Top sokken!

Ik heb al zeer veel sneaker sokken geprobeerd die allemaal beloofden niet af te rollen, dit zijn de allereerste die deze belofte volledig waarmaken. Net terug van vakantie waarbij ik gemiddeld 10 km per dag heb gelopen, de sokken bleven perfect op hun plaats zitten echt geweldig. Daarbij zeer goed vocht opnemend dus geen last van zweetvoeten, ik ben helemaal enthousiast en ga zeker meer paar bestellen,

De enigste sneakersokjes die me blijven zitten

Eindelijk de perfecte sneakersokken!

Zitten heerlijk, de hele dsg. Zonder af te zakken. Waren dunner dan ik verwachtte maar helemaal prima. Koop ze graag weer!

Sneakersokken die niet afzakken

Sneakersokken die niet afzakken. Dat is wel zo prettig. Dus ze maken waar wat ze zeggen

Beste sokken koop ooit!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Ik had al zoveel sokken geprobeerd allemaal zakte ze af en zaten onder in mijn schoenen. Dus ik had de moed bijna opgegeven.. toen ik deze op internet tegenkwam was ik een beetje huiverig.... Maar deze doen echt wat ze moeten zitten; gewoon de hele dag blijven zitten! Mijn vriend en mijn moeder zijn ondertussen ook enthousiast!

Ben erg tevreden over het product

Keurig verzorgd. Het enige minpuntje is, dat er op de kaartjes van de sokjes met zwarte viltstift wordt aangegeven hoeveel paar er bij elkaar zit. Dat staat een beetje klungelig, en daardoor kreeg ik ook niet het juiste aantal bestelde sokjes. Maar dat werd heel goed opgelost. Veel succes verder met uw bedrijf.

Perfect blijven ze zitten

Sokken zijn echt super. Heb ze al verschillende keren gewassen en dan blijven ze nog perfect zitten. Heb alle oude sneakersokken weg gedaan. Ben erg tevreden.

Zitten heel

Top service en op tijd bezorgd

Hele fijne sokken!

Alles verliep prima, makkelijk te bestellen, snelle bezorging… ze dragen echt heel fijn en zakken echt niet af…

Dit zijn de sneakersokjes die je wilt

Snelle levering, heerlijke sokjes, blijven rotsvast zitten, verschuiven niet, geen klont meer voorin je schoen, top! Enige mindere puntje maar dat geldt voor alle sokken: als je maat 38 hebt, wat kies je dan? maat 35-38 of maar 38-39? Ik heb ze allebei genomen en dan zitten die grotere net lekkerder.

Prima service!

Snelle en correcte levering.

Cada sokken zakken écht niet af!

Veel merken sneaker sokken geprobeerd - knettergek werd ik van het steeds weer moeten ‘zoeken’ waar ze nu weer in de sneakers zaten. Met de sneaker sokken van Cada loop je zorgeloos de hele dag door: ze blijven zitten waar ze moeten zitten en zweten niet. Veel kleuren is ook een pluspunt. Minpuntje: meer verschillende maten: met maat 40 passen de sokken 39/42 uitstekend, met maat 45 zitten de sokken 43/46 wat krap.

Eindelijk sokjes die blijven zitten

Heel blij met de (snelle levering van de) Cada sneakersokjes. Schieten niet onder je voet, blijven goed zitten. Enige minpunt is dat het elastiek op de wreef op gegeven moment gaat irriteren omdat die nogal strak zit. Ik heb geen hoge wreef, maar toch knelt het de huid af en laat diepe ‘groeven’ na. Wordt pijnlijk en jeukerig. Dat is dan weer jammer,

Fijne sokjes die niet afzakken

Fijne sokjes. Zakken niet af. Wel glad in je schoenen.

Super sneakersokjes

Super fijne sneakersokjes, blijven goed zitten en na vele wasbeurten nog in topconditie. Mooie kleuren ook. Top aankoop. Wastip: doe de sokjes in een waszakje in de wasmachine en droger, want ze verdwijnen snel in pijpen/mouwen enz van andere kledingstukken.

Top sokken

Sokken die blijven zitten in mijn sneakers

Supersokjes!

Ben sinds vorig jaar fan van de sneakersokjes en heb ze al een aantal keer cadeau gedaan. Aanvankelijk is men sceptisch, maar aan het eind van de dag wordt blij geconstateerd dat de sokjes nog keurig op hun plek zitten! De bestelling verloopt soepel en snel. De kleur wijkt soms wel wat af van de foto, maar ach, niemand ziet je sokjes zitten!

Goede kwaliteit van sokjes. Jammer dat er verzendkosten pas bij 3 paar sokjes gratis is.

Fijne sneakersokken

Fijne sneakersokken die niet van je hiel glijden. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden.

Nog nooit zulke fijne goed zittende sneakersocks gehad

Hele fijne goed passende sneakersocks die ook echt de hele dag blijven zitten! Ik ben er heel blij mee! Ik had ze voor 17.00 uur besteld maar het duurde helaas toch 3 dagen voordat ik ze binnen kreeg. Dat was wel jammer. Maar verder prima!

Superfijne sokken

Sokken die goed blijven zitten ook na gewassen te zijn. Heel blij mee

Snelle service, fijne sokken

Fijne sokken, snel geleverd

Deze sokken blijven goed zitten en zakken niet onder je voet tijdens het lopen. Snel geleverd en keurig verpakt.

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!