Comfortabel

Sokken die op zijn plek blijven zitten!

Nog altijd de beste

Na lange tijd weer eens nieuwe sneakersocks besteld. En wederom niet teleurgesteld. Geweldige kwaliteit en je ziet ze niet als je sneakers draagt.

Geweldige service

Bestelling geplaatst die geleverd zou worden door PostNL. 10 dagen meldingen gekregen van mogelijke levering. Elke dag werd afgesloten met: sorry het bezorgmoment is weer gewijzigd. Na mailcontact met Cada is door hen een prima oplossing aangeboden. We sturen de geplaatste order opnieuw. We hebben als tegemoetkoming zelf sokken opgehaald en………..als de order door PostNL nog word geleverd mogen deze ook nog ( gratis) houden. Geweldige actie van Cada, maar de fout ligt bij PostNL. Veel dank Cada.

Snelle service, goed product.

De sneakersokjes blijven goed zitten aan de hak!

De beste sneaker sokken

Voor het eerst sneaker sokken gevonden die niet afzakken. Heel blij mee.

Goede kwaliteit en goede service

We waren op zoek naar sokjes die niet steeds onder je voet schieten. Op basis van onder meer de reviews besloten sneakersokken, footies en pump-footies aan te schaffen. En tot nu toe naar volle tevredenheid! De footies zitten heerlijk. Het materiaal is zacht en dun. En door de brede siliconenrand die niet knelt, blijven ze echt zitten. Heel blij mee. Ook met de als kado bijgeleverde waszak. Heel attent!

Stalkgedrag na bestellen

Ben zo klaar met eindeloze vragen om reviews en heb besloten er dan maar een negatieve beoordeling van te maken. Bitter, zuur, azijn- het zal allemaal wel.

Laddervrije panty toch na 1x dragen een ladder

Met hoge verwachtingen (wel tevreden over de sokjes) bestelde ik de panty’s die geen ladders zouden hebben. 1 dag heb ik een van de twee aangekochte panty’s aan en toen hij aan het eind van de dag een klein beetje begon af te zakken en ik ze klein beetje optrok zat er een gat in. En een minuut later ook een ladder… erg teleurgesteld. Voor hetzelfde geld had ik een paar goedkopere panty’s kunnen kopen waarvan je dan gewoon reserve mee kan nemen in geval van een ladder. Jammer.

Erg goed

Perfect zittende sneakersokken. Snelle goed levering.

Fijne sokken

Fijne enkelsokken. Jammer, dat niet alle gewenste kleuren beschikbaar waren in mijn maat.

Nooit geen ander sneakersokjes voor mij

Top! Deze sneakersokjes glijden niet van je hiel af. Echt fantastisch

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Blijven echt perfect zitten in je schoenen. Geen sokken die tijdens het lopen onder je voet schieten. Een aanrader dus.

Redelijk tevreden

Fijne now show sokjes die absoluut niet afzakken. Jammer dat er heel snel een ladder in komt.

Fijn

Goede en fijn zittende sokjes, zakken niet af en blijven in model.

Levering niet compleet

Helaas kwam mijn bestelling niet volledig aan. Mail gestuurd week geleden. Nog geen reactie. Jammer.. zo zijn de sokjes die ik wél heb ontvangen erg duur.

Sneakersokken die wel bliven zitten

Eindelijk kan ik enkelbroeken , jurken en rokken dragen zonder om de meter sokken uit mijn schoen te halen of panty te moeten dragen. Super blij met deze sokken die echt blijven zitten. Absolute aanrader, ik schreeuw het van de daken

Super sokken snelle levering

Ik was opzoeken naar hielsokken die niet na een paar stappen onder m’n voet zitten dus deze eens geprobeerd. Bevalt erg goed. Blijven gewoon zitten. Wat ook handig is dat er aan de binnenkant kleurtjes zitten zo kan ik ze goed uit elkaar houden qua verschillende maten

Fijn sokje

Heb al zoveel sokjes geprobeerd waarvan beloofd werd dat ze bleven zitten. Deze blijven dus echt wel zitten. Fijn dun sokje.

De eerste sneakersok die niet afzakt!

De beste nadat ik vele heb geprobeerd

Heel tevreden.

Ik vind de sokjes erg fijn. Bij mij vallen de sokjes in 1 kleur iets kleiner dan de de 2 kleurige sokjes. Dat is iets ander materiaal zodat ze bij mij wat losser vallen. En de verpakking die door de bus kan is het volgens mij beter om het in de gezellige plastic zakken te versturen. De dozenverpakking is een stuk groter. Heel veel succes met uw bedrijf.

Zeer goede service, er was iets mis gegaan met de post, en Cada heeft dit snel kunnen oplossen!

Goede service, en hele fijne sneacker sokken, die NIET af zakken! Top!

Prima sokken!

Afbeeldingen en materiaalsamenstelling komen niet altijd helemaal overeen met wat op site staat. Maar de klantenservice heeft de daardoor niet helemaal goed passende keuze meteen en ook heel fijn opgelost. En de sokken doen absoluut wat men belooft: om je voet blijven zitten. De gemêleerde kleuren sneakersok zijn minder strak, voor mij waren die de betere keuze. De footies 360 silicone zijn ook een aanrader.

Prima!!

Snelle levering, fijne sneakersokken en ze blijven goed zitten.

Heb sneacker sokjes besteld en ze zakken niet af super fijn

Oranjestraat 47 5091BK Middelbeers

+311132400001

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!