Heel klantgericht

Een pakje dat niet aankomt wordt opnieuw verzonden. Keurig!

Eindelijk sokken die goed blijven zitten.

Prima sneakersokken die om je voet blijven zitten en niet los schieten. Snel verzonden en met kleine attentie in de verpakking. Top! Één vd 2 kleuren die ik bestelde was uitverkocht en dat bleek pas bij de levering; ik heb een alternatieve kleur ontvangen. Dit is goed bedoeld maar heeft niet mijn voorkeur.

Ik kwam er op de website niet goed uit naar wat ik wilde bestellen. CADA was telefonisch goed bereikbaar, mijn vraag werd begrepen en uiteindelijk heb ik gewoon via de website mijn bestelling gedaan die ik vervolgens binnen 2 dagen ontving. Helemaal top!

Super fijne stokjes en een snelle levering

De beste sneakersokken!

Geen ergernis meer over afzakkende sokjes. Dit zijn mooie dunne en zachte sneakersokken die mooi aansluiten op je voet en goed blijven zitten!

Luxe sokjes voor in de pumps. Zit goed, blijft goed op de plek.

Top Sokken en Top Service !

Wat een heerlijke sokken, de eerste sets pasten toch niet. Kreeg een super service in de ongebruikte sokken te ruilen voor passende. (na leuk deskundig telefonisch advies :-)

Heel goed en goede service

Ik heb voor het eerst sneaker sokjes die niet afzakken in mooie kleurtjes. Blijf hier bestellen!

Heerlijke sneakerskken die uitstekend blijven zitten

Wel jammer dat je in een winkel voor andere maten kan kiezen dan online.

Fantastische sokken.

Eindelijk sneakersokken die blijven zitten en niet afzakken.

Super fijne sokken !

Snelle levering. Ik heb een paar keer contact gehad met klantenservice, hierdoor ook heel goed geholpen.

Snel bezorgd

Dit zijn fijne en mooie sokken.

Met de bestelling een extra briefje geschreven door her bedrijf. Heel attent.

Een verademing, weg met proppende sneaker sokken, eindelijk!

Bijna moedeloos door het dragen van sneaker sokken die je hele schoen door zwerven, nu deze geprobeerd en uiterst tevreden Nu een volle week in gebruik slechts 1 conclusie: super!!

Een tweede huid

Deze sokken zitten zo lekker dat ik ze niet eens uit wil doen of überhaupt door heb dat ik sokken aan heb.

Correct en snel

Bestellen is makkelijk en de zending komt correct en snel. Ben niet helemaal tevreden over de lage sneakersokken: ik heb nooit warme of zweet voeten en met deze worden ze bijzonder warm. Ze knellen ook langs de randen, maar blijven daardoor wel heel goed zitten.

Prima sokjes

dit was de 2de keer dat ik de "cada" sokjes bestelde. Ze zakken echt nooit af, geen zweetvoeten, en ze gaan lang mee. Dik tevreden dus.

Footies second skin 360 silicone; prima behalve de naden bij de tenen

Mijn ervaring met de Footies second skin 360 silicone is dat ze inderdaad prima blijven zitten door een laagje wat aan de binnenrand van de sokken zit. Het enige nadeel van deze footies vind ik dat er een naad in zit rondom. Dat zit niet prettig; bij de tenen geeft het een vervelende druk. Fijn zou zijn dezelfde footies zonder naden erin

GEWELDIG

Goede klantenservice. Reageren supersnel. Mijn mail is nog niet verstuurd en heb al antwoord van Cada ontvangen ;-)

Prima sneackersok

Fijne stokjes, die ECHT goed blijven zitten. Heel fijn materiaal.

Heel tevreden met de sokjes.

Er was een vergissing gemaakt met de levering van de sneaker socks maar is uitstekend opgelost. Vriendelijke communicatie.

Verrassend goed!

Ik had een dikkere sok verwacht maar het zijn sokken van dunne stof. Daarentegen zitten ze super fijn en de sneaker sokken blijven fantastisch zitten! Aangenaam verrast en zeer tevreden.

De beste sokjes

Eindelijk sneaker sokjes die niet afzakken! Wel aan de dure kant,maar ze zijn het waard!

Prima sokken

Snelle levering van besteld product

De beste sneakersok ooit

Welke sneakersok ik ook heb geprobeerd, ze schuiven allemaal onder mijn hiel tijdens het lopen. Deze Cada sneakersokken blijven keurig op hun plek zitten Ook mijn man is er blij mee. Heb ze nu ook voor ons beiden in een andere kleur besteld. Een echte aanrader dus!

Bedrijfsgegevens

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+311132400001

[email protected]

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.