Snel en duidelijk

Duidelijke zoekfunctie en snelle levering, prima dus .. carry-on

Alles voldoende op voorraad , duidelijk beschrijving . Gewoon doen wat ze beloven

goede ervaring, was de eerste keer maar Ram-geheugen doet wat ze beloofd. Zal zeker terugkomen hier, en kan het van harte aanbevolen (goede voorraad trouwens, top)

Top,

Goeie informatie gekregen via de chat en snel geleverd

Blij met extra geheugen

Waren op zoek naar extra geheugen voor de PC. Was wel even zoeken voor een iets oudere computer, maar uiteindelijk gevonden. We zijn er erg blij mee, want de PC kan voorlopig weer draaien. Levering was met 3 dagen via de post.

De 4 Gb geplaatst en verder werkte het direct. Ook de aflevering was de volgende dag. Al met al prima.!

Het ram geheugen werkt uistekend Ik zie dat de laptop een stuk sneller opstart En ook veel beter werkt. Daarvoor wil ik jullie bedanken En ik raad iedereen aan om een Kijkje te nemen op jullie webshop Mvg Chris

Goed en op tijd geleverd

Ik heb gezocht naar ram geheugen voor mijn thinkpad t410 en voor een redelijke prijs snel en goed geleverd, top.

Goede service, snelle levering

Product werkt prima Communicatie via Whatsapp is prima

OK

goed ontvangen

Prima bedrijf

Had een ESD bandje besteld en kwam netjes binnen

Zijn gelijk aan de reeds geplaatste, dus geen probleem

Snelle en goede levering.

Goede voorlichting, snelle levering

Op zoek naar een bepaald type IMac geheugen kon ik al snel gebruik maken van de chat op de site. Kort daarop besteld en zeer vlot geleverd. Net geïnstalleerd en werkt perfect. En dat voor een concurrerende prijs.

Prijs Kwaliteit LT top

Prijs Kwaliteit LT top

Perfect, eindelijk een computer met een beetje snelheid

Ik heb het geheugen van mijn computer uitgebreid, inklikken en klaar. Het is ook fijn dat er nog een controle bij het bestel proces zit, dat je in ieder geval weet dat wat je koopt ook past en werkt.

Altijd snel antwoord, denken mee en doen wat ze beloven.

Prima in orde; goede ondersteuning via chat

Ik heb een opmerking; het zou toch wel erg handig zijn als ik een track&trace code ontvangen had. Nu was het onduidelijk wanneer e.e.a. geleverd zou worden.

Uitstekende webshop

Uitstekend geheugen voor een goede prijs en snel geleverd.

Prima, alles volgens afspraak!

D.m.v. de chat op de website nog even een paar zaken geverifieerd, zodat ik de juiste keuze kon maken. De service was snel en goed!

Top kwaliteit en een goede service.

Behulpzaam en doelgericht geen nonsens het moet gewoon goed zijn.

Goede service en kwaliteit ram geheugen paste perfect, goed verpakt op levering niks op aan te merken gewoon top deze website echte aanrader! Ps: Toen ik opzoek was naar mijn ram geheugen even gechat met een medewerker binnen de 5 min antwoordt gekregen of ik wel de juiste ram geheugen had = top.

Blij mijn RAM-grheugen te hebben gevonden.

Mijn bestelling is goed aangekomen. Daar ben ik heel dankbaar voor, en de service is TOP !!

Deskundig advies

Via de chat zelfs ‘s-avonds snelle reactie en deskundig advies. Extra handig is dat je merk en type kan opgeven zodat ze voor je meekijken. Jammer dat PostNL niet helemaal meewerkte maar daar kunnen de medewerkers niets aan doen. Verzendkosten zijn beperkt.

Goed en snel geleverd

Wat ik uitstekend vind is dat je merk en type computer kunt opgeven bij de bestelling van ram zodat Ram-Geheugen kan controleren of het bestelde item daadwerkelijk geschikt is voor je computer.

slechte communicatie.

De geheugens waren in mijn PC niet bruikbaar. Het geleverde ram geheugen kwam wat kloksnelheid niet overeen (cas-6) met de kloksnelheid van het geheugen in mijn PC (cas-5). Deze waarden worden in de website niet vermeld. In het contact formulier het probleem vermeld en een e-mail gestuurd. Niets van ram geheugen gehoord!

Snel en zorgeloos

Ik had een set ram geheugen nodig voor een oudere laptop Ram-geheugen had ze gewoon op voorraad! Mooi toch!?

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies