Goede pasvorm met een fijn filter

Al verschillende oordoppen gebruikt. Ook op maat gemaakte maar deze ooit kwijtgeraakt en te duur om opnieuw aan te schaffen. Qua budget oordoppen ben ik geen betere tegengekomen dan Bananaz. Sow bever change a winning team!

• Service en Levering

Fantastisch product voor een zeer nette prijs!

Ik ben zeer tevreden met de hearing protection van Bananaz. De oordopjes zitten zeer comfortabel en filteren tijdens concerten goed het geluid. Ik kan niet meer zonder!

• Service en Levering

Rust voor mijn oren 's ochtends

Dit is mijn eerste ervaring met oordoppen, hiervoor gebruikte ik ofwel geen, ofwel oordoppen die gratis aangeboden werden. Die vielen vaak uit mijn oor, en de muziekkwaliteit werd er absoluut niet beter op. Ik voel nu dat ik minder last heb van de luide muziek, maar er wel nog van kan genieten.

Snel geleverd!

Mooie kwaliteit, keurig afgehandeld.

• Service en Levering

Een must have - zitten perfect en handig mee te nemen

Ooit bij Paradiso eens een setje uit de automaat getrokken. Nu een nieuw paar met 2 decibel varianten. Dus kan ik kiezen welke filter het beste de schadelijke tonen dempt. Met de oordoppen in kun je nog prima gesprekken voeren. De muziek hoor je ook prima en in uitstekende kwaliteit (alle tonen), alleen minder hard. Helaas heb ik altijd en piep (tinnitus), maar deze Bananaz zorgen dat mijn gehoor geen verdere schade oploopt. Ze kosten en paar biertjes, dus koop die dingen en bespaar jezelf de ellende van gehoorschade! Want geloof me, altijd en piep in je oren is echt verschrikkelijk. Had ik in mijn jeugd deze oordoppen maar gehad. Dus ouders, koop die dingen voor je kids! PS: de sleutelhanger waar je ze in kunt opbergen is erg fijn. En daar kun je ook nog een flesje bier mee openen - geniaal bedacht Bananaz ;-)

Prima doppen

De doppen werken prima en de muziek klinkt mooi helder en een gesprek voeren gaat ook goed. Enige nadeel voor mij is dat ik smalle gehoorgangen heb en de doppen er met veel moeite in moet proppen en ze dan af en toe nog loskomen, maar dit heb ik met alle doppen. Dus geen aanmerking op dit merk doppen :)

Perfecte bescherming perfect geluid

Doppen zitten prima, fijn materiaal en de demping is goed. De pro-versie dempt duidelijk meer dan de normale versie, terwijl je iemand even goed kan blijven verstaan. It's a kind of magic!

Never received my order

Thé product is good, i already have an usage for me. So I purchased it for m'y family but never received it. So I ' m asking toi what you expect to make ?

• Would you recommend us? No
  • Quality
  • Service and delivery

Dear Nicolas, good to hear that you are satisfied with our earplugs and for being our customer. We made a nice overview of our delivery times for Europe countries which I sent to you earlier. To reduce delivery costs for our customers outside the Netherlands, we send our packages via postal letters, which takes a little bit longer to arrive. The moment you wrote this review, the package delivery time was not yet passed. I'm sure you received the earplugs accordingly :-) Cheers, Kevin - Team Bananaz

Top geluid

Geluid van het feest bleef fantastisch en hard genoeg, terwijl je ze nauwelijks voelt zitten, terwijl ik ook nog met mensen in gesprek kon blijven. Bij het uitdoen van de oordoppen geen piep of nare bijgeluiden.

GeWelDig 😍

In oktober ging ik naar een concert en aangezien ik niet wil eindigen met gehoorbeschadiging over 30 jaar kocht ik de bananaz Hearing Protection. Ze zaten lekker in mijn oren, alsof ik ze geen eens in had zitten. Ze werken echt heel goed en je kan nog gewoon gesprekken hebben met mensen terwijl je ze in hebt. Ik vind ze heel weg fijn en ik zou ze zeker aanraden!

• Service en Levering

Het werkt goed en het zit lekker. Sleutelhanger is ook erg handig.

• Service en Levering

Goede oordoppen die je altijd bij je hebt.

Het nadeel van mijn vorige oordoppen was dat ik ze altijd vergat. Nu met Bananaz zal dat nooit meer het geval zijn, want mijn sleutels heb ik wel altijd bij me. Ze zitten ook nog eens prettig en beschermen mijn oren goed. Al in al, top!

geweldig

Ook al heb je de oordoppen in je hoort nog prima de muziek het heeft geen invloed op het feestje

• Service en Levering

Zitten heel erg lekker kan de hele dag ze in hebben heb geen last van de te hoge decibels

toppie

super makkelijk om in te doen en lekker zacht !

Good protection

I brought them to a festival. They took away the loudness, but unfortunately filtered out the guitars as well... I noticed that with one band, who have quite intricate layers of high pitched guitars, I kept pulling them out, pushing them back in to find a compromise. Still way better than soft plugs. They're comfortable though, I have narrow passages and they fit fine.

Verkeerd adres ingevoerd , meteen verholpen , top service

Fout leveringsadres opgegeven , 1 berichtje naar de site en het werd razendsnel rechtgezet , top hoor !

• Service en Levering

Goede oordoppen voor veel situaties

Prima oordoppen ontvangen die ik o.a. gebruik op de motor, op industriegebieden of tijdens Muziekevenementen waarbij de muziek soms nét iets te hard staat (het dempt niet alleen het geluid, het zorgt ook voor een betere geluidskwaliteit). Enige nadeel is dat de filters soms loslaten bij het verwijderen van de doppen uit de oren.

Loved it!

Worth buying. Value for money.

• Quality
  • Service and delivery

Goede service,snelle levering

Bestellen ging makkelijk. Product was snel en netjes in huis. Helaas heb ik ze nog niet uitgeprobeerd...pas op muziekfeest vh jaar in dec. Ziggodome. Nadat ik 2 jaar geleden ,2 dgn doof was en op muziekfeest in het dorp, alleen maar rare geluiden hoorde,als men tegen me sprak... zorg ik nu voor veiligheid voor mijn gehoor.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Comfort N.v.t.

Prima oordoppen

Toen ik de verpakking open maakte zat er een handig klein kokertje in met daarin de oordoppen. Toen ik ze voor het eerst in deed was het een beetje frunniken voordat ze er goed in zaten en echt geluid dempte. Toen ze er eenmaal in zaten zorgde het voor een fijne ervaring en goede geluidskwaliteit. Het enige minpunt is dat de oordoppen soms vast blijven zitten onder in het kokertje en je ze er niet altijd makkelijk in en uit krijgt.

Werkt goed

Werkt goed, maar teveel gepriegel om ze in te krijgen. Ik mis een langer stokje om ze vast te pakken. Ik mis ook een koordje voor om mijn nek. Nu moet ik ze telkens in de koker doen als ik van de dansvloer ga.

Gewoon geweldig

Idiaal tijdens feestjes, en elkaar nog goed tekunnen verstaan

• Service en Levering

De doppen passen in het oor, maar geven geen zeker gevoel helaas.

Doppen lekker gebruikt en weer uit gedaan. Geen top ervaring, doosje is aan de krappe kant en doppen bleven klem zitten.

Doet wat het beloofd

Snel en makkelijk bestellen, snelle levering, goede pasvorm, goede kwaliteit, prima demping en een handig bewaarbuishangerding.

Over Bananaz Hearing Protection

We produce high quality hearing protection to protect against high music volumes. Our goal is to prevent hearing damage under young people in Europe. Our earplugs ensure that you can enjoy the music and your party without having to worry about damaging your ears. Thank you for being our customer.