Hele fijne sokjes

Fijne sokjes die blijven zitten zoals het hoort. De bestelling werd bovendien snel geleverd.

Eindelijk sokken die blijven zitten !!

Heb al veel merken uitgeprobeerd maar nu eindelijk sokken gevonden die niet langzaam afrollen tot onder je voeten. Heel blij mee!

De maatvoering komt niet overeen

Helaas zijn de sokken voor mij te klein. Maatvoering komt niet overeen dus helaas geld weggegooid.

Geweldige kwaliteit, behulpzame klantenservice

Al vaker sokken besteld naar volle tevredenheid. Helaas ging er deze keer wat mis met mijn bestelling. 1 mailtje aan de klantenservice en binnen een dag lostten zij het probleem op. Toen het daarna alsnog mis ging door toedoen van PostNL, werd ook dit door Cada perfect en binnen 1 dag opgelost. Volgende keer bestel ik zeker mijn sokken gewoon weer bij Cada.

Fijne stof

Sokjes die goed blijven zitten.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd in doos die door de brievenbus past. Eindelijk sneakersokken die wèl blijven zitten én ademen.

Now you see them, but then you don't

Geweldige sneakersokken. Ze zitten goed, ze zijn naadloos, zakken nooit af en zijn onzichtbaar in mijn sneakers. In diverse kleuren verkrijgbaar. Ik kan niet zonder ze.

Geweldige sneaker sokken

Wat een geweldig product! Ik kan het iedereen aanbevelen. Eindelijk een sok die met wandelen niet onder je hiel schiet! Blijven goed met wassen op 40 gr. In het speciale waszakje wat je daar ook kunt bestellen. Ik geeft dit door aan al mijn vrienden.

Blijven dus echt goed zitten in al mijn sneakers en je ziet ze niet

Goeie keus! Ik ben Fab ze zakken echt niet af

Geen afzak sokken meer...

Fijne mooie dunne sokjes en ze blijven goed zitten. Heel blij mee...

Fijne sokjes die echt goed blijven zitten

Ik heb ze nog niet uitgewassen maar ik ga er vanuit dat ze goed blijven. Ze blijven perfect om je voet heen zitten en schieten niet weg. Het zijn vrij dunne sokken dus voor de zomer ideaal. Het zou fijn zijn als ze voor de koudere periode ook een dikkere versie gaan maken.

Eindelijk !!!!!! Sneaker sokken die ECHT NIET onder je voet verdwijnen en gewoon netjes blijven zitten. En zonder naad, dus perfect voor mij.

Goed!

Snelle service. Bestellen gaat makkelijk en snel thuisbezorgd

Je hoop dat het is wat iedereen omschrijft en dan is het nog beter

Heerlijke pas vorm en blijft zo goed op zijn plaats zitten. Lekker stofje ook.

Reuze goede service

Eerst was ik een beetje sceptisch maar dacht laat ik het toch eens proberen. En ja het is echt waar de sokjes zakken niet af in je sneaker het is echt een aanrader

Zijn superrrrrrr voetjes

Dit zijn de eerste voetjes die heel de dag blijven zitten. En ik sta heel de dag ivm het kappersvak..... eindelijk.

De perfecte sok die NIET afzakt

Zoveel sneakersokken geprobeerd en nooit vond ik sokken die niet afzakte ... bij deze de reviews goed gelezen; ik was erg sceptisch maar toch geprobeerd. Het is ongelofelijk. De sokken zitten heerlijk in al mijn sneakers! Mijn zoektocht is geëindigd.

Hele fijne sokjes!

Hele fijne sokjes!

Fijne kwaliteit footies. Zitten lekker

Eigelijk de sneakersok gevonden die niet afzakt!

Prima pasvorm en de stok glijdt niet van mijn voet. Na zoveel sneakersokken geprobeerd te hebben geloofde ik er niet meer in.... maar het kan met de CAda sokken!!!! Echt zo blij mee!

Perfect!

Na lang zoeken eindelijk sneakersokken die perfect blijven zitten in elke sneaker. Geen naden, het voelt alsof je niks aan je voeten hebt. Ik ben fan!

Blijven in ieder geval goed zitten

Ik was op zoek naar lage sneakersokken die goed aan m’n voet blijven zitten en na het lezen van de reviews deze besteld. Ik heb ze alleen nog maar gepast om te kijken of ze bleven zitten en dat lijkt goed!! Daar kan ik al heel blij om worden. Nu ff afwachten als ik ze wat langer draag...

Geen 5 , verkeerde maat.

Helaas de verkeerde maat geleverd gekregen, telefoontje en binnen 2 dagen de juiste maat. Zitten perfect, eindelijk sokken die niet afzakken.

Superfijne sokken die niet afzakken

In 1 paar sneakers zakte mijn sokjes steeds af. Met de superfijne sokken van Cada is dat niet meer zo. Blij mee!

Netjes en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden. En snel geleverd.

Bedrijfsgegevens

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+311132400001

[email protected]

Over Cada

CADA the future of sneaker socks!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.