Eindelijk sneakersokken die perfect blijven zitten!

Ik ben zo ontzettend blij met deze sneakersokken! Je ziet ze niet zitten, je voelt ze niet zitten door het zachte en luchtige materiaal, maar ze blijven wel goed zitten!

Getwijfeld of alles wat ik over deze sneakersokken waar zal zijn en of ik dus zal bestllen. Toch ineens 5 pakjes van 2 setjes besteld. En geen spijt. Heel blij mee! Deze sneakersokken blijven zitten waar ze horen. Met maat 38 draag ik 35-38

Sneakersokken

De fijnste sneaker sokken die er zijn. Ze zakken nooit af

Fijne sokjes die niet afzakken. Heerlijk materiaal. Snelle levering. Alleen de verzendkosten zijn vrij hoog. Het past gewoon door de brievenbus maar de kosten komen overeen met een pakketje, dat is echt een beetje jammer.

Super fijne sokken en fijne service

Ik had een andere kleur besteld, werd keurig gebeld dat ze niet op voorraad waren. Kreeg een alternatief aangeboden en netjes de volgende dag in huis. Ik bestel hier zeker weer, ze zitten heerlijk

Eindelijk sneakersokken die niet afzakken, ik ben er superblij mee!

Snelle levering, topproduct!

De sokjes zitten goed en blijven goed zitten. Verademing!

Fantastische sokken

Sokken zijn fijn. Blijven goed zitten. Blijven ook goed ook als je ze steeds in de droger doet.

Heerlijke sokken

Geen naden ! Super als je ingegroeide teennagels hebt Aanrader

De kousjes hebben een prima pasvorm en blijven prima zitten!

Got shipped the wrong size. Got two new pair of socks a couple of days later

Got shipped the wrong size. Got two new pair of socks a couple of days later

Blij mee

Sinds ik een paar jaar geleden deze sneakersokken heb ontdekt draag ik vrijwel geen andere sokken meer. Ze blijven perfect zitten daar waar andere sneakersokken bij mij altijd ergens onder mijn voet eindigen tijdens het lopen. Wel heb ik het idee dat de maatvoering iets anders is geworden, ik heb zelf maat 40 en heb dus maat 39-42 gekocht die zijn iets aan de ruime kant. Hopelijk na diverse malen wassen worden ze weer wat meer op maat.

Alles prima

Een super aanrader wat sokken betreft !

Heel klantgericht

Een pakje dat niet aankomt wordt opnieuw verzonden. Keurig!

Eindelijk sokken die goed blijven zitten.

Prima sneakersokken die om je voet blijven zitten en niet los schieten. Snel verzonden en met kleine attentie in de verpakking. Top! Één vd 2 kleuren die ik bestelde was uitverkocht en dat bleek pas bij de levering; ik heb een alternatieve kleur ontvangen. Dit is goed bedoeld maar heeft niet mijn voorkeur.

Ik kwam er op de website niet goed uit naar wat ik wilde bestellen. CADA was telefonisch goed bereikbaar, mijn vraag werd begrepen en uiteindelijk heb ik gewoon via de website mijn bestelling gedaan die ik vervolgens binnen 2 dagen ontving. Helemaal top!

Super fijne stokjes en een snelle levering

De beste sneakersokken!

Geen ergernis meer over afzakkende sokjes. Dit zijn mooie dunne en zachte sneakersokken die mooi aansluiten op je voet en goed blijven zitten!

Luxe sokjes voor in de pumps. Zit goed, blijft goed op de plek.

Top Sokken en Top Service !

Wat een heerlijke sokken, de eerste sets pasten toch niet. Kreeg een super service in de ongebruikte sokken te ruilen voor passende. (na leuk deskundig telefonisch advies :-)

Heel goed en goede service

Ik heb voor het eerst sneaker sokjes die niet afzakken in mooie kleurtjes. Blijf hier bestellen!

Heerlijke sneakerskken die uitstekend blijven zitten

Wel jammer dat je in een winkel voor andere maten kan kiezen dan online.

Fantastische sokken.

Eindelijk sneakersokken die blijven zitten en niet afzakken.

Super fijne sokken !

Snelle levering. Ik heb een paar keer contact gehad met klantenservice, hierdoor ook heel goed geholpen.

Snel bezorgd

Dit zijn fijne en mooie sokken.

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!