Vlotte en correcte levering.

goed uitgebeid assortiment, goede & betrouwbare service

Assortiment vwb geheugen is uitgebreid en je kunt als nodig goed advies krijgen. Het versturen per ''gewone'' post leverde wat vertraging op - maar dit werd door RAM-Geheugen zeer goed opgelost. Complimenten!

Oplichters

Heb 30 augustus een vraag gesteld via de chat, binnen 5 minuten een passend antwoord wat ik nodig had dus direct besteld. Helaas kwam er geen pakketje. Na een week in de chat gevraagd waar het bleef en het was verzonden. Netjes afwachten dus. Inmiddels ruim 3 weken verder en krijg geen reactie op de chat, niet op whatsapp en ook niet op de emails. Wat een kansloze boevenclub.

Besteld, snel geleverd en het werkt.

In mijn 11 jaar oude 10 inch laptop(je) zat 1 Gb Ram-geheugen. Gezocht en gevonden bij RAM-Geheugen een geheugenkaartje met 2 Gb. Besteld, snel geleverd, ingebouwd en het werkt. Het apparaat is toch wat sneller geworden.

Het werkt zoals het hoort , snel geleverd

Eenvoudig te maken keuze gevolgd door snelle levering.

Op de site is met goede zekerheid de juiste module te kiezen uit een breed assortiment. Een extra check door RAM-geheugen op de passende module kan ook nog worden gedaan. En dan is de prijs ook nog zeer concurrerend. En een snelle levering daarna. Top!

Goede en snelle levering!

Alleen jammer dat er geen zwaarder geheugen bestaat dan maar 2x1gb voor DDR1 type,heel jammer want de pc is nog heel traag en loopt snel vast op windows 11,zeer jammer wel!

super!

Heldere website ter ondersteuning van keuze van juiste geheugenset & snelle levering. Goede prijs. Top!

uitstekend

perfecte levering & kwaliteit van het bestelde product.

Mijn vraag omtrent welk type geheugen werd snel en prima behandeld.

Zeer goede service en snelle levering

Eerst alles met de 'chat' besproken welk geheugen ik juist nodig had en deze support was heel goed en correct. Dan besteld en na 2 dagen in mijn brievenbus ontvangen. Alles verliep zonder problemen. Alleen jammer dat mijn moederbord stuk was en ik er dus niet kon van profiteren maar daar kon Ram-Geheugen niets aan doen natuurlijk. Dan maar als extra geheugen in een andere pc gestoken en deze werkt prima. Een aanrader!

Het verloop van mijn order

5/7/22 om 13:38 - Bestelling ingevoerd 16:25 - Betaling ontvangen 16:26 - Bestelling verzonden 9/7/22 3:40 1ste Review ontvangen (geen bestelling ontvangen) 11/7/22 Bestelling ontvangen 13/7/22 7:29 2d review ontvangen De mededeling "Vandaag bestel is morgen in huis" is enkel van toepassing voor Nederland. Voor België, doe uw bestelling op maandag als ge wilt dat uw order dezelfde week nog aankomt. Overig: De bestelling wordt in goede staat verpakt en verzonden.

Goed product, slechte communicatie

Op de site bij mijn aankoop (ram-geheugen kaart) stond vermeld dat als het product voor 17.00 uur besteld zou zijn, het de volgende dag geleverd zou worden. Product was ook voorradig. Maar na drie dagen was er nog niets geleverd. Als ik bel (meerdere keren), wordt de telefoon niet opgenomen. Als ik mail (meerdere keren) komt er geen antwoord. Ik vrees even dat ik te maken heb met oplichting, maar dan ligt toch onverwachts mijn bestelling in de bus. Kortom een slechte communicatie, maar gelukkig wel een goed product. Ik zou zelf bij een volgende bestelling weer even verder kijken....

Keurig snel geleverd ! Ram- geheugen zit in de laptop en doet wat hij moet doen!!

De RAM werkte niet

De RAM werkt niet op mijn laptop. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar om het vervolgens terug te sturen is heel lastig. Geen contact , geen reactie op de chat, geen retour adres. Dus ik zou graag zien dat er telefonisch contact kan zijn over de vervolg stappen, er gekeken kan worden naar wel de juiste RAM en om dat zo in order te maken. Nu is er helemaal niets.

snelle en correcte afhandeling

chatoptie gaf in weekend geen sjoege (wel optie om mailadres achter te laten voor latere reactie) maar op maandag een snelle en qua info goede reactie. de spullen (extra ramgeheugen) twee dgn later in huis en zonder gedoe geïnstalleerd.

Snel, goed en niet duur

Uitbreiding geheugen voor mijn oude laptop gezocht en gevonden met de laagste prijs voor dit specifieke type. Snel geleverd en volgens opgave. Aanrader

Geheugen kaart perfect slechte communicatie

Geheugen kaart perfect. Slecht communicatie. Als je een mail stuur krijg je geen antwoord. Doe je het via de chat.... schrijven ze doe maar via de mail

Snelle levering, product week af van product foto

Makkelijk besteld, snel geleverd, dus prima service. Echter was ik op zoek naar uitbreiding van mijn huidige werkgeheugen. Daarom zocht ik een product wat exact gelijk was aan mijn huidige RAM geheugen. Op de productfoto waren alle specificaties exact gelijk aan mijn huidige werkgeheugen. Dus uitvoering, serie, productie plaats, batch, dus materiaal, kortom een perfect broertje of zusje om mee samen te werken in mijn notebook. Het geleverde product was alleen niet het RAM geheugen kaartje van de product foto. De volgende specificaties waren wel juist: merk, aantal Gb en het aantal MHz. Echter het serienummer was anders, type nr. Waren de laatste 4 letters anders, productiedatum verschilde jaren, zelfs land van herkomst was geen China, maar Taiwan. Dus helaas niet de perfecte match/aanvulling voor mijn huidige RAM geheugen. Ik had natuurlijk zelf contact kunnen opnemen om het één en ander dubbel te checken. Of in ieder geval moeten aangeven dat ik op zoek was naar een kopie/kloon van mijn eigen RAM geheugen, maar toch… Zoals gezegd is de webshop gemakkelijk, niet duur, de levering snel, het product degelijk verpakt en het RAM geheugen werkt naar behoren. Dus prima firma! Maar bedenk dus wel dat de foto behoorlijk kan afwijken van het product wat u geleverd krijgt! Digi M.

Prima geholpen, goed advies

Produkten werken uitstekend

Gemakkelijke website en snelle levering

Gemakkelijk Site om uw produkt te vinden zonder problemen . De verzending gebeurd snel en ook de betaling is eenvoudig . Alleen spijtig dat het geheugen niet past in mijn pc . Deze website is zeker aan te raden .

Van bestellingen tot levering, prima verlopen

Makkelijke bestelling en snelle levering.

Gezocht naar uitbreiding van geheugen. Bij RAM-geheugen geheugenchips gevonden die identiek waren aan reeds aanwezige chips. Werken goed samen zonder problemen.

Snelle levering en vlotte communicatie

Zeer goede communicatie over het verloop van de bestelling en levering. Invulformulier laat toe om type computer op te geven voor extra controle op juiste bestelling.

zeer goed

gewoon goed advies

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies