Goede oordoppen

Prima oordoppen, helemaal voor de prijs. Prima geluid, alhoewel het geheel een klein beetje doffer was. Het kan dus nog net iets beter, vandaar een halve ster minder. Tijdens het concert trok ik er eentje uit mijn oor, het geluid deed toen gewoon pijn aan mijn oor. Ik wist niet hoe snel ik hem terug moest drukken. Ze zitten lekker, totaal geen last van.

• Service en Levering

Laaaang wachten, wel goede doppen.

Helaas 13 weken op mijn doppen moeten wachten. De communicatie tijdens de wachttijd was redelijk. Er werd gezegd dat het door problemen bij een partner van hun was waar ze nu niet meer mee samen werken. Ik heb een korting gekregen ter compensatie, wat op zich netjes is. De doppen zijn goed, maar ik vind ze niet zo mooi afgewerkt.

• Service en Levering

Hi Tim, we betreuren het zeer dat je zo lang hebt moeten wachten op je oordoppen. Dit is normaal gesproken niet onze handelswijze, daarom zijn we inmiddels zijn overgegaan naar een andere producent die wel snel en nauwkeurig werkt! Een situatie als deze zal niet meer voorkomen. Ik ben blij dat we je tegemoet hebben kunnen komen met een mooie korting voor je geduld. Hartelijke groet, Kevin - Team Bananaz

Fijne oordoppen!

Je kunt ze stellen en handig dat er een bieropener aan zit!

• Service en Levering

Horen en zien vergaat je hiermee niet meer, zonder dat je het vel over de oren wordt gehaald.

De geluidsdemping is goed en voor een schappelijke prijs.

• Comfort
  • Service en Levering N.v.t.

zitten niet confordabel en een gesprek met een persoon is niet te volgen

Ik heb deze aangeschaft voor een collega die in een koeling werkt waar de motor van die koeling ook goed hoorbaar is. Collega geeft aan dat de doppen niet lekker zitten en hij de doppen uit moet doen op het moment er een chauffeur van de leverancier een levering komt brengen, hij verstaat anders de chauffeur niet.

• Service en Levering

Hoi Hylke, elk oor is anders en het zou kunnen zijn dat de pasvorm van je collega zijn oren niet helemaal aansluit bij de universele fit. Over onze Classic oordoppen krijgen we normaal gesproken juist zeer positieve feedback over de fit. Ik kan hem van harte aanraden om oordoppen op maat aan te schaffen. Deze zitten letterlijk en figuurlijk 'als gegoten' en hij kan zelf de filtering kiezen. Omdat hij ze voor zijn werk nodig heeft, zou het kunnen dat de werkgever dat zelfs vergoedt!

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en een prima product voor een schappelijke prijs.

Ik heb de oordoppen nog niet bij een festival of concert kunnen testen.

• Service en Levering

Fijne oordoppen voor veel gelegenheden

Ik heb ze altijd bij me en ze komen me vaker van pas dan ik van tevoren in kon schatten. Ik repeteer met een big band, waar veel luide instrumenten geen uitzondering zijn, dus is het fijn dat ik oordoppen heb om het lawaai wat te beperken. Ook tijdens het stappen, wanneer ik naar een feest ga of tijdens een festival is het heel prettig dat ik ze bij me heb, want ongemerkt wordt dat volume gedurende de avond hoger. Het enige mindere punt is dat ze wat verschuiven wanneer ik moet lachen, waardoor ze vaak niet meer compleet afsluiten. Ik ben heel blij met mijn aankoop en zou ze dan ook zeker aanbevelen.

Hele fijne oordoppen

Na m’n festival geen last van suizende oren. Oordoppen bleven tijdens het festival goed zitten. Hele fijne doppen! Zeker waard om te halen.

Leuk cado

Ik heb het gekocht als een cadotje voor mijn vriend en ook gelijk voor mijzelf maar het ziet er goed uit al in de doos netjes verpakt, de oortjes zitten top leuk opbergdoosje zit erbij handig voor aan je sleutelbos of op een festival aan je broekriem.

• Service en Levering

Ze sluiten goed aan en ze kwaliteit van de muziek blijft goed!

Fijne oordoppen

Fijne oordoppen, muziek hoor je nog prima maar het beschermt wel goed.

• Service en Levering

Het geluid is naar mijn mening het beste met deze doppies, ze gaan ontzettend lang mee, en zijn daarbij ook ontzettend goed schoon te maken. De doppen waren snel binnen, na een dag had ik ze in de bus. Tot de volgende aankoop! :)

• Service en Levering

Goede pasvorm met een fijn filter

Al verschillende oordoppen gebruikt. Ook op maat gemaakte maar deze ooit kwijtgeraakt en te duur om opnieuw aan te schaffen. Qua budget oordoppen ben ik geen betere tegengekomen dan Bananaz. Sow bever change a winning team!

• Service en Levering

Fantastisch product voor een zeer nette prijs!

Ik ben zeer tevreden met de hearing protection van Bananaz. De oordopjes zitten zeer comfortabel en filteren tijdens concerten goed het geluid. Ik kan niet meer zonder!

• Service en Levering

Rust voor mijn oren 's ochtends

Dit is mijn eerste ervaring met oordoppen, hiervoor gebruikte ik ofwel geen, ofwel oordoppen die gratis aangeboden werden. Die vielen vaak uit mijn oor, en de muziekkwaliteit werd er absoluut niet beter op. Ik voel nu dat ik minder last heb van de luide muziek, maar er wel nog van kan genieten.

Snel geleverd!

Mooie kwaliteit, keurig afgehandeld.

• Service en Levering

Een must have - zitten perfect en handig mee te nemen

Ooit bij Paradiso eens een setje uit de automaat getrokken. Nu een nieuw paar met 2 decibel varianten. Dus kan ik kiezen welke filter het beste de schadelijke tonen dempt. Met de oordoppen in kun je nog prima gesprekken voeren. De muziek hoor je ook prima en in uitstekende kwaliteit (alle tonen), alleen minder hard. Helaas heb ik altijd en piep (tinnitus), maar deze Bananaz zorgen dat mijn gehoor geen verdere schade oploopt. Ze kosten en paar biertjes, dus koop die dingen en bespaar jezelf de ellende van gehoorschade! Want geloof me, altijd en piep in je oren is echt verschrikkelijk. Had ik in mijn jeugd deze oordoppen maar gehad. Dus ouders, koop die dingen voor je kids! PS: de sleutelhanger waar je ze in kunt opbergen is erg fijn. En daar kun je ook nog een flesje bier mee openen - geniaal bedacht Bananaz ;-)

Prima doppen

De doppen werken prima en de muziek klinkt mooi helder en een gesprek voeren gaat ook goed. Enige nadeel voor mij is dat ik smalle gehoorgangen heb en de doppen er met veel moeite in moet proppen en ze dan af en toe nog loskomen, maar dit heb ik met alle doppen. Dus geen aanmerking op dit merk doppen :)

Perfecte bescherming perfect geluid

Doppen zitten prima, fijn materiaal en de demping is goed. De pro-versie dempt duidelijk meer dan de normale versie, terwijl je iemand even goed kan blijven verstaan. It's a kind of magic!

Never received my order

Thé product is good, i already have an usage for me. So I purchased it for m'y family but never received it. So I ' m asking toi what you expect to make ?

• Would you recommend us? No
  • Quality
  • Service and delivery

Dear Nicolas, good to hear that you are satisfied with our earplugs and for being our customer. We made a nice overview of our delivery times for Europe countries which I sent to you earlier. To reduce delivery costs for our customers outside the Netherlands, we send our packages via postal letters, which takes a little bit longer to arrive. The moment you wrote this review, the package delivery time was not yet passed. I'm sure you received the earplugs accordingly :-) Cheers, Kevin - Team Bananaz

Top geluid

Geluid van het feest bleef fantastisch en hard genoeg, terwijl je ze nauwelijks voelt zitten, terwijl ik ook nog met mensen in gesprek kon blijven. Bij het uitdoen van de oordoppen geen piep of nare bijgeluiden.

GeWelDig 😍

In oktober ging ik naar een concert en aangezien ik niet wil eindigen met gehoorbeschadiging over 30 jaar kocht ik de bananaz Hearing Protection. Ze zaten lekker in mijn oren, alsof ik ze geen eens in had zitten. Ze werken echt heel goed en je kan nog gewoon gesprekken hebben met mensen terwijl je ze in hebt. Ik vind ze heel weg fijn en ik zou ze zeker aanraden!

• Service en Levering

Het werkt goed en het zit lekker. Sleutelhanger is ook erg handig.

• Service en Levering

Goede oordoppen die je altijd bij je hebt.

Het nadeel van mijn vorige oordoppen was dat ik ze altijd vergat. Nu met Bananaz zal dat nooit meer het geval zijn, want mijn sleutels heb ik wel altijd bij me. Ze zitten ook nog eens prettig en beschermen mijn oren goed. Al in al, top!

geweldig

Ook al heb je de oordoppen in je hoort nog prima de muziek het heeft geen invloed op het feestje

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.