Fijne sokken

Fijne sokken Zacht materiaal en zakken echt niet af

Gewoon prima!

Service en verzending helemaal prima. Snel. Sneakersokken moet ik nog proberen dus kan ik niets over zeggen

Dit is de tweede keer dat ik sokjes bestel en de rede is....ze zijn fantastisch! De sokjes die ik na lang miskopen van dure sokjes tot minder dure sokjes kocht, vond ik onder mijn voet terug! Ik hoop dat de meerdere keuze aan kleuren terug komt en ik hoop dat ze blijven leveren!!!!

Goede Sokken

De Sokken zitten heerlijk.. zakken niet af of rollen niet onder je voet. Heerlijke Sokken Ik hoop dat ze snel werksokken gaan maken.

Zitten goed, snelle levering

Zie vorig

Ik draag al jaren cada sneakersokjes. Ze zijn geweldig! Blijven perfect zitten en gaan niet kapot. In de wasmachine en droger doe ik ze wel in een apart zakje. Super aankoop.

Super kousjes

De kousjes blijven perfect op hun plaats zitten, ook de ballerina-kousjes. Ik ben er heel blij mee!

Geweldige sokjes die eindelijk niet afzakken

Lang gezocht en de beste gevonden.

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd, goede kwaliteit.

Fijne sokken

Perfecte sokken, ze zakken echt nooit af.

De beste niet zichtbare sokken

Dunne lekker zittende sokken die je niet ziet zitten wanneer je sneakers draagt, maar dan toch nog in bijna alle denkbare kleuren verkrijgbaar!!! Gebruik ze al jaren!!

Spijt van de aankoop

Enkel sokjes gekocht... Na twee minuten zitten ze al onder mijn voet afgezakt. Vreselijk

De fijnste sneakersokken die er zijn

Dit zijn de enige sokken die niet afzakken in een sneaker. Ik heb ze al aan veel vrienden geadviseerd

Geweldige sneakersokken en perfecte service

Draag deze sokken al meerdere jaren met veel plezier. Ze dragen fijn en blijven goed zitten. Bij een foute levering (wat kan gebeuren) wordt er na melding direct actie ondernomen om e.e.a recht te zetten. Een tevreden klant, Harry

Mooie producten en snel geleverd

De niet afzakkende sneakersokjes zitten prima en doen wat was beloofd: niet afzakken!

TOP

Zeer goede kwaliteit sokken die niet afzakken en ook nog eens in leuke kleurtjes. De bezorging was ook zeer snel.

Snelle verzending

heerlijk

wat een fijn ervaring eindelijk sokjes die niet onder je hiel gaan zitten. ik wil niets anders meer

Eindelijk sneakersokken die blijven zitten.

Eindelijk sneakersokken die niet afzakken en zeer comfortabel zitten. Daarnaast keuze uit vele kleuren. Ik ben zeer tevreden en heb al meerdere leuke kleurtjes in huis. Voor mij geen andere sokken meer.

Onzichtbaar in je sneakers

Was na een aantal jaren gewoon toe aan nieuwe Cada sneaker sokken - goede keuze, ze zakken nl. écht niet af! Jammer dat niet alle kleuren voorradig waren….

Eindelijk sneakersokken die perfect blijven zitten!

Ik ben zo ontzettend blij met deze sneakersokken! Je ziet ze niet zitten, je voelt ze niet zitten door het zachte en luchtige materiaal, maar ze blijven wel goed zitten!

Getwijfeld of alles wat ik over deze sneakersokken waar zal zijn en of ik dus zal bestllen. Toch ineens 5 pakjes van 2 setjes besteld. En geen spijt. Heel blij mee! Deze sneakersokken blijven zitten waar ze horen. Met maat 38 draag ik 35-38

Sneakersokken

De fijnste sneaker sokken die er zijn. Ze zakken nooit af

Fijne sokjes die niet afzakken. Heerlijk materiaal. Snelle levering. Alleen de verzendkosten zijn vrij hoog. Het past gewoon door de brievenbus maar de kosten komen overeen met een pakketje, dat is echt een beetje jammer.

Super fijne sokken en fijne service

Ik had een andere kleur besteld, werd keurig gebeld dat ze niet op voorraad waren. Kreeg een alternatief aangeboden en netjes de volgende dag in huis. Ik bestel hier zeker weer, ze zitten heerlijk

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+311132400001

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!