Geruststellend genieten met behoud van muziek kwaliteit!

Erg fijn om dankzij de Bananaz oordoppen optimaal te kunnen blijven genieten van een rockconcert in de wetenschap geen oorschade op te lopen. Geen last gehad van oorsuizen in mijn slaap of de dag(en) erna en dus ook lekker uitgerust voor de klas kunnen staan. Duurde even voor de oordoppen lekker zaten omdat ze van binnen wat stug zijn, maar verder alle lof!

Fijn!

Goede oortjes, hoor de muziek prima! Zonder zere oren

Great!!

Geweldige oordoppen, ik kan nog goed horen en genieten van de muziek! Verder is de communicatie naar de klant ook erg goed en wordt je goed op de hoogte gebracht :)

Goede aankoop

Het eerst gebruik beviel heel goed. De oordopjes beschermen goed zonder er last van te hebben.

Top oordoppen

Goed geluid, geen sporen van gehoorbeschadiging na het uitdoen. Je kan nog goed communiceren met de mensen om je heen. Prima prijs ook nog. Een echte aanrader!

Top service!

Toen ik doorgaf dat de bestelde oordoppen na een aantal dagen nog steeds niet afgeleverd waren, heeft het Bananaz team spontaan een nieuwe set opgestuurd! Die kwam wel vlot - voor Sinterklaas... Echt heel fijn om zo geholpen te worden, terwijl de fout hoogstwaarschijnlijk bij Post.nl lag. PS: Ik heb geen waardering ingevuld voor de oordoppen zelf, want die worden pas geprobeerd na Sinterklaas..

• Kwaliteit N.v.t.
  • Comfort N.v.t.

Tis even wennen

Ik heb steeds het gevoel dat ze uitvallen, ik ze moet aandrukken. Het geluid is echt prima, zo goed zelfs dat ik weer bang ben dat ze niet voldoende beschermen. Handig kokertje, zou wat strakker mogen sluiten.

• Service en Levering

Hi Astrid, het is inderdaad belangrijk om de oordoppen goed in het oor te bevestigen zodat deze geheel afsluit. Als je twijfelt of deze voldoende afsluit, kun je altijd even bij een audicien langsgaan voor advies.

Mooie en goede oordoppen

Perfecte oordoppen voor concerten en festivals. Denk aan je gehoor en investeer in een stel doppen. Helaas niet binnen een dag geleverd, zoals de website wel aan had gegeven.

Vandaag voor 22 uur bestellen, morgen binnen: dus niet

Aangezien ik zondag een concert heb, dacht ik donderdag nog even oordoppen te bestellen, maar zowel vrijdag als zaterdag niets ontvangen. Track & trace geeft vertraging aan en geeft geen nieuwe info. Bananaz gemaild maar volledige radiostilte. Morgen dus geen enkele bescherming. Voortaan dus niet meer vertrouwen om de Bananaz belofte maar gewoon naar de Kruidvat of Etos.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Comfort N.v.t.
  • Service en Levering

Hi Frank, hierin zijn wij helaas afhankelijk van PostNL. We hebben je pakketje dezelfde dag nog klaargezet en direct verzonden. In 99% van de gevallen wordt het pakketje dan de volgende dag afgeleverd. Ik vermoed dat de feestdagen drukte ervoor heeft gezorgd dat het pakketje vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Wij doen er in ieder geval alles aan om ervoor te zorgen dat onze oordoppen de volgende dag bezorgd worden!

Fijne oordopjes, doen wat ze moeten doen.

Heerlijk om oordopjes altijd bij de hand te hebben en ze nooit meer te vergeten. Eerder vaker oordopjes gekocht en dan vergat ik ze weer of raakte ik ze kwijt. Nu zijn ze altijd aan mijn sleutelhanger. Ik ben erg tevreden!

Ideaal!

Vorig jaar in AFAS Live een paar gekocht en sindsdien, als het nodig was ook gebruikt. Ook op m'n werk komen ze erg goed van pas! Onlangs was er 1 kwijt dus direct 2 paar nieuw besteld. Ze zijn erg prettig in het gebruik. Je vergeet haast dat je ze in hebt en ik kan nog prima communiceren met mijn klanten. Andere geprobeerd, maar niet zo prettig als deze!

Geweldig!!

Een heel fijn product ! Je voelt ze niet zitten , je ziet ze niet zitten. En je verstaat de mensen om je heen. Ik gebruik ze voor mijn werk maar weet zeker dat ze op een feestje het prima zullen doen. Het geluid van muziek vervormt nauwelijks. En de klantenservice van Bananaz is goed. Daar kunnen veel bedrijven iets van leren !

• Service en Levering

Goede oordoppen voor een goede prijs

Laatst op een festival gebruikt, ze leveren een uitstekende demping met een helder genoeg geluid, erg tevreden! Zou ik het aan andere mensen aanraden? Jazeker!

• Service en Levering

Perfect voor een festival. Dempt genoeg geluid en je maten hoeven niet naar je te schreeuwen door het filter. Kan mensen goed horen en verstaan. Zitten lekker comfortabel, na een uur heb je het niet eens meer door dat je ze in hebt

Persoonlijk en doeltreffend

Ik waardeer de persoonlijke aandacht en verder wordt er snel en goed geleverd.

Goee

Werkt goed en zit fijn

• Service en Levering

Complete bescherming voor concerten en feestjes

Oordoppen waren snel geleverd. Dankzij de verschillende filters kan ik naar zowel concerten als harde feestjes zonder dat ik hoef in te leveren op de kwaliteit van de muziek. Ze zitten erg comfortabel, je vergeet gewoon dat je ze in hebt.

Goede oordoppen

Prima oordoppen, helemaal voor de prijs. Prima geluid, alhoewel het geheel een klein beetje doffer was. Het kan dus nog net iets beter, vandaar een halve ster minder. Tijdens het concert trok ik er eentje uit mijn oor, het geluid deed toen gewoon pijn aan mijn oor. Ik wist niet hoe snel ik hem terug moest drukken. Ze zitten lekker, totaal geen last van.

• Service en Levering

Laaaang wachten, wel goede doppen.

Helaas 13 weken op mijn doppen moeten wachten. De communicatie tijdens de wachttijd was redelijk. Er werd gezegd dat het door problemen bij een partner van hun was waar ze nu niet meer mee samen werken. Ik heb een korting gekregen ter compensatie, wat op zich netjes is. De doppen zijn goed, maar ik vind ze niet zo mooi afgewerkt.

• Service en Levering

Hi Tim, we betreuren het zeer dat je zo lang hebt moeten wachten op je oordoppen. Dit is normaal gesproken niet onze handelswijze, daarom zijn we inmiddels zijn overgegaan naar een andere producent die wel snel en nauwkeurig werkt! Een situatie als deze zal niet meer voorkomen. Ik ben blij dat we je tegemoet hebben kunnen komen met een mooie korting voor je geduld. Hartelijke groet, Kevin - Team Bananaz

Fijne oordoppen!

Je kunt ze stellen en handig dat er een bieropener aan zit!

• Service en Levering

Horen en zien vergaat je hiermee niet meer, zonder dat je het vel over de oren wordt gehaald.

De geluidsdemping is goed en voor een schappelijke prijs.

• Comfort
  • Service en Levering N.v.t.

zitten niet confordabel en een gesprek met een persoon is niet te volgen

Ik heb deze aangeschaft voor een collega die in een koeling werkt waar de motor van die koeling ook goed hoorbaar is. Collega geeft aan dat de doppen niet lekker zitten en hij de doppen uit moet doen op het moment er een chauffeur van de leverancier een levering komt brengen, hij verstaat anders de chauffeur niet.

• Service en Levering

Hoi Hylke, elk oor is anders en het zou kunnen zijn dat de pasvorm van je collega zijn oren niet helemaal aansluit bij de universele fit. Over onze Classic oordoppen krijgen we normaal gesproken juist zeer positieve feedback over de fit. Ik kan hem van harte aanraden om oordoppen op maat aan te schaffen. Deze zitten letterlijk en figuurlijk 'als gegoten' en hij kan zelf de filtering kiezen. Omdat hij ze voor zijn werk nodig heeft, zou het kunnen dat de werkgever dat zelfs vergoedt!

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en een prima product voor een schappelijke prijs.

Ik heb de oordoppen nog niet bij een festival of concert kunnen testen.

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.