slecht

na 14 dagen nog niets geleverd.

Goede service en zeer snelle levering

Via een collega ben ik blij RAM- Geheugen terechtgekomen. Men heeft me goed geholpen bij de keuze. Het bestellen ging daarna simpel en snel. Tot op het laatste moment kun je nog laten controleren of de bestelling voor je systeem geschikt is. Levering was, via PostNL, de volgende dag. Kortom, zeker een aanrader voor anderen en zelf blijf ik ook bij RAM-Geheugen bestellen als ik weer wat nodig heb.

Prima service en extra controle op geheugensoort

Veel soorten geheugen beschikbaar tegen prima competieve prijzen. Groot pluspunt is dat ze een check doen als er van het gevraagde soort meerdere beschikbaar zijn en je je type PC opgeeft. Erg prettig.

jullie verkopen niet direct de geheugen kaart aan mij , maar vragen eerst aan mij in welk merk Pc het geheugen in gaat.. Ik vind dit geweldig. Ik had eerst 2 gb en met die 4 gb die ik bij jullie hebt besteld had ik direct 6 Gb . Hartelijk dank Heren Grt Rob

Snel geleverd!

Voor een oude laptop heb ik het geheugen besteld net voor het weekend. Onverwacht werd het de volgende dag al geleverd. De laptop werkt weer naar behoren.

Helemaal goed

Goed advies en een snelle levering.

Service zoals het hoort !

Ik was op zoek naar een werkgeheugen. Ik bij een groot bedrijf “ Alternate “ info gevraagd over welk het beste zou passen in mijn 19 jaar oude systeem. Uitleg beroerd en ja het kan wel passen. Vervolgens contact opgenomen met RAM-GEHEUGEN.NL. Ze vroegen welk systeem en van wie ik hem had. Dit doorgegeven en ze kwamen met de juiste werkgeheugen en de jnfo erbij. Ook werden mij overige vragen goed beantwoord via de live chat. Ik zeg een hele dikke duim voor RAM-GEUGEN.NL. Hopelijk breiden jullie in de toekomst uit zodat ik meer spullen bij julkie kan kopen. Dit alles door jullie service. Ga zo door. Marc

Besteld, en de volgende dag op tijd binnen!

Geheugen stick besteld voor de laptop van m’n nichtje, van 4 gb naar 8 gb. Hardware werd meteen gelezen door de computer en was binnen 3 minuutjes geïnstalleerd!

Tevreden en scherpe prijs

Chat had iets beter gekund maar begrijp dat dat vaak druk is.

Levering niet in 1werkdag

Zit al vanaf donderdag te wachten op de levering

Fantastisch geholpen.

Samen met een Werknemer van jullie gezocht naar de juiste Geheugenkaart. De toe gestuurde kaart werkt perfect .Laptop werkt nu 2x zo snel. MVG Hans Pielaet

Niet geleverd geen contact

Op 31 dec order gedaan en nu 11 dagen later nog niets ontvangen. Probeer al dagen contact op te nemen maar helaas nemen ze niet op en of word je mail niet beantwoord. Best jammer. Graag zie ik mijn bestelling als nog te gemoed.

Profesjonalna obsługa !!!

Szybka,rzetelna i profesjonalna obsluga, fachowe doradztwo, goraco polecam !!!

• Poleciłbyś nas? Yes

Niks ontvangen

Bedrijf reageert niet op vragen en is ook niet telefonisch te bereiken

Goede (chat)service

De vragen over mijn geheugenkaart zijn goed beantwoord via de Chat. De bestelling is ook ordelijk verlopen. Door Corona is de kaart wat later dan beloofd afgeleverd. Daar kon RAM-Geheugen dus niets aan doen. Kortom, ik zal zeker weer bij RAM-Geheugen bestellen en informatie inwinnen, mocht ik weer iets nodig hebben voor mijn PC.

De ram sticks zijn gewoon goed

Ik bestelde ze en ze waren al snel binnen, toen ze aankwamen waren ze goed verpakt en ze deden het. Als ik weer ram nodig heb, dan weet ik waar ik het zou bestellen.

Na vijf dagen ontvangen wat ik had besteld

Snel chatten over welk geheugen moet worden besteld. Binnen een dag geleverd wordt beloofd. Na twee dagen nog niets. Bij derde dag vergeefs wachten op de post mail gestuurd. Geen reactie. Vierde dag weer tevergeefs. Geen post, geen extra RAM Geheugen. Op chat vragen wordt niet gereageerd. Bedankt Eric!. Na tweede mail komt reactie, dat de post het erg druk heeft en er mogelijk vertraging is. Op de vijfde dag is de e-mail met enquete vragen eerder dan de enveloppe met RAM Geheugen. Gelukkig wordt aan het einde van dag vijf de enveloppe met geheugen bezorgd. Levering is in orde. Juiste spullen geleverd. Die post vertraging had beter wel direct op de website moeten worden vermeld.

Prima service. Snelle levering

Het geheugen kwam ongeschonden aan. Goed verpakt, snelle levering.

Prima met compatibiliteit check

Uitstekend, duidelijke site. Vul je merk/type pc in en zij voeren nog een check uit of het geheugen geschikt is voor je pc. Snel per post geleverd

Goede ondersteuning om te vinden wat je zoekt.

Na het geven van het merk laptop via de chat van de site kreeg ik snel antwoord wat ik nodig had. Door vertraging van postnl door corona had ik mijn geheugen nog niet binnen en kreeg als antwoord dat als ik na 2 dagen nog even wachten nog steeds niets had gekregen zei de bestelling opnieuw zouden opsturen. Nette service dus.

uitstekend advies en snelle levering

In de categorie op de website directe reactie met advies welk type ram geheugen voor het opgegeven type laptop. Faire prijs en snelle levering. Na installatie is de laptop weer uitgerust voor de taken. Levenslange garantie op geheugen is een pre.

verkeerde levering en geen enkele reactie op mijn klacht

Heb ram geheugen besteld uit hun catalogus. Krijg een ander geheugen geleverd, dat niet werkt. Heb daarover gechat maar geen verdere reactie. Heb hun klachten formulier gebruikt: geen enkele reactie !!! heel slecht. Zit nu met fout ram geheugen en geld kwijt. Schande !!!

easy fast good

fast delivery quality awesome :) thx Ill order soon again <3

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering.

Goed advies gehad en snelle levering

Snel advies gehad, werkt ook perfect. En snel geleverd.

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies