Prima doppen

De doppen werken prima en de muziek klinkt mooi helder en een gesprek voeren gaat ook goed. Enige nadeel voor mij is dat ik smalle gehoorgangen heb en de doppen er met veel moeite in moet proppen en ze dan af en toe nog loskomen, maar dit heb ik met alle doppen. Dus geen aanmerking op dit merk doppen :)

Perfecte bescherming perfect geluid

Doppen zitten prima, fijn materiaal en de demping is goed. De pro-versie dempt duidelijk meer dan de normale versie, terwijl je iemand even goed kan blijven verstaan. It's a kind of magic!

Never received my order

Thé product is good, i already have an usage for me. So I purchased it for m'y family but never received it. So I ' m asking toi what you expect to make ?

• Would you recommend us? No
  • Quality
  • Service and delivery

Top geluid

Geluid van het feest bleef fantastisch en hard genoeg, terwijl je ze nauwelijks voelt zitten, terwijl ik ook nog met mensen in gesprek kon blijven. Bij het uitdoen van de oordoppen geen piep of nare bijgeluiden.

GeWelDig 😍

In oktober ging ik naar een concert en aangezien ik niet wil eindigen met gehoorbeschadiging over 30 jaar kocht ik de bananaz Hearing Protection. Ze zaten lekker in mijn oren, alsof ik ze geen eens in had zitten. Ze werken echt heel goed en je kan nog gewoon gesprekken hebben met mensen terwijl je ze in hebt. Ik vind ze heel weg fijn en ik zou ze zeker aanraden!

• Service en Levering

Het werkt goed en het zit lekker. Sleutelhanger is ook erg handig.

• Service en Levering

Goede oordoppen die je altijd bij je hebt.

Het nadeel van mijn vorige oordoppen was dat ik ze altijd vergat. Nu met Bananaz zal dat nooit meer het geval zijn, want mijn sleutels heb ik wel altijd bij me. Ze zitten ook nog eens prettig en beschermen mijn oren goed. Al in al, top!

geweldig

Ook al heb je de oordoppen in je hoort nog prima de muziek het heeft geen invloed op het feestje

• Service en Levering

Zitten heel erg lekker kan de hele dag ze in hebben heb geen last van de te hoge decibels

toppie

super makkelijk om in te doen en lekker zacht !

Good protection

I brought them to a festival. They took away the loudness, but unfortunately filtered out the guitars as well... I noticed that with one band, who have quite intricate layers of high pitched guitars, I kept pulling them out, pushing them back in to find a compromise. Still way better than soft plugs. They're comfortable though, I have narrow passages and they fit fine.

Verkeerd adres ingevoerd , meteen verholpen , top service

Fout leveringsadres opgegeven , 1 berichtje naar de site en het werd razendsnel rechtgezet , top hoor !

• Service en Levering

Goede oordoppen voor veel situaties

Prima oordoppen ontvangen die ik o.a. gebruik op de motor, op industriegebieden of tijdens Muziekevenementen waarbij de muziek soms nét iets te hard staat (het dempt niet alleen het geluid, het zorgt ook voor een betere geluidskwaliteit). Enige nadeel is dat de filters soms loslaten bij het verwijderen van de doppen uit de oren.

Loved it!

Worth buying. Value for money.

• Quality
  • Service and delivery

Goede service,snelle levering

Bestellen ging makkelijk. Product was snel en netjes in huis. Helaas heb ik ze nog niet uitgeprobeerd...pas op muziekfeest vh jaar in dec. Ziggodome. Nadat ik 2 jaar geleden ,2 dgn doof was en op muziekfeest in het dorp, alleen maar rare geluiden hoorde,als men tegen me sprak... zorg ik nu voor veiligheid voor mijn gehoor.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Comfort N.v.t.

Prima oordoppen

Toen ik de verpakking open maakte zat er een handig klein kokertje in met daarin de oordoppen. Toen ik ze voor het eerst in deed was het een beetje frunniken voordat ze er goed in zaten en echt geluid dempte. Toen ze er eenmaal in zaten zorgde het voor een fijne ervaring en goede geluidskwaliteit. Het enige minpunt is dat de oordoppen soms vast blijven zitten onder in het kokertje en je ze er niet altijd makkelijk in en uit krijgt.

Werkt goed

Werkt goed, maar teveel gepriegel om ze in te krijgen. Ik mis een langer stokje om ze vast te pakken. Ik mis ook een koordje voor om mijn nek. Nu moet ik ze telkens in de koker doen als ik van de dansvloer ga.

Gewoon geweldig

Idiaal tijdens feestjes, en elkaar nog goed tekunnen verstaan

• Service en Levering

De doppen passen in het oor, maar geven geen zeker gevoel helaas.

Doppen lekker gebruikt en weer uit gedaan. Geen top ervaring, doosje is aan de krappe kant en doppen bleven klem zitten.

Doet wat het beloofd

Snel en makkelijk bestellen, snelle levering, goede pasvorm, goede kwaliteit, prima demping en een handig bewaarbuishangerding.

• Service en Levering

Perfecte bescherming in een mooie verpakking!

De gehoorbescherming is eenvoudig in het gebruik, makkelijk schoon te maken en werkt zeer effectief zonder dat het de kwaliteit van het geluid aantast. Tevens wordt het product in een stevige en mooie koker met sleutelhanger-ring geleverd die je ook nog eens kan gebruiken voor het openen van je biertje!

Bitten geweldig, geluid geweldig

Ze zitten erg fijn. Je ziet ze bijna niet. Ook is het geluid super helder, dat is niet bij veel oordoppen. I love them!!

• Service en Levering

Snel geleverd, goede kwaliteit, handig mee te nemen

Ik kan Bananaz iedereen aanbevelen. Product wordt snel geleverd en in een handig kokertje dat ook nog fungeert als flesopener. Hierdoor kun je de oortjes gemakkelijk meenemen bijvoorbeeld aan je sleutelbos zodat je ze altijd bij je hebt. Oortjes liggen fijn in het oor, goede bescherming.

Te weinig demping

Onlangs heb ik Bananaz Motorplugs aangeschaft als vervanging van de schuim oordopjes die ik altijd gebruik. Helaas valt de demping van de Motorplugs me erg tegen. Bij snelheden boven de 100 km/uur hoor ik een (veel te) luid gebulder van de wind. Dat zal ook komen doordat ik op een naked bike rij, maar ik ben weer terug bij mijn schuimpjes.

• Service en Levering

Hi Wiebe, met een naked bike vang je inderdaad alle wind, dus als je met hoge snelheden gaat rijden zou je de schuimpjes kunnen gebruiken (die helemaal afsluiten) en als je wat meer ontspannen gaat toeren de Motorplugs. Ik rijd zelf ook een naked bike en vind deze afwisseling erg fijn.

Prijskwaliteit is super!

Voor de prijs die je ervoor betaalt krijg je veel meer dan verwacht. Ze sluiten goed aan en werken prima! Ook gesprekken voeren gaat nog steeds goed.

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.