Twee boxers besteld waarvan 1 al gelijk gat in tijdens dragen.

Helaas na 1 keer dragen al gat in een boxershort. Had ik niet verwacht van een boxershort van 15 euro.

Hi Annabel, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat je kwaliteitsproblemen ondervindt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice op info@bandoo.nl? Wij zullen het graag voor je oplossen! Groetjes, Bandoo Underwear

Goed snel zit lekker

Goed snel geleverd en prima pasvorm.

Snelle levering en heerlijke boxershorts

De boxershorts zitten precies zoals aangegeven: heerlijk zacht en kruipen niet omhoog. Het zwarte model heeft wel behoorlijk strakke pijpen. Echter, eenmaal dragend merk je er snel niets meer van.

Heerlijk zachte stof, hopelijk gaan ze lang mee!

De shorts en sokken voelen heerlijk zacht aan. Hopelijk gaan ze lang mee. We gaan de T shirts ook proberen!

Het milieu effect is een aspect waar blij mee ben producten zien goed uit goed verpakt. Hoe ze dragen weet ik nog niet. Goedkoper dan de concurrentie dus top.

Lijkt goed nu nog de kwaliteit afwachten.

Perfecte onderbroek

Pasvorm is perfect, materiaal is perfect, Dus.... top onderbroek

Snel en accuraat geleverd. Product voldoet boven verwachting.

Dit is mijn eerste keer dat ik een bamboo product bestel en ben zeer tevreden.

pasvorm van twee dezelfde producten is verschillend

Na ontvangst 1 item gepast, prima. Het tweede item, gelijk aan het eerste is minimaal een halve maat groter waardoor de pasvorm slecht te noemen is

Hi Marc, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat de 2 items van elkaar verschillen qua pasvorm. Dit betreft uiteraard een productiefout. Zou je contact met ons kunnen opnemen op info@bandoo.nl? We lossen het graag op! Groetjes, Bandoo Underwear

Snelle service, zitten perfect!

Snelle service, zitten poerfect. Na vele boxers geprobeerd te hebben eindelijk een die idd nietg opruipt en goed blijft zitten. Zeer teverden mee.

Fijne onderbroeken!

Superfijne onderbroeken waarin ik effectief minder zweet. Prima kwaliteit! Bezorging is snel en zoals van tevoren is ingeschat.

Zit heerlijk

Fijne pasvorm en zit heerlijk.

Zit perfect

Zit lekker

Zit/staat fantastisch.

Hele prettige zittende onderbroeken, zacht en knellen niet. Nu ook voor de vrouwen?

zeer tevreden

Ik heb voor het eerst bandoo underwear gekocht. Ik had maat L besteld, deze was echter net iets te groot. Deze mocht ik gratis ruilen. De pasvorm is goed. Hopelijk blijft dat ook na meerdere wasbeurten

Top product!!!

Zitten comfortabel!!!

Zit lekker en levering was voorspoedig.

Weer eens wat anders dan katoenen ondergoed.

Zeer goede pas vorm Kwaliteit Heb inmiddels al 8 shorts besteld

Jammer

Ik was aangenaam verrast na het dragen van het eerste paar! Bij paar nr 2 en 3 zat er na het dragen aan het einde van de dag al meteen een gaatje in. Paar 4 en 5 waren weer prima en paar 6 draag ik nu, dus nog even afwachten!!! Toen Bandoo mij 7 dagen geleden vroeg een beoordeling te schrijven had ik hen mijn bevindingen gemeld. Ik heb geen reactie mogen ontvangen en dat vind ik dan jammer en tevens voor hen een gemiste kans!! De korting hoef ik niet te hebben, ik haal mijn sokken wel elders.

Hi Dennis, Bedankt voor je beoordeling! We moesten het even dubbel controleren, maar tot onze verbazing zien we inderdaad dat je geen reactie hebt ontvangen op jouw mail bericht! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Erg vervelend dat je kwaliteitsproblemen hebt ondervonden met onze zijdezachte sokken. We zullen het met je goedmaken! Hou je hiervoor je brievenbus in de gaten? :-) Groetjes, Bandoo Underwear

Verschillend

Aankomst was OK. Ik kan echter niet inloggen op persoonlijke site met wachtwoord. Kan ook geen ander wachtwoord instellen. Heb dit gisteren aangegeven maar nog geen antwoord. Bovendien kon ik de eerste keer mijn 10 procent korting niet gebruiken omdat het woord wat ik moest invullen niet werkte. Dus wisselend.

Hi Ronald, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt inderdaad een bericht gestuurd via onze chat. Dit heb je echter gedaan buiten kantooruren. Hierdoor is de reactie altijd een dag later. Mocht je problemen hebben ondervonden met je kortingscode, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dit zullen we ten alle tijden oplossen. Groetjes, Bandoo Underwear

Wel wennen

Ik vind de stof heerlijk zitten, maar de pasvorm is wennen, omdat het in het begin strak zit. Maar verder ben ik tevreden.

Prima spul

Zit goed en rolt niet op.

Slordig

4 onderbroeken besteld in de maat die ik altijd draag. Knellen bij de bovenbenen. Dit aangegeven, en meteen een retour label gehad. Daarna niets meer vernomen

Hi Danny, Bedankt voor je beoordeling! Op het moment dat een klant niet tevreden is met een van onze producten en een retouraanvraag indient sturen we inderdaad een mail met retourinstructies en een retourlabel. De klant kan dan kosteloos het product terug sturen. Dit lijkt ons een logische vervolgstap. Mocht je toch feedback hebben hoe we dit proces kunnen verbeteren, neem dan vooral contact met ons op op info@bandoo.nl. We denken graag mee! Groetjes, Bandoo

Geen nare geuren en zacht materiaal

Snelle verzending en netjes verpakt. Geen nare geuren in kleding en op je lichaam , zelfs na een dag werken ruik je nog fris. Reden 4 sterren. Ik vind de maatvoering moeilijk inschatten en is ook iets verschillend per kleur.

Bandoo Underwear maakt een zeer positieve indruk.

Op zoek naar een webwinkel met bamboe ondergoed, ben ik op de website van Bandoo terechtgekomen. Het bestellen was gemakkelijk en overzichtelijk en de levering snel en correct.