Super service!

Ik was op zoek naar de optimum liscio silver 70x70. Deze tegel was uitlopend en daarom niet meer te krijgen, als alternatief hadden zij de optimum fuego silver in dezelfde maat tegen een nog betere prijs. Ik heb de tegel die zij als alternatief boden besteld zonder deze vooraf te bezichtigen. Toen ik de tegel na de bestelling alsnog ging bezichtigen was ik niet helemaal tevreden over de kleur. Ik heb gebeld en dezelfde dag konden zij mij een prachtig alternatief bieden die wel volledig aan mijn wensen voldeed. Super flexibel en klantgericht, echt top! Hartelijk dank voor de moeite!

prima levering van stenen

we hebben een mooi terras gekregen. als er iets was dan werd het prima opgelost

Zeer goede service met een leuk extraatje!!

De service en communicatie waren zeer goed en duidelijk. Het bosje bloemen om de bloemensector te steunen was echt geweldig in deze zware tijd voor ons allen.

goede service, aardig personeel, leuke aanbieding, snelle levering

goede service, aardig personeel, leuke aanbieding, snelle levering! :)

Degelijk en goed advies. Veel aanbod

Veel aanbod Scherpe prijs Fijn advies

Vlotte snelle levering ! Jullie komen je afspraken na. Vriendelijk personeel.

Super snelle offertes en reacties met een scherpe prijs!

Na een aanvraag op de site te hebben gedaan hebben wij een hele snelle reactie ontvangen met een scherpe prijs. Top!

Goede service en flexibel als het extra zaken als zand ophalen en het gebruik van een aanhanger

uitstekende service, snelle levering

Bij de bestelling van de stenen zat ook het gebruik van de knipmachine en de trilplaat. Dit vind ik nou service.

Goede service en klantgericht

Bij aankomst werden wij direct geholpen. en kon de uitgezochte klinkers en terras tegels nog voor de feestdagen (de zelfde week) nog bezocht worden. daardoor konden de stratenmakers na de kerstdagen aan de slag. Met vriendelijke groet, Dennie Bakker

zondermeer als correct en prettig

Na wat verschillen qua inzicht toch tot een prettig contact gekomen

Top site. Prima advies en hele nette prijzen.

Ik heb bestrating voor mijn tuin besteld nadat ik telefonisch informatie had opgevraagd. Daarbij ben ik prima geholpen door zeer vakbekwame medewerkers.

prima service

komen afspraken na en alles op tijd geleverd

Snelle en goede levering en ook hulpvaardige mensen aan de telefoon

goede ervaring. Transport bedrijf die ze gebruiken hadden een zeer vriendelijke vrachtwagen chauffeur

Super volgens afspraak

Zeer prettig bedrijf! Super snel geleverd volgens afspraak

Heel klantvriendelijk

Wij zijn prima geholpen bij verschillende medewerkers

Kwaliteit en snelle levering voor een scherpe prijs

Keurig geholpen tijdens ons bezoek en alle afspraken keurig na gekomen.

Na enkele aanpassingen en overleg alsnog goed afgehandeld

er was een probleem met de levering

Timmerman heeft mijn vorige bestelling naar tevredenheid afgehandeld.

Er werd meegedacht toen bleek dat 1 van de uitgekozen stenen nuet tijdig op voorraad was.

Klantvriendelijk bedrijf met prima service.

Zoals de reclame: zelfs de prijs is mooier!

Heel helder in communiceren en vroegen een goede prijs. Aflevering ging ook prima! Materiaal top!

Prettig bedrijf met goed advies

Prettig bedrijf om je sierbestrating uit te zoeken. Tevens goed advies gekregen met het uitzoeken van de bestrating.

Kwaliteit, snelle levering

Altijd overleg over eventuele goedkopere alternatieven, goede kwaliteit en snelle levering.

Vlot en kundig geholpen. Scherpe prijs.

Vlot geholpen en vakkundig advies. Bruikbare tips voor de aanleg van tuinverlichting. Scherpe prijs en correcte bezorging.

Goede en snelle service, en goede prijs- kwaliteitverhouding.

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.