Perfect !!!

Eindelijk sokken gevonden, die niet vooraan in mijn sneakers verdwijnen...!!

Eerste sok die echt blijft zitten

Eerste sok die wel blijft zitten!

Goede kwaliteit en service

Fijne sokken. Stof voelt fijn aan en blijven goed om de voet zitten. Heb er de hele dag op mee gelopen en hoefde niet 1 keer mijn sok goed te doen. Goede service. Ivm met vragen over de maat contact gehad via mail. Kreeg snelle reactie en goede feedback. Een aanrader als je opzoek bent naar goede sneakersokken.

Hele fijne sokken. Ga er zeker nog wat bestellen

Lekker dun en sluiten mooi aan

Zitten heerlijk

Heerlijk sokken en een top service !!

Heerlijk goede pasvorm

Geweldige sokken ben dr blij mee

Vallen best klein dus bestelde maat was te klein. Na contact via mail werden er gelijk grotere opgestuurd, zelfs voor dat andere retour ontvangen waren. Das pas, service Grotere maat zit prima en blijven zoals beloofd goed zitten

Krijg geen bericht terug.

Heb wat besteld maar kunnen mij niet zeggen wanneer ik het kan verwachten. Lees wel op Facebook dat ze het wel kunnen zeggen. Dus ik snap niet waarom bij mij niet. Heb er weinig vertrouwen in.

Beste Kitty, Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen via welke weg er geprobeerd is ons te bereiken. Uiteraard staat ons team klaar om alle vragen te beantwoorden via de mail, app en telefonisch. Helaas hebben wij geen invloed op de koeriersdiensten en zijn wij vanaf verzending afhankelijk van de koeriersdienst en zijn levertijd. Zeker tijdens deze corona tijden hebben zij te maken met ''top'' drukte. Wij hopen dat de sokken u bevallen en dat deze het wachten waard waren. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons bereiken via support@cada.nl of +31 13 240 0001 Met vriendelijke groet, Team CADA

eindelijk ontvangen

Vandaag eindelijk de zending in de bus gehad. Of ik het zal aanbevelen; niet als ze de zending vlot willen ontvangen masr aan de andere kant heeft cada excuus aan geboden en bij de volgende bestelling een paar gratis sokken erbij doen en dat siert dan ook wel

Beste Cathy, Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd, helaas hebben wij geen invloed op de koeriersdiensten en zijn wij vanaf verzending afhankelijk van de koeriersdienst en zijn levertijd. Zeker tijdens deze corona tijden hebben zij te maken met ''top'' drukte. Wij hopen dat de sokken u bevallen en dat deze het wachten waard waren. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons bereiken via support@cada.nl of +31 13 240 0001 Met vriendelijke groet, Team CADA

Super lekkere sneaker sokken

Wat een super lekkere sneaker sokken. Ze zijn mooi dun geen hinderlijke naden en heel belangrijk ze blijven heel goed zitten en komen niet boven de sneakers uit.

Mooie en goed zittende sokken, wel iets anders dan op de foto

Mooie en goed zittende sokken, wel iets anders dan op de foto

Eindelijk zo goed als onzichtbare sneakersokken die blijven zitten!

Uiteraard zijn er meer sneakersokken die blijven zitten maar die vind ik vaak te warm voor in de zomer. De sokken van Cada zijn dun, absorberen goed en blijven ook mooi na het wassen!

Heerlijke sokken, goede service

De sneakdersokken besteld op aanraden van vrienden. Blijven goed zitten, rollen niet af. Daarnaast naadloos en lekkere dunne stof. Verschillende leuke kleuren. Echt een aanrader!

Fijne sokken, snelle levering

Perfect gewoon

Snelle bezorging en deze blijven perfect zitten

Tevreden.

Ondanks Corona toch redelijk snelle aflevering,prima product.

Geweldig voor mijn voeten

Medio Mei plaatste ik mijn bestelling bij Cada. Zover alles goed, krijgt track&trace van hun, DHL zou het leveren, maar helaas naar 1,5 week wachten niks ontvangen. Contact opgenomen met Cada, ze waren verbaasd hierover, ze hebben contact opgenomen met DHL, pakket zou in de verzendstroom ergens zijn blijven steken, ze zouden het alsnog voorzien van nieuw label en verzenden, maar helaas week verder nog niks. Weer contact gezocht met Cada, ze gaan een claim bij DHL indienen hiervoor, ook hebben ze hebben meteen met Post.NL alvast kosteloos enkele paar extra sneakersokken gestuurd, die heb ik inmiddels ontvangen. Ze zitten fantastisch, erg zacht aan de voeten en zakken niet af. Mijn bestelling zal ik alsnog opnieuw ontvangen. Kan alleen maar zeggen veel lof voor Cada, prima afgehandeld, dank hiervoor.

Eindelijk sokken die niet afzakken!

Geweldig! Normaal zakken mijn sokken al af als ik 's morgens de trap af loop... Bij deze sokken geen last van! Top! Blijven vanaf dat je ze aantrekt gelijk goed zitten. En er was iets niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling qua maten maar dit werd gelijk goed opgelost! Fijne service!

De eerste sokjes die heel goed aan de voeten blijven zitten. Heel erg blij mee

geweldig

Werd ontzettend goed geholpen via de chat. Snelle levering, de volgende dag al. En de sneaker sokken zijn geweldig. Ze zitten heerlijk zakken niet af. Ben er erg blij mee.

Eerste sneakersokken die goed blijven zitten

Nadeel is de dikke naad op de wreef. Dit geeft na bepaalde tijd een pijnlijke afdruk op de wreef waardoor je de sokken moet uit doen. Jammer!! N.a.v van bovenstaande werd direct contact opgenomen over een eventuele oplossing. Een paar sokken werden opgestuurd die hoger op wreef zaten. Voor mij waren deze perfect. Dus direct besteld. Ik ben blij met deze zeer goede service.

Lekkere zachte sokjes, heerlijk!

De sokken hadden wat vertraging door DHL, Cada heeft dit vervolgens goed aangepakt en alsnog de sokken ontvangen, waarvoor dank! Ze zitten heerlijk zacht en zakken niet halverwege de voet (wat alle andere sneakersokken wel doen).

Klasse service

Producten besteld. Bleven een week bij DHL stilstaan! Belletjes naar Cada en namen het serieus op. Dezelfde avond een presentje ontvangen van Cada. Uiteindelijk heeft DHL toch het topproduct in de super verpakking geleverd.

Top Produkt Cada sneaker sok!

Een fijne sneakersok die goed blijft zitten aan de voet! Zacht materiaal wat comfortabel aan voelt aan je voeten. Houd mijn voeten droog en fris! Top Produkt!

Goed en supersnel!

Er was een klein foutje gemaakt. Ik heb gelijk gebeld. En de volgende dag is het super opgelost. De enige opmerking die ik nog heb is: De enquete kwam al 10 minuten na ontvangst pakketje. Is mijns inziens iets te vroeg om te kunnen oordelen of iets goed is.

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!