Blijven dus echt goed zitten in al mijn sneakers en je ziet ze niet

Goeie keus! Ik ben Fab ze zakken echt niet af

Geen afzak sokken meer...

Fijne mooie dunne sokjes en ze blijven goed zitten. Heel blij mee...

Fijne sokjes die echt goed blijven zitten

Ik heb ze nog niet uitgewassen maar ik ga er vanuit dat ze goed blijven. Ze blijven perfect om je voet heen zitten en schieten niet weg. Het zijn vrij dunne sokken dus voor de zomer ideaal. Het zou fijn zijn als ze voor de koudere periode ook een dikkere versie gaan maken.

Eindelijk !!!!!! Sneaker sokken die ECHT NIET onder je voet verdwijnen en gewoon netjes blijven zitten. En zonder naad, dus perfect voor mij.

Goed!

Snelle service. Bestellen gaat makkelijk en snel thuisbezorgd

Je hoop dat het is wat iedereen omschrijft en dan is het nog beter

Heerlijke pas vorm en blijft zo goed op zijn plaats zitten. Lekker stofje ook.

Reuze goede service

Eerst was ik een beetje sceptisch maar dacht laat ik het toch eens proberen. En ja het is echt waar de sokjes zakken niet af in je sneaker het is echt een aanrader

Zijn superrrrrrr voetjes

Dit zijn de eerste voetjes die heel de dag blijven zitten. En ik sta heel de dag ivm het kappersvak..... eindelijk.

De perfecte sok die NIET afzakt

Zoveel sneakersokken geprobeerd en nooit vond ik sokken die niet afzakte ... bij deze de reviews goed gelezen; ik was erg sceptisch maar toch geprobeerd. Het is ongelofelijk. De sokken zitten heerlijk in al mijn sneakers! Mijn zoektocht is geëindigd.

Hele fijne sokjes!

Hele fijne sokjes!

Fijne kwaliteit footies. Zitten lekker

Eigelijk de sneakersok gevonden die niet afzakt!

Prima pasvorm en de stok glijdt niet van mijn voet. Na zoveel sneakersokken geprobeerd te hebben geloofde ik er niet meer in.... maar het kan met de CAda sokken!!!! Echt zo blij mee!

Perfect!

Na lang zoeken eindelijk sneakersokken die perfect blijven zitten in elke sneaker. Geen naden, het voelt alsof je niks aan je voeten hebt. Ik ben fan!

Blijven in ieder geval goed zitten

Ik was op zoek naar lage sneakersokken die goed aan m’n voet blijven zitten en na het lezen van de reviews deze besteld. Ik heb ze alleen nog maar gepast om te kijken of ze bleven zitten en dat lijkt goed!! Daar kan ik al heel blij om worden. Nu ff afwachten als ik ze wat langer draag...

Geen 5 , verkeerde maat.

Helaas de verkeerde maat geleverd gekregen, telefoontje en binnen 2 dagen de juiste maat. Zitten perfect, eindelijk sokken die niet afzakken.

Superfijne sokken die niet afzakken

In 1 paar sneakers zakte mijn sokjes steeds af. Met de superfijne sokken van Cada is dat niet meer zo. Blij mee!

Netjes en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden. En snel geleverd.

Blijven echt zitten!!!!

Na verschillende sneakersokken te hebben geprobeerd had ik de hoop op sneakersokken die echt blijven zitten een beetje opgegeven. Maar toen ik pas hele gave nieuwe sneakers kocht wilde ik toch nog een poging wagen en via Google kwam ik bij Cada terecht. En eureka...... deze sneakersokken blijven echt daadwerkelijk op een plek zitten. Ik ben er heel blij mee en ga binnenkort weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Beste sneaker sokken ever!!!!

Zoveel verschillende sneaker sokjes geprobeerd. Alles schoot onder mijn voet. De sokjes van Cada zijn mijn redding!!! Zitten echt fantastisch!!!

Beste sok ever

Een heerlijke draagcomfort en je ziet ze niet. De perfecte sneakersok.

TOP!

Na eerst een foute bestelling te hebben gekregen hebben ze het daarna super opgelost. De sneaker sokjes zitten perfect!

De sokken zijn echt geweldig. Blijven goed op hun plek zitten, zakken niet af en het voelt alsof je helemaal geen sokken aan hebt.

Helemaal top voor mijn voeten!

Ik gebruik ze minder in de winter maar verwacht veel draagcomfort!

Super socks

Dit zijn echt sokken die op zijn plaats blijven zitten. Maakt niet uit in wat voor soort schoen of laars je deze draagt. Ik kan deze CADA SOCKS iedereen aanraden. Super fijn.

Vriendelijke service

Door vertraging bij PostNL kwam de bestelling maar niet. Gebeld met de klantenservice en werd heel vriendelijk en adequaat geholpen. Zij belden zoals afgesproken terug en dachten in oplossingen.

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!