Uitstekende service, snel in huis

Tijdens het bestellen had ik een fout gemaakt, na een email, heeft de verkoper de oude opdracht gecanceld en gelijk terugbetaald, de tweede bestelling was de volgende dag binnen, excellente service, een echte aanrader.

Volgende keer bestel ik hier weer

Perfecte service en snelle reactie. Na een foto gestuurd te hebben van huidige type geheugen een advies retour gekregen. Na bestelling en snelle levering nieuwe geheugenbankjes in laptop geplaatst en laptop draait weer als een tierelier. Bedankt.

Top ervaring

Ik had 2 bankjes van 2GB in mijn moederbord Asus P5G41T-M LE DDR3 1333Mhz PC3-10600 en zocht er 2 van 4GB. Toen ik vroeg of deze voorradig waren, is eerst gevraagd voor welk moederbord het was en werd mijn keuze bevestigd. Keurig! Daarna besteld en de volgende dag keurig verpakt in huis. Het zijn nieuwe van Samsung en werken naar behoren en dat voor ca. €30,- p/s en geen verzendkosten.

Op basis advies van u ramgeheugen besteld, werkt niet

Op basis advies van u ramgeheugen besteld, werkt alleen niet. Bij gebruik ram geheigen start mijn labtop niet meer op.

Produkt was kennelijk niet op voorrad. Bestelproces had beter gecommuniceerdmoeten worden

Het is goedgekomen maar toch wat minpuntjes: Was enigszins wantrouwend toen na mijn bestelling op donderdag de communicatie over de chat met Erik stilviel en ik ook op vrijdag geen contact meer kon krijgen. Betekende geen levering de volgende dag, maar pas op dinsdag. Bij orders hoger dan 40€ is het bovendien geen automatisme om voor gratis levering in aanmerking te komen. Je moet dan perse een vinkje aanzetten en als je dat vergeet betaal je gewoon verzendkosten. Raar dat ze er bij de verwerking van de bestelling geen rekening mee houden. Dat vind ik misleidend.

Boven verwachting.

Via de site al wat ouder ddr2 geheugen kunnen vinden en besteld. Het geheugen was op voorraad. Dezelfde dag verstuurd en de volgende dag in huis via de post. Wel een klein verbeterpuntje. Bij mij was het volledig goed gegaan. Maar een keuze tijdens het bestellen op de website voor opsturen per post of iets meer betalen en opsturen via track en tracé had ik prettig gevonden. Met andere woorden ik persoonlijk had best drie euro meer willen betalen voor een track en tracé mogelijkheid. Mijn post wordt namelijk niet altijd perfect bezorgd (maar ging zoals aangeven nu wel helemaal goed).

Via chat info gevraagd, gekregen wat ik wou

Eerst het type vd ramkaart in de pc gezocht, en via de code hier terecht gekomen. Dan in de chat bevestiging gevraagd en of ze deze in stock hadden. Binnen de minuut antwoord gekregen en de bestelling geplaatst. Was jammergenoeg na 17u maar kaart kwam 3 dagen later met de post binnen (Belgie)

slecht

Pas nadat we aangaven dat we interesse in meer producten hebben werd ons product verstuurd. Komt erg onbetrouwbaar over.

Snelle levering , werkte gelijk goed

Computer geheugen werkt prima en werd snel geleverd.

Top!!!

Het beste optie!!

Een nieuwe klant er bij

Bij uitbreiding van het RAM geheugen in een oude desktop computer het juiste advies gekregen. Na 2 verkeerde bestellingen bij een andere leverancier kreeg ik het RAM geheugen niet werkend. Klantadviseur die mij geholpen heeft, heeft het juiste RAM geheugen geadviseerd. Volgende bestellingen van RAM geheugen zal ik ook op deze site doen.

Verkeerd product ontvangen en trage hulp bij het oplossen hiervan

Ik heb absoluut geen ervaring met dit soort dingen maar heb het verkeerde product ontvangen, via de mail om hulp gevraagd, dit duurde een paar dagen en heb nog steeds geen idee wat nu te doen

Afloop en levering perfect!

Het gehele verloop, vanaf mijn bestelling tot aan de snelle levering verliep uitstekend! Dank u

Moest voor zeer oude iMac geheugen hebben. Dat hadden ze - RAM heeft gecontroleerd of ik juiste besteld had op basis van de specs van de iMac - snel geleverd en het allermooiste - het werkt. Iedereen blij

snelle levering met een goed functioneren en kwaliteit.

zie de regel boven

Na 1 week nog steeds niet ontvangen

Vorige week woensdag voor 1700 besteld, 1 week later nog niets ontvangen. Contact gezocht via mail maar na 1 dag later nog geen reactie. Geen track en trace voor de zending ontvangen.

Slecht, niets ontvangen

Besteld op 20 juni en tot op heden niets ontvangen. Ik heb gemaild en de voicemail ingesproken, maar daar wordt niet op gereageerd. Hier dus niet bestellen, want je bent je geld kwijt. Ik ga aangifte doen bij de politie.

Snel, overzichtelijk en betaalbaar

Makkelijke website, vlotte levering en redelijke prijzen

Kan het een goede ervaring noemen .

Tijdens het zoeken naar meer geheugen voor mijn laptop vroeg ik om advies in de chat Ram-Geheugen en ben daar goed geholpen. Heb toen besteld en de dag erop kon ik het al inbouwen. Veel beter kan het niet toch ?

Goed product, goede prijs en snelle levering

Het product wat ik gekocht heb is goed van kwaliteit, goed van prijs en de levertijd was prima. Ik zal zeker nogmaals zaken doen met deze firma.

Geheugen uitbreiding laptop

2 Geheugen bankies besteld voor mijn laptop,lagen na 2 dagen in de brievenbusbus. TOP

Eind goed, al goed

Een Samsung RAM-module besteld, een paar dagen later iets ontvangen die niet verzegeld was en met een partnummer dat niet klopte (en die er niet uitzag als een standard Samsung module, vermoedilijk nep). Heb contact opgenomen om te laten weten dat ik het verkeerde product had ontvangen, mij is gevraagd om het terug te sturen om te wisselen. Dit heb ik gedaan. Een week later gemaild om de status te vragen, mij is verteld dat ze de module toevallig die dag zou verzenden. Nog een week later gemaild om de status te vragen, mij is verteld dat het wel verzonden was maar iets langer zou kunnen duren door PostNL. Nog een week later gemaild omdat ik nog steeds niets had ontvangen, met het verzoek om een nieuwe exemplaar te sturen. Dit hebben ze wel gedaan (en excuses aangeboden). Een paar dagen later de module ontvangen, deze keer de juiste, verzegeld, ziet eruit als echt, en werkt in mijn computer. Wel een maand na bestelling, en in die tijd had ik een RAM-module uit China kunnen bestellen voor een derde van de prijs. Toch 4 sterren gegeven want ze hebben helemaal niet moeilijk gedaan over het wisselen of over een nieuwe exemplaar sturen (ik moest wel de verzendkosten voor het terugsturen zelf betalen). E-mails worden snel beantwoord, verwacht alleen geen uitgebreide reactie (en helemaal geen reactie als je vraag te uitgebreid is). Ik heb extra betaald om met PayPal te betalen, dus als het toch mis was gegaan had ik beroep kunnen doen op de afleveringsgarantie van mijn creditcard.

ddr3 besteld. Product is goed levering is goed ,hulp is heel goed.

Overdag hebben ze een echt persoon achter de CHAT.. Dat komt niet vaak voor. Waardering waard.

Vlotte service

Was een vlotte service en het onderdeel paste precies

Nog niet ontvangen!!

Nog niet ontvangen??!!

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies