Super snelle levering.

Op tijd geïnformeerd met de vraag of de partij geleverd kon worden, heel prettig. Op maandag besteld op donderdag geleverd.

Goede adviezen, er werd goed geluisterd naar wat ik graag wilde. Heel vriendelijk, een TOP zaak!

Uitsyekende service!

Ik bestel hier al voor de derde keer, altijd alles netjes geleverd en tegen een mooie prijs!

Hoi Birgit, Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn om te lezen dat alles aan uw wensen voldoet! Veel plezier van de nieuwe bestrating en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

zeer vriendelijk

Erg vriendelijke en zeer behulpzaam en je voelt je als klant echt als een klant. Top bedrijf!!

Beste Jeroen, Super om te horen, vriendelijk bedankt voor deze mooie woorden! Veel plezier van de nieuwe Terrastegels. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk, snel, kundig

Bij Timmerman Sierbestrating bestrating gehaald voor in onze tuin. Ondanks dat we het op zeer korte termijn al nodig waren, was dit geen probleem. Ze namen rustig de tijd en gaven deskundig advies.

Beste Michael, Bedankt voor de mooie woorden en uw positieve review! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede ervaring met timmerman.

Paar x order veranderd. Daar maken ze geen probleem van. Ze blijven vriendelijk.

Bedankt voor uw review en mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Ik ben heel goed geholpen

Ik ben goed geholpen met vragen en vriendelijk personeel, bedankt

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Super goed bedrijf

Bedankt voor de mooie woorden Marcella, veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Meer dan tevreden!

Goede prijs, kwaliteit en service!

Beste Tessa, Bedankt voor de mooie review, veel plezier van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Bij online bestellen ging wat mis, dit werd de volgende dag netjes opgelost. Levering optijd en van de 60m2 maar 2 stenen die beschadigt waren

Beste heer Hendriks, Hartelijk dank voor de mooie review en veel plezier toegewenst van de Trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed assortiment en goede service

Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Dat was best lastig vanwege het grote assortiment. Maar door steeds weg te strepen kwam ik tot een goed besluit. Ben erg blij met de grote en de kleur van de stenen. Het staat prachtig.

Beste Saskia, Het is inderdaad prachtig geworden zo in combinatie met de zwarte overkapping, nog bedankt voor de foto's! Heel veel plezier toegewenst van het nieuwe terras. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekende service en komen afspraken na.

Uitstekende service en komen afspraken na.

Bedankt voor de mooie review Erwin en veel plezier toegewenst van het nieuwe terras! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Scherpe prijzen, goed service

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Alles goed geregeld, duidelijk en stipt!

Beste John, Bedankt voor uw positieve review, erg prettig om te lezen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed advies en fijn meedenkend

Bij Timmerman Sierbestrating geven ze goed advies en weten ze waar ze over praten. Ook wordt er fijn meegedacht, zonder daar bij dingen op te dringen.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn om te horen dat u een prettiger ervaring bij ons heeft gehad! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Tot zo ver goed

Heb de bestelling nog niet ,maar is ook nog masr paar dagen geleden dus nog geen totaal plaatje

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review en veel plezier toegewenst van de nieuwe trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Er was iets kapot, we hebben nog nooit zo’n goede service gehad van een bedrijf

In tijden niet zo netjes geholpen! Ontzettend goede service.

Beste Bo en Sjefhan, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de geboden oplossing! Veel plezier toegewenst van de nieuwe Abbeystones. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

een goede keuze materiaal en assortiment staat in uw website

door de offerte aanvraag heeft de klant een juiste prijs opgave en uw advies wat er misschien nog bij moet om aan alle plaatsing materiaal e voldoen

Beste Jacob, Hartelijk dank voor uw mooie review en bedankt voor de tip! Veel plezier van de nieuwe trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Alles voor elkaar

Beste heer Van Dijk, Top om te lezen, hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van de gebakken waalformaten :). Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima service en sneller geleverd dan verwacht.

Beste Benny, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe materialen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk vlotte levering en snelle reactie op mail

De prijs van de door ons bestelde produkten was aantrekkelijk. Het contact met Timmerman bestrating is vlot, er wordt snel op mail gereageerd. We kregen een mail wanneer de bestelling bezorgd zou worden en of dat ons zou passen. Vlak voor het arriveren van de chauffeur werden we door de chauffeur nog gebeld dat hij onderweg is en wanneer hij aan zou komen. Minpunt is dat er toch een aantal stapelblokken en opsluitbanden stuk waren gegaan. Erg jammer.

Beste Anja, Hartelijk dank om de moeite te nemen voor het schrijven van deze uitgebreide review! Fijn dat u de bestelling en levering als prettig heeft ervaren. Jammer van de opsluitbanden, mocht u nog foto's hebben van de materialen met beschadiging dan ontvangen we deze graag. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Supersnel en vakkundig geholpen

Prettig geholpen Snel contact via de mail

Beste Lia, Hartelijk dank voor uw mooie review, veel plezier toegewenst van de nieuwe voortuin! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Top bedrijf goede kwaliteit en aardig personeel

Super goed bedrijf. Wij komen er graag leuk personeel en goede service

Karst! Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

beter gaat nie

gister al een belletje gedaan en m.n complimenten overgebracht ... prijs product en levering meer dan voldoende ... mijn volgende bestelling ligt zonder twijfel bij timmerman bedankt Bert Poede

Beste heer Poede, Dat doet ons goed, zulke mooie woorden! En ook bedankt voor de complimenten via de telefoon. Veel plezier van de mooie tegels en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

fijne bedrijf met een hoge service

Inmiddels 7,5 jaar klant bij Timmerman. Altijd een prettige samenwerking met goed overleg en een snelle en vooral hoge service. Timmerman denkt mee met hun klanten en alles is mogelijk ;)

Sander & collega's! Mooi om te lezen, de prettige samenwerking is geheel wederzijds! Op naar de volgende 7,5 jaar. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.