Verrassend

Fijne stof om te dragen Minder last van zweet

Prima onderbroek, maar wel iets te strak bij de bovenbenen

Het is een fijne en dunne onderbroek. Ik vindt persoonlijk dat de rand bij de benen te strak zit. Ik heb L gekozen en hij zit voor de rest super goed.

Had verkeerde postcode ingevuld en nadat hij retour bij hun terug aankwam hebben ze hem direct weer opgestuurd naar het goede adres kostenloos

Luchtig maar maat lastig te bepalen

Goed ademend short. Blijft zacht aanvoelen. Wel lastig om juiste maat te kiezen (heb nu een maat die wel wat ruim valt) Zou handig zijn als bijvoorbeeld jeans maten aangehouden worden

Zitten fijn!

Zitten heel relax:) erg tevreden

Top spul en doet precies wat je er van verwacht.

Zit goed en is echt minder warm als katoen

Normaal zit ik altijd tussen de maten M en L in. Dus het was even een gokje welke ik moest hebben. Heb de L besteld. Ze vallen een beetje groot maar kan nog net. Ben 1.85 en 78kg. De volgende keer bestel ik een M

Beter als andere boxers

Goede boxers, alleen de ene xxl valt kleiner als de andere xxl.

Van de 2 onderbroeken is er 1 naad doorgescheurd

Broeken zitten iets te strak bij de bovenbenen en 1 is dus al kapot gegaan.

Helemaal goed

helemaal goed

Slechte kwaliteit

Al een paar leveringen gehad met oneffenheden, vrijdag 2 binnen waarvan een een gat had van ruim 4 cm..... Voor t inpakken nisschien eerst controleren?

Goed.

Lekkere stof, goede pasvorm alhoewel de pijpen iets te strak zijn maar dit rekt na een wasbeurt nog wat uit

Top product!

Al eerder producten gekocht en erg tevereden. Nu heb ik de shirts geprobeerd en zitten heerlijk. Voorraad was beperkt anders had ik meer besteld. Waarschijnlijk zijn er meer mensen erg tevereden dat ze uitverkocht zijn.

Fijne boxershort

Goede kwaliteit boxershort

Wel oke

stof is fijn maar er zit totaal geen rek in onderste rand in de pijpen van de onderbroek

Comfortabel ondergoed!

Na een middag voetballen geen schuurplekken of iets! Geen zweetvlekken! Zeker een aanrader :)

Stof is erg prettig, alleen de vorm niet zo mooi

De stof voelt erg prettig aan, prettiger dan alleen katoen. Alleen de pasvorm in het midden vind ik niet zo mooi. Houdt er ook rekening mee dat het 70% bamboe, 25% katoen en 5% elastaan is. Ik dacht zelf namelijk dat er geen katoen meer in zou zitten ;-)

Snel bezorgd. Zien prima

Shirt besteld en krijg boxers

Mail terug gestuurd nog niks van gehoord hoe het nu verder gaat Ondertussen mail gekregen en de shirts binnen blijkt er een gat in te zitten onder de oksel Verder zitten ze fijn en doen wat het beloofd

Hi Michel, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses voor de verkeerde levering. Wij zien inmiddels dat je op 18 juli de juiste bestelling hebt ontvangen en hopen dan ook dat je tevreden bent met je boxershorts! Groetjes, Bandoo Underwear

Goede pas vorm

Zitten voor als nog erg comfortabel! Stof voelt lekker zacht aan gedurende de dag

Zeer prettig ondergoed.

Goede kwaliteit, goede pasvorm

Simpel; Bandoo levert wat ze beloven. Boxers van goede kwaliteit, met een goede pasvorm. Levering de volgende dag.

Mooi zittende en fijn passende producten met een mooie prijs- kwaliteit verhouding!

Zowel de onderbroeken, sokken en shirts hebben mooie pasvorm en dragen heerlijk. Mooi produkt!

Super kwaliteit, maar niet gemaakt voor brede bovenbenen.

Allereerst ben ik erg enthousiast over de kwaliteit van de Bandoo boxers. Echter zit de onderste rand van het pijpje erg strak om mijn bovenbenen. Ik fitness veel en had daarom express al een maat groter besteld, maar aangezien er geen stretch in zit blijft het erg strak zitten om de bovenbenen.

Heerlijke boxer en erg comfortabel

goede pasvorm en ook uitermate geschikt voor sport. Ideale boxer!