Vlot en kundig geholpen. Scherpe prijs.

Vlot geholpen en vakkundig advies. Bruikbare tips voor de aanleg van tuinverlichting. Scherpe prijs en correcte bezorging.

Goede en snelle service, en goede prijs- kwaliteitverhouding.

heel leuk en goed contact

goed en correct aan geleverd.

uitgebreide keuze en goede service!

Voor de herinrichting van onze voor- en achtertuin wilden we nieuwe sierbestrating. Timmerman heeft een uitgebreide keuze aan sierbestrating. Deskundige uitleg en advies gehad en ze hadden alle tijd voor ons. Tegels konden we bij verschillende lichtinvallen bekijken. Vol vertrouwen hebben we dan ook onze bestelling geplaatst en alles is volgens afspraak geleverd. Ook kon Timmerman ons doorverwijzen naar een goede tuinman/stratenmaker. Top!

Meer woorden dan daden

Vorig jaar hebben we stenen gekocht voor ons terras voor €1000,- Bij levering bleken er een paar kapot en we hebben er zelf een paar laten vallen. We hebben direct gebeld en jullie gingen extra tegels bestellen. Bij die levering bleek er kleurverschil. Toen begon de ellende. We moesten de kleurcode aanleveren. Daar was nooit over gesproken en we hadden natuurlijk geen verpakkingsmateriaal meer. En dus geen kleurcode. Er is iemand van jullie komen kijken die het kleurverschil ook zag. Toen is er nogmaals een bestelling gedaan maar wederom kleurverschil. Jullie kwamen toen met het lumineuze idee om maar een terras met vakverdeling te gaan maken. Afschuwelijk natuurlijk, daar hadden wij niet voor gekozen maar paste beter in jullie straatje. Ettelijke telefoontjes heen en weer maar tot nu toe geen oplossing. Die telefoontjes waren overigens altijd op ons initiatief. Vanuit jullie bleef het ijzingwekkend stil. Zelfs nu we ruim een jaar verder zijn is er nog geen op,ossing. We zijn erg ontevreden over jullie. Dus misschien kunnen jullie nu eens het initiatief nemen om ons een echte oplossing te bieden want dit past niet bij de tekst op jullie website. Jullie streven immers naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant. We wachten maar (weer) af. Hopende op een snelle reactie

Prima bedrijf.

Denken met je mee. Lossen de problemen op.

Goede en snelle service en flexibel overleg over het leveren

Wij zijn tevreden over de samenwerking, offerte, het contact en overleg over het leveren. Prima service!

Slecht

Slecht

Zeer SLECHT!

Niet professioneel openstaan voor klachten, ruwweg bot! Zeer zwart wit opstellen jegens de waarheid van een klant en diens klacht. Dus volledig vanuit de eigen waarheid uitgaan. Als de de klant uiteindelijk uit ergenis de telefoon zelf maar ophangt midden in een gesprek gaat er toch iets niet goed. Heb zelden zoiets meegemaakt.

Deze klant had een bestelling gedaan waar hij achteraf niet tevreden mee was. Omdat we geen alternatief konden bieden is aangeboden de materialen op kosten van Timmerman retour te sturen. Hier stond de klant niet voor open en verhardde in zijn standpunt dat hij een gedeelte gecrediteerd wilde zien. Dit was voor Timmerman niet aan de orde waarop de klant boos het gesprek beëindigde.

Geen ervaring

Ik heb een offerte aangevraagd, en dus niets besteld maar wel willen ze een rating, Nou ze waren te duur ten opzichte van anderen op het www, dus dan is de keus vrij simpel lijkt me, ook is het bijzonder dat de webshop van timmerman goedkoper is dan van de dochter(budget) onderneming En de offerte valt gemiddeld 200 hoger uit dan berekend in de shop.

Slecht!

Tegels besteld voor ruim €1300,- vervolgens worden de verkeerde tegels geleverd! Gebeld met het probleem krijg je als antwoord ja deze zijn toch ook mooi! Dat kan wel wezen maar niet de tegels due wij wouden. Vervolgens nooit meer de goede tegels gekregen dus meer dan €1000,- verspilt aan tegels die wij niet gekozen hebben! Wij zullen hier dan ook nooit meer bestellen vooral niet als je belt en je geen normaal gesprek met ze kan voeren! Want als de tegels terug moeten moet je zelf betalen voor transport kosten en dat terwijl het hun fout is! En niet die van ons! Totaal geen aanrader om ooit nog zaken mee te doen! Heel jammer

Prima levering

Tijdens ons bezoek werden we goed ontvangen en de kwaliteit van de bestelde tegels was prima.

Goed advies en prima service

Klantvriendelijk zoals men het wenst

Altijd zeer vriendelijk en nooit te druk om je te woord te staan of adviseren

Prima bedrijf. Veel mooie spullen en materialen!

Bestratingsmateriaal voor de oprit met grind is van goede kwaliteit en de levering is in overleg prima verlopen.

Goede prijs, duidelijke afspraken 'm.b.t levering bestelling

Onprofessioneel, reclames zijn niet passend

Prijs afspraak gemaakt waarna een order bevestiging gestuurd zou worden. Na 3 pogingen verspreid over meerdere dagen kwam de aap uit de mouw dat de afgesproken prijs niet gehaald kon worden met de smoes dat dit excl de btw zou zijn. Uiteindelijk niet de laagste prijs gekregen ( concurrentie is goedkoper!) Deal toch gesloten ivm gunstige liggen tbv het ophalen van de tegels. Tegels zijn wel keurig op afval pallets gezet zodat deze op de vrachtauto geladen konden worden (afhalen had geen stenenklem op de auto). Vandaar toch een ster meer gekregen

Uiteindelijk heeft deze klant de tegels voor de afgesproken prijs ontvangen en hebben wij een en ander naar onze mening correct afgehandeld.

Heldere site, keurig en op tijd afgeleverd

Veel hout besteld voor Pergola en tuinhek. De materialen waren compleet en op tijd geleverd.

Goede service en snelle levering

Netjes geholpen en geïnformeerd door het personeel. Materiaal is netjes op tijd bezorgd.

Behulpzaam en niet duur

Om het hoogteverschil tussen ons en de achterburen te overbruggen hebben we bij Timmerman een aantal pallets stapelblokken besteld. Ondanks de lage prijs zijn het mooie door en door gekleurde en getrommelde blokken. Hier zullen we als we in de voortuin verder gaan nog wel vaker wat bestellen.

Prima ervaring qua levering en service

Reeds tweemaal een bestelling gedaan bij Timmerman. Voor de oprit en voor de achtertuin. Duidelijke communicatie over levertijden. Bij de levering van de stenen van de achtertuin waren de verkeerde geleverd in eerste instantie. Stenen werden netjes opgehaald en binnen een werkdag werden de juiste geleverd. Wat ons betreft is het fijn zaken doen met Timmerman.

Niet fijn.

De straat is er perfect ingelegd. Maar wat is het geval. Alle stenen beginnen af te brokkelen. We hebben een oppervlakte van 600 vierkante meter. De helft is al afgebrokkeld en het gaat maar door. We vinden het heel erg jammer. Er is al eens een vertegenwoordiger bij geweest en die zegt dat het er niet goed ingelegd is. Hij zegt er had meer ruimte tussen de stenen gemoeten. Nou kolder. We hebben al 40/ 50 zakken voegspul in geveegd. Wat mij heel erg zeer doet dat zo, n vertegenwoordiger zegt dat het niet goed gelegd is. Otten en zijn medewerkers hebben het zeer goed gedaan.

Goed advies en service

Goed advies en service. Aardige mensen die goed met je mee denken.

Goede en snelle communicatie

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.