Nog nooit zulke fijne goed zittende sneakersocks gehad

Hele fijne goed passende sneakersocks die ook echt de hele dag blijven zitten! Ik ben er heel blij mee! Ik had ze voor 17.00 uur besteld maar het duurde helaas toch 3 dagen voordat ik ze binnen kreeg. Dat was wel jammer. Maar verder prima!

Superfijne sokken

Sokken die goed blijven zitten ook na gewassen te zijn. Heel blij mee

Snelle service, fijne sokken

Fijne sokken, snel geleverd

Deze sokken blijven goed zitten en zakken niet onder je voet tijdens het lopen. Snel geleverd en keurig verpakt.

De sokken zakken niet af

De sokken blijven zitten en zakken niet af

Product valt erg tegen

Rubber aan de achterkant geeft blaren en ook het randje van de sokken aan bovenkant zit niet fijn. Ik zou de sokken niet weer gaan kopen. Enige voordeel: sokken zakken niet af.

Snel en goede kwaliteit

De hielsokken waren snel binnen en blijven goed zitten wanneer ik sneakers draag, dit mede door de goede kwaliteit van de plakkertjes die achter bij de sokken zitten.

Ze zakken écht niet af!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Fantastisch sneaker sokken

Al reeds eerder aangeschaft, en kan dan ook zeggen dat ze goed blijven……ook na keer op keer wassen!!! En vergeleken met andere merken (Nike, puma, etc) zijn deze kwalitatief erg goed en zeker niet duur!!Reden dat ik ze nu ook weer besteld heb!!

Hele fijne sokjes

Fijne sokjes die blijven zitten zoals het hoort. De bestelling werd bovendien snel geleverd.

Eindelijk sokken die blijven zitten !!

Heb al veel merken uitgeprobeerd maar nu eindelijk sokken gevonden die niet langzaam afrollen tot onder je voeten. Heel blij mee!

De maatvoering komt niet overeen

Helaas zijn de sokken voor mij te klein. Maatvoering komt niet overeen dus helaas geld weggegooid.

Geweldige kwaliteit, behulpzame klantenservice

Al vaker sokken besteld naar volle tevredenheid. Helaas ging er deze keer wat mis met mijn bestelling. 1 mailtje aan de klantenservice en binnen een dag lostten zij het probleem op. Toen het daarna alsnog mis ging door toedoen van PostNL, werd ook dit door Cada perfect en binnen 1 dag opgelost. Volgende keer bestel ik zeker mijn sokken gewoon weer bij Cada.

Fijne stof

Sokjes die goed blijven zitten.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd in doos die door de brievenbus past. Eindelijk sneakersokken die wèl blijven zitten én ademen.

Now you see them, but then you don't

Geweldige sneakersokken. Ze zitten goed, ze zijn naadloos, zakken nooit af en zijn onzichtbaar in mijn sneakers. In diverse kleuren verkrijgbaar. Ik kan niet zonder ze.

Geweldige sneaker sokken

Wat een geweldig product! Ik kan het iedereen aanbevelen. Eindelijk een sok die met wandelen niet onder je hiel schiet! Blijven goed met wassen op 40 gr. In het speciale waszakje wat je daar ook kunt bestellen. Ik geeft dit door aan al mijn vrienden.

Blijven dus echt goed zitten in al mijn sneakers en je ziet ze niet

Goeie keus! Ik ben Fab ze zakken echt niet af

Geen afzak sokken meer...

Fijne mooie dunne sokjes en ze blijven goed zitten. Heel blij mee...

Fijne sokjes die echt goed blijven zitten

Ik heb ze nog niet uitgewassen maar ik ga er vanuit dat ze goed blijven. Ze blijven perfect om je voet heen zitten en schieten niet weg. Het zijn vrij dunne sokken dus voor de zomer ideaal. Het zou fijn zijn als ze voor de koudere periode ook een dikkere versie gaan maken.

Eindelijk !!!!!! Sneaker sokken die ECHT NIET onder je voet verdwijnen en gewoon netjes blijven zitten. En zonder naad, dus perfect voor mij.

Goed!

Snelle service. Bestellen gaat makkelijk en snel thuisbezorgd

Je hoop dat het is wat iedereen omschrijft en dan is het nog beter

Heerlijke pas vorm en blijft zo goed op zijn plaats zitten. Lekker stofje ook.

Reuze goede service

Eerst was ik een beetje sceptisch maar dacht laat ik het toch eens proberen. En ja het is echt waar de sokjes zakken niet af in je sneaker het is echt een aanrader

Zijn superrrrrrr voetjes

Dit zijn de eerste voetjes die heel de dag blijven zitten. En ik sta heel de dag ivm het kappersvak..... eindelijk.

Oranjestraat 47 5091BK Middelbeers

+311132400001

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!