Perfecte oordoppen

Perfecte oordoppen die heerlijk zitten, je voelt ze gewoon niet! Door het handige doosje heb je ze altijd bij je. Echt top!

• Service en Levering

Dit heb ik al jaren gemist

Dit is mijn eerste ervaring met gehoorbescherming op een festival. Achteraf gezien baal ik er van dat ik dit niet eerder gedaan heb. Het luisteren naar de muziek is zoveel meer comfortabel geworden. je krijgt het geluid nu gedempt binnen zonder dat het afdoet aan de kwaliteit. Wanneer je de oordoppen uit doet, weet je niet hoe snel je ze weer wilt indoen. Nu kom je er ook achter hoe achterlijk hard de meeste festival/feesten draaien. De oordoppen zijn comfortabel in te brengen, makkelijk schoon te maken en de keychain beschermt je materiaal perfect. Levering is snel correct. Ik wil niet meer anders. Dank Bananaz hiervoor

Top doppies

Deze zitten ten eerste prima, ik voel ze niet eens en de muziek hoor ik nog steeds goed. Ik heb diverse geprobeerd, maar deze raad ik bij iedereen aan.

Comfortabele oordoppen

Oordoppen zitten goed, prijs/kwaliteitverhouding sterk.

snel en correcte levering

makkelijke site en snelle levering. Kwalitiet is goed

Prima gehoorbescherming

Goede prijs en de oordoppen zitten comfortabel!

• Service en Levering

Best earplugs, can't go without them!

I've started using these earplugs when they were still called Thunderplugs. I use them on a daily basis, my life would not be complete without them!

• Quality
  • Service and delivery

Topdoppen!

Deze doppen dempen precies genoeg om van de muziek en een goed gesprek te genieten. Besteld met een handig kokertje voor aan mn sleutelbos. En toen ik ze verloor trok ik ze voor 3 euro zo uit de muur in de club. Dat noem ik nog eens service!

• Service en Levering

kwaliteit: bescherming van mijn oren met een goed product en leuk merk!

kwaliteit: bescherming van mijn oren met een goed product en leuk merk!

• Service en Levering

Dempen goed en zitten lekker

Kan deze oordoppen de hele nacht dragen zonder last te krijgen van mn oren.

• Service en Levering

Heerlijke dempers, zitten heerlijk.

Je zou zo vergeten dat je ze in hebt, zo lekker zitten ze. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over het comfort. Ze dempen goed en ze zijn erg subtiel. De bijgeleverde sleutelhanger (en bier opener combo) is fijn als je je gehoorbescherming mee wilt nemen.

• Comfort
  • Service en Levering N.v.t.

Top product

Snelle levering + Goede prijs kwaliteitsverhouding!

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.