel. De zoektocht naar onzichtbare sneakersokken leek dan ook een kansloze missie. Tot ik op Social media verleid werd door Cada. In de verwachting dat het wel weer tegen zou vallen ging alles goed! De levering was sneller dan aangekondigd. En de sokjes zijn fantastisch! Ze zitten heerlijk, je ziet ze niet en ze blijven de hele dag zitten. Echt waar! Als ik 1 minpuntje zou moeten verzinnen, dan is het dat ze synthetisch zijn. Maar zelfs dat is niet erg, want ik krijg er geen zweetvoeten van. Ik ben er echt heel erg blij mee

Blijft zitten waar de sok zitten moet

Ik had 1 paar voor mijn echtgenoot besteld, om te proberen! hij heeft direct 7 paar besteld. Eindelijk goed pasende sokken zegt hij!

Super snel binnen

super snel geleverd en de sokken zitten super

Super fijne sokken

Sokken zitten lekker en goed

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!