Uitstekende service en komen afspraken na.

Uitstekende service en komen afspraken na.

Scherpe prijzen, goed service

Alles goed geregeld, duidelijk en stipt!

Goed advies en fijn meedenkend

Bij Timmerman Sierbestrating geven ze goed advies en weten ze waar ze over praten. Ook wordt er fijn meegedacht, zonder daar bij dingen op te dringen.

Tot zo ver goed

Heb de bestelling nog niet ,maar is ook nog masr paar dagen geleden dus nog geen totaal plaatje

Er was iets kapot, we hebben nog nooit zo’n goede service gehad van een bedrijf

In tijden niet zo netjes geholpen! Ontzettend goede service.

een goede keuze materiaal en assortiment staat in uw website

door de offerte aanvraag heeft de klant een juiste prijs opgave en uw advies wat er misschien nog bij moet om aan alle plaatsing materiaal e voldoen

Alles voor elkaar

Beste heer Van Dijk, Top om te lezen, hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van de gebakken waalformaten :). Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima service en sneller geleverd dan verwacht.

Beste Benny, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe materialen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk vlotte levering en snelle reactie op mail

De prijs van de door ons bestelde produkten was aantrekkelijk. Het contact met Timmerman bestrating is vlot, er wordt snel op mail gereageerd. We kregen een mail wanneer de bestelling bezorgd zou worden en of dat ons zou passen. Vlak voor het arriveren van de chauffeur werden we door de chauffeur nog gebeld dat hij onderweg is en wanneer hij aan zou komen. Minpunt is dat er toch een aantal stapelblokken en opsluitbanden stuk waren gegaan. Erg jammer.

Beste Anja, Hartelijk dank om de moeite te nemen voor het schrijven van deze uitgebreide review! Fijn dat u de bestelling en levering als prettig heeft ervaren. Jammer van de opsluitbanden, mocht u nog foto's hebben van de materialen met beschadiging dan ontvangen we deze graag. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Supersnel en vakkundig geholpen

Prettig geholpen Snel contact via de mail

Beste Lia, Hartelijk dank voor uw mooie review, veel plezier toegewenst van de nieuwe voortuin! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Top bedrijf goede kwaliteit en aardig personeel

Super goed bedrijf. Wij komen er graag leuk personeel en goede service

Karst! Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

beter gaat nie

gister al een belletje gedaan en m.n complimenten overgebracht ... prijs product en levering meer dan voldoende ... mijn volgende bestelling ligt zonder twijfel bij timmerman bedankt Bert Poede

Beste heer Poede, Dat doet ons goed, zulke mooie woorden! En ook bedankt voor de complimenten via de telefoon. Veel plezier van de mooie tegels en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

fijne bedrijf met een hoge service

Inmiddels 7,5 jaar klant bij Timmerman. Altijd een prettige samenwerking met goed overleg en een snelle en vooral hoge service. Timmerman denkt mee met hun klanten en alles is mogelijk ;)

Sander & collega's! Mooi om te lezen, de prettige samenwerking is geheel wederzijds! Op naar de volgende 7,5 jaar. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Klantgericht en behulpzaam

Ik beleef een goed contact met het bedrijf en er zijn veel dingen bespreekbaar.

Beste Peter, Goed om te horen, bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Fijne communicatie

Fijne communicatie met duidelijke afspraken.

Serge, Bedankt voor je mooie review en de prettige samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede hulp en snelle service.

Er is een groot assortiment.

Alles klopte

Met de klant meedenken, bedrijf ziet er keurig uit, de mensen helpen vriendelijk. Gewoon top.

Wat een mooie woorden, bedankt voor de positieve review & veel plezier toegewenst van de prachtige gebakken waalformaten. Met vriendelijke groet, Team Timmmerman

Word goed geholpen,veel keuze,redelijke prijzen. Mensen die veel ervaring hebben en met je meedenken

Beste Jimmy en Lizet, Bedankt voor jullie mooie review & veel plezier toegewenst van de nieuwe materialen! Groet, Team Timmerman

mooie stenen, volgens afspraak geleverd, goede prijs

Omdat er wat geschoven werd in de planning van het bestraten maakte ik me nogal zorgen over de levering maar men dacht mee en leverde keurig op de tijd en dag die we in onze planning nodig hadden. Prima service, heel erg bedankt. Er komt nog meer straatwerk en ik zal zeker dan ook bij Timmerman bestellen.

Bedankt voor deze prachtige review en veel plezier toegewenst van de Abbeystones! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prachtige klinkers, erg goede service

We hebben 140 vkm .getrommelde klinkers besteld bij Timmerman. Exact op tijd zijn ze geleverd, ze zijn van goede kwaliteit en de service vind ik uitstekend.

Beste Chris, Bedankt voor deze mooie review en veel plezier toegewenst van de prachtige gebakken stenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede en snelle levering!

Mooi bedrijf en correct en snelle levering en een groot assortiment!

Bedankt en veel plezier toegewenst van de nieuwe materialen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede overzichtelijk site.

Snel kunnen bestellen met een leuke korting. Ik ga er vanuit dat de levering ook goed verloopt.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede communicatie en service

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie!

Bedankt Esther voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.