Top sokken!!

Super fijne sokken om in je sneakers te dragen, Ze blijven perfect zitten wanneer je sneaker aan of uit doet!

Heel fijn

Website werkte goed, snelle levering.

Prima produkt

De invissible sneakersokken blijven prima op zn plaats. Zakken niet weg in je sneakers

Favorieten sokken!

Erg fijne sokken, die letterlijk altijd perfect blijven zitten. En ze zijn herkenbaar zodra ze uit de was komen, dat wil je! Daarnaast ook nog een fijne vlotte service! Top!

Zakken niet af, dus heel fijn!

Niet naar verwachting

De panty was al meteen de volgende dag in huis, dit was heel netjes! Helaas toen ik m gister avond voor het eerst aandeed ging hij al kapot.. en nu zit er weldegelijk een ladder in helaas...

Snelle en correcte levering! Sokken zijn van goede kwaliteit

Bestellen in de webshop verliep soepel en helder. Levering was snel en de kwaliteit van de sokken is zeer goed. Al met al zeer tevreden, complimenten!

Fijne sokken

Het zijn fijne sokken om te dragen

Snelle levering, fijne regeling qua omruilen en retourneren en ik ben erg tevreden over de panty’s (tot nu toe)!

perfect

Goede kwaliteit sokken.Zijn perfect.

Afgelopen week panty’s besteld en ze zitten super fijn!

Goede service en goede producten

Ze blijven zitten!

Deze sportsokken zijn fijn! Vooral omdat ze goed blijven zitten en niet afzakken of afrollen aan de achterkant bij het lopen. Ik draag ze in sneakers en enkellaarsjes en ben er content mee!

Snelle levering, mooie verpakking, goede kwaliteit.

Geweldig. De sokken zijn van ontzettend goede kwaliteit en zitten heel erg fijn. De levering was gigantisch snel en het ziet er heel mooi uit wanneer je het binnen krijgt. Mooie verpakking en leuke stickers/kaartjes etc. Echt super.

Top panty!

Een van de weinige echt stevige panty's die ook bij 20den lang mooi blijft en niet snel kapot gaat.

Goede service, snel antwoord en snelle levering.

Erg fijn!

Super fijne sneakersokken en deze zakken dus niet af

Sneakersokken van zeer goede kwaliteit. Zakken niet af. Geven geen beknelling op je voet. Aanrader!

Super fijn helemaal happy

Goede kwaliteit sokken zakken niet af schieten niet onder je voet En je ziet ze niet te zitten in je sneakers (helemaal undercover)

Snelle levering + geweldige sokken

Snelle levering, je hoeft er niet voor thuis te blijven. Daarnaast zakken de sneakersokken echt niet af, perfect! Echt een aanrader!

Goede kousevoetjes die niet afzakken

Deze kousevoetjes hebben een fijn zacht boordje met anti slip. Goede kwaliteit wat zich zeker terugbetaalt!

Hele fijne sokken!

Fijne, zachte sokken. sluiten goed aan om de hele voet waardoor ze dus echt niet af kunnen zakken. Erg fijn!

Glijden nooit af en zijn niet te zien met sneakers! Einstein move het silicone randje!

Deze sokken zitten zo lekker. Speciaal voor deze sokken heb ik nieuwe sneakers gekocht!

Eindelijk niet afzakkende sneaker sokken!

Sneaker sokken gekocht van Cada, op aanraden van een vriend bij CADA besteld. Ik zocht sneaker sokken die goed blijven zitten. Deze zijn echt top!

Website werkt niet zoals t moet

De website werkte niet goed. Verstuurde geen aanmelding, geen bericht en geen bestelling. Daardoor mijn bestelling nog niet binnen. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd die laat werd beantwoord. Al met al geen goede ervaring. Hopelijk komt mijn bestelling morgen alsnog binnen.

Beste Birgit, bedankt voor je beoordeling, het is voor ons altijd goed om beoordelingen te krijgen want daarmee kunnen we onze service en kwaliteit naar een nog hoger niveau krijgen. We hebben inderdaad gezien dat we in deze periode een technische probleem hebben ondervonden op de server. Erg vervelend want hierdoor hebt u een slechte ervaring gehad op onze website. Hiervoor onze welgemeende excuses. Intussen hebben we maatregelen genomen om dergelijke technische problemen uit te sluiten. Hopelijk bent u verder tevreden over de kwaliteit van onze producten. En hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen op www.cada.nl vriendelijke groet, Team CADA

Prima produkt

Produkt goed ontvangen. Helaas kwam de track en trace niet overeen met de bezorgdatum dus een dagje langer moeten wachten. Panty past prima, door de ritssluiting van mijn laarzen helaas een klein gaatje erin maar geen ladder ontstaan gelukkig.

Over Cada

CADA is onderdeel van Steps Footsocks, opgericht in 1980 en uitgegroeid tot de grootste fabrikant van onzichtbare sokken wereldwijd. Continu zijn we bezig met de creatie van nieuwe beenmode en de ontwikkeling van nieuwe technologieën, waarop we meerdere patenten hebben. Onze onzichtbare sokken zijn bijvoorbeeld volledig naadloos vervaardigd en hebben de perfecte antislip-pasvorm. Zo hebben CADA-sokken en -beenmode altijd een streepje én stapje voor. Je merkt het meteen!