Denken mee met jouw plannen

Vriendelijk, fijn geholpen, super snelle levering!

Hartelijk dank, Wij zijn goed geholpen, vriendelijk tewoord gestaan, goede service en een super snelle levering van onze prachtige mooie tegels. Hartelijk dank!!

Beste Sylvia en Erik, Hartelijk dank voor deze fijne review en veel plezier toegewenst van de nieuwe 60plus soft comfort tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Snelle volledige levering

Alles verliep volgens afspraak. Alleen het bezorgen dicht bij huis was een probleem Een kooiaap zou een oplossing kunnen zijn bij veel leveringen, denk ik.

Beste Roelof, Bedankt voor uw positieve review en aandachtspunt! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijke en vakkundige mensen

Je word er prima geholpen door vakkundige mensen, ook een bestelling later bij plaatsen kon zonder extra verzendkosten. Heel veel keuze! En ook hier helpen ze je prima doorheen en nemen de tijd voor je.

Beste René, Super om deze positieve review te lezen, heel erg bedankt hiervoor! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Deskundig, vriendelijk en klantgericht

Op zoek naar nieuwe bestrating en terrastegels rondom het huis zijn we, na 4 andere bedrijven te hebben bezocht, heel goed geslaagd bij Timmermans. Daar zijn we zeer vriendelijk geholpen door Luco die echt de tijd en moeite nam om onze wensen door te nemen ons deskundig te adviseren. Ook het vervolgtraject verliep erg klantgericht. We werden zowel in het mailverkeer als telefonisch heel persoonlijk aangesproken. Ook heldere offertes, aanpassingen geen probleem en nette prijzen t.ov. de concurrentie. Wij vinden Timmermans sierbestrating absoluut een aanrader!

Beste Nick, Hartelijk dank voor deze uitgebreide en positieve review, erg leuk om te lezen! Veel plezier toegewenst van de prachtige materialen die jullie hebben uitgekozen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede info verstrekt

Afgesproken was dat de chauffeur me zou bellen, zodat ik met een aanhanger bij de ingang van het park zou staan. Niet gebeurd. Toevallig ging ik even kijken en toen stond hij er al. De chauffeur heeft even gewacht tot ik de aanhanger haalde. Dus keurig opgelost. Ik zal jullie aan bevelen.

Beste Albert, Bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat de miscommunicatie alsnog netjes is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Klantvriendelijk en denken mee!

Bedankt Robert voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

doe het zelf

doe het zelf bouw

Beste Ane, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Overzichtelijke uitstalling van materialen, keuze snel kunnen maken

Op lokatie wezen kijken en omdat het allemaal mooi en duidelijk uitgestald staat de keuze vrij vlot kunnen maken. Vriendelijk personeel en de offerte was snel voor elkaar. Stipte levering en goede kwaliteit, Kortom zeer tevreden en voor herhaling ( deel 2 ) in de voortuin, vatbaar.

Beste Menno, Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier toegewenst van de nieuwe Abbeystones! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

We zijn een aantal keren langs geweest om materialen te bekijken en informatie te vragen. En we waren altijd welkom en werden goed en aardig te woord gestaan. Contact ook via telefoon en mail was prettig en de afspraken werden nagekomen. Misschien toch een kritische opmerking: ipv gewone mortel werd er een synthetisch voegmiddel geadviseerd (en dat hebben we opgevolgd), wat we achteraf niet zo prettig vonden en waar we een hoop gedoe mee hebben gehad. Graag hadden we daar bewuster een (andere) keus in gemaakt. Nu werd hè als een vanzelfsprekendheid gebracht….

communicatie kan beter. Levering uitstekend

Communicatie kan beter > zoals terug bellen en melden wanneer (welk moment van de afgesproken dag) de stenen komen.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Scherpe prijs, ruime keus en snelle levering

Lange levertijd en komt afspraken niet na.

4 weken geleden een offerte opgevraagd voor een paar kuub zand en stapelblokken. Offerte was binnen een half uur binnen en zag er goed uit. Over gegaan tot bestellen. Echter kon er steeds geen leverdatum aangegeven worden, ivm drukte. Na 4 weken en vele telefoontjes verder kwam dan de leverdatum. Eind deze week. Aangezien ons vertrouwen door de lange duur al iets was afgenomen, overeengekomen dat wanneer wij de bevestiging van de definitieve leverdatum met tijdvak in de mail hadden, wij het bedrag zouden over maken. Dit was akkoord. Bevestiging in de mail kwam maar niet binnen. Weer er achteraan gebeld, en deze medewerker zei dat er eerst betaald moest worden voordat ze een leverdatum in gingen plannen. Inmiddels is er veel tijd verloren gegaan om onze tuin af te maken. We hebben de bestelling geannuleerd. Voor ons geen timmerman sierbestrating meer.

Geachte relatie, bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat uw bestelling niet positief is verlopen. Graag willen wij wel benadrukken dat u de orderbevestiging dezelfde dag heeft ontvangen van ons ten tijde van uw bestelling. U heeft de volgende dag hier zelf akkoord op gegeven. U vroeg om levering in dezelfde week van bestelling. Wij leveren standaard, mits voorradig, binnen 10(-15) werkdagen uit. Dit hebben wij met de orderbevestiging meegegeven en wij zouden kijken of dezelfde week levering mogelijk zouden zijn. Wij konden hier geen garantie op geven. Hier heeft u middels akkoord op de orderbevestiging goedkeuring voor gegeven. Standaard vragen wij voor een betaling voor levering. Dit is ook met dezelfde orderbevestiging doorgegeven. Indien wij geen betaling hebben ontvangen, plannen wij de levering niet in. Echter, hebben wij geen betaling ontvangen en hebben de order dan niet ingepland. Dit hebben wij tot een dag voor levering nog bekeken. Dit gaat in vele gevallen goed, helaas bij u niet. Wij zullen bekijken wat wij in deze anders hadden kunnen doen en trekken onze lering hier uit. Nogmaals betreuren wij hoe de gang van zaken is verlopen en dat u uiteindelijk niet positief bent over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Timmerman Sierbestrating

Alles volgens afspraak!

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw positieve review en heel veel plezier toegewenst van de prachtige Noviton tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Uitstekend geholpen door kundig personeel. Mooie prijs en goede kwaliteit.

Beste Rogier, Hartelijk dank voor deze mooie review en de complimenten. Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Prima ervaring

Wij hebben betonklinkers en bandjes voor onze oprit besteld bij Timmerman. We zijn vriendelijk geholpen en alles is keurig geleverd. Concurrerende prijs ten opzichte van een andere aanbieder, dus top!

Wat een leuke review Rianne, hartelijk dank hiervoor! Veel plezier toegewenst van de nieuwe waaltjes! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer vlotte service.

Ondanks de lange levertijd van de stenen een zeer goede service en contact met de desbetreffende personen.

Bedankt voor het vertrouwen en de positieve review Jelmer! Veel plezier toegewenst van de nieuwe bestratingsmaterialen. Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Vriendelijke service en snelle levering.

Goed aanbod, vriendelijk personeel, in de winkel als de chauffeur. Door improviseren kon de levertijd versneld worden. Dank daarvoor. Kapotte tegels werden direct vervangen.

Prima goede service

Zie bovenstaande

Het was even spannend of de stenen op tijd geleverd zouden gaan worden maar gelukkig kregen we het bericht dat dit idd goed zou komen. Super blij met het resultaat. Mooie waaltjes.

Goede snelle service

Na 1 telefoontje snel en goed geholpen

Goede klantvriendelijkheid snelle levering

Bij een ander bedrijf kreeg ik terug laat te horen dat de producten die ik besteld en betaald had niet geleverd konden worden. In contact gekomen met Luco van Timmermans Sierbestrating, die heeft goed z’n best gedaan en gezorgd dat ik de produkten binnen 5 werkdagen keurig thuisbezorgd kreeg en ze werden met een kraan in mijn voortuin geplaatst. Bovendien werd er snel en duidelijk gecommuniceerd via mail en telefoon. Dus dit is aan alle kanten een 10. Hartelijk dank Luco en collega’s!

vertrouwen

we moeten nog de nodige ervaring op doen

Goed duidelijk eerlijk

Zoals geschreven

Goed.

Het zou misschien handiger zijn als je van te voren weet dat de tegels niet op voorraad zijn. Dat weet je pas als je heb betaald. Daardoor liep de planning niet helemaal zoals wij het gedacht hadden. Maar al met al zijn we wel tevreden. De tegels zijn in de afgesproken week netjes afgeleverd.

Dr Larijweg 48 7961NM Ruinerworld

085 488 44 57

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.