Snelle reactie

Goede offerte en snelle reactie via mail. Dusver tevreden!

Vakkundige advies

Goedkope, mooie tegels en een super service! We hadden op korte termijn tegels nodig en de tegels werden na een belletje binnen 2 dagen geleverd.

Fijn bedrijf met deskundig personeel.

Voor een snelle service en een goed advies ben je hier op het juiste adres, daarnaast is de prijs ook nog een super scherp..

Top, alles snel en netjes afgwhandeld

Eerste offerte aangevraagd, was niet genoeg m2, Gewijzigd en werd weer netjes teruggemaild. Top, ook prijs uitstekend.

Super tevreden

Bestelling netjes volgens afspraak geleverd.

Fijn geholpen

Staan klaar voor mijn vragen. Snel en vakundig geholpen

Zeer slechte afhandeling bij levering kapotte tegels

Bij levering zaten 3 kapotte tegels, waarvan niet direct zichtbaar kapot. Bij verwerking ervan zijn ze allemaal gebroken. Waarschijnlijk met dus allemaal al voorscheuren. Na uitgebreid contact werd gewoon simpelweg gezegd dat we niet konden bewijzen dat het aan de levering lag. Echt bizar en ongelooflijk slechte klantenservice. Ik zou dit bedrijf nooit aanbevelen!!!

Perfect!

Besteld via Sierbestratingvoordeel.nl (dat is een onderdeel van Timmerman Sierbestrating) met btw-korting! Na eerst telefonisch navragen van de levertijd kon er vrij snel geleverd worden (ondanks coronatijd). Na mijn bestelling werd ik nog netjes gebeld of ik wellicht een ander/goedkoper alternatief product wilde. Erg netjes geholpen. Vanmorgen de levering ook perfect gelopen met vriendelijke chauffeur. Ik vind het een goed bedrijf!

Goede service en snelle levering ! Sneller dan verwacht. Staat heel mooi!!

Super klantvriendelijk

1 minpuntje... Bij het artikel wat ik besteld had.stond niet vermeld dat het product niet op voorraad was.

Vriendelijk

Telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk behandeld. Het mooie aan dit bedrijf is dat je de exacte leverdatum aan kan geven.

Prima.

Uitermate vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Netjes geleverd

Mooie tegels voor niet te veel geld.

Lekker makkelijk.

Lekker makkelijk. Wij hadden stenen die we bij een andere winkel wilden bestellen. Toen eenmaal onze planning rond was waren helaas die stenen uitverkocht. Via internet en de Bixby app bij Timmerman gekomen. Wij hebben de foto van de steen laten lezen en hierop kwam uit dat we het bij Timmerman konden halen. Besteld, een keer gemaild voor levertijd en daarna snel dit gehoord. Moet alleen de stenen nog ontvangen, maar verwacht daar geen problemen meer mee.

Snelle reactie

Snelle reactie, En gelijk wat wel en niet leverbaar is, en eventueel vervanger

Prima geholpen

Goed advies

Sneller reactie en goede prijstelling

Een offerte aangevraagd, de volgende dag al een scherpe offerte

Goede service/kwaliteit verhouding

Goede service/ kwaliteit verhouding

Prachtige webshop

Prima service en contact.

Goed.

Via de mail informatie opgevraagd en direct een antwoord! Veel aanbod en scherpe prijzen.

Snel antwoord

Ik liet een vraag achter in de chat en kreeg direct de volgende ochtend antwoord

Snelle levering, neemt de tijd voor de klant.

Heel Net bedrijf, zeer klantvriendelijk

Heel net bedrijf, klantvriendelijk

Telefonische goed geholpen

Goed geholpen via de telefoon, word goed met je meegedacht

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.