Vlot besteld, snel geleverd

Website navigeert vlot, pagina's laden snel, geen doorverwijzingen naar pagina's die niet bestaan (geen dode linken). "Binnen 1 werkdag geleverd": dat is inderdaad zo, mooi. Echter, een vraag gesteld via e-mail werd niet beantwoord; op dat moment had ik echt wel even ondersteuning nodig bij het zoeken. Evenzo via de chat: geen antwoord. Dit kan dus beter.

Prma

2x ddr 2 voor oude imac5.1 snel geleverd en werkend!

Snelle en goede levering.

4 RAM geheugens besteld en er zijn er slechts 3 geleverd

Lang moeten wachten op de levering. Door het drukke eindejaar heb ik daar nog begrip voor. Het was minder prettig om vast te stellen dat er slechts 3 RAM geheugens in de envelop zaten terwijl ik er 4 had besteld. Hopelijk wordt de ontbrekende snel nagestuurd.

Goed geadviseerd om de juiste en goeie ram te kiezen.

Werkt perfect en heel snel geleverd

Zal daar zeker weer gaan bestellen!

Vlot geleverd

Vlot geleverd en goede communicatie per mail. TOP!

Artikel snel geleverd. Prima!

Ik heb RAM geheugen besteld. De afhandeling in de webshop ging erg goed en mijn bestelling is snel geleverd. Enige dat ik miste is een signaal op het moment dat het pakketje vertrokken is voor de levering. Wat ook erg fijn was was de babbel/chat met "Eric". Ik had vragen over ddr3 en ddr3L. Via deze chat werd ik snel beantwoord. Hulde!

Snelle levering Vriendelijke klantenservice

Binnen 1 dag geleverd. Vragen zijn vriendelijk beantwoord door klantenservice. Een aanrader..!

snelle en correcte service

goed geholpen on line goede en correcte service levering zoals afgesproken

Geheugen wat ik besteld hebt werkt niet

Helaas ben ik teleurgesteld dat het geheugen. Voor mijn computer niet werkt. Deze zijn verkeerd het moeten geen ps2 zijn. Maar ddr2dimm 400 tot 800 mhz U kan ze binnenkort terug verwachten. Ik kan er niks mee jammer van het geld. Want ze staan wel op jullie website. Maar ik krijgt de verkeerde Met vriendelijke groet H.Janssen

Correcte afhandeling.

Correcte afhandeling van de bestelling. De geheugens werken prima en maken de PC terug wat sneller

Prima service!

Direct antwoord en het juiste advies, supersnelle levering!

Prettige aankoop ervaring.

Duidelijke en prettige website Vriendelijke en behulpzame helpdesk die mijn vraag, over welk geheugen voor mijn oude laptop geschikt is, correct beantwoorde. Bestelling netjes volgende dag geleverd en netjes verpakt.

Goed prijs - niet geleverd op tijd

Ik vond wat ik wenst aan goeie prijs maar levering was 11 dagen.

Niet dralen, maar Ram-Geheugen halen.

's middags 2 ram-geheugens besteld, andere ochtend in huis. Geheugen werkt perfect, heel erg blij mee. RAM-Geheugen.nl bedankt voor deze service.

Maken afspraak waar.

Levering en product zoals beloofd

Ram-geheugen is perfect had een ram stick vrijdag gekocht en kwam dinsdag aan zeer snelle levering, Het is ook veilig aangekomen goed verpakt het is zeker een aanrader.

Duidelijke website, zocht geheugen voor een oude laptop en snel gevonden op jullie webshop.

Vlotte en correcte levering.

goed uitgebeid assortiment, goede & betrouwbare service

Assortiment vwb geheugen is uitgebreid en je kunt als nodig goed advies krijgen. Het versturen per ''gewone'' post leverde wat vertraging op - maar dit werd door RAM-Geheugen zeer goed opgelost. Complimenten!

Oplichters

Heb 30 augustus een vraag gesteld via de chat, binnen 5 minuten een passend antwoord wat ik nodig had dus direct besteld. Helaas kwam er geen pakketje. Na een week in de chat gevraagd waar het bleef en het was verzonden. Netjes afwachten dus. Inmiddels ruim 3 weken verder en krijg geen reactie op de chat, niet op whatsapp en ook niet op de emails. Wat een kansloze boevenclub.

Besteld, snel geleverd en het werkt.

In mijn 11 jaar oude 10 inch laptop(je) zat 1 Gb Ram-geheugen. Gezocht en gevonden bij RAM-Geheugen een geheugenkaartje met 2 Gb. Besteld, snel geleverd, ingebouwd en het werkt. Het apparaat is toch wat sneller geworden.

Het werkt zoals het hoort , snel geleverd

Eenvoudig te maken keuze gevolgd door snelle levering.

Op de site is met goede zekerheid de juiste module te kiezen uit een breed assortiment. Een extra check door RAM-geheugen op de passende module kan ook nog worden gedaan. En dan is de prijs ook nog zeer concurrerend. En een snelle levering daarna. Top!

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies