De sokken zijn echt geweldig. Blijven goed op hun plek zitten, zakken niet af en het voelt alsof je helemaal geen sokken aan hebt.

Helemaal top voor mijn voeten!

Ik gebruik ze minder in de winter maar verwacht veel draagcomfort!

Super socks

Dit zijn echt sokken die op zijn plaats blijven zitten. Maakt niet uit in wat voor soort schoen of laars je deze draagt. Ik kan deze CADA SOCKS iedereen aanraden. Super fijn.

Vriendelijke service

Door vertraging bij PostNL kwam de bestelling maar niet. Gebeld met de klantenservice en werd heel vriendelijk en adequaat geholpen. Zij belden zoals afgesproken terug en dachten in oplossingen.

Erg fijne sneakersokken

Eindelijk fijne sneakersokken gevonden!

Weet t nog niet

Heb sokken besteld n tijdje terug. Prima sokken. Deze nog n keer in dezelvde maat besteld als de eerste keer. Vielen aleen veel kleiner. Kan jullie niet bellen of bereiken op geen enkele manier. Heb nu 1 paar besteld maat groter. Zijn goed maar ben nu bang dat t de volgende keer weer niet goed is dus.... . Wil graag weer bestellen maar als ik niet kan ruilen of retouren dan weet ik t ook niet. Neem contact op aub. maritavanderloop@gmail.com

Prima sneakersokken!!

Ein-de-lijk fijne sneakersokken. Wat prijzig maar dan heb je ook wat!! Zitten prima en zakken niet af!!

Héhé, eindelijk gevonden!

Na een lange speurtocht naar de goed sneakersokjes, eindelijk de goede gevonden en dus ein-de-lijk lekker op mn gympen zonder klont onder mn voet, top!

Snelle levering, fijne sokken!

Bestelling vlot en correct afgeleverd. Vind het wel bijzonder dat je dames en herensokken bestelt maar dat deze identiek zijn.

Prima sok

Zit prima en zakt zeker niet af

Puike sokjes

Fijn materiaal en blijven prima zitten!

Heerlijke sokjes, fijn materiaal, blijven prima in de was en het belangrijkste: ze slippen niet van de hielen af

Heerlijke sokje!

Perfect zittende sokken. Zakken niet af en heerlijk materiaal. Ademend, zacht. Voor mij nooit andere meer. En de verpakking als je ze in je brievenbus krijgt is al een cadeautje op zich!

Sokken zijn super

Had een aantal paren sokken besteld, kwam er een paar in de verkeerde kleur. Nadat er contact was geweest met de support afdeling van CADA is alles keurig opgelost! Als ik 6 sterren kon geven, had ik het gedaan! Sokken lijken in eerste instantie ietsje te klein, maar eenmaal in de schoen heb ik ze niet meer in de gaten. Zo hoort het ook! Kan nog geen lange termijn ervaring delen.

Contact gehad met CADA over mijn laatste bestelling. Soms, heel soms gaat er wel eens een sok kapot. Keurig opgelost door middel van een vervangend paar sokken. Toen raakten we in gesprek over de pasvorm en het draagcomfort. Uiteindelijk bleek er bij het setje vervangende sokken nog een extra paar te zijn toegevoegd als dank voor de feedback. Super organisatie met een product waar ik al jaren naar op zoek was!

Fijne sokken.

De sokken voelen fijn aan en blijven goed zitten de je schoenen. Je voeten blijven lekker droog.

Mijn sokken bleven zelfs na een dag lopen in een pretpark perfect zitten en ademde door!

De verpakking is hip en aantrekkelijk waardoor ik extra benieuwd was naar de hype hierover en de sokken zelf. Je ziet direct dat het geen ‘standaard’ sokken zijn gezien dat er luchtdoorlatende onderdelen in zitten, ze wat passender om je voet lijken (ik heb smalle voeten) en een antislip stukje hebben om het afzakken te voorkomen. Ik ging de hele dag naar een pretpark op nieuwe sneakers, maar mede dankzij de sokken (zwarte korte) heb ik geen blaren gelopen en liep ik zeker comfortabel! Mijn sokken zijn de hele dag goed blijven zitten en ik had geen zweetvoeten. Ook de keren daarna niets negatiefs te noemen. Zal ik er nog maar een paar kopen? ;-)

Snelle levering. Prima pasvorm en lekker veel kleuren

Snelle correcte afwerking

Levering en product snel en goed

Zitten heerlijk. Als gegoten. Zakken niet af en ze zijn niet te zien in mijn sneakers. Met recht de beste sneakersokken!

Sokjes van panty kwaliteit.

Het lijken meer op pantysokjes dan echte sokjes. Dus op 2paar na alles retour.

Perfecte sneaker sokken !

No show en zakken niet af. Helemaal goed dus, zeker voor deze prijs.

Heerlijke sokjes!

Heerlijk, zacht, comfortabel en in super leuke kleurtjes verkrijgbaar!

No slip!!!!!

De sneakersokken van cada sluiten rondom goed aan op de voet. Door de juiste pasvorm wat ze in mijn ogen hèbben zakken ze niet af. Ik voel ze niet als ik ze aan heb. Erg comfortabel. Een aanrader. Cheers Beau Ps. ik heb maat 46

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!