snelle en beleefde reactie, en goede prijzen

goede en overzichtelijke website en goede prijzen

Goeie prijs en service

Bestelling is snel geregeld voor een goede prijs. Leverdatum kun je zelf uitkiezen!

Fijne communicatie.

Van begin tot eind top!

Vriendelijk personeel en er wordt nog netjes na gebeld na bestellen over de leverdatum. Ook die op de afgesproken tijd geleverd en niet te vergeten dat het prachtige tegels zijn!

Goede en duidelijke uitleg en service

Aan ons werd door uw medewerker Thom duidelijk de voor- en nadelen van de verschillende producten uitgelegd, waardoor wij snel keuzes konden maken. Afwikkeling van de bestelling en levering waren ook prima.

Goed , snel en betrouwbaar

Goede e snelle service. Denken mee. Helemaal tevreden

Alles ging het naar wens

Maandag 14-12-2020 besteld op donderdag bestelling afgeleverd.Mijn tuin wordt na de Kerst aangelegd en daarna zal ik wat meer over kwaliteit vertellen

Heel snel en correct geholpen .

En heel vriendelijk geholpen .

Gewoon geweldig!

Snel besteld via de webshop, aangegeven wanneer je het graag zou willen hebben. Keurige e-mails met orderbevestigingen etc en direct afrekenen via Mollie. Top! Ga door zo.

Meedenkend en oplossingsgericht bedrijf.

Wij hadden tegels besteld via internet. Deze waren keurig netjes op tijd bezorgd bij ons thuis. ( hiervoor hadden ze zelfs een ander bedrijf ingezet om te leveren). Nu bleek de tegel af te wijken van de foto op de website. We hebben hier gelijk achteraan gebeld en hier werd ook onmiddellijk een oplossing voor bedacht. Binnen een week waren er andere tegels geleverd en konden wij beginnen met leggen. Wij waren blij met dit bedrijf en deze afhandeling.

Behulpzaam, meedenkend, correct, kortom prima bedrijf!

Behulpzaam, meedenkend, correct, kortom prima bedrijf!

Prima tot zaken kunnen komen

Tevreden met de sierbestrating!

Voordat we de bestelling plaatste hebben we navraag gedaan of de levering voor een bepaalde datum kon. Dit was mogelijk en Is zelfs nog twee dagen eerder dan die datum bezorgd.

Snelle behulpzame mensen

Goede stenen voor nette prijs

Netjes op tijd bezorgd prima service

duidelijk geïnformeerd en goede service. De materialen werden zelfs in de tuin neergezet alhoewel dit niet per se was aangegeven.

Fijne snelle reactie via email

goede services en zeer scherpe prijzen

Topklasse tuintegel-winkel

Hoogwaardige producten tegen een zeer scherpe prijs. Bekwaam en vriendelijk personeel.

Ook al konden mijn stenen niet doorgaan vanwege de levertijd waar ik.niet op kon wachten. Wil ik u bedanken voor u snelle reacties en handelingen.

Snelle reactie

snelle reactie op een vraag die ik heb gesteld.

Snelle reactie

Goede offerte en snelle reactie via mail. Dusver tevreden!

Vakkundige advies

Goedkope, mooie tegels en een super service! We hadden op korte termijn tegels nodig en de tegels werden na een belletje binnen 2 dagen geleverd.

Fijn bedrijf met deskundig personeel.

Voor een snelle service en een goed advies ben je hier op het juiste adres, daarnaast is de prijs ook nog een super scherp..

Top, alles snel en netjes afgwhandeld

Eerste offerte aangevraagd, was niet genoeg m2, Gewijzigd en werd weer netjes teruggemaild. Top, ook prijs uitstekend.

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.