Tot zo ver goed

Heb de bestelling nog niet ,maar is ook nog masr paar dagen geleden dus nog geen totaal plaatje

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review en veel plezier toegewenst van de nieuwe trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Er was iets kapot, we hebben nog nooit zo’n goede service gehad van een bedrijf

In tijden niet zo netjes geholpen! Ontzettend goede service.

Beste Bo en Sjefhan, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de geboden oplossing! Veel plezier toegewenst van de nieuwe Abbeystones. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

een goede keuze materiaal en assortiment staat in uw website

door de offerte aanvraag heeft de klant een juiste prijs opgave en uw advies wat er misschien nog bij moet om aan alle plaatsing materiaal e voldoen

Beste Jacob, Hartelijk dank voor uw mooie review en bedankt voor de tip! Veel plezier van de nieuwe trommelstenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Alles voor elkaar

Beste heer Van Dijk, Top om te lezen, hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van de gebakken waalformaten :). Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima service en sneller geleverd dan verwacht.

Beste Benny, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe materialen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijk vlotte levering en snelle reactie op mail

De prijs van de door ons bestelde produkten was aantrekkelijk. Het contact met Timmerman bestrating is vlot, er wordt snel op mail gereageerd. We kregen een mail wanneer de bestelling bezorgd zou worden en of dat ons zou passen. Vlak voor het arriveren van de chauffeur werden we door de chauffeur nog gebeld dat hij onderweg is en wanneer hij aan zou komen. Minpunt is dat er toch een aantal stapelblokken en opsluitbanden stuk waren gegaan. Erg jammer.

Beste Anja, Hartelijk dank om de moeite te nemen voor het schrijven van deze uitgebreide review! Fijn dat u de bestelling en levering als prettig heeft ervaren. Jammer van de opsluitbanden, mocht u nog foto's hebben van de materialen met beschadiging dan ontvangen we deze graag. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Supersnel en vakkundig geholpen

Prettig geholpen Snel contact via de mail

Beste Lia, Hartelijk dank voor uw mooie review, veel plezier toegewenst van de nieuwe voortuin! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Top bedrijf goede kwaliteit en aardig personeel

Super goed bedrijf. Wij komen er graag leuk personeel en goede service

Karst! Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

beter gaat nie

gister al een belletje gedaan en m.n complimenten overgebracht ... prijs product en levering meer dan voldoende ... mijn volgende bestelling ligt zonder twijfel bij timmerman bedankt Bert Poede

Beste heer Poede, Dat doet ons goed, zulke mooie woorden! En ook bedankt voor de complimenten via de telefoon. Veel plezier van de mooie tegels en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

fijne bedrijf met een hoge service

Inmiddels 7,5 jaar klant bij Timmerman. Altijd een prettige samenwerking met goed overleg en een snelle en vooral hoge service. Timmerman denkt mee met hun klanten en alles is mogelijk ;)

Sander & collega's! Mooi om te lezen, de prettige samenwerking is geheel wederzijds! Op naar de volgende 7,5 jaar. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Klantgericht en behulpzaam

Ik beleef een goed contact met het bedrijf en er zijn veel dingen bespreekbaar.

Beste Peter, Goed om te horen, bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Fijne communicatie

Fijne communicatie met duidelijke afspraken.

Serge, Bedankt voor je mooie review en de prettige samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede hulp en snelle service.

Er is een groot assortiment.

Alles klopte

Met de klant meedenken, bedrijf ziet er keurig uit, de mensen helpen vriendelijk. Gewoon top.

Wat een mooie woorden, bedankt voor de positieve review & veel plezier toegewenst van de prachtige gebakken waalformaten. Met vriendelijke groet, Team Timmmerman

Word goed geholpen,veel keuze,redelijke prijzen. Mensen die veel ervaring hebben en met je meedenken

Beste Jimmy en Lizet, Bedankt voor jullie mooie review & veel plezier toegewenst van de nieuwe materialen! Groet, Team Timmerman

mooie stenen, volgens afspraak geleverd, goede prijs

Omdat er wat geschoven werd in de planning van het bestraten maakte ik me nogal zorgen over de levering maar men dacht mee en leverde keurig op de tijd en dag die we in onze planning nodig hadden. Prima service, heel erg bedankt. Er komt nog meer straatwerk en ik zal zeker dan ook bij Timmerman bestellen.

Bedankt voor deze prachtige review en veel plezier toegewenst van de Abbeystones! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prachtige klinkers, erg goede service

We hebben 140 vkm .getrommelde klinkers besteld bij Timmerman. Exact op tijd zijn ze geleverd, ze zijn van goede kwaliteit en de service vind ik uitstekend.

Beste Chris, Bedankt voor deze mooie review en veel plezier toegewenst van de prachtige gebakken stenen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede en snelle levering!

Mooi bedrijf en correct en snelle levering en een groot assortiment!

Bedankt en veel plezier toegewenst van de nieuwe materialen! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede overzichtelijk site.

Snel kunnen bestellen met een leuke korting. Ik ga er vanuit dat de levering ook goed verloopt.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede communicatie en service

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie!

Bedankt Esther voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima service en uitleg en goede kwaliteit

Zeer goede ervaring Kom er zeker teug

Beste Rene, Bedankt voor uw review en veel plezier toegewenst van de nieuwe keramische tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

hartstikke snel en goed geregeld

Ik ben heel tevreden over de service en snelheid van de levering, wel raad ik aan om eerder te laten weten dat de zending onderweg is, nu kreeg ik s'ochtends een e-mail (die ik niet gelezen had) dat mijn bestelling s'middags geleverd zou worden,

perfect

prima geregeld

Beste heer Bakker, Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier toegewenst van de nieuwe terrastegels en opritbestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Waardeloze service

Ik lees hier meer over het niet nakomen van afspraken en de slechte communicatie. Bij ons hetzelfde want dit is hetzelfde team dat achter Timmerman Beton zit! Order blijkt geen order te zijn. Mensen wat een ridicule zooi is dit. Als ik niet was blijven bellen wist ik nu nog niet dat ik een prijsverhoging voorgeschoteld zou krijgen. Mijn schuld? Dacht het niet: ik heb de prijzen zwart op wit. En dat geklets over 'ik zou nog vragen hebben en daarom is het geen order' gaat helemaal nergens over. Eigenlijk kun je met dit soort mensen geen zaken doen!

Geachte mevrouw Boer, Hartelijk dank voor uw review, vervelend dat u een minder goede ervaring met ons heeft gehad. Bij deze onze excuses voor de miscommunicatie. U heeft inderdaad opdracht gegeven, echter door de vele vragen die later nog kwamen was het voor ons niet duidelijk welke materialen u precies nodig had. Hier hadden wij natuurlijk ook duidelijker en sneller op moeten reageren. Echter is dit zeker niet onze normale manier van werken. Wij begrijpen uw zin over het meer niet nakomen van afspraken daarom ook niet. Service en klantvriendelijkheid vinden wij erg belangrijk en wij doen er dan ook alles aan om de kwaliteit hiervan zo hoog mogelijk te houden. Dat is ook terug te lezen in het grootste deel van onze reviews gelukkig. We hopen dat u inmiddels voorziet bent van de juiste materialen, mochten er nog vragen zijn dan horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.