Kon niet beter!

Alles keurig op tijd binnen, de bestelling was netjes verpakt en het ziet er ook nog eens leuk uit. Panties zitten heerlijk en belangrijker zelfs: ladder vrij!

Geweldige kwaliteit en snelle service!

Niets op aan te merken

Snel geleverd en product klopt zoals in beschrijving.

Besteld en de volgende dag binnen! Leuke verpakking en fijne producten!

Top!!

Prima ervaring...op tijd geleden. Top kwaliteit

Sterkere panty, gaat langer mee!

Geweldige service🙂🙂🙂🙂🙂🙂

In een woord helemaal goed en betrouwbaar

Goede service, slechte kwaliteit

Een laddervrije panty besteld. Al bij het openen van het pakketje zit er een gat in de panty. Super opgelost en snel een nieuwe toegestuurd gekregen. Top service. Helaas nu binnen een maand al gaten in de panty, dus voor mij geen Cada meer.

1x dragen daarna kapot

Ik ging met mijn nagel iets erlangs (mijn nagel is niet heel lang of scherp/halen ofzo.) Er gelijk ontstond er een ladder Helaas was het geen goeie koop voor mij.

Hi Yvette, wij vinden het vervelend dat er direct een ladder is ontstaan, dit mag namelijk niet gebeuren! Helaas is er geen response geweest op onze mails en moeten we via deze reactie reageren op je klacht. Wij hadden je graag een retour label toegestuurd om te bekijken waar het daadwerkelijk mis gegaan is en om je uiteraard een passende oplossing te bieden in deze. Hopelijk krijgen wij nog de mogelijkheid krijgen om een passende oplossing te bieden wil je dan contact met ons opnemen via Goodday@cada.nl? Groet, team CADA

Helemaal top

Snelle levering, er werd nog even gecheckt of mijn adres wel klopte, omdat ik had zitten slapen tijden het bestellen. ;-) Vandaag de sneakersokken aan gehad in mijn all stars en ze zitten na een behoorlijke wandeling nog steeds goed!

Helemaal top! Perfect zittende sokken die niet afzakken en leuk verpakt!

Zeker een aanrader!

De sokken zitten als gegoten en zakken echt niet af

Top sokken, fijne stof en de juiste plaatsing van de siliconestrip waardoor de sokken de hele dag op hun plek blijven zitten. De sokken zijn niet zichtbaar als je schoenen aan hebt. Zelfs niet als het lage sneakers zijn.

Top sokken!!

Super fijne sokken om in je sneakers te dragen, Ze blijven perfect zitten wanneer je sneaker aan of uit doet!

Heel fijn

Website werkte goed, snelle levering.

Prima produkt

De invissible sneakersokken blijven prima op zn plaats. Zakken niet weg in je sneakers

Favorieten sokken!

Erg fijne sokken, die letterlijk altijd perfect blijven zitten. En ze zijn herkenbaar zodra ze uit de was komen, dat wil je! Daarnaast ook nog een fijne vlotte service! Top!

Zakken niet af, dus heel fijn!

Niet naar verwachting

De panty was al meteen de volgende dag in huis, dit was heel netjes! Helaas toen ik m gister avond voor het eerst aandeed ging hij al kapot.. en nu zit er weldegelijk een ladder in helaas...

Snelle en correcte levering! Sokken zijn van goede kwaliteit

Bestellen in de webshop verliep soepel en helder. Levering was snel en de kwaliteit van de sokken is zeer goed. Al met al zeer tevreden, complimenten!

Fijne sokken

Het zijn fijne sokken om te dragen

Snelle levering, fijne regeling qua omruilen en retourneren en ik ben erg tevreden over de panty’s (tot nu toe)!

perfect

Goede kwaliteit sokken.Zijn perfect.

Afgelopen week panty’s besteld en ze zitten super fijn!

Goede service en goede producten

Ze blijven zitten!

Deze sportsokken zijn fijn! Vooral omdat ze goed blijven zitten en niet afzakken of afrollen aan de achterkant bij het lopen. Ik draag ze in sneakers en enkellaarsjes en ben er content mee!

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!