Doet wat het beloofd

Snel en makkelijk bestellen, snelle levering, goede pasvorm, goede kwaliteit, prima demping en een handig bewaarbuishangerding.

• Service en Levering

Perfecte bescherming in een mooie verpakking!

De gehoorbescherming is eenvoudig in het gebruik, makkelijk schoon te maken en werkt zeer effectief zonder dat het de kwaliteit van het geluid aantast. Tevens wordt het product in een stevige en mooie koker met sleutelhanger-ring geleverd die je ook nog eens kan gebruiken voor het openen van je biertje!

Bitten geweldig, geluid geweldig

Ze zitten erg fijn. Je ziet ze bijna niet. Ook is het geluid super helder, dat is niet bij veel oordoppen. I love them!!

• Service en Levering

Snel geleverd, goede kwaliteit, handig mee te nemen

Ik kan Bananaz iedereen aanbevelen. Product wordt snel geleverd en in een handig kokertje dat ook nog fungeert als flesopener. Hierdoor kun je de oortjes gemakkelijk meenemen bijvoorbeeld aan je sleutelbos zodat je ze altijd bij je hebt. Oortjes liggen fijn in het oor, goede bescherming.

Te weinig demping

Onlangs heb ik Bananaz Motorplugs aangeschaft als vervanging van de schuim oordopjes die ik altijd gebruik. Helaas valt de demping van de Motorplugs me erg tegen. Bij snelheden boven de 100 km/uur hoor ik een (veel te) luid gebulder van de wind. Dat zal ook komen doordat ik op een naked bike rij, maar ik ben weer terug bij mijn schuimpjes.

• Service en Levering

Hi Wiebe, met een naked bike vang je inderdaad alle wind, dus als je met hoge snelheden gaat rijden zou je de schuimpjes kunnen gebruiken (die helemaal afsluiten) en als je wat meer ontspannen gaat toeren de Motorplugs. Ik rijd zelf ook een naked bike en vind deze afwisseling erg fijn.

Prijskwaliteit is super!

Voor de prijs die je ervoor betaalt krijg je veel meer dan verwacht. Ze sluiten goed aan en werken prima! Ook gesprekken voeren gaat nog steeds goed.

• Service en Levering

Ik heb de pro versie gehaald voor een nogal heftig festival waar ik naartoe ben gegaan. (hardcore en terror) Bij de pro versie zat een zogenaamd heavy filter wat nog net iets meer db tegen houd als de standaard oordoppen, en dit verschil was goed te merken. Waar ik met andere doppen soms nog last kon hebben van pijn de volgende dag en vervorming van muziek, had ik dat bij deze oordoppen totaal geen last hiervan. Kortom een echte aanrader!

Top !

Erg fijn, ik ben zelf doof met 1 oor, en wil mn andere oor niet ook beschadigen. Dit werkt geweldig, ik hoor de muziek goed, ik hoor de mensen praten.. maar toch gedempt !!

• Service en Levering

Prima demping zitten niet perfect

Hij doet prima zijn werk en dempt het geluid goed. Zitten alleen niet lekker in mijn oor en lijken ook na een tijdje er van zelf uit te gaan.. Groetjes

• Service en Levering

Hi Floris, bedankt voor de review! Elk oor is anders en het kan voorkomen dat je een kleinere/grotere gehoorgang hebt dan gemiddeld. Dan kan het zijn dat universele oordoppen niet helemaal passen en is wellicht op maat gemaakte oordoppen iets wat je kunt overwegen. Die bieden we ook aan. Grtz, Kevin - Team Bananaz.

Superfijn en kunt mensen goed verstaan.

Ik werk in een feest kroeg en deze oordoppen zijn echt super fijn ze zitten lekker en kan mensen goed verstaan als ze praten. En ik heb dan geen last van mijn oren meer na het werk door de harde muziek

• Service en Levering

Super goed; zowel het product als de klantenservice.

Mijn 1e bestelling kwam niet aan maar binnen een dag hadden ze een nieuw pakket verstuurd. Heb ze paar uur uitgetest en zitten perfect en dempen het geluid heel erg goed.

Uitstekend bedrijf en product

Bestelproces op de site verliep prettig. Product werd snel verzonden wat fijn is want je wilt natuurlijk het liefs gelijk je product in huis hebben. Een dag later was het al zo ver! Zeer tevreden, goede kwaliteit oordoppen, zitten prettig, dempen het geluid maar kan toch ook nog een leuk gesprek voeren. Ook de metalen koker om de doppen in te bewaren en vervoeren is erg fijn en van degelijke kwaliteit.

• Service en Levering

Fijn zittend en perfecte demping

Demping is zeer goed en het filter werkt ook goed.

Geweldige oorbescherming en klantenservice

Deze oordoppen heb ik gebruikt voor lowlands en ze dempten het geluid een stuk en belangrijker ze zaten zo comfortabel dat ik ze vergat dat ik ze in had. En natuurlijk geweldige customer service!!

• Comfort
  • Service en Levering N.v.t.

Goede bescherming tijdens elk feest. Na een half uur merk en besef je niet eens meer dat je ze in hebt!

Top spul!

Oortjes waren na bestelling de volgende dag in huis, zitten fijn (zo nu en dan een keertje aanduwen) en zorgen ervoor dat mijn oren niet meer de vervelende piep geven na een avond feesten. En wat is nou een tientje om gehoorbeschadiging te voorkomen. Aanrader!

• Service en Levering

Zitten super, klinken super!

Zijn enorm gemakkelijk in te brengen en zitten gewoon geweldig. Vallen niet uit en maakt het geluid nog beter. Echt een top aankoop! Heb ze gelijk aan mijn sleutelbos gehangen.

• Service en Levering

Super oordoppen die muziek dempen maar je krijgt nog steeds de hele ervaring mee. Ook kun je nog goed kletsen met iedereen én je beschermt je oren ermee. Ook een handig opbergbuisje met flesopener ;) Heel handig ook dat het de volgende dag in je brievenbus ligt!

Helemaal prima

Prima oordoppen voor een prima prijs. Handig omhulsel erbij om ze in op te bergen, kan aan je fanny!

Super chill

Heb ze voor Lowlands gekocht en heb ze volop gebruikt en ik kan zeggen dat ik nergens last van heb. Heb meerdere keren voorin in de Alpha gestaan en ik kan zeggen dat de muziek behoorlijk hard heeft aangestaan. Dus al met al een hele fijne ervaring gehad met jullie Bananaz!

• Service en Levering

Chille oordoppen voor een super betaalbare prijs!

+ Zitten lekker, filteren de schadelijke tonen er goed uit zodat de kwaliteit van de muziek er niet onder lijdt, en je je vrienden naast je op t feestje gewoon kan verstaan als ze tegen je praten! Ook een super handig, hoog kwaliteit bewaarkokertje.

Perfecte oordoppen

Perfecte oordoppen die heerlijk zitten, je voelt ze gewoon niet! Door het handige doosje heb je ze altijd bij je. Echt top!

• Service en Levering

Dit heb ik al jaren gemist

Dit is mijn eerste ervaring met gehoorbescherming op een festival. Achteraf gezien baal ik er van dat ik dit niet eerder gedaan heb. Het luisteren naar de muziek is zoveel meer comfortabel geworden. je krijgt het geluid nu gedempt binnen zonder dat het afdoet aan de kwaliteit. Wanneer je de oordoppen uit doet, weet je niet hoe snel je ze weer wilt indoen. Nu kom je er ook achter hoe achterlijk hard de meeste festival/feesten draaien. De oordoppen zijn comfortabel in te brengen, makkelijk schoon te maken en de keychain beschermt je materiaal perfect. Levering is snel correct. Ik wil niet meer anders. Dank Bananaz hiervoor

Top doppies

Deze zitten ten eerste prima, ik voel ze niet eens en de muziek hoor ik nog steeds goed. Ik heb diverse geprobeerd, maar deze raad ik bij iedereen aan.

Comfortabele oordoppen

Oordoppen zitten goed, prijs/kwaliteitverhouding sterk.

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.