Super sokken!

Het zijn echt super fijne sokken. Kan ze altijd zo weinig aan omdat mijn vriendin ze jat

Fantastische sokken, die goed blijven zitten!

Sokken zitten perfect je voelt ze amper

Beste sneakersok ooit!

Fijne perfectzittende en naadloze sok! Wat me wel opvalt is dat de 3 verschillende kleuren die ik heb gekocht verschillen in afwerking. Alle 3 zijn anders van afwerking bovenop de wreef. Dat vind ik toch wel apart en lijkt me niet de bedoeling. Heeft echter geen invloed op het draagcomfort.

Goeie klachtenafhandeling

Na twee paar sneakersokken als test besteld te hebben was ik om, blijven geweldig zitten, zelfs als ik een sneaker uittrek zakt de sok niet af. Levering super snel, ook in Corona tijd. Daarna meer paar besteld omdat ze zo goed bevielen. Helaas 1 paar in een fout kartonnetjes, daar kwam ik pas tijdens het dragen achter, te groot, zakten af in de schoen. Telefonisch heel vriendelijk contact gehad en nieuw paar werd toegezegd. Dit noem ik pas service!!!!

Best sneaker sock on the block Helemaal super!!

Cada maakt zijn beloftes waar

Een geweldige pasvorm, naadloos en ze zakken inderdaad niet af. Precies conform de beloftes van Cada. En bovendien zijn ze onzichtbaar met mijn sneakers. Erg blij mee dus. Ik kan er geen reclame mee lopen, je ziet ze immers niet. Daarom maar via mijn insta account @pdecd, dat werkt ook goed. Ik heb ze nog maar net, dus even afwachten wat een aantal wasbeurten later de status van de sokken is....

Snelle levering, heerlijk materiaal, perfecte vorm, goeie prijs

Het was een feestje om de sokken te ontvangen. In een mooie en vrolijke verpakking. Dat is toch veel leuker dan in een kartonnen doos of plastic zak. Mooi om kartonnetjes gevouwen. Sokken zijn van zacht fijn materiaal. Blijven heel goed zitten door het siliconen randje en snijden niet in je voeten. Blijven koel en na het wassen nog steeds even mooi. Complimenten. Ik heb m’n sneakersokjes gevonden. Dit was zeker niet mijn laatste bestelling. Het geld meer dan waard.

Fijne sok sok die goed blijft zitten. Mooi kwaliteit

niet conform afbeelding

De ontvangen sokken zijn anders van model dan de sokken die getoond worden op de website. Ontvangen sokken bedekken maar een deel van de voet, terwijl de sokken op de website de gehele voet bedekken. Ik was dus ook teleurgesteld, maar heb de sokken niet teruggezonden, omdat ik de moeite daar niet voor wilde nemen.

Snelle levering, makkelijk te bestellen.

Lekkere sokken. Zitten goed, blijven ook goed zitten. Lekker zacht. N9g even afwachten hoe ze na een paar wasbeurten zijn.

Goed geregeld

Super sokjes

Super snel

Snelle levering en erg blij met kwaliteit van het product

goedkoop

ik verwachte a.d.h.v. de reviews van andere klanten een goede kwaliteit sok. echter toen ik mijn pakketje opende en zag hoe de stiksels van de sok was, was ik erg ontevreden. het is simpelweg een slechte kwaliteit sok.

Perfect !!!

Eindelijk sokken gevonden, die niet vooraan in mijn sneakers verdwijnen...!!

Eerste sok die echt blijft zitten

Eerste sok die wel blijft zitten!

Goede kwaliteit en service

Fijne sokken. Stof voelt fijn aan en blijven goed om de voet zitten. Heb er de hele dag op mee gelopen en hoefde niet 1 keer mijn sok goed te doen. Goede service. Ivm met vragen over de maat contact gehad via mail. Kreeg snelle reactie en goede feedback. Een aanrader als je opzoek bent naar goede sneakersokken.

Hele fijne sokken. Ga er zeker nog wat bestellen

Lekker dun en sluiten mooi aan

Zitten heerlijk

Heerlijk sokken en een top service !!

Heerlijk goede pasvorm

Geweldige sokken ben dr blij mee

Vallen best klein dus bestelde maat was te klein. Na contact via mail werden er gelijk grotere opgestuurd, zelfs voor dat andere retour ontvangen waren. Das pas, service Grotere maat zit prima en blijven zoals beloofd goed zitten

Krijg geen bericht terug.

Heb wat besteld maar kunnen mij niet zeggen wanneer ik het kan verwachten. Lees wel op Facebook dat ze het wel kunnen zeggen. Dus ik snap niet waarom bij mij niet. Heb er weinig vertrouwen in.

Beste Kitty, Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen via welke weg er geprobeerd is ons te bereiken. Uiteraard staat ons team klaar om alle vragen te beantwoorden via de mail, app en telefonisch. Helaas hebben wij geen invloed op de koeriersdiensten en zijn wij vanaf verzending afhankelijk van de koeriersdienst en zijn levertijd. Zeker tijdens deze corona tijden hebben zij te maken met ''top'' drukte. Wij hopen dat de sokken u bevallen en dat deze het wachten waard waren. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons bereiken via support@cada.nl of +31 13 240 0001 Met vriendelijke groet, Team CADA

eindelijk ontvangen

Vandaag eindelijk de zending in de bus gehad. Of ik het zal aanbevelen; niet als ze de zending vlot willen ontvangen masr aan de andere kant heeft cada excuus aan geboden en bij de volgende bestelling een paar gratis sokken erbij doen en dat siert dan ook wel

Beste Cathy, Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd, helaas hebben wij geen invloed op de koeriersdiensten en zijn wij vanaf verzending afhankelijk van de koeriersdienst en zijn levertijd. Zeker tijdens deze corona tijden hebben zij te maken met ''top'' drukte. Wij hopen dat de sokken u bevallen en dat deze het wachten waard waren. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons bereiken via support@cada.nl of +31 13 240 0001 Met vriendelijke groet, Team CADA

Super lekkere sneaker sokken

Wat een super lekkere sneaker sokken. Ze zijn mooi dun geen hinderlijke naden en heel belangrijk ze blijven heel goed zitten en komen niet boven de sneakers uit.

Mooie en goed zittende sokken, wel iets anders dan op de foto

Mooie en goed zittende sokken, wel iets anders dan op de foto

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!