Weten wij nog niet,hebben nig niets ontvangen.

Duurt wel een beetje lang voirdat t bezorgt wordt.

Prachtig bedrijf en goede serviceverlening

Wij hebben recent sierbestrating bij Timmerman uitgezocht. Op vriendelijk wijze door het personeel geadviseerd en geholpen. Er bleek achteraf nog een volle pallet stenen over te zijn en die werd netjes opgehaald en het geld werd teruggestort. Compliment hiervoor. Dit kan vast niet bij ieder bedrijf.

vriendelijk te woord gestaan,snelle levering

Keurige offerte gekregen,telefonisch ook netjes geholpen. Afleverig ook keurig volgens afspraak ,door een vriendelijke chauffeur.

Professionele en vriendelijke medewerkers

Er is heel veel keus in alle stenen en materialen , wat de beslissing in uitzoeken moeilijk maakt. Maar wij zijn ontzettend goed geholpen door het zeer vriendelijke en professionele personeel. Waarvoor onze dank!

Komt afspraak na en is eerlijk Ze hadden eerst te weinig geleverd maar kwamen daar zelf mee en werd op afspraak na geleverd

Snelle offerte en scherpe prijzen

Snelle offerte en scherpe prijzen

Prima geregeld en korte levertijden

Snel en correct afgehandeld

Prima, attent en snel met te schakelen.

Goede service, snel mee te schakelen qua levering, goede overleg, geen mails maar directe telefonische contact. Prima, kun je zaken mee doen.

Makkelijk bestellen maar je moet wel geduld hebben.

Online gaat het allemaal flitsend maar als je de bestelling geplaatst en betaald is moet je meer minimaal anderhalf week wachten op definitieve levering. Dat had ik graag sneller gezien.

5-sterren dienstverlening

E

Snel gehandeld, zeer tevreden over het klantencontact.

prima volgens afspraak

Gewoon duidelijk en afspraak is afspraak

Goed bedrijf

Prima geholpen door kantoor als door chauffeur

Prima geregeld

prima bedrijf, prijzen zijn ok en komen afspraken na.

goed contact, wordt meegedacht en krijgt de ruimte die je nodig hebt om je eigen plan te trekken. Ik koop hier vaker.

Vlot en vriendelijk

Mooi goed bedrijf betrouwbaar

Perfect,

Duidelijk en komen de afspraken na zoals beloofd

Niet te duur, prima service

Nette offerte ontvangen en materialen netjes conform de afspraken geleverd. Ik heb ze nog niet verwerkt dus de kwaliteit kan ik nog niets over zeggen. Telefonisch goed te bereiken en vriendelijk en adequaat te woord gestaan!

Stelconplaten

Duidelijke offerte, vervolgens snel geleverd

super

Goede afwikkeling van alles wat besproken is.

Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede ervaring met bedrijf

Na bestelling werd er goed gecommuniceerd over levering . Dag na levering werd er nog gebeld of alles naar wens was verlopen.

Beste Rudolf, Bedankt voor de positieve review, mooi om te lezen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed advies! Goede service!

Mooi bedrijf met een goed advies!!

Beste Theo, Bedankt voor de mooie review, geniet van jullie nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Overzichtelijke site online Snelle levering na ‘n goed contact na overleg gesprek… Netjes geleverd volgens afspraak

Beste Fonny, Mooie review, bedantk daarvoor en veel plezier van de bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer positief!

Op zoek naar een nieuwe mestplaat zagen we advertenties op marktplaats van Timmerman. Naar de zaak gegaan in Ruinerwold en geholpen door Bert. Bert had kennis van zaken, dacht mee in zowel A als B keuze materialen. Binnen de week was de mestplaat geleverd tegen een zeer goede prijs. Bert bedankt!

Beste Ruud, Bedankt voor de positieve review en veel plezier van de nieuwe mestplaat! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima service!

Vriendelijke mensen , snel geleverd

Beste familie Padding, Hartelijk dank voor de mooie woorden, veel plezier van jullie nieuwe terrastegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.