Snel geleverd - prima product

Dta was de tweede keer dat ik een bestelling bij RAM-geheugen heb gedaan. Een dag later lag de bestelling op de mat, net als de vorige keer. Prima service!

Prima kwaliteit/prjjs verhouding!

Levering was snel. Bestelling verliep vlekkeloos!

Na anderhalve week nog niet geleverd.

Ik wacht na anderhalve week nog steeds tot mijn pakket verzonden wordt. Bij het contacteren van RAM-geheugen kreeg ik de melding dat mijn pakket gewoon wat vertraagd is, al lees ik op de pagina van de verzenddienst dat het gewoon aangemeld is, maar daar nog niet toegekomen. Op latere mails krijg ik geen antwoord meer. Mijn pakket heb ik nog steeds niet gezien: dus zeker niet na 1,2 of 3 werkdagen geleverd… Hopelijk zal ik het ooit krijgen…

heel fijn dat ze een dubbelcheck deden op mijn bestelling

Ik wilde graag het geheugen van mijn pc uitbreiden, en bestelde een geheugenkaart. Krijg ik een mail of ik een foto van de huidige kaart kon sturen, want er bestaan verschillende versies, die niet met elkaar samen kunnen. Dat gaf vertrouwen dat ik het juiste kaartje ging ontvangen. En inderdaad, geen problemen na het plaatsen!

Snel geleverd.

Ik had dit extra ram geheugen nodig voor en oude laptop en het was er in prikken en het werkte perfect, de levering was snel en op tijd.

Topservice, ik heb wat pech gehad en telkens goed geholpen!

Ik heb pech gehad met mijn RAM-geheugen. Net een defect unit maar als ze levenslange garantie zeggen, dan bedoelen ze dat ook! Makkelijk bereikbaar via whatsapp en snel geregeld. Nieuwe RAM ook weer snel opgestuurd.

Vlot geleverd, en geheugen doet wat ik verwachtte.

Ik deed een upgrade van 1 GB naar 2 GB van een oude computer uit 2010. Het geheugen werd geleverd zoals beloofd, was netjes verpakt, en deed het na plaatsing meteen. De verwachtte snelheidswinst was er inderdaad, met Linux en LXQt.

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Snelle reactie op vragen Correcte verzending met track en trace

Perfect8

Ik zocht naar een Ram latje extra van 8GB voor in mijn laptop. Het geschikte type heb ik bij jullie gevonden. Besteld en snel geleverd. Jullie zijn een aanrader voor anderen!

na 2dagen in huis

Ik bestel hier de volgende keer gewoon weer

Door snelle levering van goed origineel verzegeld product loopt mijn pc weer optimaal en kan die weer jaren mee. Dit had ik wellicht al veel eerder moeten doen.

Keurig geleverd!

Alles netjes verpakt en gewoon in de brievenbus.

Snelle en correcte levering

De bestelde production zijn snel en correct geleverd via PostNL brievenbus pakketpost. Deze 2de bestelling was net zo goed en snel als de eerste. Niets op aan te merken. Goed geregeld door RAM-Geheugen.nl

RUK

Ben bijna 2 weken verder en nog steeds mijn pakket ontvangen!!!! afgelopen week 2 keer een email gestuurd waar totaal niet op wordt gereageerd DRAMA. Verstuur je pakket met track and trace zou ik zeggen maar nee hoor.

Prima afwerking

Professioneel afgehandeld , top!

Tot nu toe goed

Ram geheugen ontvangen snel geleverd

Niets ontvangen

Slecht

men ramgehugen is goed aangekomen, iets later dan verwacht, omdat er per ongelukkig een weekend tussen kwam te vallen gr

Levering verkeerd merk maar wel werkend

De levering zou de volgende dan zijn (vrijdag). Dat is 4x4 Gb DDR-3 SDRAM van Hynix naar Crucial geleverd. Uiteindelijk werd het de donderdag daarop dus een week later. Op e-mails wordt niet gereageerd maar bij dat het toch is geleverd en werkend in mijn Inspiron 580

Goed advies en snele levering

Ik heb een goed advies gekregen om RAM geheugen te kopen voor mijn oude MacBook Pro 2008. Het werd ook snel geleverd. En.. het werkt!

Snelle levering, goede communicatie

Nadat ik zelf RAM geheugen bepaald had, heb ik dit via whatsapp nog geverifieerd. Hier werd ook snel op gereageerd en had bij het plaatsen van mijn bestelling nog de mogelijkheid om gegevens van mijn desktop mee te sturen om vergissingen en/of teleurstellingen te voorkomen. Kortom, toppie

Alle leveringen zijn vlot en juist.

Het geïnstalleerde 16 GB RAM-geheugen presteert naar volle tevredenheid. Een aanrader voor wie dit type geheugen nodig heeft.

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies