Goed geregeld

Fijne oordoppen, mooie prijs

• Service en Levering

Goed product voor n nette prijs

Goede bescherming met behoud van geluidskwaliteit.

• Service en Levering

Als muzikant een perfecte prijs kwaliteit verhouding

Ik ben drummer in een punkband, van oordoppen van 30 euro van 3m tot de doppen van Fender is deze toch het beste, de pro's hebben een relaxte houding in het oor en de verwisselbare filter is perfect voor bij optredens. Tijdens het luisteren naar de support acts heb ik de gele filters en met optreden de bruine. Met beiden hoor ik de muziek comfortabel zonder een suis in mijn oren wanneer ik thuis ben. Met optreden als drummer hoor ik de muziek van mijn band en mijn eigen drums prima maar vooral het vervelende geluid van mijn bekend pijnigt mij niet meer. Best bestede -€15,- van mijn leven. Zo dankbaar voor de oortjes. Ohja en het doosje functioneert ook als prima flesopener wat de backstage ervaring ook nog eens een boost geeft. Ik raad ze aan en ik betreur de overname van de nieuwe alpine oortjes. die zullen vast goed zijn maar ik vind het oprecht jammer dat ik deze oortjes deze maand pas heb leren kennen. Het product werd snel verzonden en kwam snel binnen, super service toen ik ze belde over de levering ook, enorm sympathieke mensen die daar werken ook. TOP PRODUCT, IK RAAD HET AAN!

Precies wat wij zochten

Ik heb de Thunderplugs/ Bananaz Pro aangeschaft voor mijzelf en mijn familie plus een setje op voorraad, aangezien wij met enige regelmaat metal concerten/ festivals bezoeken. De oordopjes zitten lekker, irriteren niet en beschermen goed (mits natuurlijk goed aangebracht). Wij gebruiken de meest beschermende oordopjes tot 28db (Heavy) en hebben na afloop geen last meer van van een irritante piep. Het geluid blijft prima, wat uiteraard ook belangrijk is, maar geen hinder nadien. Deze doppen zitten nu standaard in de tas.

• Service en Levering

Fijne oordoppen met een handig bewaardoosje!

Doordat ik de bewaarkoker aan mijn sleutelbos heb hangen heb ik mijn oordoppen altijd bij me. Heel handig voor spontane avondjes in de kroeg! Sinds ik ze ben gaan gebruiken kan ik niet meer zonder. Ik heb geen last meer van een piep in mijn oren na een leuke avond!

Werken prima

Doen wat ze moet doen , compact om mee te nemen.

• Service en Levering

Heerlijke oortjes voor mijn oren

Ik ben blij met de oortjes. Ze zitten goed.

• Service en Levering

prima bescherming om mee van concert te genieten

Achteraf geen last van de oren, muziek komt prima door, en zelfs gesprek is nog te voeren.

Perfect voor festivals.

Kan iedereen perfect verstaan, echter merk je wel duidelijk het verschil in muziek volume. Geen piepende oren na een dagje festival meer.

• Service en Levering

De pro uitvoering waarbij je zelf de filter kan bepalen zijn goed in en uit te doen en werken prima. Ook de opberg koker is erg handig en stevig. Het is geen maatwerk maar zeker aan te raden voor dat bedrag.

• Service en Levering

Goed, maar de laatste versie is kwalitatief wat minder

Ik merk dat het rubber wat dunner is, waarbij het uiteinde dus wat gemakkelijker kan scheuren

• Service en Levering

Goed geregeld, eerlijke prijzen en duidelijke informatie op de site

Dit is niet mijn eerste paar van de Thunderplugs, en ook zeker niet de laatste. Ze filteren het geluid zoals weinig anderen dat kunnen, passen altijd perfect in mijn oren, en dat allemaal voor een vriendelijke prijsje. Je kan ze natuurlijk ergens in een kroeg of zaal voor een paar euro halen, maar nu heb ik er nieuw aluminium opslagbuisje bij (van super kwaliteit) en weet ik zeker dat ik échte heb. De gegeven informatie op de site is duidelijk, overzichtelijk en naar mijn idee geheel correct, verzending verloopt netjes met een Track & Trace code, en het geheel wordt netjes verpakt thuisbezorgd. Al met al, niks te klagen!

goede prijs kwaliteit

snel bezorgd, goede kwaliteit

Goede kwaliteit én betaalbaar

Goede ervaring met Thunderplugs. Ze zitten zeer comfortabel, na een tijdje heb je niet meer door dat je ze in hebt. Makkelijk in en uit te nemen en een handige case met flesopener. Jammer dat de Thunderplugs verdwijnen.

Top dingen!

Goede oordoppen, goede service, prettige verpakking die aan je sleutelhanger/tas/broek kan.

Perfecte bescherming en comfortabel

Met de Bananaz kan ik volop genieten van de muziek en zijn mijn oren goed beschermd om beschadiging te voorkomen

• Service en Levering

Prima doppen voor de motor

Ik gebruik de oordoppen als ik motor rij! Ze werken prima in de bebouwde kom en daarbuiten. Gelukkig kan je het verkeer nog steeds horen.

Super kwaliteit en service

Jammer dat jullie worden overgenomen

• Service en Levering

Geruststellend genieten met behoud van muziek kwaliteit!

Erg fijn om dankzij de Bananaz oordoppen optimaal te kunnen blijven genieten van een rockconcert in de wetenschap geen oorschade op te lopen. Geen last gehad van oorsuizen in mijn slaap of de dag(en) erna en dus ook lekker uitgerust voor de klas kunnen staan. Duurde even voor de oordoppen lekker zaten omdat ze van binnen wat stug zijn, maar verder alle lof!

Fijn!

Goede oortjes, hoor de muziek prima! Zonder zere oren

Great!!

Geweldige oordoppen, ik kan nog goed horen en genieten van de muziek! Verder is de communicatie naar de klant ook erg goed en wordt je goed op de hoogte gebracht :)

Goede aankoop

Het eerst gebruik beviel heel goed. De oordopjes beschermen goed zonder er last van te hebben.

• Service en Levering

Oordopjes in buisje kwamen er niet uit

Ik heb geen ervaring en dus geen referentie met oordoppen, maar ze kleuren het geluid aanzienlijk. Verder werden ze geleverd met een 'handig' meeneem buisje. Alleen sta je dan in het donker bij het concert en blijven de dopjes steken in het buisje. Heel knullig. Na heeeel veel prutsen er toch uitgekregen toen het richting het eind van het concert echt hard werd, maar dat was al vrij laat. Enorme fluitoren de volgende dag. Erg slecht.

Top oordoppen

Goed geluid, geen sporen van gehoorbeschadiging na het uitdoen. Je kan nog goed communiceren met de mensen om je heen. Prima prijs ook nog. Een echte aanrader!

Top oordoppen

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.