Uitstekende service en zeer klantvriendelijk!

De bestelde tegels keurig op de afgesproken plek afgeleverd bij afwezigheid. De levering zelfs nog een week eerder geleverd dan oorspronkelijk zodat dit beter paste in mijn planning. Keurig geregeld door Luco! Al met al dik tevreden!!

Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman.

Slechte levering en communicatie!

Klant wordt niet op de hoogte gehouden dat het product niet geleverd wordt. Alleen door zelf te bellen kom ik een uur voor de levering achter, dat ze niet kunnen leveren! De medewerker vindt het vervelend en ik heb pech. De volgende dag zou de stratenmaker komen. Ze konden wel een alternatief product leveren, dat hebben we uiteindelijk maar genomen anders zaten we minstens 3 weken met een zandbak achter het huis, omdat de oude bestrating al verwijderd was.

Geachte heer, Via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wij zijn er i.v.m. de extreme drukte inderdaad erg laat achter gekomen dat de tegels die we zouden leveren op dat moment niet voorradig waren. Gelukkig hebben we inmiddels in goed overlegd besloten om de oorspronkelijk bestelde tegels alsnog op korte termijn na te leveren en het alternatief bij u op te halen. We willen u alsnog veel plezier toewensen van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Snel geholpen. Duidelijke info over (snelle) levertijd.

Snel geholpen. Duidelijke info over (snelle) levertijd.

Beste Dorien, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Goede bereikbare klantenservice

Terrastegels en opsluitbandjes besteld via de site. Bleek dat de levertijd langer zou zijn wegens productieproblemen. Netjes gebeld geworden om dit te bespreken. Daardoor ook de bestelling moeten aanpassen, hetgeen geen probleem was. Ik ontvang snel een creditfactuur daarvoor. Levering ging volgens afspraak. Chauffeur was vriendelijk behulpzaam. Als ik in de toekomst weer iets nodig heb, zal ik hier weer bestellen.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Fantastische service

Dit bedrijf gevonden toen ik op zoek was naar een bepaalde tegel. Duidelijke site, direct een mooie korting, écht in heel Nederland leverbaar, zelfs bij ons in Zeeuws vlaanderen. Telefonisch netjes geholpen. Na bestelling direct bestelbevestiging van de website én van het bedrijf zelf. Verder duidelijke uitleg en info meegedeeld. Tot nu toe heel tevreden. Ik kijk uit naar de levering van onze tegels.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer vriendelijke, goede levering.

Tegels zijn heel mooi, goede prijs. Levering was goed gecommuniceerd en een zeer vriendelijke bezorger.

Beste Marieke, Hartelijk dank voor uw positieve review en heel veel plezier toegewenst van de nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Timmerman

Zeer goede klantenservice

De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Omzetten van bestelling naar andere tegels ging heel soepel. Ook het advies was nuttig. Levering was ook snel.

Snelle reactie en service. Wordt meegedacht met de klant.

Keurig volgens afspraak

Chauffeur ook flexibel in t plaatsen van de pallets op de oprit

Goede ervaring

Snel geholpen

We hebben stenen en tegels via Timmerman sierbestrating gekocht. Helaas hadden we te weinig maar dit was geen enkel probleem. Supersnel werden de bijbestelde tegels geleverd. Een uitstekende service en uiterst vriendelijk personeel die optimaal meedachten. Onze oprit en terras zien er fantastisch uit (mede dankzij een goede bestrater uiteraard). Wij zullen uw bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

snelle reactie, gunstige aanbieding

Prima aanbieding in April 2021, snelle reactie, duidelijke website

Geen aanrader

Eerder schreef ik al een review omtrent de communicatie i.v.m levering die erg slecht is verlopen. Deze review is niet gepubliceerd. Nu wil ik daarbij ook laten weten dat de omschrijving bij de tegels niet klopt: op de website staat vermeld dat: de tegel niet glad is, zodat u altijd grip heeft wanneer u op het terras loopt. Het gaat om de Noviton Ibiza tegel. Deze tegels zijn juist heel erg glad!

Prima en snel een offerte

Gisteren een mail voor een vrijblijvende offerte gestuurd. Vanmorgen reactie terug met een offerte. Snel en correct.

Uitstekende Service

Per telefoon informatie gevraagd over de maat, kleur en de hoeveelheid tegels. Bestelling geplaatst via de shop. Later bleek dat ik te weinig had besteld, order werd direct aangepast. Alles snel en goed verwerkt. Prijs is ook goed

Goed contact.Geeft vertrouwen op .

Spannend om het gehele bedrag van tevoren te moeten voldoen. Snel contact via chatfunctie. Levering binnen afgesproken tijd. Via fabriek. Ze hebben de tegels niet zelf op voorraad staan. Bezorging was wel heel vroeg!!! 6.00 uur ‘s ochtends!! Buren waarschuwen. Kwaliteit prima. Aanbeveling!!

Goed advies en snelle levering

Wij zijn goed geadviseerd en volgens afspraak keurig op tij geleverd, Top!

Accuraat oplossings gericht.

Helaas is er door de fabrikant te weinig geleverd. Dit is gelijk zeer serieus en oplossingsgericht opgepakt. De prijs is zeer concurrerend

Verstand van zaken

Een bedrijf die weet waar hij het over heeft.

Goede en snelle service.

Er wordt snel op vragen gereageerd!

Helder , duidelijk en snel

Duidelijke site. Beloven snellere levering, daarom voor Timmerman sierbestrating gekozen .

Snel en duidelijk

Positief

Snelle bezorging

perfect advies en snelle bezorging

Geweldig bedrijf!

Vanwege corona mochten we niet gaan kijken naar de kleur van de tegels die we in onze nieuwe tuin willen gaan gebruiken. De kleur op internet wijkt altijd af van de originele kleur. Ik had een medewerker aan de lijn die er werkelijk alles aan gedaan heeft om mij een goed plaatje te geven van de kleur. Echt super! Niks was te veel. Later ook nog de opsluitbandjes gekocht, en die konden nog met dezelfde levering mee, dat scheelde weer op de afleverkosten. Fijn als een bedrijf zo met je meedenkt. Chapeau!

Dr Larijweg 48

7961NM Ruinerworld

085 488 44 57

Over Timmerman Sierbestrating BV

Timmerman Sierbestrating is uw specialist in bestrating, terrastegels, siertegels en tuinartikelen. Wij nemen de tijd om samen met u de mogelijkheden te bekijken en u vakkundig te adviseren. Zo brengen wij uw wensen en onze expertise samen tot de voor u perfecte keuze. Of u nu zoekt naar Oud, trendy, nostalgisch of landelijk, bij ons bent u aan het juiste adres. Timmerman Sierbestrating heeft een uitgebreide buitenpresentatie en een prachtige (overdekte) showroom. Wij streven naar een perfect advies, een klantvriendelijke service en een tevreden klant.