Kunnen jullie ze ook naadloos maken Groetjes gouke

Kleur klopt niet en maat wijkt af

Ik bestel 2 two packs grey, maat 3xl Je zou verwachten dan 4 dezelfde shorts te krijgen. In 1 pak zaten idd goed passende grijze shorts. In het 2e pak zat, ook al stond er op de verpakking “grey” een rode en een groene short De maat was volgens de stempel ook 3xl, maar ze vallen aanmerkelijk kleiner dan de grijze. Moet zeggen dat de stof wel prettiger draagt dan de katoenen boxers de ik normaal draag.

Zit goed maar niet verkoelend

Prima boxer zit strak maar dat wend snel. Verkoelend werkt het echter niet. Ik kan hem aanraden.al denk ik dat ik zelf bij 2 hou.

Fantastisch draagcomfort

Prima service, snelle levering, erg fijn draagcomfort

Boxers voldoen aan de verwachtingen

Alles lekker vlot afgehandeld. ook mooi op tijd bezorgd en goed op de hoogte gehouden van bestelling.

Prima zittende ondergoed

Prima zittend ondergoed

Prima kwaliteit

Prima pasvorm

Lekker koel

Mijn ervaring is dat de stof erg koel aanvoelt, ook na inspanning. Ik vind het alleen jammer dat de shirt slimfit zijn, te strak.

Product doet wat het beloofd!

Prima tegen zweet, maar mindere pasvorm

Ik heb het geprobeerd i.v.m. hoe het zou moeten zorgen voor minder zweet. Dat doet het. Maar aangezien ik al jaren Comfyballs en recenter IAMTORO gewend ben, waarbij er ‘een zakje voor je zaakje’ in verwerkt zit, valt het flink tegen, als je dat vervolgens niet meer hebt

Draagt superfijn

Ik heb nu de t-shirts besteld en de stof draagt heerlijk

Top pasvorm

Voor het eerst onderbroek tshirt van dit merk en stof besteld. In een woord het is mooi maar pasvorm is vooral Geweldig

Zit er comfortabel

Zit comfortabel

Fijne boxers en shirts

Top bedrijf

Goed product dat via goede webshop snel en correct geleverd word

Het zit heel comfortabel en fijn materiaal!!!

Het zit perfect en is gemaakt van fijn materiaal

De pasvorm is geweldig en de kwaliteit is top. Ik hou me niet altijd goed aan de voorschriften maar de kwaliteit blijft prima

Behoorlijk aan de prijs. Goede pasvorm en snelle levering. Een aanrader

Zitten heerlijk

Zitten lekker geen last van opkruipende pijpjes. Alleen jammer dat er bij 1 al kleine gaatjes in de stof zat.

ben er zeer te spreken over!!!

Als chauffeur zijnde is het zeer prettig omdat ik veel minder last van zweet heb!!

Zit als gegoten

T shirts zitten heel fijn. Fijn materiaal

Goede pasvorm, zit lekker en snel geleverd

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Prima site, goeie kwaliteit produkten

Met Bandoo zelf is niks mis, alleen de vervoerder (post nl) liet mij 3 dagen op mijn bestelling wachten☹

Lampenkapje

Top ondergoed!! Jammer van post.nl dat deze er 4 dagen over doet. Maar mss zijn we ook wel verwend met de verwachtingen van snelle leveringen.