concurerend en goede afspraken

prettige samenwerking

Beste Eric, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Excellent Staff: Mr. Martijn de Wit

Timmerman Sierbestrating BV: - Excellent Advice - Excellent Service - Excellent Delivery

Beste Dave, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede communicatie

Na meerdere offertes opgevraagd te hebben viel op dat Timmerman Sierbestrating als een van de weinig terugbelde met enkele vragen. Ook na levering werd nog even gebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Beste Erik, Heel erg bedankt voor de mooie review, fijn dat u de service als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Keurig en duidelijk

Alles wordt goed bevestigd, keurig geleverd.

Beste Monique, Bedankt voor de mooie review, veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk, goed en nette afhandeling

Na goed geadviseerd te zijn door Martijn, uiteindelijk tot de goede keuze gekomen en mooie producten besteld die snel geleverd konden worden. We zijn op de hoogte gehouden mbt tot de levering die netjes is bezorgd. Kortom, advies top, meedenken top en ook al hebben we wat andere zaken elders aangeschaft, zeer netjes geholpen en afgehandeld.

Beste Michael, Hartelijk dank voor de moeite om deze mooie review te schrijven, fijn dat alles van A tot Z naar wens is geweest. Veel plezier van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prettige omgang en kennis van zaken

Zijn zeer prettig ontvangen. We werden aangesproken en zeiden dat we even rondkeken, was prima en bij vragen beschikbaar. Vriendelijk personeel

Beste Hilma, Hartelijk dank voor uw positieve woorden, fijn dat u een prettige ervaing bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Snel, goede communicatie

Zeer tevreden.

Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk !

Goed geholpen nav van mijn telefonische vraag, erg vriendelijk!

Beste Hermien, Fijn om te horen dat we u goed te woord hebben gestaan, hartelijk dank voor deze positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Super geregeld

goede platen, fijne service

Beste Jurjan, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Snelle en correcte afhandeling van de offerte en levering

Snelle en correcte afhandeling van de offerte en levering

Beste heer/mevrouw van der Mei, Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

correcte behandeling

Goed te woord gestaan aan de telefoon. Netjes geplaatst volgens afspraak

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed advies

Goed advies bij uitzoeken bestrating en aansluitend snelle levering op afgesproken tijd

Beste Theuwis, Hartelijk dank voor mooie review, fijn dat alles van A tot Z goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede service en communicatie!

Gebeld ivm met L-elementen Informatie gevraagd en gekregen. Werd goed mee gedacht en goede communicatie wat resulteerde in een snelle levering van de producten. Ook met de chauffeur in goed overleg afspraak gemaakt waar het moest staan. Een terugbetaling werd ook snel afgehandeld. Al met al een goed bedrijf waar men vriendelijk is en gemaakte afspraken nakomt. Zeker een bedrijf waar ik mocht het nodig zijn weer aan klop.

Beste Klaas, Bedankt voor de moeite om deze uitgebreide review te schrijven! Erg fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekend,

Jullie zijn goed bereikbaar en flexibel in de uitvoering. Als alle leveranciers zo werken als jullie dan was ons project een stuk makkelijker gerealiseerd… Ook na de levering, toen een factuur gevraagd werd, was jullie opvolging zeer snel en volledig. Dank voor de fijne samenwerking!

Goede leverancier

Goede levering van de bestelde materialen. Meedenkend in oplossing.

Op tijd, flexibel, vriendelijk en goed product

Bij Timmerman 25 meter keerwanden besteld en laten plaatsen. Dat laatste stond alleen niet op de opdracht van de (externe) chauffeur. Die was de beroertste niet en dankzij de voorbereiding van onze grondverzet mannen waren de wanden binnen een uur gezet (incl. Hoekstukken) Mooi eindresultaat en goede prijs.

Ruime keuze en goed advies

Mooi assortiment, goed geadviseerd. Alles goed geregeld en afspraak is afspraak! Top!

Alles conform afspraak, daad bij woord!

Goed advies bij de keuze en aankoop en leveren en lossen met advies van de chauffeurs als bonus.

Goed te woord gestaan via de telefoon

Nog even wachten op de bestelling in week 18

Prima gedaan

Hij kwam en zette alles direct op de goede plek. Kletsen duurde langer dan plaatsen.

Goed advies en kwaliteit platen

Ik heb een goed contact gehad met timmerman. De beton platen zijn optijd in goed overleg geleverd.

Klantvriendelijk

Betrokken met de klant. Komen hun afspraken na.

Uitstekend.

Correcte behandeling tijdens mijn en ruimschoots de tijd om dingen uit te leggen. Vriendelijk personeel en ruime keus aan producten en oplossingen.

Contact met bert was bijzonder prettig

Goede aanbieding, levering binnen enkele dagen, buitengewoon vriendelijk

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.