Cada sokken zakken écht niet af!

Veel merken sneaker sokken geprobeerd - knettergek werd ik van het steeds weer moeten ‘zoeken’ waar ze nu weer in de sneakers zaten. Met de sneaker sokken van Cada loop je zorgeloos de hele dag door: ze blijven zitten waar ze moeten zitten en zweten niet. Veel kleuren is ook een pluspunt. Minpuntje: meer verschillende maten: met maat 40 passen de sokken 39/42 uitstekend, met maat 45 zitten de sokken 43/46 wat krap.

Eindelijk sokjes die blijven zitten

Heel blij met de (snelle levering van de) Cada sneakersokjes. Schieten niet onder je voet, blijven goed zitten. Enige minpunt is dat het elastiek op de wreef op gegeven moment gaat irriteren omdat die nogal strak zit. Ik heb geen hoge wreef, maar toch knelt het de huid af en laat diepe ‘groeven’ na. Wordt pijnlijk en jeukerig. Dat is dan weer jammer,

Fijne sokjes die niet afzakken

Fijne sokjes. Zakken niet af. Wel glad in je schoenen.

Super sneakersokjes

Super fijne sneakersokjes, blijven goed zitten en na vele wasbeurten nog in topconditie. Mooie kleuren ook. Top aankoop. Wastip: doe de sokjes in een waszakje in de wasmachine en droger, want ze verdwijnen snel in pijpen/mouwen enz van andere kledingstukken.

Top sokken

Sokken die blijven zitten in mijn sneakers

Supersokjes!

Ben sinds vorig jaar fan van de sneakersokjes en heb ze al een aantal keer cadeau gedaan. Aanvankelijk is men sceptisch, maar aan het eind van de dag wordt blij geconstateerd dat de sokjes nog keurig op hun plek zitten! De bestelling verloopt soepel en snel. De kleur wijkt soms wel wat af van de foto, maar ach, niemand ziet je sokjes zitten!

Goede kwaliteit van sokjes. Jammer dat er verzendkosten pas bij 3 paar sokjes gratis is.

Fijne sneakersokken

Fijne sneakersokken die niet van je hiel glijden. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden.

Nog nooit zulke fijne goed zittende sneakersocks gehad

Hele fijne goed passende sneakersocks die ook echt de hele dag blijven zitten! Ik ben er heel blij mee! Ik had ze voor 17.00 uur besteld maar het duurde helaas toch 3 dagen voordat ik ze binnen kreeg. Dat was wel jammer. Maar verder prima!

Superfijne sokken

Sokken die goed blijven zitten ook na gewassen te zijn. Heel blij mee

Snelle service, fijne sokken

Fijne sokken, snel geleverd

Deze sokken blijven goed zitten en zakken niet onder je voet tijdens het lopen. Snel geleverd en keurig verpakt.

De sokken zakken niet af

De sokken blijven zitten en zakken niet af

Product valt erg tegen

Rubber aan de achterkant geeft blaren en ook het randje van de sokken aan bovenkant zit niet fijn. Ik zou de sokken niet weer gaan kopen. Enige voordeel: sokken zakken niet af.

Snel en goede kwaliteit

De hielsokken waren snel binnen en blijven goed zitten wanneer ik sneakers draag, dit mede door de goede kwaliteit van de plakkertjes die achter bij de sokken zitten.

Ze zakken écht niet af!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Fantastisch sneaker sokken

Al reeds eerder aangeschaft, en kan dan ook zeggen dat ze goed blijven……ook na keer op keer wassen!!! En vergeleken met andere merken (Nike, puma, etc) zijn deze kwalitatief erg goed en zeker niet duur!!Reden dat ik ze nu ook weer besteld heb!!

Hele fijne sokjes

Fijne sokjes die blijven zitten zoals het hoort. De bestelling werd bovendien snel geleverd.

Eindelijk sokken die blijven zitten !!

Heb al veel merken uitgeprobeerd maar nu eindelijk sokken gevonden die niet langzaam afrollen tot onder je voeten. Heel blij mee!

De maatvoering komt niet overeen

Helaas zijn de sokken voor mij te klein. Maatvoering komt niet overeen dus helaas geld weggegooid.

Geweldige kwaliteit, behulpzame klantenservice

Al vaker sokken besteld naar volle tevredenheid. Helaas ging er deze keer wat mis met mijn bestelling. 1 mailtje aan de klantenservice en binnen een dag lostten zij het probleem op. Toen het daarna alsnog mis ging door toedoen van PostNL, werd ook dit door Cada perfect en binnen 1 dag opgelost. Volgende keer bestel ik zeker mijn sokken gewoon weer bij Cada.

Fijne stof

Sokjes die goed blijven zitten.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd in doos die door de brievenbus past. Eindelijk sneakersokken die wèl blijven zitten én ademen.

Now you see them, but then you don't

Geweldige sneakersokken. Ze zitten goed, ze zijn naadloos, zakken nooit af en zijn onzichtbaar in mijn sneakers. In diverse kleuren verkrijgbaar. Ik kan niet zonder ze.

Geweldige sneaker sokken

Wat een geweldig product! Ik kan het iedereen aanbevelen. Eindelijk een sok die met wandelen niet onder je hiel schiet! Blijven goed met wassen op 40 gr. In het speciale waszakje wat je daar ook kunt bestellen. Ik geeft dit door aan al mijn vrienden.

Bedrijfsgegevens

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+311132400001

[email protected]

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.