Heerlijke sneakerskken die uitstekend blijven zitten

Wel jammer dat je in een winkel voor andere maten kan kiezen dan online.

Fantastische sokken.

Eindelijk sneakersokken die blijven zitten en niet afzakken.

Super fijne sokken !

Snelle levering. Ik heb een paar keer contact gehad met klantenservice, hierdoor ook heel goed geholpen.

Snel bezorgd

Dit zijn fijne en mooie sokken.

Met de bestelling een extra briefje geschreven door her bedrijf. Heel attent.

Een verademing, weg met proppende sneaker sokken, eindelijk!

Bijna moedeloos door het dragen van sneaker sokken die je hele schoen door zwerven, nu deze geprobeerd en uiterst tevreden Nu een volle week in gebruik slechts 1 conclusie: super!!

Een tweede huid

Deze sokken zitten zo lekker dat ik ze niet eens uit wil doen of überhaupt door heb dat ik sokken aan heb.

Correct en snel

Bestellen is makkelijk en de zending komt correct en snel. Ben niet helemaal tevreden over de lage sneakersokken: ik heb nooit warme of zweet voeten en met deze worden ze bijzonder warm. Ze knellen ook langs de randen, maar blijven daardoor wel heel goed zitten.

Prima sokjes

dit was de 2de keer dat ik de "cada" sokjes bestelde. Ze zakken echt nooit af, geen zweetvoeten, en ze gaan lang mee. Dik tevreden dus.

Footies second skin 360 silicone; prima behalve de naden bij de tenen

Mijn ervaring met de Footies second skin 360 silicone is dat ze inderdaad prima blijven zitten door een laagje wat aan de binnenrand van de sokken zit. Het enige nadeel van deze footies vind ik dat er een naad in zit rondom. Dat zit niet prettig; bij de tenen geeft het een vervelende druk. Fijn zou zijn dezelfde footies zonder naden erin

GEWELDIG

Goede klantenservice. Reageren supersnel. Mijn mail is nog niet verstuurd en heb al antwoord van Cada ontvangen ;-)

Prima sneackersok

Fijne stokjes, die ECHT goed blijven zitten. Heel fijn materiaal.

Heel tevreden met de sokjes.

Er was een vergissing gemaakt met de levering van de sneaker socks maar is uitstekend opgelost. Vriendelijke communicatie.

Verrassend goed!

Ik had een dikkere sok verwacht maar het zijn sokken van dunne stof. Daarentegen zitten ze super fijn en de sneaker sokken blijven fantastisch zitten! Aangenaam verrast en zeer tevreden.

De beste sokjes

Eindelijk sneaker sokjes die niet afzakken! Wel aan de dure kant,maar ze zijn het waard!

Prima sokken

Snelle levering van besteld product

De beste sneakersok ooit

Welke sneakersok ik ook heb geprobeerd, ze schuiven allemaal onder mijn hiel tijdens het lopen. Deze Cada sneakersokken blijven keurig op hun plek zitten Ook mijn man is er blij mee. Heb ze nu ook voor ons beiden in een andere kleur besteld. Een echte aanrader dus!

Zending niet compleet

Heb 29 maart een mail gestuurd dat mijn zending niet compleet was. Tot op heden nog geen reactie. [email protected]

Hele slechte sokken [email protected] 070-3680019

Ik heb bij Cada een bestelling gedaan van Fun mix sokken women . Ik heb 1 paar in een netje binnenstebuiten gewassen. Mijn witte netje zat vol met pluizen. Ik heb ook nog even een kledingroller gebruikt om te kijken of er nog meer afkwam nou, die zat ook helemaal vol met pluizen. Ik zit nu met 6 paar sokken die ik wil retourneren. Ik heb ze gebeld op nummer 013/2400001.,maar helaas er werd niet opgenomen. 1 stel was een kado voor een vriendin en die zei het ook al. Maar ja, er zijn er natuurlijk al een paar gewassen dus dat zal wel een probleem worden. Ik hoop dat ze mij een retouretiket kunnen sturen zodat ik ze kan retourneren. Ik ben niet ingelogd als klant. Maar dit is wel de derde keer dat ik wat besteld heb.. De rest was wel goed. Het was trouwens ook geen brievenbuspakketje want DHL had het voor mijn deur gezet. Ik wil wel graag een antwoord hierop.

Goede service en levering

Begripvolle en oplossingsgerichte medewerker gesproken. Leveren goede service en levering.

Er was iets niet goed gegaan. Goede service en top opgelost.

Prima sokken, snel geleverd

Eindelijk sneakersokken die niet afzakken

Top sokken!

Deze sneaker sokken zijn echt geweldig. Ze zitten heerlijk en blijven ook op hun plek zitten. Ze zakken niet constant af van je hak.

Rommeltje

Kreeg verschillende maten opgestuurd. En reageren niet op mijn mail! Wel zeer fijne sikjes die echt goed blijven zitten!!

Oranjestraat 47 5091BK Middelbeers

+311132400001

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!