Goede service en advies snelle levering

Goed, snel en goedkoop

Ik heb 8 GB Samsung geheugen besteld, wat snel geleverd werd. Ook is de prijs goed.

Alles prima

Gemakkelijk te bestellen, betalen en snel verstuurd.

vlotte levering

vlot geleverd het geheugen werkt prima in de laptop !!

Deskundig advies en snel geleverd.

Wat zal ik er nog meer van zeggen. Het advies was goed en ter zake en de levering vlot.

Snel de goeie ram

De bestelling arriveerde snel. De ram werkt goed

Goede service, advies en snelle levering.

Het was voor mij de 1e keer om een computer open te maken en RAM geheugen te vervangen. Door vooraf goede controle en advies, was het in een paar minuten gedaan. Dank voor het advies en de snelle levering. Teun

Super snel!

Super snelle levering! Dat is altijd fijn!

Bestelling gedaan bij deze site ram-geheugen.nl

Op 30 oktober een bestelling gedaan van 2 ramgeheugen. Mailtjes gestuurd, formulier ingevuld eerste geen reacties. Dan maar weer mailtjes gestuurd geen antwoord pas na 1 week krijg ik een mailtje van hun en meneer Edwoud heeft gezegd als je je bestelling nog niet binnen sturen we je een nieuwe op. Ok zei ik we wachten maar af. Een week voorbij geen bestelling ontvangen. Dus weer een mailtje gestuurd en zeide ze we sturen een nieuwe op. Ik dacht in mezelf ok we wachten maar. En duurt nu bijna 3 weken en nog mijn bestelling nog niet binnen. Maar weer een mailtje gestuurd, zeide ze we hebben a.s. vrijdag een nieuwe bestelling gestuurd. Nu zak mijn broek af, ze lullen maar. Ben nu mijn geld kwijt. Zo ga je toch niet met klanten om, ik denk dat ik binnenkort naar programma Kassa of radar contact opneem. Ga binnenkort aangiften doen bij de Politie. Mensen koopt AUB niet bij hun, ze leveren niks, je ben je geld kwijt. Wees gewaarschuwd !!.

Misschien beter de beloofde levertijd ivm corona wat te 'matigen'

'Vandaag besteld - morgen in huis' of woorden van gelijke strekking op de website zijn moeilijk waar te maken. Het brievenbuspakje met mijn beide DIMMs heeft er vier dagen over gedaan (binnen Nederland) door personele (corona-)problemen bij PostNL. Best begrijpelijk, maar een voorbehoud op dat punt op de bestelpagina was beter geweest.

hee erg tevreden.

Dankzij een heel goede informatie over de aan te kopen RAM-geheugen, was het een fluitje van 1 ct! Top!

Makkelijk

Kreeg wat ik wil

Snelle levering van kwalitatief goede producten

Ik kreeg het geheugen binnen twee dagen geleverd, netjes verpakt en voor een keurige prijs. Volgende koop doe ik wederom bij Ram-geheugen.nl

geweldig

Past perfect ,snelle levering

zeer aan te raden

genoeg keus voor elk systeem, maar weet je niet welke er geschikt is voor jouw systeem dan biedt de chat hulp. ook retour wordt netjes afgehandeld.

perfecte service en controle van het geheugen

Oude Dell PC geupgraded dankzij RAM-geheugen, die ook checkt of wat je bestelt klopt met het type PC. deze extra service maakt het verschil waar andere webshops falen! I am a happy customer.

Snel en in goede staat verzonden

Na de keus en simpele manier van bestellen, zijn de geheugens direct verzonden.

Een aanrader

Intuitive site, excellent service en perfecte levering. Een aanrader, J.vdZee

Goed advies en snelle levering.

Bij vraag of RAM geschikt is voor mijn PC een keurig advies gekregen. RAM, na snelle levering, geïnstalleerd en werkt correct.

Na korte chat direct correcte geheugens gespecificeerd en geleverd.

i.v.m. een uitbreiding van geheugens in oude PC's van 4 naar 8 GB, bleek RAM-geheugen de enige die een goed advies gaf. Bij mijn standaard leverancier bleken ze niet in staat om correcte modules te leveren.

Verstand ram en pc

Zoeken uitwat voor jou pc geschikt is en smeren je geen server geheugen aan. Top dus en verpakt en snel geleverd

verkeerd advies dus verkeerde levering

Via de chat functie contact gehad en advies gevraagd voor juiste ram geheugen. Producten ontvangen. Blijken niet de passen. Levering was niet binnen 1 dag . Geen probleem maar adverteer er dan niet mee

Goede feedback

Je wordt gelijk goed geholpen via de chat, en krijgt het juiste advies. En leveren supersnel kort voor 17:00 uur besteld, de volgende dag geleverd, ze doen wat ze beloven op de site .

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies