Lange levertijd en komt afspraken niet na.

4 weken geleden een offerte opgevraagd voor een paar kuub zand en stapelblokken. Offerte was binnen een half uur binnen en zag er goed uit. Over gegaan tot bestellen. Echter kon er steeds geen leverdatum aangegeven worden, ivm drukte. Na 4 weken en vele telefoontjes verder kwam dan de leverdatum. Eind deze week. Aangezien ons vertrouwen door de lange duur al iets was afgenomen, overeengekomen dat wanneer wij de bevestiging van de definitieve leverdatum met tijdvak in de mail hadden, wij het bedrag zouden over maken. Dit was akkoord. Bevestiging in de mail kwam maar niet binnen. Weer er achteraan gebeld, en deze medewerker zei dat er eerst betaald moest worden voordat ze een leverdatum in gingen plannen. Inmiddels is er veel tijd verloren gegaan om onze tuin af te maken. We hebben de bestelling geannuleerd. Voor ons geen timmerman sierbestrating meer.

Geachte relatie, bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat uw bestelling niet positief is verlopen. Graag willen wij wel benadrukken dat u de orderbevestiging dezelfde dag heeft ontvangen van ons ten tijde van uw bestelling. U heeft de volgende dag hier zelf akkoord op gegeven. U vroeg om levering in dezelfde week van bestelling. Wij leveren standaard, mits voorradig, binnen 10(-15) werkdagen uit. Dit hebben wij met de orderbevestiging meegegeven en wij zouden kijken of dezelfde week levering mogelijk zouden zijn. Wij konden hier geen garantie op geven. Hier heeft u middels akkoord op de orderbevestiging goedkeuring voor gegeven. Standaard vragen wij voor een betaling voor levering. Dit is ook met dezelfde orderbevestiging doorgegeven. Indien wij geen betaling hebben ontvangen, plannen wij de levering niet in. Echter, hebben wij geen betaling ontvangen en hebben de order dan niet ingepland. Dit hebben wij tot een dag voor levering nog bekeken. Dit gaat in vele gevallen goed, helaas bij u niet. Wij zullen bekijken wat wij in deze anders hadden kunnen doen en trekken onze lering hier uit. Nogmaals betreuren wij hoe de gang van zaken is verlopen en dat u uiteindelijk niet positief bent over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Timmerman Sierbestrating

Alles volgens afspraak!

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw positieve review en heel veel plezier toegewenst van de prachtige Noviton tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekend geholpen door kundig personeel. Mooie prijs en goede kwaliteit.

Beste Rogier, Hartelijk dank voor deze mooie review en de complimenten. Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima ervaring

Wij hebben betonklinkers en bandjes voor onze oprit besteld bij Timmerman. We zijn vriendelijk geholpen en alles is keurig geleverd. Concurrerende prijs ten opzichte van een andere aanbieder, dus top!

Wat een leuke review Rianne, hartelijk dank hiervoor! Veel plezier toegewenst van de nieuwe waaltjes! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer vlotte service.

Ondanks de lange levertijd van de stenen een zeer goede service en contact met de desbetreffende personen.

Bedankt voor het vertrouwen en de positieve review Jelmer! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestratingsmaterialen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijke service en snelle levering.

Goed aanbod, vriendelijk personeel, in de winkel als de chauffeur. Door improviseren kon de levertijd versneld worden. Dank daarvoor. Kapotte tegels werden direct vervangen.

Prima goede service

Zie bovenstaande

Het was even spannend of de stenen op tijd geleverd zouden gaan worden maar gelukkig kregen we het bericht dat dit idd goed zou komen. Super blij met het resultaat. Mooie waaltjes.

Goede snelle service

Na 1 telefoontje snel en goed geholpen

Goede klantvriendelijkheid snelle levering

Bij een ander bedrijf kreeg ik terug laat te horen dat de producten die ik besteld en betaald had niet geleverd konden worden. In contact gekomen met Luco van Timmermans Sierbestrating, die heeft goed z’n best gedaan en gezorgd dat ik de produkten binnen 5 werkdagen keurig thuisbezorgd kreeg en ze werden met een kraan in mijn voortuin geplaatst. Bovendien werd er snel en duidelijk gecommuniceerd via mail en telefoon. Dus dit is aan alle kanten een 10. Hartelijk dank Luco en collega’s!

vertrouwen

we moeten nog de nodige ervaring op doen

Goed duidelijk eerlijk

Zoals geschreven

Goed.

Het zou misschien handiger zijn als je van te voren weet dat de tegels niet op voorraad zijn. Dat weet je pas als je heb betaald. Daardoor liep de planning niet helemaal zoals wij het gedacht hadden. Maar al met al zijn we wel tevreden. De tegels zijn in de afgesproken week netjes afgeleverd.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk!

De bestelde tegels keurig op de afgesproken plek afgeleverd bij afwezigheid. De levering zelfs nog een week eerder geleverd dan oorspronkelijk zodat dit beter paste in mijn planning. Keurig geregeld door Luco! Al met al dik tevreden!!

Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman.

Slechte levering en communicatie!

Klant wordt niet op de hoogte gehouden dat het product niet geleverd wordt. Alleen door zelf te bellen kom ik een uur voor de levering achter, dat ze niet kunnen leveren! De medewerker vindt het vervelend en ik heb pech. De volgende dag zou de stratenmaker komen. Ze konden wel een alternatief product leveren, dat hebben we uiteindelijk maar genomen anders zaten we minstens 3 weken met een zandbak achter het huis, omdat de oude bestrating al verwijderd was.

Geachte heer, Via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wij zijn er i.v.m. de extreme drukte inderdaad erg laat achter gekomen dat de tegels die we zouden leveren op dat moment niet voorradig waren. Gelukkig hebben we inmiddels in goed overlegd besloten om de oorspronkelijk bestelde tegels alsnog op korte termijn na te leveren en het alternatief bij u op te halen. We willen u alsnog veel plezier toewensen van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Snel geholpen. Duidelijke info over (snelle) levertijd.

Snel geholpen. Duidelijke info over (snelle) levertijd.

Beste Dorien, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede bereikbare klantenservice

Terrastegels en opsluitbandjes besteld via de site. Bleek dat de levertijd langer zou zijn wegens productieproblemen. Netjes gebeld geworden om dit te bespreken. Daardoor ook de bestelling moeten aanpassen, hetgeen geen probleem was. Ik ontvang snel een creditfactuur daarvoor. Levering ging volgens afspraak. Chauffeur was vriendelijk behulpzaam. Als ik in de toekomst weer iets nodig heb, zal ik hier weer bestellen.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Fantastische service

Dit bedrijf gevonden toen ik op zoek was naar een bepaalde tegel. Duidelijke site, direct een mooie korting, écht in heel Nederland leverbaar, zelfs bij ons in Zeeuws vlaanderen. Telefonisch netjes geholpen. Na bestelling direct bestelbevestiging van de website én van het bedrijf zelf. Verder duidelijke uitleg en info meegedeeld. Tot nu toe heel tevreden. Ik kijk uit naar de levering van onze tegels.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer vriendelijke, goede levering.

Tegels zijn heel mooi, goede prijs. Levering was goed gecommuniceerd en een zeer vriendelijke bezorger.

Beste Marieke, Hartelijk dank voor uw positieve review en heel veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer goede klantenservice

De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Omzetten van bestelling naar andere tegels ging heel soepel. Ook het advies was nuttig. Levering was ook snel.

Snelle reactie en service. Wordt meegedacht met de klant.

Keurig volgens afspraak

Chauffeur ook flexibel in t plaatsen van de pallets op de oprit

Goede ervaring

Snel geholpen

We hebben stenen en tegels via Timmerman sierbestrating gekocht. Helaas hadden we te weinig maar dit was geen enkel probleem. Supersnel werden de bijbestelde tegels geleverd. Een uitstekende service en uiterst vriendelijk personeel die optimaal meedachten. Onze oprit en terras zien er fantastisch uit (mede dankzij een goede bestrater uiteraard). Wij zullen uw bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.