Uitstekende service en vrolijke vriendelijke medewerkers

Zeer goed geholpen alles in overleg Bezorgimg met de vrachtwagen in een doodlopende straat is voor hun chauffeur ook geen probleem

Zeer goede service

Geweldig geholpen bij de zoektocht naar rood split en dan ook nog een aardige chauffeur. Top

TopService

Begin oktober terrastegels 60x60 gekocht welke al heel snel geleverd werden. Nadat de stratenmaker ze gelegd had had ik nog een party tegels over na een telefoontje kon ik deze weer retour doen. Super netje afgehandeld

Beste Patricia, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u tevreden bent over onze service! Veel plezier van de nieuwe terrastegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Wat een heerlijk en eerlijk bedrijf.

Medio september 2022 ter oriëntatie bij Timmermans langs voor informatie over nieuwe tegels voor onze tuin. Werden zeer prettig te woord gestaan door Anne Jan Haak inclusief een lekker kopje koffie. Na onze wensen verteld te hebben e.e.a. bekeken en goed advies, kregen wij keurig een offerte mee welke later per mail ook nog verstuurd werd. Dit geheel zonder enige druk uit te oefenen, wij konden er nog op ons gemak rustig over denken. Tussentijd nog een paar keer gebeld met wat vragen en ook door andere medewerkers uiterst correct te woord gestaan. Na bestelling verliep de levering ook heel fijn, de vriendelijk chauffeur leverde de pallets met tegels na wat manoeuvreren af op de door ons gewenst plek, iets wat heel wat sjouwwerk scheelde. Materialen voldoen ook volledig aan onze verwachtingen. Dus een dikke 10+ voor Timmerman sierbestrating.

Beste heer van de Kamer, Hartelijk dank voor uw positieve review, we zijn blij om te lezen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad! Veel plezier toegewenst van de nieuwe Terrastegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

goede communicatie

tot nu toe prima bedrijf . levering komt op mijn verzoek op 28 okt of eerder ivm route dus nog afwachten ,maar heb er volle vertrouwen in.

Hartelijk dank voor uw mooie review en veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Toppers !!

De mensen van Timmerman zijn zeer behulpzaam en geven goede adviezen. En de levering is snel geregeld. Toppers !!

Beste Jan, Mooi om te horen, bedankt! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestratingsmaterialen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekende service, snelle en goed georganiseerde afhandeling. Top!

De website is goed en duidelijk. Voor extra informatie toch even gebeld. Uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik heb toen met een goed gevoel de order geplaatst. Het werd direct verwerkt en bevestigd. Top. Er wordt zoveel aangeboden.. Ik zou dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw positieve review en natuurlijk veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Super snelle levering.

Op tijd geïnformeerd met de vraag of de partij geleverd kon worden, heel prettig. Op maandag besteld op donderdag geleverd.

Beste Walter, Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier toegewenst van de nieuwe GeoKlinkers. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede adviezen, er werd goed geluisterd naar wat ik graag wilde. Heel vriendelijk, een TOP zaak!

Beste Jenette, Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier toegewenst van de nieuwe Terrastegel! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitsyekende service!

Ik bestel hier al voor de derde keer, altijd alles netjes geleverd en tegen een mooie prijs!

Hoi Birgit, Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn om te lezen dat alles aan uw wensen voldoet! Veel plezier van de nieuwe bestrating en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

zeer vriendelijk

Erg vriendelijke en zeer behulpzaam en je voelt je als klant echt als een klant. Top bedrijf!!

Beste Jeroen, Super om te horen, vriendelijk bedankt voor deze mooie woorden! Veel plezier van de nieuwe Terrastegels. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk, snel, kundig

Bij Timmerman Sierbestrating bestrating gehaald voor in onze tuin. Ondanks dat we het op zeer korte termijn al nodig waren, was dit geen probleem. Ze namen rustig de tijd en gaven deskundig advies.

Beste Michael, Bedankt voor de mooie woorden en uw positieve review! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede ervaring met timmerman.

Paar x order veranderd. Daar maken ze geen probleem van. Ze blijven vriendelijk.

Bedankt voor uw review en mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Ik ben heel goed geholpen

Ik ben goed geholpen met vragen en vriendelijk personeel, bedankt

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Super goed bedrijf

Bedankt voor de mooie woorden Marcella, veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Meer dan tevreden!

Goede prijs, kwaliteit en service!

Beste Tessa, Bedankt voor de mooie review, veel plezier van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Bij online bestellen ging wat mis, dit werd de volgende dag netjes opgelost. Levering optijd en van de 60m2 maar 2 stenen die beschadigt waren

Beste heer Hendriks, Hartelijk dank voor de mooie review en veel plezier toegewenst van de Trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed assortiment en goede service

Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van de tegels. Dat was best lastig vanwege het grote assortiment. Maar door steeds weg te strepen kwam ik tot een goed besluit. Ben erg blij met de grote en de kleur van de stenen. Het staat prachtig.

Beste Saskia, Het is inderdaad prachtig geworden zo in combinatie met de zwarte overkapping, nog bedankt voor de foto's! Heel veel plezier toegewenst van het nieuwe terras. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekende service en komen afspraken na.

Uitstekende service en komen afspraken na.

Bedankt voor de mooie review Erwin en veel plezier toegewenst van het nieuwe terras! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Scherpe prijzen, goed service

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Alles goed geregeld, duidelijk en stipt!

Beste John, Bedankt voor uw positieve review, erg prettig om te lezen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goed advies en fijn meedenkend

Bij Timmerman Sierbestrating geven ze goed advies en weten ze waar ze over praten. Ook wordt er fijn meegedacht, zonder daar bij dingen op te dringen.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn om te horen dat u een prettiger ervaring bij ons heeft gehad! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.