slechte service

Even terug 3 sets van 2 zwarte boxers besteld. Verkeerde levering gekregen van 3 sets grijs/zwart, kan gebeuren. Via de mail een retourlabel ontvangen en de verkeerde levering teruggestuurd. Met track en trace gezien dat deze bij Bandoo is afgeleverd maar verder niets meer gehoord. Via het telefoonnummer kun je alleen een voicemail inspreken. Vis de chat geen contact of antwoord. Op mail geen reactie... Nog altijd in afwachting... Was tevreden over eerdere bestelling maar deze service en communicatie kan echt beter en begin mij ook af te vragen of ik mijn bestelde en betaalde boxers nog wel ga ontvangen...

Mijn man is zeer tevreden

Boxers en tshirts besteld voor mijn man. Hij is zeer tevreden. Levering duurde 2 dagen.

Slechte kwaliteit

Ik heb 2 boxers van bandoo. Gemiddeld draag ik iedere boxer eens in de 2 weken. De stof word na het wassen snel pluizig (Boxers gaan niet in de droger en worden op 30 graden gewassen) Nog geen 3 maanden verder is de eerste vandaag kapot bij de naat

Beste Koos, Bedankt voor je reactie! Wat vervelend dat je boxershorts zeer snel pluizen en de naad na 3 maanden al kapot is. We hebben je een mail verstuurd om het retourproces in gang te zetten. Groetjes, Bandoo Underwear

Onbereikbaar en levering blijft uit

Na de bestelling kreeg ik netjes mijn onderbroeken geleverd. Helaas 1 maat te groot, ondanks de juiste manier van opmeten. Ik heb hierover contact gezocht. Gratis zouden er andere omgewisseld kunnen worden. Ik kreeg helaas nog een maat groter teruggestuurd. Hierna wederom contact gezocht en er zouden nu de juiste worden geleverd. Na 2 weken nog geen pakket dus geprobeerd telefonisch contact te zoeken. Bedrijf is niet bereikbaar per telefoon en de voicemail wordt niet afgeluisterd. Na diverse mails heen en weer bleek dat de onderbroeken verstuurd waren, maar ik heb niets gekregen. Ze zouden ze nogmaals sturen, maar helaas weer geen pakket. Wederom gemaild en ze beloven ze nogmaals te sturen. Weer een week verder nog steeds niets geleverd. Zeer slechte service en ik heb betaald voor iets wat nog steeds niet is geleverd. Dit is nu reeds 2 maanden aan de gang

Beste Bas, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je inmiddels de juiste maat boxers hebt ontvangen. Onze excuses voor de vertragingen die zijn opgelopen. We willen toch even uitleggen wat er is misgegaan. Wij werken sinds november met een partij die onze bestellingen verstuurd. Helaas is het in de opstartfase met een aantal bestellingen mis gegaan. Inmiddels zijn deze problemen opgelost en kunnen we onze kwaliteit en service weer waarborgen. Wij wensen je desondanks veel plezier toe met je shorts en hopen dat je ons nog een kans geeft! Groetjes, Team Bandoo

Goede kwaliteit

Zitten perfect!

Heerlijke broekjes

Bestelling kwam keurig zoals gemeld op tijd aan. De onderbroeken zitten als gegoten. Ik zal er zeker meer bestellen.

blij mee

prima snelle levering, en de boxers voelen en zitten goed

Prima product

Correcte levering en een fijn product om te dragen!

Matige kwaliteit voor de prijs

1 shirt een dag aan gehad en er zitten 2 gaatjes achter op mijn rug. Kwaliteit is dus niet super. Of het moet een productiefout zijn. Ik wacht een reactie af

Slecht

Beste. 2 besteld voor het uit te proberen. 1 per effect 1 zat voor geen meter te strak om de benen. 2x L was de maat Geen aanrader

Had verkeerde adres opgegeven bij het afreken. Deze is kosteloos opnieuw opgestuurd. Top! Tevreden met de boxershorts, wacht op meer variatie..

Zeer goed,zeer tevreden.

De bestelling via de site ging makkelijk en de levering was goed te volgen en keurig op tijd. De T-shirt zijn heerlijk zacht en zeer comfortabel in het dragen.

in een woord geweldig

gemakkelijk bereikbaar snelle afhandeling goede kwaliteit en ook de prijs vriendelijk behulpzaam kundig personeel problemen(tjes) zijn zo opgelost geweldige service raad ik zeer zeker aan

Matige kwaliteit

Bandoo Underwear zit lekker maar slijten 10 x sneller dan andere merken. Ik heb er 6 stuks aangekocht waarvan er na 6 maanden er al 4 in de kliko liggen doordat ze snel kapot gaan onderaan bij het kruis op de naad. Daar is volgens mij door Bandoo wel wat aan te doen door een iets ander naaipatroon te gebruiken kun je de naad onderaan in het kruis verstevigen. Jammer maar ik koop ze voorlopig niet meer.

zeer slecht!

De boxershort is na 1 dag dragen al kapot in het kruis. Graag kom ik in contact met Bandoo over niet goed geld terug.

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat je kwaliteitsproblemen ondervindt met je boxershorts. We hebben je inmiddels een mail verstuurd waar we tot op heden geen antwoord op hebben ontvangen. Je e-mail adres komt namelijk niet voor in ons systeem en we kunnen daarom je bestelling niet traceren. Groetjes, Bandoo Underwear

2 maten

2 boxers besteld, helaas is er geen rekening gehouden dat zwart maken/verven altijd krimpt. De grijze uit de box zit prima. Maar de zwarte knelt m’n bovenbenen af. Verder helemaal goed en zal zeker weer bestellen, alleen geen zwarte.

Kwaliteit goed, service slecht.

Weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Bandoo. Een set van twee boxers. Een zwarte en een grijze. Allereerst: De kwaliteit is goed en ze zitten heerlijk. Althans, de grijze variant uit mijn bestelling. Direct nadat ik ze heb gepast heb ik namelijk een maatverschil/pasvorm verschil tussen de twee boxers ontdekt. De zwarte variant zit bij de bovenbenen veel strakker dan de grijze variant. De grijze is hier elastisch, de zwarte niet. Het comfort is dus veel minder bij de zwarte boxer. Het lijkt alsof dit een productiefout is. Met strakker bedoel ik zeer strak, hij knelt soms ook af. Dit terwijl dit totaal niet zo is bij de grijze variant. Ik heb dit 1,5 week geleden netjes aangegeven bij Bandoo. Ook aangegeven dat ik graag meer boxers wil bestellen (de grijze zit immers heerlijk). Ervan uitgaande dat dit netjes wordt opgelost. Bandoo reageerde pas na 5 dagen op mijn bericht via messenger. Hun oplossing: je kunt twee nieuwe boxers kopen, en dan sturen we twee grijze. Ze geven ook letterlijk aan: "Het klopt helaas ook inderdaad dat er een verschil is in de zwarte en grijze boxer.". Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ze geven een fout toe, maar willen toch dat ik nieuwe boxers koop. Hiermee wordt het probleem niet opgelost. Ik heb aangegeven dat ik dit niet fijn vindt en dat ik graag de zwarte boxer vervangen wil hebben. Dit bericht is ondertussen 2 weken oud, er is niet meer gereageerd ondanks herinneringen. Kortom: Ik beveel dit bedrijf niet aan. Een goede webshop dient kwaliteit en service te bieden. De kwaliteit is slecht, er is blijkbaar geen consistentie en de service is slecht.

Beste Maikel, Bedankt voor je beoordeling! Het klopt dat wij niet of nauwelijks reageren op facebook messenger berichten. Bij klachten of vragen zijn wij wel ten alle tijden bereikbaar via de chat of contactformulier op onze website, telefonisch of per mail. We hebben inmiddels aanpassingen gemaakt op onze facebook pagina zodat het duidelijker is voor de klant dat we niet per facebook messenger bereikbaar zijn. Wij betreuren het dat je slechte service hebt ondervonden. Je hebt duidelijk een product ontvangen met een productiefout wat natuurlijk niet de bedoeling is. Zou je contact met ons willen opnemen op info@bandoo.nl? Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. Onze excuses dat dit niet in eerste instantie is gebeurd. Groetjes, Bandoo Underwear

Verrassend goed!

Veel over gelezen, na enige tijd een keuze gemaakt te kopen! Als een juweeltje om mijn lijf!!

Werkt goed en een stuk langer tegen zweten

werkt goed en een stuk langer tegen zweten

Zit super, zo goed dat je het eigenlijk niet voelt.

Dit had ik veel eerder moeten doen! Super qua comfort. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen. Is nog te kort dag. Tot nu toe super tevreden!

Het dragen van de boxer voelde heel erg natuurlijk aan.

Ik heb ze in eerste instantie gekocht voor mijn bruiloft, omdat ik dan wil dat ik niet te veel ga transpireren op plekken waar je dat niet wilt. Voor mijn bruiloft had ik een tenniswedstrijd en dacht ik ga hem meteen testen, want ik had natuurlijk een 2 pack... Dat beviel zeer goed dus zal volgende week op mijn bruiloft de witte gaan dragen! Ik zou alleen heel graag ook het shirt willen, maar die is nog steeds uit verkocht. Ik hoop dat ik deze voor de 28e nog kan krijgen anders moet ik naar wat anders op zoek...

Eerste ervaringen is goed .

maar toekomst moet het uitwijzen meeste na 4 maande stuk door me werk als bakker te veel zweten katoen neemt te veel vocht op waardoor het uit scheurt op de naden.

Prima klein foutje

prima onderbroeken, had een set van twee zwarte boxers besteld en een zwarte en grijze ontvangen. Toch jammer als je voor 30euro onderbroeken koopt.

Hoi Roy, Onze excuses voor de verkeerd geleverde producten! Producten kunnen ten alle tijden kosteloos worden omgeruild. Hiervoor kun je de retourformulier invullen op onze website of een mail sturen naar info@bandoo.nl Groetjes, Bandoo Underwear

Verrassend

Fijne stof om te dragen Minder last van zweet

Prima onderbroek, maar wel iets te strak bij de bovenbenen

Het is een fijne en dunne onderbroek. Ik vindt persoonlijk dat de rand bij de benen te strak zit. Ik heb L gekozen en hij zit voor de rest super goed.