Wordt niet gereageerd op mail

Al meerdere malen contact proberen te krijgen maar krijg niks te horen. Nav order vragen gesteld. 0 respons.. Slechr

Snelle service en goede prijs/kwaliteitverhouding

Bij RAM geheugen boden ze een goede prijs/kwaliteit verhouding en waren ze beschikbaar om te adviseren. De levering was vervolgens erg snel!

overzichtelijke webshop

Via de chat vroeg ik om assistentie Eric vroeg vervolgens om het laptop type en kon zo de juiste modules vinden. Op zijn kennis ben ik af gegaan en heb vervolgens de modules besteld. Afgelopen weekend heb ik deze geplaatst en de snelheid is hier aanzienlijk mee voor uit gegaan ik ben onwijs blij dat ik niet direct een nieuwe laptop heb aangeschaft maar eerst een upgrade heb gedaan.

Top geheugen

ik heb mijn bestelling geplaatst en ontvangen alleen moet ik er wel bij vaangeven om een ander koerier te gaan zoeken heb met postnl weer een slechte ervaring gehad men leverde ruim twee voor het gewenste tijdsblok aan. Er zou eerst tussen 9:00 uur en 11:00 uur geleverd worden, dit schoof met 20 min op dus dacht je lekker nog even uitslapen. Maar om 10:12 stond de bezorger al voor de deur zodat wij uit onze slaap werden gewekt. Ook had de koerier het pakt onbeheerd achter bij onze voordeur. Klacht ingediend bij postnl maar hier werd niks aan gedaan dit wilde ik nog even als extra opmerking plaatsen. Maar verder hebben jullie mij een top geheugen verkocht en heb ik weer veel plezier van mijn laptop.

Ram-geheugen werd snel geleverd

RAM GEHEUGEN werkt naar behoren en werd snel geleverd

Mijn laptop gaat weer als een trein !!!

Ram-geheugen besteld op advies van de live chat. Werd snel geleverd en werkt perfect. Mijn laptop gaat weer als een trein !!

Goed geholpen, aanrader.

Als persoon zonder ervaring met laptop geheugens toch het juiste product weten te krijgen via de goede hulp van de medewerkers! Na het bestellen volgende dag de bestelling mogen ontvangen, top! Joachim

Goeie service!

Goed geholpen bij het vinden van mijn product! Volgende dag al in huis! Erg tevreden.

Mijn iMac draait weer zoals vanouds

Mijn iMac was toe aan een upgraden de juiste kaartjes kon ik bij ramgeheugen.nl in het assortiment vinden. Deze ontving ik de volgende werkdag via postnl.

Ik had een aantal modules net na 17:00 uur besteld, heb in de chat een berichtje gestuurd dat ik de modules snel nodig had. Zij hebben het dezelfde dag nog verstuurd waardoor ik het de volgende dag al in gebruik kon nemen. Ik ben vaker modules nodig en kom zeker terug.

Fantastische service !!!

Fantastische service. Goed overzicht op de website en juiste plaatje,specs. Bestellen gaat gemakkelijk met ideal. Levering was snel opgezet en volgende dag al in huis. Ik kon de zending in de gaten houden met track en trace. Geinstalleerd in de pc en werkt gelijk prima! Dank groet

OPLICHTERS ZEDAR BV

Opgelet, Ram-geheugen.nl is onderdeel van ZEDAR BV Onder deze vennootschap zitten meerdere spookfirma's. Betalingen lopen via Mollie en girogate accounts. Uw betaling wordt via het UK doorgesluisd naar ZEDAR BV Indien u iets besteld bent u uw geld kwijt.

pure oplichting

als je iets koopt krijg je het nooit

OPLICHTING!

Bestel hier niets! je bent je geld kwijt. Eigenaar Milo Postma is inmiddels bekend bij de politie als zijnde oplichter. Deze website zal spoedig offline gaan. Ik adviseer iedereen aangifte te doen als je je centjes nog steeds niet terug heb. Kijk ook op https://tweakers.net/shopreview/10149/ram-geheugen-punt-nl/shopreviews/

Pakje nooit aangekomen

Bestelde en betaalde, ontving een factuur, maar geen track & trace. Pakje na een week nog niet geleverd.

Leverings- en communicatieproblemen

Het leveren van het bestelde RAM-geheugen heeft weken geduurd en de communicatie was onvoldoende. Toen het product uiteindelijk werd geleverd was de bijgesloten excuusbrief met attentie ons voldoende om dit bedrijf toch een voldoende te geven. De service van Post.nl en de coronaperikelen zijn hieraan mede debet. We bevelen het bedrijf dus toch aan bij andere klanten.

Vlotte levering

Product voldoet aan de eisen. Geen problemen gehad met de bestelling, vlotte levering.

Zeer slecht

Gegarandeerde levering 24 uur zit ondertussen al meer als 240 uur te wachten wel betaald tot op heden niks ontvangen

Veel beloven maar weinig doen

Slechte service. Online informatie gekregen. Blijkt uiteindelijk alleen een mooi verkoop praatje te zijn. Belofte van snelle levering ondanks corona situatie wordt niet waargemaakt. Sindsdien volledige radiostilte. Niet telefonisch bereikbaar en totaal geen respons op contactformulieren. Verschuilen achter PostNL gaat dus hier niet op. Men geeft totaal geen informatie over de status en laat klant in het duister. Geen aanrader!!!

Welke RAM?

Na een professionele hulp in de chatfunctie op de website, nieuw werkgeheugen besteld. Een review hierop geven wordt echter lastig aangezien de levering nooit is aangekomen. Er is geen telefonische klantenservice en op het contact formulier komt geen feedback.. Ik ben benieuwd bij wie ik van RAM-geheugen terecht kan met mijn klacht. Dit is onderhand bijna 2 weken geleden.

BESTELLING NA 1,5 WEEK NOG NIET ONTVANGEN

Ik ben na 1,5 week nog steeds aan het wachten op mijn bestelling, klantendienst is niet te bereiken! De live chat optie op hun site is hoogstwaarschijnlijk nep! Na 2 uur wachten met 1 persoon in de wachtrij was het nog altijd niet mijn beurt.

Niet best

Zojuist het verzoek of ik de review wil aanpassen. Ok prima. 2 weken gewacht op mijn pakket zonder iemand aan de telefoon te krijgen. Geen mailtje, geen berichtje, helemaal niks. Het pakket is ondertussen wel binnen. Met een briefje erbij over dat het zo druk is ivm corona en zo. Allemaal leuk en aardig. Ze hebben geleverd, dat vond ik het belangrijkste. Maar ik blijf erbij dat je het gewoonweg niet kan maken om je klanten 2 weken in het duister te laten tasten. Er had op zijn minst een mail gestuurd kunnen worden met de stand van zaken. Waarschijnlijk hebben ze van hun fouten geleerd en gaat het in de toekomst beter. Wellicht was dit een onvoorziene en vervelende samenloop van omstandigheden. Ook goed. Maar leerpunt is; hou je klanten op de hoogte. Anders voelen mensen zich al snel in het nauw gedreven.

Prima, ondanks de vertraagde levering

Goede service. Wat lange levertijd uiteindelijk, begrijpelijk gelet op de situatie rondom COVID-19. Goed advies gehad!

Onbetrouwbare onderneming

Twee RAM-geheugens besteld en betaald. De website bood goede keuzemogelijkheid en het tooltje Speccy was handig. Beloofde bezorgdatum: "volgende dag". Er kwam niets. Drie keer via contactformulier informatie gevraagd. Geen enkele reactie, ook geen bevestiging van ontvangst. Wel reactie op een e-mail: "De schuld ligt bij PostNL. We vragen het na." Er is niets gekomen. Koopovereenkomst daarom opgezegd. Dat is vlot afgehandeld, inclusief terugbetaling.

Pakketje nooit ontvangen

Geen antwoord op mails, geen pakketje ontvangen, niet kopen is de boodschap...

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies