Footies second skin 360 silicone; prima behalve de naden bij de tenen

Mijn ervaring met de Footies second skin 360 silicone is dat ze inderdaad prima blijven zitten door een laagje wat aan de binnenrand van de sokken zit. Het enige nadeel van deze footies vind ik dat er een naad in zit rondom. Dat zit niet prettig; bij de tenen geeft het een vervelende druk. Fijn zou zijn dezelfde footies zonder naden erin

GEWELDIG

Goede klantenservice. Reageren supersnel. Mijn mail is nog niet verstuurd en heb al antwoord van Cada ontvangen ;-)

Prima sneackersok

Fijne stokjes, die ECHT goed blijven zitten. Heel fijn materiaal.

Heel tevreden met de sokjes.

Er was een vergissing gemaakt met de levering van de sneaker socks maar is uitstekend opgelost. Vriendelijke communicatie.

Verrassend goed!

Ik had een dikkere sok verwacht maar het zijn sokken van dunne stof. Daarentegen zitten ze super fijn en de sneaker sokken blijven fantastisch zitten! Aangenaam verrast en zeer tevreden.

De beste sokjes

Eindelijk sneaker sokjes die niet afzakken! Wel aan de dure kant,maar ze zijn het waard!

Prima sokken

Snelle levering van besteld product

De beste sneakersok ooit

Welke sneakersok ik ook heb geprobeerd, ze schuiven allemaal onder mijn hiel tijdens het lopen. Deze Cada sneakersokken blijven keurig op hun plek zitten Ook mijn man is er blij mee. Heb ze nu ook voor ons beiden in een andere kleur besteld. Een echte aanrader dus!

Zending niet compleet

Heb 29 maart een mail gestuurd dat mijn zending niet compleet was. Tot op heden nog geen reactie. [email protected]

Hele slechte sokken [email protected] 070-3680019

Ik heb bij Cada een bestelling gedaan van Fun mix sokken women . Ik heb 1 paar in een netje binnenstebuiten gewassen. Mijn witte netje zat vol met pluizen. Ik heb ook nog even een kledingroller gebruikt om te kijken of er nog meer afkwam nou, die zat ook helemaal vol met pluizen. Ik zit nu met 6 paar sokken die ik wil retourneren. Ik heb ze gebeld op nummer 013/2400001.,maar helaas er werd niet opgenomen. 1 stel was een kado voor een vriendin en die zei het ook al. Maar ja, er zijn er natuurlijk al een paar gewassen dus dat zal wel een probleem worden. Ik hoop dat ze mij een retouretiket kunnen sturen zodat ik ze kan retourneren. Ik ben niet ingelogd als klant. Maar dit is wel de derde keer dat ik wat besteld heb.. De rest was wel goed. Het was trouwens ook geen brievenbuspakketje want DHL had het voor mijn deur gezet. Ik wil wel graag een antwoord hierop.

Goede service en levering

Begripvolle en oplossingsgerichte medewerker gesproken. Leveren goede service en levering.

Er was iets niet goed gegaan. Goede service en top opgelost.

Prima sokken, snel geleverd

Eindelijk sneakersokken die niet afzakken

Top sokken!

Deze sneaker sokken zijn echt geweldig. Ze zitten heerlijk en blijven ook op hun plek zitten. Ze zakken niet constant af van je hak.

Rommeltje

Kreeg verschillende maten opgestuurd. En reageren niet op mijn mail! Wel zeer fijne sikjes die echt goed blijven zitten!!

Comfortabel

Sokken die op zijn plek blijven zitten!

Nog altijd de beste

Na lange tijd weer eens nieuwe sneakersocks besteld. En wederom niet teleurgesteld. Geweldige kwaliteit en je ziet ze niet als je sneakers draagt.

Geweldige service

Bestelling geplaatst die geleverd zou worden door PostNL. 10 dagen meldingen gekregen van mogelijke levering. Elke dag werd afgesloten met: sorry het bezorgmoment is weer gewijzigd. Na mailcontact met Cada is door hen een prima oplossing aangeboden. We sturen de geplaatste order opnieuw. We hebben als tegemoetkoming zelf sokken opgehaald en………..als de order door PostNL nog word geleverd mogen deze ook nog ( gratis) houden. Geweldige actie van Cada, maar de fout ligt bij PostNL. Veel dank Cada.

Snelle service, goed product.

De sneakersokjes blijven goed zitten aan de hak!

De beste sneaker sokken

Voor het eerst sneaker sokken gevonden die niet afzakken. Heel blij mee.

Goede kwaliteit en goede service

We waren op zoek naar sokjes die niet steeds onder je voet schieten. Op basis van onder meer de reviews besloten sneakersokken, footies en pump-footies aan te schaffen. En tot nu toe naar volle tevredenheid! De footies zitten heerlijk. Het materiaal is zacht en dun. En door de brede siliconenrand die niet knelt, blijven ze echt zitten. Heel blij mee. Ook met de als kado bijgeleverde waszak. Heel attent!

Stalkgedrag na bestellen

Ben zo klaar met eindeloze vragen om reviews en heb besloten er dan maar een negatieve beoordeling van te maken. Bitter, zuur, azijn- het zal allemaal wel.

Laddervrije panty toch na 1x dragen een ladder

Met hoge verwachtingen (wel tevreden over de sokjes) bestelde ik de panty’s die geen ladders zouden hebben. 1 dag heb ik een van de twee aangekochte panty’s aan en toen hij aan het eind van de dag een klein beetje begon af te zakken en ik ze klein beetje optrok zat er een gat in. En een minuut later ook een ladder… erg teleurgesteld. Voor hetzelfde geld had ik een paar goedkopere panty’s kunnen kopen waarvan je dan gewoon reserve mee kan nemen in geval van een ladder. Jammer.

Erg goed

Perfect zittende sneakersokken. Snelle goed levering.

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+311132400001

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!